Wat een prachtig voorbeeld van één van de wapenen van Cialdini!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:47 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)t-het-geld-gedoneerd
Ik hou het mooi zelf, zit ook nog steeds op die 1k te wachten van Rutte @:lenny_leonard
Vind je? Niks met Schimmelpenninck en nog minder met Wilders maar als je een blad een dorpskrantje vindt, waarom deze reactie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo zeg die Sander krijgt me toch een oplawaai te verduren![]()
[ twitter ]
Toch geen senseo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:11 schreef yvonne het volgende:
Niet gesport, koffie gedronken, niets gedaan
@:Onlogisch @:coco @:caland @:GGMM @:scrummie
GADVERDAMME, ik zei: koffie, zwart, zoals het hoort.quote:
Beetje afhankelijk van de koffie eigenlijk. Werkte ooit ergens waar een zwarte koffie echt BIZAR ranzig was. Ja dan drukte ik gewoon op koffie met melk hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
GADVERDAMME, ik zei: koffie, zwart, zoals het hoort.
Ooooh, dan wel, ik kreeg in de thuisverpleging ook altijd koffie met melk en suiker, brrrrrrr. Nou later was daar toch geen tijd meer voor, maar goed, the horror. De koekjes waren oké!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van de koffie eigenlijk. Werkte ooit ergens waar een zwarte koffie echt BIZAR ranzig was. Ja dan drukte ik gewoon op koffie met melk hoor
Harriequote:
Maarten heeft het te druk met zijn Schippers van de Kameleon DVD pakket.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het was waarschijnlijk Maarten Spanjer of Jeroen Krabbe.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:11 schreef yvonne het volgende:
Niet gesport, koffie gedronken, niets gedaan
@:Onlogisch @:coco @:caland @:GGMM @:scrummie
Maarten is ook alweer 70. Ik voel me oud.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het was waarschijnlijk Maarten Spanjer of Jeroen Krabbe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |