Ik heb dat ook een keer laten fixen voor 20 euro. Uiteindelijk nog een maand of 3 met die broek gelopen. Ik vond het uiteindelijk het geld niet waard. Ik moet vanmiddag ook nog even 2 broeken kopen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:11 schreef Caland het volgende:
Ik ben van het weekend gevallen op de fiets (lol) en heb net een kapotte broek naar de Turk gebracht
Erg benieuwd
Ik probeer @maxi-mus te lokken met een leuk gifje van Olivia Wildegodin.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:12 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Oriente probeert iets
En dan wordt het je klusbroek?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:11 schreef Caland het volgende:
Ik ben van het weekend gevallen op de fiets (lol) en heb net een kapotte broek naar de Turk gebracht
Erg benieuwd
Nee maar ik had die broek welgeteld drie dagen dus baalde wel een beetjequote:
Dit was zeker niet onder invloed van bepaalde middelen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:11 schreef Caland het volgende:
Erg benieuwd
Ik was zo zat als een aap en er lagen bladeren in die bocht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit was zeker niet onder invloed van bepaalde middelen?
Nou ja, er was/is? zo'n kledingtrend met gaten, scheuren. Maar anders ziet het er niet uit lijkt me, tenzij het toevallig bij de naad van het kruis is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee maar ik had die broek welgeteld drie dagen dus baalde wel een beetje
Hopelijk kunnen ze dat een beetje fatsoenlijk fixen.
Nee toevallig wel precies bij de knie die eveneens volledig open ligtquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nou ja, er was/is? zo'n kledingtrend met gaten, scheuren. Maar anders ziet het er niet uit lijkt me, tenzij het toevallig bij de naad van het kruis is.
Zolang je maar niet vroegtijdig doodgaat vind ik alles goed ouwe reusquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
had al banaan gegeten eerder vandaag maar toen zei niemand wat
Jelly op die cheesecake zekerquote:
Dankzij Bryan begrijp ik Kokcü ook een stuk beter.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had je al die tijd gewoon gelijk al verrast het mij verder ook weinig.
Posten we nog verder in deze pedofielen sc?
Deze moet ik onthouden.quote:
Global warming laat zijn gezicht WEER zien.quote:
Nou nou nou nouquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oke dan niet, dan stik je toch lekker in je vreten vet mormel.
Beetje net als Pim dusquote:
Ben je vergeten dat het vandaag Wereldpastadag is?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
In dat geval eet ik vanavond pasta pesto met kip volgens het recept van Dumfries.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je vergeten dat het vandaag Wereldpastadag is?
Ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ken een user die lust geen pasta.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
ik doe afcquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fusilli pesto. En tomatensalade.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vertelquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:22 schreef Coco het volgende:
Overigens heb ik een pittige mening over admins die door het slotje heen posten.
quote:
met kip?quote:
Nee.quote:
Vega?quote:
@BryanRoyAjax?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind dat twitteraccount verder niet heel grappig helaas ondanks de potentie
Nee dat is puur goud in al je verwarring maar door jou krijg ik regelmatig Italians mad about food te zien.quote:
Vega fusilli, ja.quote:
@AFCNiels is een grote hobbykok?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat is puur goud in al je verwarring maar door jou krijg ik regelmatig Italians mad about food te zien.
Een fijnproever op eigenlijk alle facetten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:AFCNiels is een grote hobbykok?
Ik vind vooral de reacties van Italianen regelmatig wel grappig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat is puur goud in al je verwarring maar door jou krijg ik regelmatig Italians mad about food te zien.
Klinkt als een stukje snobistisch.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een fijnproever op eigenlijk alle facetten.
ook in Amsterdamquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat soort landen even goed in de toiletpot kijken voor je gaat zitten.
Even mijn like intrekken!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klinkt als een stukje snobistisch.
Nee hoor, niks mis met mooie dingen in het leven.quote:
Ben het met hem eens hoor gezien onze gedeelde passies. Het is niet vaak dat ik kan doorgaan als snobistischquote:
Hem ook nog.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben het met hem eens hoor gezien onze gedeelde passies. Het is niet vaak dat ik kan doorgaan als snobistisch
Geschiedenis voor herbeginners.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:52 schreef Caland het volgende:
Ik ben geloof ik door alle leuke podcasts heen, iemand nog een tip?
Dan kaats ik de vraag terug, nog tips? Moet morgen weer 5 uur rijden dus ik ben eraan toe.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:52 schreef Caland het volgende:
Ik ben geloof ik door alle leuke podcasts heen, iemand nog een tip?
Het geheim van Mallorca, over dat groepje jongens die die gozer dood hebben geschopt vorige zomerquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan kaats ik de vraag terug, nog tips? Moet morgen weer 5 uur rijden dus ik heb eraan toe.
Die laatste heb ik zowaar al afgeluisterd door jouw Twitter interacties. Je blijft toch de vblinfluencer ban of niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Het geheim van Mallorca, over dat groepje jongens die die gozer dood hebben geschopt vorige zomer
Dit kan geen toeval zijn, over iemand die denkt dat hij achterna is gezeten door de Spaanse geheime dienst (of een beetje gek is)
Er is geen feestje, over project X Haren
Het is dat ik dat best bewust heb meegemaakt anders had ik de podcast een beetje teleurstellend gevondenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die laatste heb ik zowaar al afgeluisterd door jouw Twitter interacties. Je blijft toch de vblinfluencer ban of niet.
Het was relatief saai/weinig spraakmakend maar als je dan toch al 2 afleveringen hebt gehad kan de rest er ook best bij. Het is niet alsof het stoorde.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is dat ik dat best bewust heb meegemaakt anders had ik de podcast een beetje teleurstellend gevonden
Ik doe alleen mee aan het fok managerspelletje, ik moet nodig mijn team weer eens wijzigen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, niks mis met mooie dingen in het leven.
Doe je ook aan OSM?
Eikelquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik doe alleen mee aan het fok managerspelletje, ik moet nodig mijn team weer eens wijzigen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eikel
Niet dat ik het actief speel maar verander toch weleens wat willekeurig maar sta dik achter je
Elke speelronde duurt 2 weken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik wilde het een keer veranderen, maar toen was het om een of andere reden afgesloten.
Maar hoe gaat het verder met je?quote:
J de vries godquote:
Ah ja nee. OSM. Ons Soort Mensen. Voor de fijnproevers. Voor het stukje decadentie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik doe alleen mee aan het fok managerspelletje, ik moet nodig mijn team weer eens wijzigen.
Sklquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah ja nee. OSM. Ons Soort Mensen. Voor de fijnproevers. Voor het stukje decadentie.
Dit kan geen toeval zijn valt een beetje tegen. Begon veelbelovend.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Het geheim van Mallorca, over dat groepje jongens die die gozer dood hebben geschopt vorige zomer
Dit kan geen toeval zijn, over iemand die denkt dat hij achterna is gezeten door de Spaanse geheime dienst (of een beetje gek is)
Er is geen feestje, over project X Haren
Ja fijne avond, gezellige haas.quote:
Waarbij hulpje @Coco zich heeft laten gebruiken.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Haxball is vakkundig de nek omgedraaid door een aantal users. (Ik noem geen namen)
Dat is natuurlijk onzinquote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Haxball is vakkundig de nek omgedraaid door een aantal users. (Ik noem geen namen)
Soms als ik me verveel maak ik furore als Santiago Gimenezquote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin.
Het staat iedereen vrij om te gaan hakballen wanneer hij of zij maar wil.
Santigod.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:57 schreef Oriente het volgende:
[..]
Soms als ik me verveel maak ik furore als Santiago Gimenez
Helaas kent bijna niemand hem
5/6quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 494 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟩
⬛⬛⬛⬛🟩
⬛🟨⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 290 5/6
⬛⬛🟩🟨🟨🟨
🟩🟩🟩⬛⬛🟩
🟩🟩🟩⬛⬛🟩
🟩🟩🟩⬛⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:speedfight @:scrupuleus @:oriente @:scrummie
Wie?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:57 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:57 schreef Oriente het volgende:
[..]
Helaas kent bijna niemand hem
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:43 schreef Oriente het volgende:
[..]
[..]
Coco en Chevy, trutjes van mods.
Crewbash, TR geplaatst.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:43 schreef Oriente het volgende:
[..]
[..]
Coco en Chevy, trutjes van mods.
Nope. Ik heb een blessure. Ronduit waardeloos.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hallo maat.
Nog met ijzer gesmeten?
Dat is kut. Wat voor blessure heb je?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nope. Ik heb een blessure. Ronduit waardeloos.
Mijn rug. Mijn eigen schuld.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:25 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat is kut. Wat voor blessure heb je?
Ja en nee.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ai, rug is heel kut ja. Te zwaar gedaan of zo of?
Ah ja, dat is klote... welke grip gebruik je, mixed of regular?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja en nee.
Ik heb nog wat moeite met de grip van 140kg deadlift. Het gewicht an sich is het probleem niet. Ik zit nu op 170 1RM. Alleen de bar glijdt nog uit mijn handen. Vandaar dat ik van die straps gebruikte. Echter die had ik niet goed om de bar gedaan en daardoor gleed de bar toch weer een beetje uit mijn hand. Dit corrigeerde ik maar daarmee belastte ik mijn rug dus volledig verkeerd. Dus ja, nu even geen gymlife
hook gripquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ah ja, dat is klote... welke grip gebruik je, mixed of regular?
Kan je compleet niets trainen dan?
Ik moet eerst even poepenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:02 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk allemaal.
Echte vrienden delen alles.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat interesseert mij helemaal niets, hou dat soort informatie maar voor jezelf.
"vandaag"quote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:05 schreef Coco het volgende:
User @:Oriente is uiterst vervelend vandaag.
wten ifzoquote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga naar de appie. Zullen wel een hoop arme studentjes aanwezig zijn. Ga lekker bij moeders thuis wten ifzo
Nee bedanktquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:33 schreef 3rr0r het volgende:
Nog 4 plekken
3rr0r in VBL / [Champions League] Ajax - Liverpool #1 Hup Liverpool
Blijft toch een aparte jongen die @Tjackaquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:33 schreef 3rr0r het volgende:
Nog 4 plekken
3rr0r in VBL / [Champions League] Ajax - Liverpool #1 Hup Liverpool
Gohquote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Blijft toch een aparte jongen die @:Tjacka
Ramboetan is dat de broer van @RamboDirkquote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:31 schreef Caland het volgende:
De volgende 3 users hebben deze post geliked:
Black-Death
Ramboetan
PicoMMP
[ afbeelding ]
Bruur van Zeefuik of waquote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ramboetan is dat de broer van @:rambodirk
Gehandicapte broer van een andere vader.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee van Humertotanquote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@Littlerabbit dit is erg interessant.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
De ramboetan (Nephelium lappaceum) is een vrucht uit de zeepboomfamilie (Sapindaceae), die ook wel de "harige lychee" wordt genoemd.
De Nederlandse naam komt van het Indonesische rambutan. Rambut betekent "haar"; met het achtervoegsel '-an' krijgt het de betekenis "harig".
De ramboetanboom wordt 25 meter hoog. De afwisselend geplaatste, even geveerde bladeren bestaan uit twee tot acht gespreide, ovale, toegespitste of afgeronde, licht- tot donkergroene, 3-11 × 5-20 cm grote deelblaadjes, die een rode nerf hebben en aan de onderkant behaard zijn.
De vrucht groeit in trossen. De stekelige, rijp meestal rode schil omvat de eetbare glazig witte, soms iets roodachtige sappige zaadmantel, die aangenaam zoetzuur aromatisch van smaak is. Aan deze zaadmantel zit een ovaal bruin zaad vast. De ramboetan is een van de geliefdste vruchten van Zuidoost-Azië.
De soort komt van nature voor in de laaggelegen regenwouden van Maleisië. Hij wordt gekweekt in Zuidoost-Azië, India, Sri Lanka, Filipijnen, Australië, Oost-Afrika en in Midden- en Zuid-Amerika.
Er bestaan andere soorten van het geslacht Nephelium, die eetbaar zijn, waaronder de kapoelasan (Nephelium ramboutan-ake) en de korlan (Nephelium hypoleucum).
Nou zeg dit verrijkt mijn dag enorm. Een dag niks geleerd is een dag niet geleerd.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:littlerabbit dit is erg interessant.
Pasta met kipquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zuurkoolstamppot op deze gevoelsmatige lentedag.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Richting de 25 graden op 28 oktober. Gewoon.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zuurkoolstamppot op deze gevoelsmatige lentedag.
Niks meer aan doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Richting de 25 graden op 28 oktober. Gewoon.
Trauner heeft het telkens zwaar te verduren daarentegen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:17 schreef Caland het volgende:
Op twitter reageren op FVD'ertjes is echt een fantastisch tijdverdrijf.
Zomer in Maastricht.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Als ik aan de macht kom worden dierenmishandelaren (ongeacht leeftijd) vergast.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:46 schreef Coco het volgende:
Ik word hier heel erg boos van.
@:maxi-mus
@:Oriente
@:GGMM
@:onlogisch
Ik heb vrijdag een al tijden geplande bbq. Perfect.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Humaan van je. De kippen worden binnenkort minder mooi geruimd omdat het snelle, goede gas opraakt.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik aan de macht kom worden dierenmishandelaren (ongeacht leeftijd) vergast.
Ik heb gister toevallig een bakje blije eieren gekocht.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Humaan van je. De kippen worden binnenkort minder mooi geruimd omdat het snelle, goede gas opraakt.
Als dat uitloop inhoudt ben je opgelicht want naar buiten gaan ze niet meerquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb gister toevallig een bakje blije eieren gekocht.
De rest was op, ik kies normaal altijd de goedkoopste.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als dat uitloop inhoudt ben je opgelicht want naar buiten gaan ze niet meer
Maar wel korting!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:52 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)en-scharrel-buitenei
Kut Appie. Bedrog.
Een legbatterij is nog beter, die uitloopbeesten zitten nu allemaal binnen in te kleine ruimtes, waardoor ze elkaar op GRUWELIJKE wijze aan het uitmoorden zijn. (dit hoorde ik vandaag ergens op de radio)quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als dat uitloop inhoudt ben je opgelicht want naar buiten gaan ze niet meer
Ik weet wel dat als kippen in zo'n stal bloed ruiken bij een soortgenoot ze er massaal opduiken.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een legbatterij is nog beter, die uitloopbeesten zitten nu allemaal binnen in te kleine ruimtes, waardoor ze elkaar op GRUWELIJKE wijze aan het uitmoorden zijn. (dit hoorde ik vandaag ergens op de radio)
Is er ook nog gestemd op Het Appiebedrog bij de NS-publieksprijs toevallig?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:52 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)en-scharrel-buitenei
Kut Appie. Bedrog.
Hotel lobby vibesquote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:37 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, we gaan muziek luisteren.
Liever dat dan een terugslag.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 08:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hallo, hoe is het met je rug, al vooruitgang?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Laat zijn rug eens met rust backstabber.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 08:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hallo, hoe is het met je rug, al vooruitgang?
Doe normaal kale hond.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Laat zijn rug eens met rust backstabber.
Daar ontsnap je.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:41 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 495 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟨⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 291 6/6
⬛🟨⬛⬛🟨⬛
⬛🟨🟨⬛⬛🟨
🟨🟨⬛⬛🟨⬛
🟩⬛⬛🟩⬛🟨
🟩⬛🟨🟨🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:11 schreef Pisces29 het volgende:
Woordle 495 3/6
⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜🟨🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Oh, hier moet nog aan gewerkt worden.Of zie je je eigen blokjes altijd in het grijs.
Jaquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:11 schreef Pisces29 het volgende:
Woordle 495 3/6
⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜🟨🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Oh, hier moet nog aan gewerkt worden.Of zie je je eigen blokjes altijd in het grijs.
Wat is je record?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:43 schreef Oriente het volgende:
78 Likes gepakt op Reddit. Erg mooi.
276quote:
RDR2. Dat was voor een post.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
276![]()
Welke subreddit dan?
Oh 276 voor comment. 287 voor een post. Een post over Ramos die 2 penalties gemist heeft op www.reddit.com/r/fuckramos
Oh, RDR2 god.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
RDR2. Dat was voor een post.
Een comment 1k upvotes.
Nou zeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:21 schreef GGMM het volgende:
RamboDirk gedraagt zich weer eens als een mongool.
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:21 schreef GGMM het volgende:
Ik presenteer bij deze Random Pics van de Dag #353quote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:10 schreef RamboDirk het volgende:
Mijn eikel geeft een branderig gevoel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Lange_Lans
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik presenteer bij deze Random Pics van de Dag #353SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:lange_lansOp voetbal zat ook zo'n jongen met een micropenis, de keepert. Hield geen bal tegen, dook er steevast overheen. En onder de douche zag je alleen een knopje daar waar een piemel hoorde te zitten. Prima ventje verder hoor werd ook niet gepest. Je wist niet beter. Heette Rene geloof ik zoiets, wat ik me vaag nog kan herinneren. Geen idee wat er van hem geworden is. Vast goed terecht gekomen.quote:Een micropenis is een penis die kleiner is dan 5,2 cm in slappe toestand of minder dan 8,5 cm in erectie. Het komt voor bij ongeveer 0,14 % van de mensen met een penis.
Een micropenis wordt vaak veroorzaakt door een hormonaal probleem. Bij ongevoeligheid voor mannelijke hormonen, zoals testosteron, ontstaat er een afwijking in de geslachtsdelen.
Een probleem in het centrale zenuwstelsel kan ook aan de basis liggen van een micropenis.
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Op voetbal zat ook zo'n jongen met een micropenis, de keepert. Hield geen bal tegen, dook er steevast overheen. En onder de douche zag je alleen een knopje daar waar een piemel hoorde te zitten. Prima ventje verder hoor werd ook niet gepest. Je wist niet beter. Heette Rene geloof ik zoiets, wat ik me vaag nog kan herinneren.
Sommige dingen veranderen nooit.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:21 schreef GGMM het volgende:
@aTypisch en ik vinden hier wat van.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
Friet. Lief dat je het voor Coco zo hebt benoemd.quote:
Wat versta jij onder een stokbroodje gezond? (en bruinebonensoep?)quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
Doe jij er nog iets bijzonders in qua kruiden?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een stokbroodje gezond? (en bruinebonensoep?)
Ik ga voor hutspot.
Dat is het ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe jij er nog iets bijzonders in qua kruiden?![]()
Ik maak het nooit, vreemd eigenlijk want zuurkool en boerenkool zijn ook niet echt top notch, maar die twee vind ik echt lekker. ‘Peen en ui’ klinkt voor mij altijd als paardenvoer.![]()
Geen bijzondere kruiden, maar ik maak wel runderbouillon waar ik het in kook (en het vlees stop ik er door).quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik maak het nooit, vreemd eigenlijk want zuurkool en boerenkool zijn ook niet echt top notch, maar die twee vind ik echt lekker. ‘Peen en ui’ klinkt voor mij altijd als paardenvoer.![]()
Ik heb ook weleens ergens Indonesische hutspot gegeten, dat vond ik ook wel lekker.quote:
Met die kruiden smaakt dan ook werkelijk alles.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens ergens Indonesische hutspot gegeten, dat vond ik ook wel lekker.
Paultopic, niet gelezen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:01 schreef Paul het volgende:
!!!!!!!!!!!
WK / Jeroen Grueter niet op het WK ;(
Mosterd, ham, kaas, sla, komkommer. En de bruine bonensoep uiteraard met aardappels, soepgroente, ui, rookworst en verse worst.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een stokbroodje gezond? (en bruinebonensoep?)
Ik ga voor hutspot.
Boerenkool is opperst genot, maar dat maak ik ook echt nooit. Vreet het vaak genoeg bij m'n oudersquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mosterd is underrated.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mosterd, ham, kaas, sla, komkommer. En de bruine bonensoep uiteraard met aardappels, soepgroente, ui, rookworst en verse worst.
Hemels voer @fetXquote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mosterd, ham, kaas, sla, komkommer. En de bruine bonensoep uiteraard met aardappels, soepgroente, ui, rookworst en verse worst.
Wat een prachtig voorbeeld van één van de wapenen van Cialdini!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:47 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)t-het-geld-gedoneerd
Ik hou het mooi zelf, zit ook nog steeds op die 1k te wachten van Rutte @:lenny_leonard
Vind je? Niks met Schimmelpenninck en nog minder met Wilders maar als je een blad een dorpskrantje vindt, waarom deze reactie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo zeg die Sander krijgt me toch een oplawaai te verduren![]()
[ twitter ]
Toch geen senseo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:11 schreef yvonne het volgende:
Niet gesport, koffie gedronken, niets gedaan
@:Onlogisch @:coco @:caland @:GGMM @:scrummie
GADVERDAMME, ik zei: koffie, zwart, zoals het hoort.quote:
Beetje afhankelijk van de koffie eigenlijk. Werkte ooit ergens waar een zwarte koffie echt BIZAR ranzig was. Ja dan drukte ik gewoon op koffie met melk hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
GADVERDAMME, ik zei: koffie, zwart, zoals het hoort.
Ooooh, dan wel, ik kreeg in de thuisverpleging ook altijd koffie met melk en suiker, brrrrrrr. Nou later was daar toch geen tijd meer voor, maar goed, the horror. De koekjes waren oké!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van de koffie eigenlijk. Werkte ooit ergens waar een zwarte koffie echt BIZAR ranzig was. Ja dan drukte ik gewoon op koffie met melk hoor
Harriequote:
Maarten heeft het te druk met zijn Schippers van de Kameleon DVD pakket.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het was waarschijnlijk Maarten Spanjer of Jeroen Krabbe.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:11 schreef yvonne het volgende:
Niet gesport, koffie gedronken, niets gedaan
@:Onlogisch @:coco @:caland @:GGMM @:scrummie
Maarten is ook alweer 70. Ik voel me oud.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het was waarschijnlijk Maarten Spanjer of Jeroen Krabbe.
geen big 4 mentaliteitquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:44 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga een dutje doen
Hard gestudeerd vandaag
GeertGod @Littlerabbit @AFCNielsquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo zeg die Sander krijgt me toch een oplawaai te verduren![]()
[ twitter ]
Ome Donald komt terugquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
GeertGod @:littlerabbit @:afcniels
De WLR SC vindt dit niet leuk.
Drain the swamp!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ome Donald komt terug![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oei, dit gaan de clubjes met blanke mensen die opkomen voor donkere African-Americans niet leuk vinden, zo'n uitspraak.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Deze post van ome Donald krijgt 1 woke piemeltje. Dit is de laagste score op de woke piemeltjes schaal.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Twitter koers gaat omhoog nuquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hier kan ik nog niet om glimlachenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Deze post van ome Donald krijgt 1 woke piemeltje. Dit is de laagste score op de woke piemeltjes schaal.
[ afbeelding ]
Jouw leven zit ook vol verrassingen he @AFCNielsquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Geen dag is hetzelfde.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jouw leven zit ook vol verrassingen he @:afcniels
Lekkere kadetjes brother. Met rosbief en kaas.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Deze post krijgt twee zuurstokpiemetljesquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier kan ik nog niet om glimlachen
Iedere dag zonder jou, zet mij in de rouw.quote:
Verder wordt er in het algemeen te weinig gepijpt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Deze post krijgt twee zuurstokpiemetljes
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Schuld van Ajaxquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verder wordt er in het algemeen te weinig gepijpt.
Het is dan ook niet om te lachen. Dit zijn serieuze zaken, transgenders bijvoorbeeld worden nog altijd geridiculiseerd. @HakunaMatataquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier kan ik nog niet om glimlachen
Dit wokepiemeltje is niet woke genoeg.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Deze post van ome Donald krijgt 1 woke piemeltje. Dit is de laagste score op de woke piemeltjes schaal.
[ afbeelding ]
Pizzaquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die jongen is eenzaam lijkt me.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Schuld van Ajax
Tjacka in VBL / AFC AJAX #3607 Ode aan onze vlaggenrenner Gerard
Je bedoelt -Hakuna-, niet HakunaMatataquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het is dan ook niet om te lachen. Dit zijn serieuze zaken, transgenders bijvoorbeeld worden nog altijd geridiculiseerd. @:HakunaMatata
Awareness creeeren met een schaal kan hierbij helpen. Mijn subsidie aanvraag loopt bij de overheid.
Dan hoef je dus nog maar 4 uurtjes maximaal te wachten!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben aan het wachten op mijn 85 inch tv maar de levertijd is tussen 9:00 en 22:00 wat moet je daar nou weer mee.
Cod is voor proleten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker maat. Ik over een uurtje.
Nieuwe CoD MP uitproberen genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |