Serieus? ok. Ik heb van Netflix, Amazon en Disney de windows appstore apps, dus dat is me ontgaan. Jammer dat HBO Max geen windows app heeft.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:12 schreef speknek het volgende:
Volgens mij geldt dat voor alle streaming services. Je kunt vrij gemakkelijk screen capturen met alleen software based DRM, dus Hollywood wil niet dat je goede kwaliteit kan bekijken in browsers die geen toegang hebben tot de hardware. Dat zijn alleen de native browsers Safari en Edge.
Ja, erg leuk. Niet alle (335) afleveringen natuurlijk, maar de eerste acht seizoenen zijn echt van een zeer hoog niveau. En ... voor die tijd (midden jaren 90) al enorm inclusief.quote:
Dat ligt ook wel in de aard van het uitgangspunt van ER; een ondergefinancierd public hospital in een armoedig deel van Chicago wat voor een groot deel bestaat uit minorities en alle problematiek die daarbij hoort.quote:Op woensdag 22 maart 2023 08:57 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja, erg leuk. Niet alle (335) afleveringen natuurlijk, maar de eerste acht seizoenen zijn echt van een zeer hoog niveau. En ... voor die tijd (midden jaren 90) al enorm inclusief.
En je kunt nooit meer naar Somewhere over the rainbow luisteren.quote:Op woensdag 22 maart 2023 08:57 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja, erg leuk. Niet alle (335) afleveringen natuurlijk, maar de eerste acht seizoenen zijn echt van een zeer hoog niveau. En ... voor die tijd (midden jaren 90) al enorm inclusief.
Godver.quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En je kunt nooit meer naar Somewhere over the rainbow luisteren.
Mark Greenequote:Op woensdag 22 maart 2023 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En je kunt nooit meer naar Somewhere over the rainbow luisteren.
Een 4,4 op IMDb en een 18% op rotten tomatoes zegt genoegquote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:11 schreef superniger het volgende:
Man man man .
Zie net dat aflevering 1 van Gotham Knights op HBO MAX staat.
Blijkt het kiddie meuk van CW te zijn.
Wat een dooie mus.
Misha CollinsGODquote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:11 schreef superniger het volgende:
Man man man .
Wat een dooie mus.
De afbeelding op HBO erbij ziet er al kut uit. Waarom start je het toch op?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:11 schreef superniger het volgende:
Man man man .
Wat een dooie mus.
Blij gemaakt met een dooie vleermuisquote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:11 schreef superniger het volgende:
Man man man .
Wat een dooie mus.
Ik was ook even enthousiast, totdat ik CW zagquote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:11 schreef superniger het volgende:
Man man man .
Wat een dooie mus.
The CWquote:In the wake of Bruce Wayne's death, his adopted son Turner Hayes forges an unlikely alliance with runaways Harper and Cullen Row and criminal Duela when they are all accused of a murder they did not commit by Gotham District Attorney Harvey Dent. Their attempt to clear their names and find out who really killed Bruce Wayne soon leads them to the Court of Owls.
HBO abbootje genomen voor Succession en kijken nu s02 van the White lotusquote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:26 schreef Soury het volgende:
Ik kwam ergens tegen hier op fok dat "The white Lotus" wel wat is. Nou ik vind het geweldigZwarte humor wel, en compleet verknipte karakters. Top
https://www.imdb.com/title/tt13406094/?ref_=nv_sr_srsg_1
Gekeken! Niet teleurgesteld.quote:Op zondag 26 februari 2023 22:47 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik vond zelf seizoen 2 beter dan seizoen 1.
Op Turner Hayes na ken ik al die personages uit de comics.quote:Op zondag 26 maart 2023 @ 11:28 schreef DKUp het volgende:
Als ik al lees dat Bruce Wayne is gestorven, dan is het meteen al helemaal kut.
[..]
The CW
Runaways
Onbekende personages
Klinkt als een slechte fanfiction van iemand wie Batman haat.
Ja ik lees geen comicsquote:Op maandag 3 april 2023 15:39 schreef Breuls het volgende:
[..]
Op Turner Hayes na ken ik al die personages uit de comics.
Da's niet erg, het was geen verwijt.quote:
Why?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |