Ik heb dat ook een keer laten fixen voor 20 euro. Uiteindelijk nog een maand of 3 met die broek gelopen. Ik vond het uiteindelijk het geld niet waard. Ik moet vanmiddag ook nog even 2 broeken kopen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:11 schreef Caland het volgende:
Ik ben van het weekend gevallen op de fiets (lol) en heb net een kapotte broek naar de Turk gebracht
Erg benieuwd
Ik probeer @maxi-mus te lokken met een leuk gifje van Olivia Wildegodin.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:12 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Oriente probeert iets
En dan wordt het je klusbroek?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:11 schreef Caland het volgende:
Ik ben van het weekend gevallen op de fiets (lol) en heb net een kapotte broek naar de Turk gebracht
Erg benieuwd
Nee maar ik had die broek welgeteld drie dagen dus baalde wel een beetjequote:
Dit was zeker niet onder invloed van bepaalde middelen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:11 schreef Caland het volgende:
Erg benieuwd
Ik was zo zat als een aap en er lagen bladeren in die bocht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit was zeker niet onder invloed van bepaalde middelen?
Nou ja, er was/is? zo'n kledingtrend met gaten, scheuren. Maar anders ziet het er niet uit lijkt me, tenzij het toevallig bij de naad van het kruis is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee maar ik had die broek welgeteld drie dagen dus baalde wel een beetje
Hopelijk kunnen ze dat een beetje fatsoenlijk fixen.
Nee toevallig wel precies bij de knie die eveneens volledig open ligtquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nou ja, er was/is? zo'n kledingtrend met gaten, scheuren. Maar anders ziet het er niet uit lijkt me, tenzij het toevallig bij de naad van het kruis is.
Zolang je maar niet vroegtijdig doodgaat vind ik alles goed ouwe reusquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
had al banaan gegeten eerder vandaag maar toen zei niemand wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |