quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Berend : donderdag komt de dokter, die gaat me helemaal van top tot teen bekijken. Van daar wordt bekeken of er bloedonderzoek nodig is.
De BHV'ert?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
koekoek
ze hadden toch allang bloed kunnen afnemen
Vers Fruit is altijd goed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Donderdag komt de dokter voor Berend, dan wordt hij van top tot teen nagekeken, ook omdat hij veel is afgevallen. Hij heeft het advies om veel vers fruit en verse groente te eten, maar dat is lastigen deze situatie.
Als Jeff straks manager is komt dat vast goed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Donderdag komt de dokter voor Berend, dan wordt hij van top tot teen nagekeken, ook omdat hij veel is afgevallen. Hij heeft het advies om veel vers fruit en verse groente te eten, maar dat is lastigen deze situatie.
Dan maar naar huis? Gezondheid is het belangrijkst .....quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Donderdag komt de dokter voor Berend, dan wordt hij van top tot teen nagekeken, ook omdat hij veel is afgevallen. Hij heeft het advies om veel vers fruit en verse groente te eten, maar dat is lastig in deze situatie.
Met Esther ook ... zo te horen wordt het overvloed bij haar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als Jeff straks manager is komt dat vast goed.
Lijkt me beter inderdaad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
Dan maar naar huis? Gezondheid is het belangrijkst .....
NEEEEEE.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Esther vraagt aan een zieke Berend of hij een stukje speech van haar wil horen
Laatste optie, denk ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
Dan maar naar huis? Gezondheid is het belangrijkst .....
Helaas is Gerry al lang vertrokken.quote:
Die zijn naar huisquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:06 schreef Daana316 het volgende:
Zijn Bern en Sas nog op stream geweest vandaag?
Lees helemaal niets over hun. Misschien iemand screenshot van beide?
Ik weet niet goed hoe ik deze zin moet lezenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
dokter vol in de broek ff laten komen
zoals jij het wilquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet goed hoe ik deze zin moet lezen
Ben ook benieuwd hoe een zekere Europeaan dit zal lezen...quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet goed hoe ik deze zin moet lezen
ja en neequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:14 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zou het echt bizar kut vinden als Berend weg zou gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |