Visuele cirkel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is er een eliminatie waarbij ze alleen dat ene woord moeten spellen dan liggen ze er al meteen uit![]()
Mexx houdt zich behoorlijk in ineens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:30 schreef Charmian het volgende:
wat een boring gesprek tussen mexx en zoe, niet eens een beetje gekrijs
Als jij dat wilt....quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hebben we het over een prins carnaval?
Dat mens is zo zuur, dat ze moeite heeft om te lachen, laat staan dat ze een grap kan waarderenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
Jeff ziet het goed
Esther is focking woest
Schrikbewind incomingquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
Jeff ziet het goed
Esther is focking woest
haar kansquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat mens is zo zuur, dat ze moeite heeft om te lachen, laat staan dat ze een grap kan waarderen
Febo,Stream op Esther.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
Jeff ziet het goed
Esther is focking woest
Weet struisvogel Esther het al?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
Jeff ziet het goed
Esther is focking woest
Waarom eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
Jeff ziet het goed
Esther is focking woest
haar kans wordt afgenomen door Jeffquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
haar kans wordt afgenomen door Jeff
Dan heeft ze gewoon geen goed verkiezingsprogrammaquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is ze niet meer verkiesbaar dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zit bij Mexx en Zoë dus weet het verder niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie het niet, zal wel aan mij liggen.
Oh nee toch nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:37 schreef puzziepie het volgende:
Oh nu gaan we het zien of Esther boos is
En niemand gaat naar haar luisteren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:37 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Daarom zou Esther als manager grappig zijn. Die is totaal niet redelijk of voor rede vatbaar.
Dan zit daar tenminste nog één verstandige mongoolquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zit bij Mexx en Zoë dus weet het verder niet.
Was het niet de rugwasborstel?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:39 schreef Deisyy het volgende:
GADVERDAMME, Jeffrey gebruikt die borstel om zijn rug te wassen
Wat moet hij er dan mee wassen? Zijn piemolquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:39 schreef Deisyy het volgende:
GADVERDAMME, Jeffrey gebruikt die borstel om zijn rug te wassen
Jawel, maar dat ding is een bron van bacteriënquote:
De pompoenenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat moet hij er dan mee wassen? Zijn piemol
Jij?quote:
Ow, hij valt me nu pas op, dus ken de geschiedenis nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jawel, maar dat ding is een bron van bacteriën
Ik vind zo'n borstel goor, wie gebruikt dat ding allemaal, de borstel wordt nooit goed schoongemaakt ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat moet hij er dan mee wassen? Zijn piemol
niemand dat is water in een wodka flesquote:
okequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
niemand dat is water in een wodka fles
Nooit goed? Zal wel gewoon nooit zijn danquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind zo'n borstel goor, wie gebruikt dat ding allemaal, de borstel wordt nooit goed schoongemaakt ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |