geen big 4 mentaliteitquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:44 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga een dutje doen
Hard gestudeerd vandaag
GeertGod @Littlerabbit @AFCNielsquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo zeg die Sander krijgt me toch een oplawaai te verduren![]()
[ twitter ]
Ome Donald komt terugquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
GeertGod @:littlerabbit @:afcniels
De WLR SC vindt dit niet leuk.
Drain the swamp!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ome Donald komt terug![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oei, dit gaan de clubjes met blanke mensen die opkomen voor donkere African-Americans niet leuk vinden, zo'n uitspraak.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Deze post van ome Donald krijgt 1 woke piemeltje. Dit is de laagste score op de woke piemeltjes schaal.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Twitter koers gaat omhoog nuquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hier kan ik nog niet om glimlachenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Deze post van ome Donald krijgt 1 woke piemeltje. Dit is de laagste score op de woke piemeltjes schaal.
[ afbeelding ]
Jouw leven zit ook vol verrassingen he @AFCNielsquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Geen dag is hetzelfde.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jouw leven zit ook vol verrassingen he @:afcniels
Lekkere kadetjes brother. Met rosbief en kaas.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Deze post krijgt twee zuurstokpiemetljesquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier kan ik nog niet om glimlachen
Iedere dag zonder jou, zet mij in de rouw.quote:
Verder wordt er in het algemeen te weinig gepijpt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Deze post krijgt twee zuurstokpiemetljes
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Schuld van Ajaxquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verder wordt er in het algemeen te weinig gepijpt.
Het is dan ook niet om te lachen. Dit zijn serieuze zaken, transgenders bijvoorbeeld worden nog altijd geridiculiseerd. @HakunaMatataquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier kan ik nog niet om glimlachen
Dit wokepiemeltje is niet woke genoeg.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Deze post van ome Donald krijgt 1 woke piemeltje. Dit is de laagste score op de woke piemeltjes schaal.
[ afbeelding ]
Pizzaquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die jongen is eenzaam lijkt me.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Schuld van Ajax
Tjacka in VBL / AFC AJAX #3607 Ode aan onze vlaggenrenner Gerard
Je bedoelt -Hakuna-, niet HakunaMatataquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het is dan ook niet om te lachen. Dit zijn serieuze zaken, transgenders bijvoorbeeld worden nog altijd geridiculiseerd. @:HakunaMatata
Awareness creeeren met een schaal kan hierbij helpen. Mijn subsidie aanvraag loopt bij de overheid.
Dan hoef je dus nog maar 4 uurtjes maximaal te wachten!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben aan het wachten op mijn 85 inch tv maar de levertijd is tussen 9:00 en 22:00 wat moet je daar nou weer mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |