Vega?quote:
@BryanRoyAjax?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind dat twitteraccount verder niet heel grappig helaas ondanks de potentie
Nee dat is puur goud in al je verwarring maar door jou krijg ik regelmatig Italians mad about food te zien.quote:
Vega fusilli, ja.quote:
@AFCNiels is een grote hobbykok?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat is puur goud in al je verwarring maar door jou krijg ik regelmatig Italians mad about food te zien.
Een fijnproever op eigenlijk alle facetten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:AFCNiels is een grote hobbykok?
Ik vind vooral de reacties van Italianen regelmatig wel grappig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat is puur goud in al je verwarring maar door jou krijg ik regelmatig Italians mad about food te zien.
Klinkt als een stukje snobistisch.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een fijnproever op eigenlijk alle facetten.
ook in Amsterdamquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat soort landen even goed in de toiletpot kijken voor je gaat zitten.
Even mijn like intrekken!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klinkt als een stukje snobistisch.
Nee hoor, niks mis met mooie dingen in het leven.quote:
Ben het met hem eens hoor gezien onze gedeelde passies. Het is niet vaak dat ik kan doorgaan als snobistischquote:
Hem ook nog.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben het met hem eens hoor gezien onze gedeelde passies. Het is niet vaak dat ik kan doorgaan als snobistisch
Geschiedenis voor herbeginners.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:52 schreef Caland het volgende:
Ik ben geloof ik door alle leuke podcasts heen, iemand nog een tip?
Dan kaats ik de vraag terug, nog tips? Moet morgen weer 5 uur rijden dus ik ben eraan toe.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:52 schreef Caland het volgende:
Ik ben geloof ik door alle leuke podcasts heen, iemand nog een tip?
Het geheim van Mallorca, over dat groepje jongens die die gozer dood hebben geschopt vorige zomerquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan kaats ik de vraag terug, nog tips? Moet morgen weer 5 uur rijden dus ik heb eraan toe.
Die laatste heb ik zowaar al afgeluisterd door jouw Twitter interacties. Je blijft toch de vblinfluencer ban of niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Het geheim van Mallorca, over dat groepje jongens die die gozer dood hebben geschopt vorige zomer
Dit kan geen toeval zijn, over iemand die denkt dat hij achterna is gezeten door de Spaanse geheime dienst (of een beetje gek is)
Er is geen feestje, over project X Haren
Het is dat ik dat best bewust heb meegemaakt anders had ik de podcast een beetje teleurstellend gevondenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die laatste heb ik zowaar al afgeluisterd door jouw Twitter interacties. Je blijft toch de vblinfluencer ban of niet.
Het was relatief saai/weinig spraakmakend maar als je dan toch al 2 afleveringen hebt gehad kan de rest er ook best bij. Het is niet alsof het stoorde.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is dat ik dat best bewust heb meegemaakt anders had ik de podcast een beetje teleurstellend gevonden
Ik doe alleen mee aan het fok managerspelletje, ik moet nodig mijn team weer eens wijzigen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, niks mis met mooie dingen in het leven.
Doe je ook aan OSM?
Eikelquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik doe alleen mee aan het fok managerspelletje, ik moet nodig mijn team weer eens wijzigen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eikel
Niet dat ik het actief speel maar verander toch weleens wat willekeurig maar sta dik achter je
Elke speelronde duurt 2 weken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik wilde het een keer veranderen, maar toen was het om een of andere reden afgesloten.
Maar hoe gaat het verder met je?quote:
J de vries godquote:
Ah ja nee. OSM. Ons Soort Mensen. Voor de fijnproevers. Voor het stukje decadentie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik doe alleen mee aan het fok managerspelletje, ik moet nodig mijn team weer eens wijzigen.
Sklquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah ja nee. OSM. Ons Soort Mensen. Voor de fijnproevers. Voor het stukje decadentie.
Dit kan geen toeval zijn valt een beetje tegen. Begon veelbelovend.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Het geheim van Mallorca, over dat groepje jongens die die gozer dood hebben geschopt vorige zomer
Dit kan geen toeval zijn, over iemand die denkt dat hij achterna is gezeten door de Spaanse geheime dienst (of een beetje gek is)
Er is geen feestje, over project X Haren
Ja fijne avond, gezellige haas.quote:
Waarbij hulpje @Coco zich heeft laten gebruiken.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Haxball is vakkundig de nek omgedraaid door een aantal users. (Ik noem geen namen)
Dat is natuurlijk onzinquote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Haxball is vakkundig de nek omgedraaid door een aantal users. (Ik noem geen namen)
Soms als ik me verveel maak ik furore als Santiago Gimenezquote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin.
Het staat iedereen vrij om te gaan hakballen wanneer hij of zij maar wil.
Santigod.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:57 schreef Oriente het volgende:
[..]
Soms als ik me verveel maak ik furore als Santiago Gimenez
Helaas kent bijna niemand hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |