Ik zou niet eens meedoen ,maar als je een dure wollen truitje meeneemt dan moet je het zelf wassen , als er dan wat mis gaat kan je boos zijn op jezelfquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Zou jij juist goedkope dingen in gaan slaan als je op tv komt?
Ze was ook niet echt boos toch? Maar ja, zonde is het wel. Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zou niet eens meedoen ,maar als je een dure wollen truitje meeneemt dan moet je het zelf wassen , als er dan wat mis gaat kan je boos zijn op jezelf
dat dusquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zou niet eens meedoen ,maar als je een dure wollen truitje meeneemt dan moet je het zelf wassen , als er dan wat mis gaat kan je boos zijn op jezelf
Pics?quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:56 schreef D. het volgende:
Ik had Grote wasjes worden kleine wasjes' als TT
Heb de wolle trui van mijn vriendin ook een keer verneuktquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
quote:Maar ik ben een man
Anders gezegd : dan baal je van jezelf . Ook goedquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ze was ook niet echt boos toch? Maar ja, zonde is het wel. Kan gebeuren.
Daar zit sowieso geen model inquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:56 schreef maily het volgende:
Volgens mij wast Zoë haar eigen kleren ook zo
Ga je gang.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:56 schreef D. het volgende:
Ik had Grote wasjes worden kleine wasjes' als TT
Daar ben ik dan voor.quote:
De schade lijkt mee te vallenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Eunice wil nog even Zoe bedanken omdat ze haar was heeft gedaan en dat ze zich niet druk hoeft te maken om het truitje.
Ik hoop dat er morgen nog iets van model in het truitje zitquote:
of nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat er morgen nog iets van model in het truitje zit
Misschien moet Zoe het even dragen, dan rekt het wat uitquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee.Als in nee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat het truitje ten goede komtquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien moet Zoe het even dragen, dan rekt het wat uit
Wat gelijkmatigere rek, leek me een planquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat het truitje ten goede komt
sloom zeikwijfquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
Mexx het gesprek van zoe weer doorbrieven aan Kim K Marciano en Martin
Ik mag niks meer zeggen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:05 schreef Moeraskat het volgende:
Is ook wel kut als dit je trui overkomt.
Volgens mij welquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:06 schreef D. het volgende:
Willen ze nu vannacht posters gaan ophangen?
Ze hadden het ook over iemand uit bed trekkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:06 schreef D. het volgende:
Willen ze nu vannacht posters gaan ophangen?
Wie?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:06 schreef Daana316 het volgende:
Zijn Bern en Sas nog op stream geweest vandaag?
Lees helemaal niets over hun. Misschien iemand screenshot van beide?
Ze hebben Maddy nodig, de posters liggen op haar kantoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hadden het ook over iemand uit bed trekken
Ja ongeveer 10 seconden. Ze zijn verder niet samen gezien. Gelukkig ook zeg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:06 schreef Daana316 het volgende:
Zijn Bern en Sas nog op stream geweest vandaag?
Lees helemaal niets over hun. Misschien iemand screenshot van beide?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |