Zuurkoolstamppot op deze gevoelsmatige lentedag.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Richting de 25 graden op 28 oktober. Gewoon.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zuurkoolstamppot op deze gevoelsmatige lentedag.
Niks meer aan doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Richting de 25 graden op 28 oktober. Gewoon.
Trauner heeft het telkens zwaar te verduren daarentegen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:17 schreef Caland het volgende:
Op twitter reageren op FVD'ertjes is echt een fantastisch tijdverdrijf.
Zomer in Maastricht.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Als ik aan de macht kom worden dierenmishandelaren (ongeacht leeftijd) vergast.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:46 schreef Coco het volgende:
Ik word hier heel erg boos van.
@:maxi-mus
@:Oriente
@:GGMM
@:onlogisch
Ik heb vrijdag een al tijden geplande bbq. Perfect.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Humaan van je. De kippen worden binnenkort minder mooi geruimd omdat het snelle, goede gas opraakt.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik aan de macht kom worden dierenmishandelaren (ongeacht leeftijd) vergast.
Ik heb gister toevallig een bakje blije eieren gekocht.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Humaan van je. De kippen worden binnenkort minder mooi geruimd omdat het snelle, goede gas opraakt.
Als dat uitloop inhoudt ben je opgelicht want naar buiten gaan ze niet meerquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb gister toevallig een bakje blije eieren gekocht.
De rest was op, ik kies normaal altijd de goedkoopste.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als dat uitloop inhoudt ben je opgelicht want naar buiten gaan ze niet meer
Maar wel korting!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:52 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)en-scharrel-buitenei
Kut Appie. Bedrog.
Een legbatterij is nog beter, die uitloopbeesten zitten nu allemaal binnen in te kleine ruimtes, waardoor ze elkaar op GRUWELIJKE wijze aan het uitmoorden zijn. (dit hoorde ik vandaag ergens op de radio)quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als dat uitloop inhoudt ben je opgelicht want naar buiten gaan ze niet meer
Ik weet wel dat als kippen in zo'n stal bloed ruiken bij een soortgenoot ze er massaal opduiken.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een legbatterij is nog beter, die uitloopbeesten zitten nu allemaal binnen in te kleine ruimtes, waardoor ze elkaar op GRUWELIJKE wijze aan het uitmoorden zijn. (dit hoorde ik vandaag ergens op de radio)
Is er ook nog gestemd op Het Appiebedrog bij de NS-publieksprijs toevallig?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:52 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)en-scharrel-buitenei
Kut Appie. Bedrog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |