quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:52 schreef mangalie het volgende:
Erik likt alle bordjes nog even voordat hij ze op gaar ruimen
Martin ligt niet voor niets slecht bij de mannen daarquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof dat het vooral mannen zijn die dat zien
Hoe op met me.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:52 schreef mangalie het volgende:
Joost mag weten waaromquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:52 schreef greysbones het volgende:
Djedi en Ruben zitten dus de hele tijd al buiten met z'n 2-en
Hij vertelde vorige week dat hij dat al doet sinds hij klein was.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:52 schreef mangalie het volgende:
dat mocht ik echt nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij vertelde vorige week dat hij dat al doet sinds hij klein was.
Erik is een ouwe likker, van huis uit....quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:52 schreef mangalie het volgende:
Erik likt alle bordjes nog even voordat hij ze op gaat ruimen
met tong!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Erik is een ouwe likker, van huis uit....
Lang, lekker en likker dusquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Erik is een ouwe likker, van huis uit....
Ik deed het gewoon niet.Vind het ook een raar gezicht.quote:
Mijn vader likte zelf vaak zijn bord afquote:
Mooi zo. Werd tijd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:10 schreef engine het volgende:
Berend wordt donderdag van top tot teen nagekeken.
Een ex vriendje van me deed dat ook, toen ik een tik tegen het bord gaf terwijl hij dat deed snapte hij dat het niet oke was..quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Mijn vader likte zelf vaak zijn bord afTijdens de oorlog liet je echt niets verloren gaan, en dat is eigenlijk altijd blijven hangen. Lekkere dingen op je bord, dan likte je je bordje schoon voor het naar de keuken ging
Erik heeft niet in de oorlog gezeten.Met alle respect voor je vader.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Mijn vader likte zelf vaak zijn bord afTijdens de oorlog liet je echt niets verloren gaan, en dat is eigenlijk altijd blijven hangen. Lekkere dingen op je bord, dan likte je je bordje schoon voor het naar de keuken ging
mijn vader deed het ook alleen maar thuis. En ik heb het nooit als een probleem gezien, ook niet om de kruimeltjes van je bord op te pikken met je vinger. Het is je eigen bord, dus zie het probleem niet zo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Erik heeft niet in de oorlog gezeten.Met alle respect voor je vader.
Rupert heeft Maddy zo belazerd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:00 schreef greysbones het volgende:
Berend is het dus ook niet mee eens
en Isaak kan dit niet recht lullen
Berend haalt volgende week gewoon de koelkasten leeg
Rupert heeft dus bij iedereen lopen schooien om ingredienten
en nu krijgt hij persoonlijk alles terug
Maar Erik overdrijft het ook wel een beetje. Ja dat vind ik grappig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:01 schreef Verida het volgende:
[..]
mijn vader deed het ook alleen maar thuis. En ik heb het nooit als een probleem gezien, ook niet om de kruimeltjes van je bord op te pikken met je vinger. Het is je eigen bord, dus zie het probleem niet zo.
Er zijn wel andere vieze gewoontes die daar in het huis gebeuren, je handen niet wassen na het toilet bijv, of met vieze handen het eten op borden gooien en zo nog wel wat meer vieze gewoontes.
Maar de kruimeltjes van je eigen bord halen vind ik nogal meevallen..
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rupert heeft Maddy zo belazerd.
maar Isaac is met het idee gekomenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:04 schreef puzziepie het volgende:
Berend had dus met iemand besproken om secret manager te worden maar dat mocht niet van de febo en toen is iemand anders er mee vandoor gegaan
Blijkbaar heeft Berend dit al veel eerder besproken (met de febo? )quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar Isaac is met het idee gekomen
nee hij zij met iemand en werd aangesproken via de stemquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft Berend dit al veel eerder besproken (met de febo? )
Ik wil ook die Berend terug.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:06 schreef Charlotte-007 het volgende:
We hebben wel die oude Berend nodig in de loods dus ik hoop dat hij opknapt. Zou hij te veel op te korte tijd zijn afgevallen zonder voldoende vitamines? Zou die duizeligheid enigszins verklaren.
Ahh was dat vandaag?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hij zij met iemand en werd aangesproken via de stem
@:DGK_tegengas
stream 1 2300 tot?
gesprek Berend Isaac
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |