Doe jij er nog iets bijzonders in qua kruiden?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een stokbroodje gezond? (en bruinebonensoep?)
Ik ga voor hutspot.
Dat is het ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe jij er nog iets bijzonders in qua kruiden?![]()
Ik maak het nooit, vreemd eigenlijk want zuurkool en boerenkool zijn ook niet echt top notch, maar die twee vind ik echt lekker. ‘Peen en ui’ klinkt voor mij altijd als paardenvoer.![]()
Geen bijzondere kruiden, maar ik maak wel runderbouillon waar ik het in kook (en het vlees stop ik er door).quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik maak het nooit, vreemd eigenlijk want zuurkool en boerenkool zijn ook niet echt top notch, maar die twee vind ik echt lekker. ‘Peen en ui’ klinkt voor mij altijd als paardenvoer.![]()
Ik heb ook weleens ergens Indonesische hutspot gegeten, dat vond ik ook wel lekker.quote:
Met die kruiden smaakt dan ook werkelijk alles.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens ergens Indonesische hutspot gegeten, dat vond ik ook wel lekker.
Paultopic, niet gelezen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:01 schreef Paul het volgende:
!!!!!!!!!!!
WK / Jeroen Grueter niet op het WK ;(
Mosterd, ham, kaas, sla, komkommer. En de bruine bonensoep uiteraard met aardappels, soepgroente, ui, rookworst en verse worst.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een stokbroodje gezond? (en bruinebonensoep?)
Ik ga voor hutspot.
Boerenkool is opperst genot, maar dat maak ik ook echt nooit. Vreet het vaak genoeg bij m'n oudersquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mosterd is underrated.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mosterd, ham, kaas, sla, komkommer. En de bruine bonensoep uiteraard met aardappels, soepgroente, ui, rookworst en verse worst.
Hemels voer @fetXquote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mosterd, ham, kaas, sla, komkommer. En de bruine bonensoep uiteraard met aardappels, soepgroente, ui, rookworst en verse worst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |