Dit was een quote van Mexx Immer OT.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze streams gaan ook niet over jou
ook uit de fruitvleesquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
eh nee de soep maak je van wat er dicht bij de schil zit
en niet de pitten en draden
quote:
Nu kan je niet slapen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:59 schreef mario390 het volgende:
ik zit weer op de verkeerde stream![]()
![]()
vor 1 sek . gewisselt
komt vast door de slagroomquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu ineens aan appeltaarten denken?
Zal wel Febo dingetje zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:06 schreef engine het volgende:
Waarom Maddy meewerkt aan die gekke verrassingact snap ik ook niet eigenlijk.
Klopt ook niets van .quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:06 schreef engine het volgende:
Omdat ze van Jeff de laatste tijd steun krijgt, en denkt dat ie een goede manager zal zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:06 schreef engine het volgende:
Of omdat ze zich voor het karretje van Jeffrey laat spannenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat ze van Jeff de laatste tijd steun krijgt, en denkt dat ie een goede manager zal zijn
Ja, oorzaak/gevolgquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of omdat ze zich voor het karretje van Jeffrey laat spannen
iedereen spant maddy voor het karretjequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of omdat ze zich voor het karretje van Jeffrey laat spannen
Ze wil iedereen pleasen en te vriend houden, dat kan niet lang goed gaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen spant maddy voor het karretje
GJ's show loopt nu in de soep en dat wil ze ook niet
zelfs daar overlegt ze mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |