quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:52 schreef mangalie het volgende:
Erik likt alle bordjes nog even voordat hij ze op gaar ruimen
Martin ligt niet voor niets slecht bij de mannen daarquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof dat het vooral mannen zijn die dat zien
Hoe op met me.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:52 schreef mangalie het volgende:
Joost mag weten waaromquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:52 schreef greysbones het volgende:
Djedi en Ruben zitten dus de hele tijd al buiten met z'n 2-en
Hij vertelde vorige week dat hij dat al doet sinds hij klein was.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:52 schreef mangalie het volgende:
dat mocht ik echt nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij vertelde vorige week dat hij dat al doet sinds hij klein was.
Erik is een ouwe likker, van huis uit....quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:52 schreef mangalie het volgende:
Erik likt alle bordjes nog even voordat hij ze op gaat ruimen
met tong!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Erik is een ouwe likker, van huis uit....
Lang, lekker en likker dusquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Erik is een ouwe likker, van huis uit....
Ik deed het gewoon niet.Vind het ook een raar gezicht.quote:
Mijn vader likte zelf vaak zijn bord afquote:
Mooi zo. Werd tijd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:10 schreef engine het volgende:
Berend wordt donderdag van top tot teen nagekeken.
Een ex vriendje van me deed dat ook, toen ik een tik tegen het bord gaf terwijl hij dat deed snapte hij dat het niet oke was..quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Mijn vader likte zelf vaak zijn bord afTijdens de oorlog liet je echt niets verloren gaan, en dat is eigenlijk altijd blijven hangen. Lekkere dingen op je bord, dan likte je je bordje schoon voor het naar de keuken ging
Erik heeft niet in de oorlog gezeten.Met alle respect voor je vader.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Mijn vader likte zelf vaak zijn bord afTijdens de oorlog liet je echt niets verloren gaan, en dat is eigenlijk altijd blijven hangen. Lekkere dingen op je bord, dan likte je je bordje schoon voor het naar de keuken ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |