Zou wel verstandig zijn jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ima mag ze ook al opplakken toch
die heeft het plakband
En Rupert als first ladyquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:27 schreef Kakadylo het volgende:
Stemmen op Imadine zou bizar zijn aangezien je daarmee stelen promoot en een valse slang hebt als leidinggevende
ik vraag me af hoe goed Esther het kan handelen als de halve loods tegen haar gaat zijnquote:
Geen Esther please.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar ik wil geen nieuwe maddy taferelen
Ik denk van niet eigenlijk. Ook die wordt overlopen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat het het tegenovergestelde gaat worden
Als ze niet in beeld komt en ik hoef haar niet te horen maar wel haar regime voert is het oke.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Eigenlijk is Esther ook veel leuker voor ons.
Ze gaat iig geen dictator wordenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Eigenlijk is Esther ook veel leuker voor ons.
Ik laat me graag verrassenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk van niet eigenlijk. Ook die wordt overlopen.
Dat! Dat is net zo erg als geheime briefjes.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:27 schreef Lrod01 het volgende:
Kom op Febo toon eens ballen en geef geel voor dat praten in papiaments
Was Martin zo slecht nog niet. Die heeft het best wel knap gedaan eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Berend vindt Maddy de slechtste manager ooit, hij dacht dat het niet slechter kon dan Martin
Nadir zit er ook nog bijquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik wilde ff Berend horen, maar dan krijg je Esther erbij en die trek ik niet langer
Proest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze gaat iig geen dictator worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |