Nou dat brengt mij met wat ze vanochtend vertelde, ze had 4 brillen meegenomen, de eerste liet ze in de bus liggen en niet meer terug gevonden, twee in de loods verlorenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:33 schreef greysbones het volgende:
Maddy is weer haar wc rol kwijt
dan pak je gewoon een nieuwe
Eentje was er bewust beschadigd en verstopt!!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:40 schreef juul. het volgende:
[..]
Nou dat brengt mij met wat ze vanochtend vertelde, ze had 4 brillen meegenomen, de eerste liet ze in de bus liggen en niet meer terug gevonden, twee in de loods verloren
Ze vroeg als ik nu mijn laatste bril verlies, zal ik dan een nieuwe krijgen van achter
Hoezo chaoot
Nee dat was de bril van Estherquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
Eentje was er bewust beschadigd en verstopt!!!
Oh dacht dat het over esther gingquote:
Of de eliminatie-opdracht wordt door 'n drone gedroptquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:47 schreef greysbones het volgende:
zou de drone iets te maken hebben met een spel?morgen
wat werden ze in de kürbis doen??quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:47 schreef greysbones het volgende:
zou de drone iets te maken hebben met een spel?morgen
er vloog vandaag een drone buitenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of de eliminatie-opdracht wordt door 'n drone gedropt
wat bedoel je de pompoenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat werden ze in de kürbis doen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |