doen ze zelfquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:44 schreef freaky40 het volgende:
Pff, Marciano en KimK hebben stront in hun klauwen, halen zelf niet eens de taart op in de keuken. Dit moeten Mexx en Martin voor ze doen...
Slaven gedrag.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
doen ze zelf
ik zou zeggen succes
Tja, bruistabletten moet je ook niet slikken ..quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:43 schreef greysbones het volgende:
Nadir gelooft niet in vitamine pillen
hij slikt wel andere pillen
Die wil daar wat aan gaan doen. Slaapkamers op slot! En terecht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:46 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff ziet dat ze allemaal weer boven gaan eten
Ik vind die attitude van Martin gewoon helemaal niets, het is een pedante natnek. Ik ken zijn soort.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:47 schreef Kakadylo het volgende:
Martin heeft iets van een 51-jarige en Mexx van een 17-jarige dat blijft raar om te zien![]()
Eensquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind die attitude van Martin gewoon helemaal niets, het is een pedante natnek. Ik ken zijn soort.
Geloof dat het vooral mannen zijn die dat zienquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind die attitude van Martin gewoon helemaal niets, het is een pedante natnek. Ik ken zijn soort.
dat ehahahaha er ook bijquote:
Nee joh. Is helemaal niet het geval. Dat was met een knipoog. Al zat er wel een kern van waarheid in. Dat wel ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die wil daar wat aan gaan doen. Slaapkamers op slot! En terecht.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof dat het vooral mannen zijn die dat zien
Dacht dat hij dat toch meende hoor. Vanavond nog in de uitzending gezien dat hij het hier over had tegen Isaac.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee joh. Is helemaal niet het geval. Dat was met een knipoog. Al zat er wel een kern van waarheid in. Dat wel ja.
Ik zie het anders ook, gluiperige slang is hij.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof dat het vooral mannen zijn die dat zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |