quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Schrok al, meteen gaan kijken, en nee ik was aan de beurt
En dat komt van Nadirquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
de oprecht intens eerlijke mensen
of de slinkse ... mensen
we zullen zien wie het gaan halen
Nadir
Het Babette gesprek heeft het alleen maar erger gemaaktquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:11 schreef Thorelf het volgende:
[..]
jw laat je er niet over uit..... nadir is echt niet goed
echt ongelofelijk die nadir...zo een krom vreemd individuquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
of de slinkse ... mensen
Nadir
In kwaad sprekenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:14 schreef greysbones het volgende:
Wij zijn er toch heel anders in (Nadir en JW volgens Nadir)
hij doet of hij beter is dan een ander![]()
Het probleem is alleen dat ie zichzelf bij de eerste groep rekentquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
of de slinkse ... mensen
Nadir
gaat allemaal totaal langs hem heen.....quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het Babette gesprek heeft het alleen maar erger gemaakt![]()
![]()
Ik was even kotsenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
Hij praat met iedereen
lacht met iedereen
hij is goed met iedereen
het gaat tegen je werken volgens Nadir
Nadir blijft lekker bij zichzelf
het boeit hem niet wat mensen van hem denken
Volgens mij leek jij wel op mij he vroeger (tegen JW)![]()
![]()
Ik snap alleen niet dat je denkt zo een jaar vol te gaan houdenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
Het is eigenlijk gewoon knap hoeveel BS er bij iemand uit de mond kan komen
die houdt het ook niet volquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet dat je denkt zo een jaar vol te gaan houden
hij weet niet beter ..dat is zijn wereldquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
Het is eigenlijk gewoon knap hoeveel BS er bij iemand uit de mond kan komen
Met dat soort eerlijkheid kom je er niet neequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
als ik mijn eerlijkheid..ehhmm dat gaat tegen me werken hier(nadir)
dat zou je hopen,maar in deze wereld tegenwoordig....te ver!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:19 schreef D. het volgende:
[..]
Met dat soort eerlijkheid kom je er niet nee
En JW houdt zijn mond dicht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:20 schreef greysbones het volgende:
Nadir moet meer zijn mond houden nu
hij gaat zich meer afzijdig houden
je beste maat kan zich in zijn rug steken
jw zegt nog teveelquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:22 schreef Aggie46 het volgende:
Nadir maar uitlokken: "Maar dat heb jij toch ook?".
JW zegt niks.
Die paar woorden?quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:09 schreef puzziepie het volgende:
Mexx:'Oehhh mijn gat wordt nu heel groot'
Zijn die wel allemaal geteld?quote:
nee de druiven ploeg kregen de volste bordjesquote:
Maak ze nu niet in de war. Vriendquote:
2604quote:
Voordelen van de managerquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:33 schreef greysbones het volgende:
Maddy is weer haar wc rol kwijt
dan pak je gewoon een nieuwe
Nou dat brengt mij met wat ze vanochtend vertelde, ze had 4 brillen meegenomen, de eerste liet ze in de bus liggen en niet meer terug gevonden, twee in de loods verlorenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:33 schreef greysbones het volgende:
Maddy is weer haar wc rol kwijt
dan pak je gewoon een nieuwe
Eentje was er bewust beschadigd en verstopt!!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:40 schreef juul. het volgende:
[..]
Nou dat brengt mij met wat ze vanochtend vertelde, ze had 4 brillen meegenomen, de eerste liet ze in de bus liggen en niet meer terug gevonden, twee in de loods verloren
Ze vroeg als ik nu mijn laatste bril verlies, zal ik dan een nieuwe krijgen van achter
Hoezo chaoot
Nee dat was de bril van Estherquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
Eentje was er bewust beschadigd en verstopt!!!
Oh dacht dat het over esther gingquote:
Of de eliminatie-opdracht wordt door 'n drone gedroptquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:47 schreef greysbones het volgende:
zou de drone iets te maken hebben met een spel?morgen
wat werden ze in de kürbis doen??quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:47 schreef greysbones het volgende:
zou de drone iets te maken hebben met een spel?morgen
er vloog vandaag een drone buitenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of de eliminatie-opdracht wordt door 'n drone gedropt
wat bedoel je de pompoenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat werden ze in de kürbis doen??
Nee echt een zuigzoentjequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk eerder schaduw van haar duim..... maar dromen mag Aggie
komt licht erin?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat bedoel je de pompoen
een halloween pompoen
er wordt ook nog soep van gemaakt
Aggie heeft gelijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
eh nee de soep maak je van wat er dicht bij de schil zitquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
komt licht erin?
hoe dann soep wanneer alles op de
vloer is, de soep mak je met de fruitvlees
Nee , gyazo doet het met Videoland v2 niet zo lekker. Dus ik moet dan wachten op het juiste moment en dan is de cap wat vaag. Maar dit is echt een zuigzoen, daar hadden ze het van de week over.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
oke mop ik geloof jequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:55 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee , gyazo doet het mer Videoland v2 niet zo lekker. Dus ik moet dan wachten op het juiste moment en dan is de cap wat vaag. Maar dit is echt een zuigzoen, daar hadden ze het van de week over.
Misschien van het wipje van gisteren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja heeft ze al gezegd, dat ze een zuigzoen had
Ik zou ook geen pompoen doen...quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
Mexx vond de pompoen doen niet leuk
Mexx loopt er ook wel mee te koop de laatste dagen.quote:
Ach beetje opwarmen..quote:
nee van het halloweenfeestjequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien van het wipje van gisteren.
Ik ga mijn kontje niet showen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:58 schreef engine het volgende:
[..]
Mexx loopt er ook wel mee te koop de laatste dagen.
Waarom moet ik nu ineens aan appeltaarten denken?quote:
Americain pie?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu ineens aan appeltaarten denken?
was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze streams gaan ook niet over jou
Dit was een quote van Mexx Immer OT.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze streams gaan ook niet over jou
ook uit de fruitvleesquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
eh nee de soep maak je van wat er dicht bij de schil zit
en niet de pitten en draden
quote:
Nu kan je niet slapen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:59 schreef mario390 het volgende:
ik zit weer op de verkeerde stream![]()
![]()
vor 1 sek . gewisselt
komt vast door de slagroomquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu ineens aan appeltaarten denken?
Zal wel Febo dingetje zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:06 schreef engine het volgende:
Waarom Maddy meewerkt aan die gekke verrassingact snap ik ook niet eigenlijk.
Klopt ook niets van .quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:06 schreef engine het volgende:
Omdat ze van Jeff de laatste tijd steun krijgt, en denkt dat ie een goede manager zal zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:06 schreef engine het volgende:
Of omdat ze zich voor het karretje van Jeffrey laat spannenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat ze van Jeff de laatste tijd steun krijgt, en denkt dat ie een goede manager zal zijn
Ja, oorzaak/gevolgquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of omdat ze zich voor het karretje van Jeffrey laat spannen
iedereen spant maddy voor het karretjequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of omdat ze zich voor het karretje van Jeffrey laat spannen
Ze wil iedereen pleasen en te vriend houden, dat kan niet lang goed gaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen spant maddy voor het karretje
GJ's show loopt nu in de soep en dat wil ze ook niet
zelfs daar overlegt ze mee![]()
tekstbegrip is een groot goedquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:15 schreef Deisyy het volgende:
I'm still standing zegt Zoe terwijl ze met haar zuignap op het aanrecht zit
Precies!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar zitten weer hier toch voor?
Ja verschrikkelijk. Die heeft iets zeurderigs in haar stem. Klinkt altijd vervelend.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
Esthers stem
dat gaat door merg en been
zo'n schooljuf toontjequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk. Die heeft iets zeurderigs in haar stem. Klinkt altijd vervelend.
Meer dit.quote:
Hij gaat een worteltaart makenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
wat is Rupert nu weer aan het koken
Ze heeft Martin gegrepen tijdens een ruzie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:25 schreef ledn81 het volgende:
Zoë heeft het gedoe met die gele kaart een beetje stil gehouden. Kan me iemand er over bijpraten? ik heb geen idee waar ze het over heeft![]()
Het scenario dat zij het weer zouden goedmaken kon je van mijlenver zien aankomenquote:
Bij zijn keelquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze heeft Martin gegrepen tijdens een ruzie.
Ik vind het zo'n lelijk ventjequote:
Ja eensquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het scenario dat zij het weer zouden goedmaken kon je van mijlenver zien aankomen
Detail.quote:
ik weet het pop, ze heeft het zelf door de loods lopen gillen. Lijkt me sterk dat er iemand NIET op de hoogte isquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze heeft Martin gegrepen tijdens een ruzie.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:30 schreef Charmian het volgende:
wat een boring gesprek tussen mexx en zoe, niet eens een beetje gekrijs
Is er een eliminatie waarbij ze alleen dat ene woord moeten spellen dan liggen ze er al meteen uitquote:
quote:
Visuele cirkel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is er een eliminatie waarbij ze alleen dat ene woord moeten spellen dan liggen ze er al meteen uit![]()
Mexx houdt zich behoorlijk in ineens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:30 schreef Charmian het volgende:
wat een boring gesprek tussen mexx en zoe, niet eens een beetje gekrijs
Als jij dat wilt....quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hebben we het over een prins carnaval?
Dat mens is zo zuur, dat ze moeite heeft om te lachen, laat staan dat ze een grap kan waarderenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
Jeff ziet het goed
Esther is focking woest
Schrikbewind incomingquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
Jeff ziet het goed
Esther is focking woest
haar kansquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat mens is zo zuur, dat ze moeite heeft om te lachen, laat staan dat ze een grap kan waarderen
Febo,Stream op Esther.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
Jeff ziet het goed
Esther is focking woest
Weet struisvogel Esther het al?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
Jeff ziet het goed
Esther is focking woest
Waarom eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
Jeff ziet het goed
Esther is focking woest
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
haar kans wordt afgenomen door Jeff
Dan heeft ze gewoon geen goed verkiezingsprogrammaquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is ze niet meer verkiesbaar dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zit bij Mexx en Zoë dus weet het verder niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie het niet, zal wel aan mij liggen.
Oh nee toch nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:37 schreef puzziepie het volgende:
Oh nu gaan we het zien of Esther boos is
En niemand gaat naar haar luisteren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:37 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Daarom zou Esther als manager grappig zijn. Die is totaal niet redelijk of voor rede vatbaar.
Dan zit daar tenminste nog één verstandige mongoolquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zit bij Mexx en Zoë dus weet het verder niet.
Was het niet de rugwasborstel?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:39 schreef Deisyy het volgende:
GADVERDAMME, Jeffrey gebruikt die borstel om zijn rug te wassen
Wat moet hij er dan mee wassen? Zijn piemolquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:39 schreef Deisyy het volgende:
GADVERDAMME, Jeffrey gebruikt die borstel om zijn rug te wassen
Jawel, maar dat ding is een bron van bacteriënquote:
De pompoenenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat moet hij er dan mee wassen? Zijn piemol
Jij?quote:
Ow, hij valt me nu pas op, dus ken de geschiedenis nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jawel, maar dat ding is een bron van bacteriën
Ik vind zo'n borstel goor, wie gebruikt dat ding allemaal, de borstel wordt nooit goed schoongemaakt ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat moet hij er dan mee wassen? Zijn piemol
okequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
niemand dat is water in een wodka fles
Nooit goed? Zal wel gewoon nooit zijn danquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind zo'n borstel goor, wie gebruikt dat ding allemaal, de borstel wordt nooit goed schoongemaakt ook.
ik zit me net te bedenkenquote:
Denk omdat ze geen aansluiting kan vinden bij die andere meidenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zit me net te bedenken
hoe is hun vriendschap ontstaan
dat is niet vanaf dag 1
Hun gezamelijke haat tegen manager Martin?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is niet vanaf dag 1
Was net voor het verzuip challenge.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is niet vanaf dag 1
Mag gewoon hoor, als dat jouw favorietje isquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:45 schreef D. het volgende:
Ik wil Esther zien!
Wacht, dat klinkt wat fout
jeff heeft erste weken veel met gerry gekletst later kwamquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:46 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Denk omdat ze geen aansluiting kan vinden bij die andere meiden
Maar de grote vraag, zijn de vlekken eruit?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Eunice heeft een truitje gewassen, dat is nu maatje Baby Born pop
Verzekering tegen de achterlijkheid van Zoë is misschien wel een idee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Kim D. zegt dat het misschien wel verzekerd is
Kasjmer.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Verzekering tegen de achterlijkheid van Zoë is misschien wel een idee.
Of neem het niet meequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:50 schreef mikekomen het volgende:
Jezus... Als het zo n dure trui is, was m lekker zelf ofzo
Nouja je kunt daar ook niet alles zelf wassen. Snap wel dat ze er van baalt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Had ze het gewoon zelf moeten wassen, nu niet janken
Haar ouders hebben vast een heel pakketquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Verzekering tegen de achterlijkheid van Zoë is misschien wel een idee.
Echt hoor,stupid.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Eensquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo zou m'n moeder dat ook verkopenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Ach is toch in de mode korte truien
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:51 schreef greysbones het volgende:
wie doet een kasjmier trui nu in de wasmachine
quote:
Maar je moet natuurlijk ook niet zo n speciale trui bij de andere was in de wasmand gooienquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:50 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja je kunt daar ook niet alles zelf wassen. Snap wel dat ze er van baalt.
Het begint met een Zquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:51 schreef greysbones het volgende:
Dit, als het kasjmier is zou ik het niet door een ander laten wassen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ja dat is waar. Dan gooi je dat bij de rest in de wasmachinequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:51 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Maar je moet natuurlijk ook niet zo n speciale trui bij de andere was in de wasmand gooien
De vezels zijn vernaggeld,Komt niet goed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:52 schreef mangalie het volgende:
Effe trekken aan truitje we wachten tot morguh
Lekker ontopicquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:53 schreef Kakadylo het volgende:
Bij Mexx en Zoe moet ik telkens denken aan dit soort shit:
Zoequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:51 schreef greysbones het volgende:
Zou jij juist goedkope dingen in gaan slaan als je op tv komt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:51 schreef puzziepie het volgende:
Ik snap niet dat mensen dure dingen meenemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |