geen zelfreflectiequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Hij denkt dat niemand 'm doorheeft, en dan telt het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Wie wel?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Berend vertrouwt Ima en Rupert niet.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:39 schreef engine het volgende:
Berend vergeet even dat Esther erbij zit
Ach ... dat zijn ze volgende week al lang weer vergeten ...quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:38 schreef puzziepie het volgende:
En wat Berend zegt: jeff begint zijn manager schap dan ook vaag
Het zou wat zijn een pikkedief als manager.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Zeker waarquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou ook jammer zijn, maar gezondheid gaat voorop
Nee, dat was een garpjequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:39 schreef engine het volgende:
Berend vergeet even dat Esther erbij zit
Dat denk ik niet. Negatieve dingen worden nooit vergetenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ach ... dat zijn ze volgende week al lang weer vergeten ...
Begint ook een zeur te worden...quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:41 schreef FreshFruit het volgende:
Beertje moet even weer beter worden.Ik vind hem leuk.![]()
[ afbeelding ]
Mag aannemen dat iedereen dat gevoel wel deeltquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Noem je mij nu een zeur?quote:
Pammetjes galore.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:43 schreef greysbones het volgende:
Nadir gelooft niet in vitamine pillen
hij slikt wel andere pillen
ze moeten taart halen voor Kim en marcianoquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:43 schreef engine het volgende:
Mexx is Martin steeds meer aan het claimen.
Berend gelooft daar niet inquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:43 schreef greysbones het volgende:
doen ze zelfquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:44 schreef freaky40 het volgende:
Pff, Marciano en KimK hebben stront in hun klauwen, halen zelf niet eens de taart op in de keuken. Dit moeten Mexx en Martin voor ze doen...
Slaven gedrag.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
doen ze zelf
ik zou zeggen succes
Tja, bruistabletten moet je ook niet slikken ..quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:43 schreef greysbones het volgende:
Die wil daar wat aan gaan doen. Slaapkamers op slot! En terecht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:46 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff ziet dat ze allemaal weer boven gaan eten
Ik vind die attitude van Martin gewoon helemaal niets, het is een pedante natnek. Ik ken zijn soort.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:47 schreef Kakadylo het volgende:
Martin heeft iets van een 51-jarige en Mexx van een 17-jarige dat blijft raar om te zien![]()
Eensquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind die attitude van Martin gewoon helemaal niets, het is een pedante natnek. Ik ken zijn soort.
Geloof dat het vooral mannen zijn die dat zienquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind die attitude van Martin gewoon helemaal niets, het is een pedante natnek. Ik ken zijn soort.
Nee joh. Is helemaal niet het geval. Dat was met een knipoog. Al zat er wel een kern van waarheid in. Dat wel ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die wil daar wat aan gaan doen. Slaapkamers op slot! En terecht.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof dat het vooral mannen zijn die dat zien
Dacht dat hij dat toch meende hoor. Vanavond nog in de uitzending gezien dat hij het hier over had tegen Isaac.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee joh. Is helemaal niet het geval. Dat was met een knipoog. Al zat er wel een kern van waarheid in. Dat wel ja.
Ik zie het anders ook, gluiperige slang is hij.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof dat het vooral mannen zijn die dat zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |