Ik zou niet eens meedoen ,maar als je een dure wollen truitje meeneemt dan moet je het zelf wassen , als er dan wat mis gaat kan je boos zijn op jezelfquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Zou jij juist goedkope dingen in gaan slaan als je op tv komt?
Ze was ook niet echt boos toch? Maar ja, zonde is het wel. Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zou niet eens meedoen ,maar als je een dure wollen truitje meeneemt dan moet je het zelf wassen , als er dan wat mis gaat kan je boos zijn op jezelf
dat dusquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zou niet eens meedoen ,maar als je een dure wollen truitje meeneemt dan moet je het zelf wassen , als er dan wat mis gaat kan je boos zijn op jezelf
Pics?quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:56 schreef D. het volgende:
Ik had Grote wasjes worden kleine wasjes' als TT
Heb de wolle trui van mijn vriendin ook een keer verneuktquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
quote:Maar ik ben een man
Anders gezegd : dan baal je van jezelf . Ook goedquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ze was ook niet echt boos toch? Maar ja, zonde is het wel. Kan gebeuren.
Daar zit sowieso geen model inquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:56 schreef maily het volgende:
Volgens mij wast Zoë haar eigen kleren ook zo
Ga je gang.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:56 schreef D. het volgende:
Ik had Grote wasjes worden kleine wasjes' als TT
Daar ben ik dan voor.quote:
De schade lijkt mee te vallenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Eunice wil nog even Zoe bedanken omdat ze haar was heeft gedaan en dat ze zich niet druk hoeft te maken om het truitje.
Ik hoop dat er morgen nog iets van model in het truitje zitquote:
of nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat er morgen nog iets van model in het truitje zit
Misschien moet Zoe het even dragen, dan rekt het wat uitquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee.Als in nee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat het truitje ten goede komtquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien moet Zoe het even dragen, dan rekt het wat uit
Wat gelijkmatigere rek, leek me een planquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat het truitje ten goede komt
sloom zeikwijfquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
Mexx het gesprek van zoe weer doorbrieven aan Kim K Marciano en Martin
Ik mag niks meer zeggen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:05 schreef Moeraskat het volgende:
Is ook wel kut als dit je trui overkomt.
Volgens mij welquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:06 schreef D. het volgende:
Willen ze nu vannacht posters gaan ophangen?
Ze hadden het ook over iemand uit bed trekkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:06 schreef D. het volgende:
Willen ze nu vannacht posters gaan ophangen?
Wie?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:06 schreef Daana316 het volgende:
Zijn Bern en Sas nog op stream geweest vandaag?
Lees helemaal niets over hun. Misschien iemand screenshot van beide?
Ze hebben Maddy nodig, de posters liggen op haar kantoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hadden het ook over iemand uit bed trekken
Ja ongeveer 10 seconden. Ze zijn verder niet samen gezien. Gelukkig ook zeg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:06 schreef Daana316 het volgende:
ik heb de hele dag op mijn knieen de badkamer gedaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik doe alles !!! En jullie doen allemaal niks niks niks!! En ik ben ook nog druk.
Zo ongeveer.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:08 schreef D. het volgende:
Ze willen een poster op het toilet hangen, zodat morgenvroeg de eerste toiletgangers tegen Jeff's gezicht aankijken
Jeff?quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Ach .. geen hoofdletters in dit lettertype.. en Esther wou speciaal loods met een hoofdletter...
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hebben Maddy nodig, de posters liggen op haar kantoor
Volgens mij liggen ze ergens bij Isaac of gaan ze dat nog doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hebben Maddy nodig, de posters liggen op haar kantoor
nog op kantoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij liggen ze ergens bij Isaac of gaan ze dat nog doen
Nee, vandaag niet. Ik heb ze wel gezien, maar dat ging te snel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:06 schreef Daana316 het volgende:
Of Berendquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien moet Zoe het even dragen, dan rekt het wat uit
die heeft een dagje ziekenhuis dusquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:10 schreef engine het volgende:
Berend wordt donderdag van top tot teen nagekeken.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Berend : donderdag komt de dokter, die gaat me helemaal van top tot teen bekijken. Van daar wordt bekeken of er bloedonderzoek nodig is.
De BHV'ert?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
koekoek
ze hadden toch allang bloed kunnen afnemen
Vers Fruit is altijd goed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Donderdag komt de dokter voor Berend, dan wordt hij van top tot teen nagekeken, ook omdat hij veel is afgevallen. Hij heeft het advies om veel vers fruit en verse groente te eten, maar dat is lastigen deze situatie.
Als Jeff straks manager is komt dat vast goed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Donderdag komt de dokter voor Berend, dan wordt hij van top tot teen nagekeken, ook omdat hij veel is afgevallen. Hij heeft het advies om veel vers fruit en verse groente te eten, maar dat is lastigen deze situatie.
Dan maar naar huis? Gezondheid is het belangrijkst .....quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Donderdag komt de dokter voor Berend, dan wordt hij van top tot teen nagekeken, ook omdat hij veel is afgevallen. Hij heeft het advies om veel vers fruit en verse groente te eten, maar dat is lastig in deze situatie.
Met Esther ook ... zo te horen wordt het overvloed bij haar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als Jeff straks manager is komt dat vast goed.
Lijkt me beter inderdaad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
Dan maar naar huis? Gezondheid is het belangrijkst .....
NEEEEEE.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Esther vraagt aan een zieke Berend of hij een stukje speech van haar wil horen
Laatste optie, denk ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
Dan maar naar huis? Gezondheid is het belangrijkst .....
Helaas is Gerry al lang vertrokken.quote:
Die zijn naar huisquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:06 schreef Daana316 het volgende:
Ik weet niet goed hoe ik deze zin moet lezenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
dokter vol in de broek ff laten komen
zoals jij het wilquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet goed hoe ik deze zin moet lezen
Ben ook benieuwd hoe een zekere Europeaan dit zal lezen...quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet goed hoe ik deze zin moet lezen
ja en neequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:14 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zou het echt bizar kut vinden als Berend weg zou gaan
Gelijk 3 likes.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:13 schreef Sestra666 het volgende:
ik ben esther beu
met dr lillike bril
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd hoe een zekere Europeaan dit zal lezen...
Zou ook jammer zijn, maar gezondheid gaat vooropquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:14 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zou het echt bizar kut vinden als Berend weg zou gaan
Oké.., alvast bedankt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:10 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee, vandaag niet. Ik heb ze wel gezien, maar dat ging te snel.
We houden het in de gaten , nou ja, ik in ieder geval wel.
Martin moest zijn microfoon omdoen en wees naar Kim en Marciano, dat die het niet hoefde, die lagen te rollebollen.quote:
als hij voor het goede kamp kiest mag hij nog even blijvenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:17 schreef freaky40 het volgende:
Ik was wel team Berend in het begin maar hij wordt wat vager en ik weet niet meer in welk kamp hij nu zit. Als dit zo blijft mag hij wel lekker naar huisje toe....
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:17 schreef Sestra666 het volgende:
zij is slechttttttttt
berend en esther over? maddy?
Tja... Als de druk hoog isquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Martin moest zijn microfoon omdoen en wees naar Kim en Marciano, dat die het niet hoefde, die lagen te rollebollen.
Moet je wel maling aan alles hebben om dat te doen met meer mensen daar.
Als dat team Jeff/KimD en Wendy is JA.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:18 schreef Thorelf het volgende:
[..]
als hij voor het goede kamp kiest mag hij nog even blijven
Wordt ik nu belachelijk gemaakt omdat ik ze wel leuk vind i.p.v. dat herrieschoppers/ roddelgroepje?quote:
Dat begint echt al een heaumeau stelletje te worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En Rupert en Imi weer voorproeven
Jeff en Kim hadden het er wel over vanmiddagquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:20 schreef greysbones het volgende:
ik snap werkelijk niet dat niemand zich afvraagt waar al dat eten van bepaalde mensen(zoals Rupert) vandaan komt
ja en Isaac weet het ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff en Kim hadden het er wel over vanmiddag
Moet toch in samenspraak met Maddy gebeurd zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:20 schreef greysbones het volgende:
ik snap werkelijk niet dat niemand zich afvraagt waar al dat eten van bepaalde mensen(zoals Rupert) vandaan komt
Het hoge woord is eruitquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Berend : Ik ben benieuwd naar de 3e, als die er is.
Esther : KimD heeft haarzelf verpraat.
Berend : Dan is het toch misschien Jeffrey.
Esther : Het is Jeffrey
Berend : Onze nieuwe verlosser..
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moet toch in samenspraak met Maddy gebeurd zijn.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:21 schreef Li0nHeart het volgende:
ik vind het werkelijk knap dat je naar Esther kan luisterenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:21 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:23 schreef FreshFruit het volgende:
Jammer Esther,Jasper pakt een handdoek voor iemand anders.
Dat weet je bij Esther nooitquote:
dit is een beetje een gekke zinquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:24 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey die ze in het geheim als eerst mag gaat heel erg verkeerd vallen en totaal begrijpelijk
*opplakkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit is een beetje een gekke zin
Die heeft ineens een soort sterrenstatus in de loodsquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:24 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey die ze in het geheim als eerst mag gaat heel erg verkeerd vallen en totaal begrijpelijk
Ima mag ze ook al opplakken tochquote:
Eigenlijk is Esther ook veel leuker voor ons.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:25 schreef Aggie46 het volgende:
Zal je net zien dat Jeff niet de volgende manager wordt.
Zou zomaar kunnen.
maar ik wil geen nieuwe maddy taferelenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Eigenlijk is Esther ook veel leuker voor ons.
Wij wel?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar ik wil geen nieuwe maddy taferelen
Ik denk dat het het tegenovergestelde gaat wordenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan gezeik en ongehoorzaamheid krijgt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zou wel verstandig zijn jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ima mag ze ook al opplakken toch
die heeft het plakband
En Rupert als first ladyquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:27 schreef Kakadylo het volgende:
Stemmen op Imadine zou bizar zijn aangezien je daarmee stelen promoot en een valse slang hebt als leidinggevende
ik vraag me af hoe goed Esther het kan handelen als de halve loods tegen haar gaat zijnquote:
Geen Esther please.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk van niet eigenlijk. Ook die wordt overlopen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat het het tegenovergestelde gaat worden
Als ze niet in beeld komt en ik hoef haar niet te horen maar wel haar regime voert is het oke.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze gaat iig geen dictator wordenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik laat me graag verrassenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk van niet eigenlijk. Ook die wordt overlopen.
Dat! Dat is net zo erg als geheime briefjes.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:27 schreef Lrod01 het volgende:
Kom op Febo toon eens ballen en geef geel voor dat praten in papiaments
Was Martin zo slecht nog niet. Die heeft het best wel knap gedaan eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Berend vindt Maddy de slechtste manager ooit, hij dacht dat het niet slechter kon dan Martin
Nadir zit er ook nog bijquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik wilde ff Berend horen, maar dan krijg je Esther erbij en die trek ik niet langer
Proest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze gaat iig geen dictator worden
Jeff gaat dit gewoon worden, dat zie je van mijlen ver aan komen. En als hij het niet wordt, wordt hij het wel in december of januari. Die maanden heeft Jeff zelf ook aangegeven dat hij leuker vind om in 1 van deze 2 maanden manager te zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:32 schreef Kakadylo het volgende:
Geen weldenkend mens stemt op Esther of Imadine maar het moet natuurlijk wel leuk blijven inzake Jeffrey
In de min.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:33 schreef puzziepie het volgende:
Ja .. Maddy gaat het nog krijgen: manager schap eindigen met een leugen
De maand afsluiten met transparantie...oh wacht..quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:33 schreef puzziepie het volgende:
Ja .. Maddy gaat het nog krijgen: manager schap eindigen met een leugen
Goed van haarquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther : Maar kan ik nu verder vertellen ???!!??
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:34 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar Nadir elke keer ertussendoor kwekkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Hij kan het wetenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als je liegt dan spoor je niet, aldus Nadir![]()
Dropje?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als je liegt dan spoor je niet, aldus Nadir![]()
Hij heeft wel een heel slecht geheugen, hij heeft geen actieve herinnering meer aan zijn eigen leugensquote:
Hij denkt dat niemand 'm doorheeft, en dan telt het nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij heeft wel een heel slecht geheugen, hij heeft geen actieve herinnering meer aan zijn eigen leugens
geen zelfreflectiequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Hij denkt dat niemand 'm doorheeft, en dan telt het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Wie wel?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Berend vertrouwt Ima en Rupert niet.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:39 schreef engine het volgende:
Berend vergeet even dat Esther erbij zit
Ach ... dat zijn ze volgende week al lang weer vergeten ...quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:38 schreef puzziepie het volgende:
En wat Berend zegt: jeff begint zijn manager schap dan ook vaag
Het zou wat zijn een pikkedief als manager.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Zeker waarquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou ook jammer zijn, maar gezondheid gaat voorop
Nee, dat was een garpjequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:39 schreef engine het volgende:
Berend vergeet even dat Esther erbij zit
Dat denk ik niet. Negatieve dingen worden nooit vergetenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ach ... dat zijn ze volgende week al lang weer vergeten ...
Begint ook een zeur te worden...quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:41 schreef FreshFruit het volgende:
Beertje moet even weer beter worden.Ik vind hem leuk.![]()
[ afbeelding ]
Mag aannemen dat iedereen dat gevoel wel deeltquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Noem je mij nu een zeur?quote:
Pammetjes galore.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:43 schreef greysbones het volgende:
Nadir gelooft niet in vitamine pillen
hij slikt wel andere pillen
ze moeten taart halen voor Kim en marcianoquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:43 schreef engine het volgende:
Mexx is Martin steeds meer aan het claimen.
Berend gelooft daar niet inquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:43 schreef greysbones het volgende:
doen ze zelfquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:44 schreef freaky40 het volgende:
Pff, Marciano en KimK hebben stront in hun klauwen, halen zelf niet eens de taart op in de keuken. Dit moeten Mexx en Martin voor ze doen...
Slaven gedrag.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
doen ze zelf
ik zou zeggen succes
Tja, bruistabletten moet je ook niet slikken ..quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:43 schreef greysbones het volgende:
Die wil daar wat aan gaan doen. Slaapkamers op slot! En terecht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:46 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff ziet dat ze allemaal weer boven gaan eten
Ik vind die attitude van Martin gewoon helemaal niets, het is een pedante natnek. Ik ken zijn soort.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:47 schreef Kakadylo het volgende:
Martin heeft iets van een 51-jarige en Mexx van een 17-jarige dat blijft raar om te zien![]()
Eensquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind die attitude van Martin gewoon helemaal niets, het is een pedante natnek. Ik ken zijn soort.
Geloof dat het vooral mannen zijn die dat zienquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind die attitude van Martin gewoon helemaal niets, het is een pedante natnek. Ik ken zijn soort.
Nee joh. Is helemaal niet het geval. Dat was met een knipoog. Al zat er wel een kern van waarheid in. Dat wel ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die wil daar wat aan gaan doen. Slaapkamers op slot! En terecht.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof dat het vooral mannen zijn die dat zien
Dacht dat hij dat toch meende hoor. Vanavond nog in de uitzending gezien dat hij het hier over had tegen Isaac.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee joh. Is helemaal niet het geval. Dat was met een knipoog. Al zat er wel een kern van waarheid in. Dat wel ja.
Ik zie het anders ook, gluiperige slang is hij.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:52 schreef mangalie het volgende:
Erik likt alle bordjes nog even voordat hij ze op gaar ruimen
Martin ligt niet voor niets slecht bij de mannen daarquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe op met me.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:52 schreef mangalie het volgende:
Joost mag weten waaromquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:52 schreef greysbones het volgende:
Djedi en Ruben zitten dus de hele tijd al buiten met z'n 2-en
Hij vertelde vorige week dat hij dat al doet sinds hij klein was.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:52 schreef mangalie het volgende:
dat mocht ik echt nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij vertelde vorige week dat hij dat al doet sinds hij klein was.
Erik is een ouwe likker, van huis uit....quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:52 schreef mangalie het volgende:
Erik likt alle bordjes nog even voordat hij ze op gaat ruimen
met tong!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Erik is een ouwe likker, van huis uit....
Lang, lekker en likker dusquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Erik is een ouwe likker, van huis uit....
Ik deed het gewoon niet.Vind het ook een raar gezicht.quote:
Mijn vader likte zelf vaak zijn bord afquote:
Mooi zo. Werd tijd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:10 schreef engine het volgende:
Berend wordt donderdag van top tot teen nagekeken.
Een ex vriendje van me deed dat ook, toen ik een tik tegen het bord gaf terwijl hij dat deed snapte hij dat het niet oke was..quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Mijn vader likte zelf vaak zijn bord afTijdens de oorlog liet je echt niets verloren gaan, en dat is eigenlijk altijd blijven hangen. Lekkere dingen op je bord, dan likte je je bordje schoon voor het naar de keuken ging
Erik heeft niet in de oorlog gezeten.Met alle respect voor je vader.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Mijn vader likte zelf vaak zijn bord afTijdens de oorlog liet je echt niets verloren gaan, en dat is eigenlijk altijd blijven hangen. Lekkere dingen op je bord, dan likte je je bordje schoon voor het naar de keuken ging
mijn vader deed het ook alleen maar thuis. En ik heb het nooit als een probleem gezien, ook niet om de kruimeltjes van je bord op te pikken met je vinger. Het is je eigen bord, dus zie het probleem niet zo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Erik heeft niet in de oorlog gezeten.Met alle respect voor je vader.
Rupert heeft Maddy zo belazerd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:00 schreef greysbones het volgende:
Berend is het dus ook niet mee eens
en Isaak kan dit niet recht lullen
Berend haalt volgende week gewoon de koelkasten leeg
Rupert heeft dus bij iedereen lopen schooien om ingredienten
en nu krijgt hij persoonlijk alles terug
Maar Erik overdrijft het ook wel een beetje. Ja dat vind ik grappig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:01 schreef Verida het volgende:
[..]
mijn vader deed het ook alleen maar thuis. En ik heb het nooit als een probleem gezien, ook niet om de kruimeltjes van je bord op te pikken met je vinger. Het is je eigen bord, dus zie het probleem niet zo.
Er zijn wel andere vieze gewoontes die daar in het huis gebeuren, je handen niet wassen na het toilet bijv, of met vieze handen het eten op borden gooien en zo nog wel wat meer vieze gewoontes.
Maar de kruimeltjes van je eigen bord halen vind ik nogal meevallen..
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rupert heeft Maddy zo belazerd.
maar Isaac is met het idee gekomenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:04 schreef puzziepie het volgende:
Berend had dus met iemand besproken om secret manager te worden maar dat mocht niet van de febo en toen is iemand anders er mee vandoor gegaan
Blijkbaar heeft Berend dit al veel eerder besproken (met de febo? )quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar Isaac is met het idee gekomen
nee hij zij met iemand en werd aangesproken via de stemquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft Berend dit al veel eerder besproken (met de febo? )
Ik wil ook die Berend terug.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:06 schreef Charlotte-007 het volgende:
We hebben wel die oude Berend nodig in de loods dus ik hoop dat hij opknapt. Zou hij te veel op te korte tijd zijn afgevallen zonder voldoende vitamines? Zou die duizeligheid enigszins verklaren.
Ahh was dat vandaag?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hij zij met iemand en werd aangesproken via de stem
@:DGK_tegengas
stream 1 2300 tot?
gesprek Berend Isaac
Die waait weer met alle winden mee. Dat kan ook niet eindeloos goed gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |