Jeff gaat dit gewoon worden, dat zie je van mijlen ver aan komen. En als hij het niet wordt, wordt hij het wel in december of januari. Die maanden heeft Jeff zelf ook aangegeven dat hij leuker vind om in 1 van deze 2 maanden manager te zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:32 schreef Kakadylo het volgende:
Geen weldenkend mens stemt op Esther of Imadine maar het moet natuurlijk wel leuk blijven inzake Jeffrey
In de min.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:33 schreef puzziepie het volgende:
Ja .. Maddy gaat het nog krijgen: manager schap eindigen met een leugen
De maand afsluiten met transparantie...oh wacht..quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:33 schreef puzziepie het volgende:
Ja .. Maddy gaat het nog krijgen: manager schap eindigen met een leugen
Goed van haarquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther : Maar kan ik nu verder vertellen ???!!??
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:34 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar Nadir elke keer ertussendoor kwekkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Hij kan het wetenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als je liegt dan spoor je niet, aldus Nadir![]()
Dropje?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als je liegt dan spoor je niet, aldus Nadir![]()
Hij heeft wel een heel slecht geheugen, hij heeft geen actieve herinnering meer aan zijn eigen leugensquote:
Hij denkt dat niemand 'm doorheeft, en dan telt het nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij heeft wel een heel slecht geheugen, hij heeft geen actieve herinnering meer aan zijn eigen leugens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |