Gelijk 3 likes.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:13 schreef Sestra666 het volgende:
ik ben esther beu
met dr lillike bril
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd hoe een zekere Europeaan dit zal lezen...
Zou ook jammer zijn, maar gezondheid gaat vooropquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:14 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zou het echt bizar kut vinden als Berend weg zou gaan
Oké.., alvast bedankt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:10 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee, vandaag niet. Ik heb ze wel gezien, maar dat ging te snel.
We houden het in de gaten , nou ja, ik in ieder geval wel.
Martin moest zijn microfoon omdoen en wees naar Kim en Marciano, dat die het niet hoefde, die lagen te rollebollen.quote:
als hij voor het goede kamp kiest mag hij nog even blijvenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:17 schreef freaky40 het volgende:
Ik was wel team Berend in het begin maar hij wordt wat vager en ik weet niet meer in welk kamp hij nu zit. Als dit zo blijft mag hij wel lekker naar huisje toe....
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:17 schreef Sestra666 het volgende:
zij is slechttttttttt
berend en esther over? maddy?
Tja... Als de druk hoog isquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Martin moest zijn microfoon omdoen en wees naar Kim en Marciano, dat die het niet hoefde, die lagen te rollebollen.
Moet je wel maling aan alles hebben om dat te doen met meer mensen daar.
Als dat team Jeff/KimD en Wendy is JA.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:18 schreef Thorelf het volgende:
[..]
als hij voor het goede kamp kiest mag hij nog even blijven
Wordt ik nu belachelijk gemaakt omdat ik ze wel leuk vind i.p.v. dat herrieschoppers/ roddelgroepje?quote:
Dat begint echt al een heaumeau stelletje te worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En Rupert en Imi weer voorproeven
Jeff en Kim hadden het er wel over vanmiddagquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:20 schreef greysbones het volgende:
ik snap werkelijk niet dat niemand zich afvraagt waar al dat eten van bepaalde mensen(zoals Rupert) vandaan komt
ja en Isaac weet het ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff en Kim hadden het er wel over vanmiddag
Moet toch in samenspraak met Maddy gebeurd zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:20 schreef greysbones het volgende:
ik snap werkelijk niet dat niemand zich afvraagt waar al dat eten van bepaalde mensen(zoals Rupert) vandaan komt
Het hoge woord is eruitquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Berend : Ik ben benieuwd naar de 3e, als die er is.
Esther : KimD heeft haarzelf verpraat.
Berend : Dan is het toch misschien Jeffrey.
Esther : Het is Jeffrey
Berend : Onze nieuwe verlosser..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |