quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:02 schreef raptorix het volgende:
4-1 voor Ajax word een legendarische wedstrijd....
Jij bent aan de beurt.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Nog een slagroomtaart-actie vandaag?
Ik niet zo maar hoop wel dat ze stappen hebben gezet.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:03 schreef Simmertje het volgende:
Geen idee waar ik het op baseer maar heb een goed gevoel over vanavond.
God zeg heeft hij eindelijk het licht gezien.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]![]()
Overigens toch Brobbey in de spits volgens de laatste geruchten.
Dat heb ik ergens ook wel ja, al is het maar omdat ik eigenlijk nergens meer op reken in de CLquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:03 schreef Simmertje het volgende:
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Nog een slagroomtaart-actie vandaag?
Als Ajax vanavond wint krijgen de eerste vijf mensen die mijn post liken een slagroomschnitt opgestuurd.quote:
Zo die taart is binnen. Hup Ajax dan maar.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Als Ajax vanavond wint krijgen de eerste vijf mensen die mijn post liken een slagroomschnitt opgestuurd.
Waarschijnlijk omdat Schreuder de laatste twee wedstrijden begon met een logische basiself.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:03 schreef Simmertje het volgende:
Ja ik ben nummer 5.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Als Ajax vanavond wint krijgen de eerste vijf mensen die mijn post liken een slagroomschnitt opgestuurd.
Bij deze zijn de rijen nu gesloten. Op naar vanavondquote:
Kan wel eens gaan tegenvallen, fysiek sterke spelers kunnen het juist extra moeilijk hebben als hun fysieke voordeel wegvalt.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:51 schreef StevenHyde het volgende:
Kijk wel uit naar de duel van Dijk-Brobbeast. Hopelijk doet Schreuder eens wat nodig is. En dan Kudus gewoon op 10 erachter. Berghuis op 8 en voetballen maar.
Meh zijn tijd is wel op bij Ajax. Hij ging in de zomer ook nog lopen miepen dat hij weg wilde enzo. Zo speciaal is 'ie nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zou Kudus wel een jaar op dezelfde plek willen zien
Fuck te laat.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Waarom moet zo'n speler meteen afgeschreven worden, heeft net zoveel goals gemaakt als Brobbey, het seizoen is nog lang hoor dus die ga je echt nog wel nodig hebben tenzij er een goed bod komt tijdens het WK.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:22 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Meh zijn tijd is wel op bij Ajax. Hij ging in de zomer ook nog lopen miepen dat hij weg wilde enzo. Zo speciaal is 'ie niet
@Amaquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:03 schreef Tjacka het volgende:
Als Ajax vanavond wint geef ik de eerste vijf die deze posts liken een gratis pijpbeurt.
Ja maar dan zijn we het eens toch? Hij voetbalt 3 jaar bij ajax ofzo, dat is niet echt meteen. En blijft ie is het misschien leuk. Maar hij is niet speciaal. Brobbey ook niet overigens. Dus bij een goed bod, strik eromquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom moet zo'n speler meteen afgeschreven worden, heeft net zoveel goals gemaakt als Brobbey, het seizoen is nog lang hoor dus die ga je echt nog wel nodig hebben tenzij er een goed bod komt tijdens het WK.
Brobbey doet het gewoon uitstekend met belangrijke goals en zijn tijd tot goal verhouding is uitstekend.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:51 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn we het eens toch? Hij voetbalt 3 jaar bij ajax ofzo, dat is niet echt meteen. En blijft ie is het misschien leuk. Maar hij is niet speciaal. Brobbey ook niet overigens. Dus bij een goed bod, strik erom
geliked, heb mijn broek al op mijn knieen en mijn lul een week of 3 niet gewassenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:03 schreef Tjacka het volgende:
Als Ajax vanavond wint geef ik de eerste vijf die deze posts liken een gratis pijpbeurt.
Beste ratio allertijden hoorde ik iemand bij ESPN zeggenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Brobbey doet het gewoon uitstekend met belangrijke goals en zijn tijd tot goal verhouding is uitstekend.
Brobbey > Messiquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Beste ratio allertijden hoorde ik iemand bij ESPN zeggen
Nu nog in de CLquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Beste ratio allertijden hoorde ik iemand bij ESPN zeggen
Moet Schreuder hem eens opstellenquote:
Als het alleen daar aan lag was het snel opgelost maar ik hoop wel dat hij vanavond speelt.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Moet Schreuder hem eens opstellen
Volgens de geruchten kan hij wel eens niet spelen vanavond maar het zou volgens de geruchten ook wel eens wel kunnen zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het alleen daar aan lag was het snel opgelost maar ik hoop wel dat hij vanavond speelt.
Liverpool heeft een érg matig middenveld.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Geluk bij een ongeluk dat Klopp met Henderson begint tegen onze parodie op een middenveld
Eigenlijk moet die Milner erbij zetten om te wedijveren met de onzequote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Liverpool heeft een érg matig middenveld.
0-4quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:02 schreef TornadoDK het volgende:
Veel optimisme hier ik verwacht gewoon een 1-3 nederlaag ofzo
https://www.nlziet.nl/nl/(...)xit8tKQaAljSEALw_wcBquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:50 schreef 3M1N3M het volgende:
heeft iemand stream site of manier om te kijken? Via ToTo kan niet volgens mij haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |