Oeh, interessant. Ooit al een paar afleveringen van een podcastserie (Was I in a cult?) hierover geluisterd.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:00 schreef Spaulding het volgende:
Voor liefhebbers van sektes ; The Vow is een aanrader. Documentaire serie over de paar jaar geleden opgerolde sekte NXIVM. Erg uitgebreid (15 afleveringen), maar ontzettend interessant hoe mensen gemanipuleerd kunnen worden.
Ik vond S1 erg goed, maar zoals Mike zegt vond ik S2 echt een stuk beter nog. Echt geweldig seizoen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 14:33 schreef Sked het volgende:
[..]
S2 ook? Ik kon me er nog niet toe zetten om eraan te beginnen.
Seizoen twee vond ik minder en irriteerde me soms nogal, ik vond het vaak wat karikaturaler en oppervlakkiger. Wel afgekeken, maar het verrassende was er af.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:54 schreef NoCigar het volgende:
Net de eerste afleveringen van Hacks gekeken. Ik had er nog nooit van gehoord maar het is wel de moeite waard: echt lollig, soms tenenkrommend en toch wel tamelijk goed tot dusver. Afleveringen duren een half uurtje, dus het kost nog eens weinig moeite.
De reacties zijn uitgeschakeld bij de video. Das geen goed tekenquote:
quote:Op maandag 16 januari 2023 00:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
De reacties zijn uitgeschakeld bij de video. Das geen goed teken
Ik kom er nu pas achter dat Velema tegenwoordig uit India afkomstig is. Dat ze ook pot was had ik wel meegekregen.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit kwam op 9gag voorbijIk ga het niet kijken dus geen idee of dit echt zo in die serie zit. Zo ja dan snap ik wel dat het niet best gaat met die serie
Was een leuke serie, ja. Destijds op Ziggo gezien.quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:03 schreef Barbusse het volgende:
Gisteren 1e aflevering van The Outsider gezien. Murder mystery gebaseerd op een verhaal van Stephen King en een topcast
Moet je eens ER gaan kijken op HBO, is helemaal huilen.quote:Op maandag 16 januari 2023 15:34 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Was een leuke serie, ja. Destijds op Ziggo gezien.
Daar nog met goede ondertiteling. Zit op HBO Max blijkbaar Google Translate onder
Ik begreep dat de terugblikken door Google Translate zijn gehaald. Of zijn de afleveringen zelf ook slecht?quote:Op maandag 16 januari 2023 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je eens ER gaan kijken op HBO, is helemaal huilen.
De latere seizoenen zijn ook belabberd.quote:Op maandag 16 januari 2023 15:40 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik begreep dat de terugblikken door Google Translate zijn gehaald. Of zijn de afleveringen zelf ook slecht?
Deze screens zitten in de tweede aflevering.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit kwam op 9gag voorbijIk ga het niet kijken dus geen idee of dit echt zo in die serie zit. Zo ja dan snap ik wel dat het niet best gaat met die serie
En een 1,5 op IMDbquote:Op maandag 16 januari 2023 18:22 schreef Mike het volgende:
Het klinkt een beetje als een parodie.Op dit moment staat Velma op 7% op Rotten Tomatoes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |