SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Nu pas winterkleding bestellen. Lekker laatquote:
Mijn vader (en mijn moeder) hebben de oorlog meegemaakt. September 1944 is Renkum door de Duitsers gevacueerd, burgers uit de gevechtszone. In juli 1945 kwam de familie terug in een leeg huis, zonder dak, alles kapot of gestolen. 23 jaar later gingen we op vakantie in Duitsland, en vele jaren daarna skin in Duitsland en Oostenrijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:52 schreef RetepV het volgende:
[..]
Tot diep in de jaren '80 noemde ik de Duitsers nog 'Moffen'. De gevechtshandelingen waren afgelopen, maar de oorlog zat 30 jaar later nog heel diep.
Nu kan ik de Duitsers nog steeds niet begrijpen, hoe ze bijvoorbeeld hun superieur aanspreken met hun academische titel in plaats van hun voornaam. En ik wil zeker niet zo worden en zou de Duitsers bestrijden als ze ons probeerden te annexeren.
Dus die oorlog zit nu nog steeds in me, zelfs terwijl ik hem niet eens heb meegemaakt (maar mijn vader wel).
En als het ze lukt om dat te bestellen blijft de helft van het budget aan de strijkstok hangen en de andere helft bereikt de soldaten aan het front niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 15:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nu pas winterkleding bestellen. Lekker laat
Of ze moeten het zelf kopenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En als het ze lukt om dat te bestellen blijft de helft van het budget aan de strijkstok hangen en de andere helft bereikt de soldaten aan het front niet.
Video's in de bronquote:Putin Has 'Lost Control' as Infighting Breaks Out Among Russia's Elite
Videos have emerged on social media that appeared to show infighting among Russia's elite, with mobilized Russians allegedly complaining about accommodation conditions before being sent to fight in Ukraine.
On Wednesday, the pro-Russian Telegram channel Rybar published a video that appeared to show Russian soldiers standing in front of a passenger train. The clip has been geolocated to Russia's Belgorod region near the Ukraine border.
"We are now in the Belgorod region. There are about 500 of us. Material support, monetary allowance...Absolutely nothing!" the cameraman states, panning the video to his fellow soldiers. The majority have their face covered with masks.
The man filming the video says that the men, conscripted as part of Russian President Vladimir Putin's September 21 partial mobilization decree, don't know where they are being deployed.
"There is absolutely zero preparation," he says, while another man in the video adds: "We eat what we buy for ourselves."
Analyzing the clip, journalists have suggested that the video could be staged by Yevgeny Prigozhin, founder of the Russian mercenary outfit, the Wagner Group, over his dissatisfaction with how the Ukraine war is being handled.
Journalist Mark Krutov of Radio Liberty noted that some men appear to be wearing badges that bear the Wagner Group symbol.
Before Krutov geolocated the clip, he tweeted: "wherever it's filmed it starts to smell like a staged story now a little bit for me."
"The video was posted on and being reposted by pro-Wagner channels, which matches Prigozhin's 'Fire Shojgu' narrative...Also some Wagner patches are visible on it. Nearly all 'poor mobiks' (mobilized men) on the video wear balaclavas," Krutov wrote.
"(I think patches are just a kind of Prigozhin's 'Easter egg' here). The guy also makes a weird claim they've all (he says 500 people) got COVID on that train," he added.
Eliot Higgins, the founder of the investigative journalism group Bellingcat, also suggested Prigozhin could be staging clips to underline the Kremlin.
"If Prigozhin is using Wagner to stage videos to undermine [Russian Defense Minister Sergei] Shoigu then Putin really has lost control of the situation," he tweeted. "Also pretty funny seeing Prigozhin direct his disinformation efforts from the West to Putin and Russia. I suspect a heart attack or a fall out a window could be on the cards."
Prigozhin, alongside Chechen leader Ramzan Kadyrov, previously criticized the leadership of the Russian army amid Putin's flagging war.
On Wednesday, the Russian news outlet Gulagu reported that a Wagner fighter shot a Russian army officer shot a top lieutenant in Ukraine's eastern Donbas region.
"They are trying to hush up a number of incidents at the front. So, in the Donetsk region, a Wagner PMC fighter shot a lieutenant colonel of the Russian army during the conflict. They are trying to hush up the incident and prevent publicity. And this is not the first incident of its kind," the report said.
Link?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 15:57 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Het gezichtsverlies was is dit geval wel erg letterlijk.
Ik vind dat niet om te lachen eerlijk gezegd. Hoe durf je als bevelhebbers je eigen troepen zo naar de slachtbank te leiden?quote:
Play stupid games,win stupid prizes.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 15:57 schreef polderturk het volgende:
Het is rotzooi bij de Russen. Totale chaos. Ze doen maar wat.
[ twitter ]
Die zijn gewoon allemaal voorgelogen. Reken jij erop dat, zodra je je aanmeldt voor het leger omdat je anders de kans hebt om de gevangenis in te gaan, je naar het front gaat zonder fatsoenlijke uitrusting, wapens, training en zonder soldij? Ik niet eigenlijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:05 schreef Marsani het volgende:
[..]
Dat deel heb ik ook moeite mee. Aan de andere kant weet ik niet hoeveel eigen keus erbij zit en of ze geen andere voorstelling van zaken voorgeschoteld is.
inmiddels wordt er zelfs op de Russische tv openlijk gesproken over het verlies aan terrein en manschappen, dus ze zouden het prima kunnen weten. daarnaast zitten er natuurlijk wel consequenties aan een keuze om niet te gaan; de gevangenis. maarja, dan kun je in ieder geval nog je vrouw en kinderen zien.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:05 schreef Marsani het volgende:
[..]
Dat deel heb ik ook moeite mee. Aan de andere kant weet ik niet hoeveel eigen keus erbij zit en of ze geen andere voorstelling van zaken voorgeschoteld is.
Winterhilfswerk.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 15:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja, niemand in het Russische leger durft natuurlijk op de zaken vooruit te lopen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 15:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Komen meer geluiden dat het niet echt strookt tussen die groepen. Kan natuurlijk ook propaganda zijn om ze tegen elkaar op te zetten.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:18 schreef EinarBoe het volgende:
https://www.hln.be/buiten(...)met-wagner~aa32f15b/
Als je goed luistert kun je het vanuit Moskou horen rommelen. En dat terwijl alle sancties en wapenleveranties allemaal niets uithalen en we alleen maar onszelf de schulden in werken! Bizar hoe dat gaat.
quote:Putin's reliance on mercenaries 'backfires' after one of them guns down Russian lieutenant colonel
On Wednesday, The Daily Beast reported that Vladimir Putin's effort to mobilize mercenaries for his war effort in Ukraine is descending into disaster, with one of them killing a Russian lieutenant colonel in an incident the Kremlin is trying to cover up.
"The Kremlin’s flailing bid to get an edge on the battlefield by deploying mercenaries from the Wagner Group — which now includes hundreds of prison inmates — has reportedly backfired as the private military force butts heads with the Russian military," reported Allison Quinn. "The growing conflict resulted in a Wagner fighter gunning down a lieutenant colonel in the Russian army — a deadly episode of 'friendly fire' that the Kremlin is said to be trying to sweep under the rug, according to the human rights group Gulagu.net."
Per the report, the incident — which took place in an unknown area — was highlighted by two Russian Telegram channels. And it is just the latest in a series of violent incidents within the ranks.
"Earlier this week, a mass brawl broke out between newly drafted Russian troops and contract soldiers at a military base outside Moscow, Baza reported," said the report. "Nearly two dozen contract soldiers are said to have taken a beating from the draftees and were rescued after locking themselves in a separate room and phoning police for help. The fight reportedly erupted after some of the contract soldiers demanded the newly arrived draftees hand over their mobile phones and gear. The tumult seen between the troops has also visibly carried over to Russia’s wider information space, with pro-Kremlin military bloggers getting increasingly outspoken in their criticisms of top military command and Putin’s more radical allies publicly deriding those in charge of the war."
All of this comes as Putin is calling up the draft to supply more troops to fight in Ukraine, doing away with his former pretense the war was simply a "special military operation" — and triggering an exodus of young Russian men from the country.
It also comes as the Russian military faces dire shortages of supplies that render them unable to give even the most basic of necessities to currently deployed and newly drafted soldiers. A recent viral video showed a Russian military commander telling new troops that they are responsible for bringing their own medical supplies, and that they should use tampons to plug bullet wounds due to lack of bandages.
Al in de eerste weken van de oorlog kwamen er berichten dat soldaten uit LNR en DPR weigerden voor Rusland te vechten. En tussen LNR en DPR zit het ook niet helemaal lekker.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Komen meer geluiden dat het niet echt strookt tussen die groepen. Kan natuurlijk ook propaganda zijn om ze tegen elkaar op te zetten.
[..]
Ja, het is eigenlijk dieptriest dat de gemobiliseerden straks doodvriezen in de loopgravenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind dat niet om te lachen eerlijk gezegd. Hoe durf je als bevelhebbers je eigen troepen zo naar de slachtbank te leiden?
dat is het iddquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja, het is eigenlijk dieptriest dat de gemobiliseerden straks doodvriezen in de loopgraven
Als men zo doorgaat gebeurt dat ook gewoon. Ik zie het moment wel komen dat het russische leger dit massaal niet meer accepteert als er niks verandert.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:27 schreef Giggio het volgende:
[..]
dat is het idd
maar aan de andere kant moeten de russen zelf maar eens in opstand komen tegen het tuig wat in het kremlin zit (voor zover nog niet uit het raam gevallen)
Och ja...quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja, het is eigenlijk dieptriest dat de gemobiliseerden straks doodvriezen in de loopgraven
Eerst maar eens zien... en dan is de vraag: wat voor persoon krijg je er voor terug...quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als men zo doorgaat gebeurt dat ook gewoon. Ik zie het moment wel komen dat het russische leger dit massaal niet meer accepteert als er niks verandert.
ik hoop hetquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als men zo doorgaat gebeurt dat ook gewoon. Ik zie het moment wel komen dat het russische leger dit massaal niet meer accepteert als er niks verandert.
Wel een hele 'diverse' bemanning.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 15:57 schreef polderturk het volgende:
Het is rotzooi bij de Russen. Totale chaos. Ze doen maar wat.
[ twitter ]
Is dat niet een versie van de Global Hawk met wat meer bubbels op de romp?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:46 schreef Aether het volgende:
Heb deze nog niet voorbij zien komen, iemand meer info?
https://www.flightradar24.com/UAVGH000/2dbc9a3e
Alsof er geen scherven zijn, maar alleen maar gaatjes.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:21 schreef Frutsel het volgende:
quote:and that they should use tampons to plug bullet wounds due to lack of bandages.
Voor zover ik kan vinden is de MQ4 van de Marine en de RQ4 van de Luchtmachtquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:46 schreef Aether het volgende:
Heb deze nog niet voorbij zien komen, iemand meer info?
https://www.flightradar24.com/UAVGH000/2dbc9a3e
Het zou mij niet verbazen als het een geval is van "All of the above"quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:59 schreef IndoorKite het volgende:
Logistieke incompetentie terzijde aan de Russische kant, is het slechte onderhoud van het leger zelf qua uitrusting en training onverschilligheid aan de top of gewoon de bekende corruptie waardoor het geld nooit het leger heeft bereikt?
Dat zou best kunnen maar het probleem is dat je geen risico kan nemen met kernwapens, je kan geen aannames doen daarover zonder detail kennis te hebben daarover.quote:Ben benieuwd hoe goed hun onderhoud is van hun kernwapens dan? Dat kost volgens mij ook veel geld met hoeveel zij er van hebben. Zullen het ws (en hopelijk) nooit weten, maar heb het gevoel dat hun daadwerkelijk inzetbare arsenaal slechts een fractie is geworden van wat we eerst dachten/officieel weten.
Mede door die sancties en zker door die wapenleveranties, die echt heel substantieel zijn, verloopt de oorlog momenteel dramatisch slecht voor Rusland. En dat is wat de weerstand in eigen kringen oplevert. Niet de oorlog, maar het feit dat de oorlog niet de gedroomde zegetocht is.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:18 schreef EinarBoe het volgende:
Als je goed luistert kun je het vanuit Moskou horen rommelen. En dat terwijl alle sancties en wapenleveranties allemaal niets uithalen en we alleen maar onszelf de schulden in werken! Bizar hoe dat gaat.
Nee. Te laat....quote:
Poh, goeie chimeidquote:
Ben verder geen fan van de GOP, maar die stemmen ook gewoon grotendeels in met de steun aan Oekrane.quote:
Nope, Frontnieuws: https://www.frontnieuws.com/politiek-met-andere-middelen/quote:
Ik doe mijn research zelf wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:51 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Nope, Frontnieuws: https://www.frontnieuws.com/politiek-met-andere-middelen/
Ook wel bekend van pareltjes als dat Covid vaccins voor 700 miljoen doden zullen zorgen: https://www.frontnieuws.c(...)mensen-zullen-doden/
Dat deze user met Frontnieuws komt verbaasd mij nietsquote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:51 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ook wel bekend van pareltjes als dat Covid vaccins voor 700 miljoen doden zullen zorgen: https://www.frontnieuws.c(...)mensen-zullen-doden/
Volgens dat verhaal maakt Rusland zich op voor een winter offensiefquote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:51 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ja nu wel h. En zodra het uitkomt alle afspraken weer verbreken. Oekrane heeft groot gelijk hier niet op in te gaan.quote:
Maar wel plaats je eerst die troep zonder bronvermeldingquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Rob waarschuwt juist voor frontnieuws.
Lezen jongens.
Laat ze maar met een voorstel komen en dan kan Zelensky er op schieten.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:08 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ja nu wel h. En zodra het uitkomt alle afspraken weer verbreken. Oekrane heeft groot gelijk hier niet op in te gaan.
En ze gaan niet onderhandelen zolang Poetin nog president isquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:11 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Laat ze maar met een voorstel komen en dan kan Zelensky er op schieten.
Maar het voorstel gaat nooit zijn dat Rusland de Krim en de Donbass opgeeft, dus wat het bod ook wordt, voor Oekrane is het toch wel acceptabel.
Eisen vanuit UA hebben ze al laten doorschemeren.
-Alle Russische troepen weg uit UA, grenzen terug naar wat in 1991 is afgesproken
-Oekrane lid van de NAVO
-Rusland moet veto in de VN Veiligheidsraad inleveren
En nog een aantal punten. Gaat Rusland nooit mee instemmen. Dus kan Oekrane beter doorvechten.
Alsof Putin naar die onderhandelingen durft te komen. Die schijt in z’n broek dat ze hem afmaken.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En ze gaan niet onderhandelen zolang Poetin nog president is
"Als jullie alle troepen terugtrekken uit de door ons geannexeerde provincies, inclusief gebieden die we nooit onder controle hebben gehad, stoppen wij met bommen gooien"quote:
Wel slim dat ze dat nu alvast doen, over 2 maanden is het winter en wordt het koud. Mooi op tijd ook.quote:
Dat gaat toch wel gebeuren vroeg of laat. Ik hoop vroeg. Als er niet eerst een ader in zijn kop knapt, of zijn rikketik het begeeft van de spanning. Die lamlul.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:16 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Alsof Putin naar die onderhandelingen durft te komen. Die schijt in z’n broek dat ze hem afmaken.
Ik betwijfel ook of Poetin wel mans genoeg is om iemand onder ogen te komen op wie hij moordcommando's heeft afgestuurd.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:16 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Alsof Putin naar die onderhandelingen durft te komen. Die schijt in z’n broek dat ze hem afmaken.
Wel het ideale moment om hart voor de Russische zaak te tonen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Misschien iets voor fdv'erts?
Eerste wat ik dachtquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
quote:The amount of payments for serviceable equipment:
? Tank - $50,000
? BMP, BMD, etc. - $25,000
? MLRS - $15,000
? self-propelled guns, etc. - $10,000
? Armored vehicles - $5,000
Step 1: sign up bij Wagner voor 10k dollarquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:19 schreef michaelmoore het volgende:
Valt mooi geld te verdienen als de rus zich overgeeft met materiaal
[ twitter ]
[..]
Stap 4: Verzuip in juridische problemen omdat Westerse overheden je hetzelfde zullen behandelen als strijders die zich bij IS hebben aangesloten.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Step 1: sign up bij Wagner voor 10k dollar
Step 2: Ga naar Oekraine om te 'vechten'
Step 3: Geef je over voor nog eens 10k dollar
40 kilo in 4 maanden. En dan nog zo lachen?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:24 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Dit is wat er met je gebeurt in de handen van Rusland;
https://www.ed.nl/home/az(...)b66d8e1a28&auth_rd=1
klinkt afschuwelijk vergeleken met een loopgravenoorlogquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:33 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Stap 4: Verzuip in juridische problemen omdat Westerse overheden je hetzelfde zullen behandelen als strijders die zich bij IS hebben aangesloten.
Als dit hem niet kapot heeft gemaakt, maakt niets hem meer kapot zou je denken. Wat een baas.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
40 kilo in 4 maanden. En dan nog zo lachen?
Hij komt op mij helemaal niet 'breekbaar' over. Bijna onmogelijk sterk zelfs.
'Constant klagen, huilen en hysterisch snikken (als je een vrouw bent) 'quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:53 schreef Jemoederniet het volgende:
Oekrane heeft een sabotage-handleiding gemaakt voor mensen in bezette gebieden, wat ze allemaal kunnen doen om het de bezetter zo moeilijk mogelijk te maken. Ik heb de pdf even door de vertaler gehaald en opnieuw gepload. Niet alleen tips voor actieve sabotage maar ook om zoveel mogelijk passief verzet te plegen, o.a. door traag en inefficint te werken. Het leest als een anti-managementboek. Sommige tips zijn echt hilarisch.![]()
https://pdfhost.io/v/6ube293h9_pocketbook_v1uknl
Lees het artikel. Dit heeft ook het nodige bij hem kapot gemaakt.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:41 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Als dit hem niet kapot heeft gemaakt, maakt niets hem meer kapot zou je denken. Wat een baas.
Dat is 10 kilo per maand, is 2,5 kilo = 17500 kcal per week. Dat kan bijna niet alleen ondervoeding zijn. Die heeft flink wat moeten bewegenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
40 kilo in 4 maanden. En dan nog zo lachen?
Hij komt op mij helemaal niet 'breekbaar' over. Bijna onmogelijk sterk zelfs.
quote:A Russian-installed official in Ukraine on Thursday suggested President Vladimir Putin's defence minister should consider killing himself due to the shame of the defeats in the Ukraine war, an astonishing public insult to Russia's top brass.
Hahahaha! Dit is briljantquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:53 schreef Jemoederniet het volgende:
Oekrane heeft een sabotage-handleiding gemaakt voor mensen in bezette gebieden, wat ze allemaal kunnen doen om het de bezetter zo moeilijk mogelijk te maken. Ik heb de pdf even door de vertaler gehaald en opnieuw gepload. Niet alleen tips voor actieve sabotage maar ook om zoveel mogelijk passief verzet te plegen, o.a. door traag en inefficint te werken. Het leest als een anti-managementboek. Sommige tips zijn echt hilarisch.![]()
Wederom, lees het artikel.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:12 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Dat is 10 kilo per maand, is 2,5 kilo = 17500 kcal per week. Dat kan bijna niet alleen ondervoeding zijn. Die heeft flink wat moeten bewegen
Zie, dan klopt precies wat ik schreefquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wederom, lees het artikel.
Ze kregen 30sec om oud brood weg te krijgen en werden vervolgens opgejaagd om te rennen.
Val uit een raamquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:13 schreef capricia het volgende:
Shoigu moet maar zelfmoord plegen.
[..]
[ twitter ]
Denk dat martelingen ook wel het een en ander voor je cortisol doet.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:12 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Dat is 10 kilo per maand, is 2,5 kilo = 17500 kcal per week. Dat kan bijna niet alleen ondervoeding zijn. Die heeft flink wat moeten bewegen
Het woord verraad of veraden worden, staat er nergens in. Iets om rekening mee te houden. Er staat iets over 'niet opscheppen', maar 'niet over praten' lijkt mij nog beter.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:53 schreef Jemoederniet het volgende:
Het is gewoon een interne strijd.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:20 schreef Discombobulate het volgende:
Denk niet dat Shoigu er uit gaat, maar Poetin zal wel flink pissed off zijn. Ze zijn wel vrienden, dus die zie ik niet zo snel weggaan.
Als Poetin moet kiezen tussen zichzelf of Shoigu is de keuze snel gemaakt hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:20 schreef Discombobulate het volgende:
Denk niet dat Shoigu er uit gaat, maar Poetin zal wel flink pissed off zijn. Ze zijn wel vrienden, dus die zie ik niet zo snel weggaan.
Zitten geweldige punten bij, idd.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:53 schreef Jemoederniet het volgende:
Wouw.quote:
Video has been deleted.quote:
Groot en duur huis wel voor in zo'n arm en corrupt land. Ziet er niet heel erg Oekrains uit ofzo lijkt het.quote:
Sow!quote:
Al eerder geruchten dat Shoigu volledig opzij gezet was. Sowieso apart een man zonder enig militaire ervaring op die positie en veel PR erachter.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:23 schreef XSbig het volgende:
Als Poetin moet kiezen tussen zichzelf of Shoigu is de keuze snel gemaakt hoor.
Ik vond dit altijd al zo vreemd.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:45 schreef Aloulu het volgende:
Al eerder geruchten dat Shoigu volledig opzij gezet was. Sowieso apart een man zonder enig militaire ervaring op die positie en veel PR erachter.
Niet iedereen is arm, huizen zijn daar relatief goedkoop, etc..quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Groot en duur huis wel voor in zo'n arm en corrupt land. Ziet er niet heel erg Oekrains uit ofzo lijkt het.
@Raptorix.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:24 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Dit is wat er met je gebeurt in de handen van Rusland;
https://www.ed.nl/home/az(...)b66d8e1a28&auth_rd=1
naja, laten we eerlijk wezen: Shoigu had, met het beperkte budget waarover hij beschikte, de PR uitstekend in orde.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik vond dit altijd al zo vreemd.
Ik ook. Dan wordt je nooit serieus genomen. Maar denk dat hij interessant voor Poetin was als minderheid op die positie, Rusland is toch een etnisch en religieus diverse federatie. En wellicht juist als iemand die niet uit de elite komt, niet uit etnisch Russische elite, en niet uit de militaire structuren/academies/netwerken. In principe hoef je er dan weinig van te vrezen omdat tegenwicht is van wel die oude gevaarlijke macht.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:49 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vond dit altijd al zo vreemd.
"We Komen Ze Dumpen" zou een mooie opvolger van "We Gaan Ze Halen" kunnen zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:45 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Sowieso apart een man zonder enig militaire ervaring op die positie en veel PR erachter.
Holy shit, dat die vent na al die kogels eerst ook nog weer een soort van opstaatquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:01 schreef Kidjuh het volgende:
[..]
https://twitter.com/tomab(...)XWzs81zWmxPFpfg&s=19
Gelukkig zijn het echte mannen die misschien zullen moeten beslissen om Rusland te vernietigen. Aan vrouwen kun je zulke beslissingen echt niet laten.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:09 schreef Confetti het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het echte mannen die misschien zullen moeten beslissen om Rusland te vernietigen. Aan vrouwen kun je zulke beslissingen echt niet laten.
Lijken me maden, maar goedquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:55 schreef slashdotter3 het volgende:
Wormen in z'n arm
https://www.reddit.com/r/(...)_receives_treatment/
Zonde van die deurquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:01 schreef Kidjuh het volgende:
[..]
Morgen is hij jarigquote:
Dat had ik gedaan. Hij zegt daarin dat zijn positiviteit hem erg hielp. Dat zal hij de komende jaren nog hard nodig hebben. Wat een ellende.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Lees het artikel. Dit heeft ook het nodige bij hem kapot gemaakt.
Er is bij ons net een collega uit gewerkt waarvan ik gedacht zou hebben dat ze dit als handboek had als ze niet al drie jaar zo functioneerdequote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:53 schreef Jemoederniet het volgende:
Een lekker Oekraens taartjequote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hoop dat ie stikt in de taart.
Uiteengereten lichamen en zo dat doet me niks, maar ditquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:55 schreef slashdotter3 het volgende:
Wormen in z'n arm
Maden. Dat schijnt juist goed te zijn want die eten verrot vlees.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:55 schreef slashdotter3 het volgende:
Wormen in z'n arm
Die is vrij dood nu jaquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:21 schreef slashdotter3 het volgende:
RIP
https://www.reddit.com/r/(...)the_russian_soldier/
The Ukrainian soldier shot the Russian soldier hiding behind the door.
https://www.reddit.com/r/(...)_hospital_arm_saved/quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Uiteengereten lichamen en zo dat doet me niks, maar dit
Hopelijk is het Dugin.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Is er nou net weer een auto ontploft in Moskou?
[ twitter ]
Fris persoon ben jij wel.quote:
Nouja als het die kerel was die eerder zijn dochter verloor aan een autobom.... dat is wel echt een full-blown nazi.quote:
Hopelijk is het Putin.quote:
Hij ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nouja als het die kerel was die eerder zijn dochter verloor aan een autobom.... dat is wel echt een full-blown nazi.
Het is een door en door verrotte kerel.quote:
Dat was zijn human shield, it was not a bug, but a feature.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nouja als het die kerel was die eerder zijn dochter verloor aan een autobom.... dat is wel echt een full-blown nazi.
Toch wel hilarisch dat deze foto nog geen jaar geleden werd gezien als het ultieme bewijs van de zwakte van het Westen, wat zouden die zwakke wijven toch waard zijn?quote:
De Nederlandse en Duitse waren in ieder geval wel ruk. Die andere 2 ken ik nietquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:33 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Toch wel hilarisch dat deze foto nog geen jaar geleden werd gezien als het ultieme bewijs van de zwakte van het Westen, wat zouden die zwakke wijven toch waard zijn?
Ik heb al zoveel Call of Duty gezien dat dit me ook niets meer doet.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:18 schreef christmastsunami het volgende:
Video is veel te heftig. Je moet nog slapen.
Glad ijs m'n jong, glad ijs.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bedoelt die moordende, verkrachtende, oorlog voerende filosofen?
Als ze mij met rust laten...
Het werd vooral door Rusland-adepten gebruikt om het Westen belachelijk te maken, want hoe kunnen vrouwen zoiets mannelijks als de krijgsmacht nou goed regelen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:34 schreef BEFEM het volgende:
[..]
De Nederlandse en Duitse waren in ieder geval wel ruk. Die andere 2 ken ik nietVergeleken zijn ze eerder minder slecht dan goed.
Als je moeite heb met glad ijs, sta je misschien op de verkeerde plaats.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:37 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Het werd vooral door Rusland-adepten gebruikt om het Westen belachelijk te maken, want hoe kunnen vrouwen zoiets mannelijks als de krijgsmacht nou goed regelen.
Nou ben ik geen fan van Hennis ofzo, maar al die ‘sterke’, ‘mannelijke’, Russische leiders blijken niet in staat om de eenvoudigste logistieke problemen op te lossen. Daarom staan ze ontzettend voor lul.
Dat weet ik, dat plaatje heb ik al eerder gepost toen de eerste geruchten kwamen dat Shoigu ontslagen werd.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:37 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Het werd vooral door Rusland-adepten gebruikt om het Westen belachelijk te maken, want hoe kunnen vrouwen zoiets mannelijks als de krijgsmacht nou goed regelen.
Nou ben ik geen fan van Hennis ofzo, maar al die ‘sterke’, ‘mannelijke’, Russische leiders blijken niet in staat om de eenvoudigste logistieke problemen op te lossen. Daarom staan ze ontzettend voor lul.
Ja, want die kerel is natuurlijk een kritische denker binnen een vrije samenleving.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:33 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Laat filosofen gewoon met rust joh, simpele boer.
Ja maar koud water is hard!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:39 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ja, want die kerel is natuurlijk een kritische denker binnen een vrije samenleving.
Dat ze hem maar gauw opruimen, zijn filosofische opvattingen blijven toch wel bewaard
WoT _0_quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:35 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel Call of Duty gezien dat dit me ook niets meer doet.
Op zich niet heel erg raar. Ik ben ook ooit op een managementpositie terecht gekomen waar ik verantwoordelijk was voor 3 onderwerpen waar ik bij 2 geen inhoudelijk ervaring had. Die 2 zonder inhoudelijke ervaring heb ik een stuk beter gemanaged dan die waar ik wel inhoudelijk deskundige was. Simpelweg omdat je meer afstand kunt bewaren en de hoofdlijnen beter kunt overzien.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:45 schreef Aloulu het volgende:
Sowieso apart een man zonder enig militaire ervaring op die positie en veel PR erachter.
Ben je dat alleen als je je keert tegen de niet-vrije samenleving?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:39 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ja, want die kerel is natuurlijk een kritische denker binnen een vrije samenleving.
Jeetje, lekker efficint. Maar goed, voordeel van het westen als vrienden hebben, die overbodig verspilde munitie wordt wel aangevuldquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:01 schreef Kidjuh het volgende:
[..]
Dit doet mij dan weer weinig, maar uiteengereten lichamen....quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Uiteengereten lichamen en zo dat doet me niks, maar dit
Goed om die filmpjes welig te laten tieren op Russiche kanalen, op die manier kan een ieder zijn eigen afweging beter maken om hieraan deel te nemen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:05 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Holy shit, dat die vent na al die kogels eerst ook nog weer een soort van opstaat
Makkelijk op te sporen, loopt bijna niemand op straatquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:38 schreef Starhopper het volgende:
Er zou iemand gezien zijn die wegrende met een jerrycan. En de explosie die op beeld staat is volgens mij gewoon een ploffende band oid. Zal wel een in de fik gestoken auto zijn en verder niets bijzonders.
[ twitter ]
Doegin is geen filosoof, maar een genocide propagerend stuk ongedierte.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:33 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Dugin een filosoofquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:33 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Lekker filosoferenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:02 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dugin een filosoof
Mokerhard gelachen.
Als je als soldaat verwacht wordt je leven te geven helpt een minister die nooit een wapen in handen heeft gehad niet. Dat is echt van een andere orde dan een manager in een bedrijf. Overigens worden ook die niet echt serieus genomen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:40 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Op zich niet heel erg raar. Ik ben ook ooit op een managementpositie terecht gekomen waar ik verantwoordelijk was voor 3 onderwerpen waar ik bij 2 geen inhoudelijk ervaring had. Die 2 zonder inhoudelijke ervaring heb ik een stuk beter gemanaged dan die waar ik wel inhoudelijk deskundige was. Simpelweg omdat je meer afstand kunt bewaren en de hoofdlijnen beter kunt overzien.
Een minister moet goed zijn in besturen. Of de minister ooit een wapen in handen heeft gehad is niet relevant.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:05 schreef Confetti het volgende:
[..]
Als je als soldaat verwacht wordt je leven te geven helpt een minister die nooit een wapen in handen heeft gehad niet. Dat is echt van een andere orde dan een manager in een bedrijf. Overigens worden ook die niet echt serieus genomen.
Deze foto weet ik me nog goed te herinneren:quote:
Mwa, beter hij en zijn dochter dood dan de arme Buryaten die door hem de dood zijn ingejaagd of de burgers van Kherson en Mariupol. Hij wilde graag oorlog, en die heeft hij gekregen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:33 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Wie de laatste Nederlandse minister van Defensie die echt serieus een wapen heeft vastgehad? Dienstplicht telt nietquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:05 schreef Confetti het volgende:
[..]
Als je als soldaat verwacht wordt je leven te geven helpt een minister die nooit een wapen in handen heeft gehad niet. Dat is echt van een andere orde dan een manager in een bedrijf. Overigens worden ook die niet echt serieus genomen.
Ach, nog zo’n stuk verdriet. Als je die tijdlijn van die Dr Marina toch leest dan is het toch ook wel een verdomde schande dat deze man nog niet met pek en veren van het Binnenhof is getrapt zegquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lekker filosoferen [ afbeelding ]
Twitter is echt zo heerlijk voorspelbaar:quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Deze foto weet ik me nog goed te herinneren:
[ twitter ]
quote:Ton6x
@Ton6x
Islam is meest verwerpelijke van alle Religies. Echte asielzoekers
welkom.
Geen tolerantie jegens intoleranten.
Zwarte Piet moet blijven.
wel exemplarisch voor het cliche dat veel mannen een agressieregulatieprobleempje hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:06 schreef capricia het volgende:
[..]
[ twitter ]
Die Dr Marina is ook gewoon ergens een eng mens. Dat je denkt, get a life en focus je niet zo op die simpelequote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:08 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ach, nog zo’n stuk verdriet. Als je die tijdlijn van die Dr Marina toch leest dan is het toch ook wel een verdomde schande dat deze man nog niet met pek en veren van het Binnenhof is getrapt zeg
Oekrane burgers daarentegen lijken er minder toe te doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:33 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ah ja, deze discussie hadden we al gevoerd, h? We kwamen volgens mij uit op de conclusie dat oorlogsproponenten alhier ook op straat afgeslacht zouden mogen worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:07 schreef -XOR- het volgende:
Mwa, beter hij en zijn dochter dood dan de arme Buryaten die door hem de dood zijn ingejaagd of de burgers van Kherson en Mariupol. Hij wilde graag oorlog, en die heeft hij gekregen.
Dat vind ik altijd wat gemakzuchtig. Hey is vaak juist zo dat een minister een burgerfunctie heeft en geen militaire. Er komen ook veel meer overwegingen kijken bij het uitvoeren van de functie van minister dan enkel militaire. Het wordt natuurlijk problematisch wanneer je als minister in oorlogssituaties militaire beslissingen in twijfel trekt of gaat overrulen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:05 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja. Echt.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Twitter is echt zo heerlijk voorspelbaar:
[..]
Mensen die knip-en-plak-hoer Dr Marina volgenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:08 schreef Spablauw214 het volgende:
Ach, nog zo’n stuk verdriet. Als je die tijdlijn van die Dr Marina toch leest dan is het toch ook wel een verdomde schande dat deze man nog niet met pek en veren van het Binnenhof is getrapt zeg
Ik zeg altijd maar zo: "Nobody fucks with Frank de Grave!".quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wie de laatste Nederlandse minister van Defensie die echt serieus een wapen heeft vastgehad? Dienstplicht telt niet.
Ik vraag mij eerlijk gezegd af of we die berhaupt ooit hebben gehad de afgelopen 100 jaar.
Nou en? Hij doet toch gewoon die uitspraken in die filmpjes? Baudet is een engnek en een gevaar voor onze rechtsstaat en democratie.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:11 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Mensen die knip-en-plak-hoer Dr Marina volgen.
Maakt ook geen ruk uit. De uiteindelijke minister van het Nederlandse defensieapparaat zit in het Amerikaanse kabinet.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:07 schreef bleiblei het volgende:
Wie de laatste Nederlandse minister van Defensie die echt serieus een wapen heeft vastgehad? Dienstplicht telt niet.
Ik vraag mij eerlijk gezegd af of we die berhaupt ooit hebben gehad de afgelopen 100 jaar.
Volgens mij inderdaad een herhaling van zetten.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:10 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ah ja, deze discussie hadden we al gevoerd, h?
Mwa, dat kan niet van mij zijn gekomen, oorlogshitserij hier draagt niet ver genoeg om invloed te hebbenquote:We kwamen volgens mij uit op de conclusie dat oorlogsproponenten alhier ook op straat afgeslacht zouden mogen worden.
Bewijs?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:15 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Maakt ook geen ruk uit. De uiteindelijke minister van het Nederlandse defensieapparaat zit in het Amerikaanse kabinet.
Dit is zonder bron gewoon BNW.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:15 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Maakt ook geen ruk uit. De uiteindelijke minister van het Nederlandse defensieapparaat zit in het Amerikaanse kabinet.
Ik volg zijn Telegram kanaal al een tijdje. En zijn epistels ook.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:02 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dugin een filosoof
Mokerhard gelachen.
Het is niet zo een avond. En ik had eigenlijk niet het idee iets te moeten beargumenteren.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:13 schreef Spablauw214 het volgende:
Nou en? Hij doet toch gewoon die uitspraken in die filmpjes? Baudet is een engnek en een gevaar voor onze rechtsstaat en democratie.
Jij zit hier trouwens altijd te zaniken dat mensen met argumenten moeten komen, dus wat is dit nou voor persoonlijke aanval danbeetje hypocriet nietwaar.
Dienstplichtquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo: "Nobody fucks with Frank de Grave!".
quote:De Grave zitting in het hoofdbestuur van de JOVD, eerst als internationaal secretaris en daarna als landelijk voorzitter. Hij vervulde zijn militaire dienstplicht bij de Koninklijke Landmacht en bereikte daar de stand van soldaat eerste klas.
Ach, ik wil het Nederlandse volk ook niet onderschatten hoor. Het is vooral volkomen lachwekkend wat de man tegenwoordig allemaal uitkraamt. Wat dat betreft is het ook wel de beroerdste vazal die het Kremlin zich kan wensen. Er is in Nederland best een markt voor het idee dat Oekrane, of eender welk buitenland dan ook, niet ons probleem is. Door dat zo tot in het absurde dit te trekken helpt Baudet die markt volkomen om zeep.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:13 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Nou en? Hij doet toch gewoon die uitspraken in die filmpjes? Baudet is een engnek en een gevaar voor onze rechtsstaat en democratie.
MP Rutte die vandaag maar weer eens helder maakte Amerika blind te volgen. Wat waarschijnlijk wel verstandig is. Maar dat is wat het is.quote:
Neem een Snickers, je bent jezelf niet als je favo clubje wedstrijd na wedstrijd verliest.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:11 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Mensen die knip-en-plak-hoer Dr Marina volgen.
Als je laat zien dat baudet een gevaarlijke engnek is, dan ben je stom. Dat snap je toch wel?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:13 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Jij zit hier trouwens altijd te zaniken dat mensen met argumenten moeten komen, dus wat is dit nou voor persoonlijke aanval danbeetje hypocriet nietwaar.
"Ik heb een mooi idee voor een boek."quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lekker filosoferen [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:15 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Wikipuhdia zegt Wim van Eekelen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat doet hij niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:17 schreef Akathisia het volgende:
[..]
MP Rutte vandaag die maar weer eens helder maakte Amerika blind te volgen. Wat waarschijnlijk wel verstandig is. Maar dat is wat het is.
Godver, Joost Niemoller ook echtquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:17 schreef Aether het volgende:
[..]
"Ik heb een mooi idee voor een boek."
[ twitter ]
Ah, onze favoriete b-acteur.quote:
De minister van armoedebestrijding moet minimaal in de schuldhulpverlening zitten.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het is gewoon kansloos, genocidaal gewauwel. Het wordt “filosofie” genoemd om het nog een soort van salonfhig te maken maar iedereen met 3 werkende hersencellen snapt ook wel dat dat bullshit is.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik volg zijn Telegram kanaal al een tijdje. En zijn epistels ook.
De man is een oorlogshitser. En predikt genocide op alles en iedereen die niet in de Russische Euraziatische heilstaat wil leven.
Engnek tot en met.
Haha als dit het niveau is dan is het wel duidelijk dat je het op de inhoud niet meer gaat reddenquote:
Nou ja, enige vakkennis op een ministerie kan best waardevol zijn. Er is een reden dat Kuipers nu op VWS zit en Dijkgraaf op OCW.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:20 schreef capricia het volgende:
[..]
De minister van armoedebestrijding moet minimaal in de schuldhulpverlening zitten.![]()
Klinkt relatief mild in vergelijking met de postmens-visie die hier welig tiert.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:16 schreef capricia het volgende:
Ik volg zijn Telegram kanaal al een tijdje. En zijn epistels ook.
De man is een oorlogshitser. En predikt genocide op alles en iedereen die niet in de Russische Euraziatische heilstaat wil leven.
Engnek tot en met.
quote:Russische media meldden dat gemobiliseerde mannen in de regio Belgorod in opstand komen vanwege de verschrikkelijke omstandigheden, gebrek aan voedsel en dak, en dat ze ontmantelde wapens hebben gekregen.
In de video's beweren ze dat van de 500 nieuwe tekenaars velen het koud kregen en aan geen enkele eenheid werden toegewezen
Het is in Europese alt-right kringen populair gewauwel inderdaad. De man is in Rusland zelf eigenlijk totaal niet relevant.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:21 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is gewoon kansloos, genocidaal gewauwel. Het wordt “filosofie” genoemd om het nog een soort van salonfhig te maken maar iedereen met 3 werkende hersencellen snapt ook wel dat dat bullshit is.
Geen idee joh. Er is geen interessant onderwerp te vinden vanavond. Geniet maar weer verder van de Russische lijken jelui. Ik heb een spel te spelen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:22 schreef Spablauw214 het volgende:
Wat wil je nou bereiken met dit gezuig joh. Voegt niks toe.
Wat is in deze reeks vaker gebeurd?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:23 schreef michaelmoore het volgende:
temperature , is koud zeker daar
[ twitter ]
Als deze gedesillusioneerde mannen straks thuis komen met wapens, uit een verloren oorlog...recept voor ellende.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:23 schreef michaelmoore het volgende:
[ twitter ]
[..]
Bquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat is in deze reeks vaker gebeurd?
A bovenstaand filmpje gepost
B discussie over kernwapens
Welke wapens?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Als deze gedesillusioneerde mannen straks thuis komen met wapens, uit een verloren oorlog...recept voor ellende.
Daar is iedereen populair die over de EU, NATO, VN, Schwab, Soros en consorten heen pist. Of het ook steek houdt is verder niet relevant voor dat soort lieden.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is in Europese alt-right kringen populair gewauwel inderdaad. De man is in Rusland zelf eigenlijk totaal niet relevant.
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Knoop in je zakdoek waarschijnlijk.
Die ze oprapen op het front van degene die valt voor hen.quote:
De selectieve verheffing van filosofie is kenmerkend voor mensen die niet goed op de hoogte zijn van de enorme bergen onzin die er normaliter gewoon onder mogen vallen - al helemaal waar het politieke filosofie betreft. Dat jij het allemaal 'vies' vindt mag natuurlijk best, maar wat mij betreft: hoe viezer, hoe interessanter.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:21 schreef Spablauw214 het volgende:
Het is gewoon kansloos, genocidaal gewauwel. Het wordt “filosofie” genoemd om het nog een soort van salonfhig te maken maar iedereen met 3 werkende hersencellen snapt ook wel dat dat bullshit is.
Wanneer gaat Poetin nou eens inzien , dat het een kansloze missie isquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:23 schreef michaelmoore het volgende:
Het ergste vinden ze dat er niets te stelen of te verkrachten valt , het is allemaal al leeggeroofd
[ twitter ]
[..]
Waarschijnlijk ziet hij het al maar weet hij geen uitweg die voor hem zelf goed afloopt. Dus dan verhoog je de inzet.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:30 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Wanneer gaat Poetin nou eens inzien , dat het een kansloze missie is
Dat zei je ma ook vannacht.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:30 schreef Akathisia het volgende:
maar wat mij betreft: hoe viezer, hoe interessanter.
Je zegt weer eens he-le-maal niets.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:30 schreef Akathisia het volgende:
[..]
De selectieve verheffing van filosofie is kenmerkend voor mensen die niet goed op de hoogte zijn van de enorme bergen onzin die er normaliter gewoon mogen onder vallen - al helemaal waar het politieke filosofie betreft. Dat jij het allemaal 'vies' vindt mag natuurlijk best, maar wat mij betreft: hoe viezer, hoe interessanter.
Haha, je laat je goed kennen vanavond, ouwe nerd.quote:
Wat staat hier nou weerquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:30 schreef Akathisia het volgende:
[..]
De selectieve verheffing van filosofie is kenmerkend voor mensen die niet goed op de hoogte zijn van de enorme bergen onzin die er normaliter gewoon mogen onder vallen - al helemaal waar het politieke filosofie betreft. Dat jij het allemaal 'vies' vindt mag natuurlijk best, maar wat mij betreft: hoe viezer, hoe interessanter.
Je Dick Bruna puzzel nu al af! Goed zo!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:33 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Haha, je laat je goed kennen vanavond, ouwe nerd.
That didn't age very wellquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:06 schreef capricia het volgende:
[..]
[ twitter ]
Relevant genoeg voor een autobomquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is in Europese alt-right kringen populair gewauwel inderdaad. De man is in Rusland zelf eigenlijk totaal niet relevant.
Meedoen aan een interne machtsstrijd binnen de Russische elitequote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:23 schreef michaelmoore het volgende:
Het ergste vinden ze dat er niets te stelen of te verkrachten valt , het is allemaal al leeggeroofd
[ twitter ]
[..]
Ben bang dat er binnen afzienbare tijd er een nuke gaat komen , al is het alleen al om niet nog meer gezichtsverlies te lijden.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:32 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ziet hij het al maar weet hij geen uitweg die voor hem zelf goed afloopt. Dus dan verhoog je de inzet.
Hoe maakt dat de man relevant in Rusland?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:36 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Relevant genoeg voor een autobom
Zou wel mooi stukje geschiedenis zijn weer.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:38 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ben bang dat er binnen afzienbare tijd er een nuke gaat komen , al is het alleen al om niet nog meer gezichtsverlies te lijden.
ZO van :"ik ben er nog"
Martin Kok had ook een bom onder zn auto, super relevant was ie verder niet in "bovenwerelds" Nederlandquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:36 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Relevant genoeg voor een autobom
Hij lijkt eigenlijk vooral (en misschien alleen) relevant in dit topic, gezien het hier gedeelde verlangen naar zijn dood.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoe maakt dat de man relevant in Rusland?
Waarom zou je iemand op willen blazen als diegene niet relevant is?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoe maakt dat de man relevant in Rusland?
Ik denk dat ie Oekrane en Starhopper & co debiel vind.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:41 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand op willen blazen als diegene niet relevant is?
Je bent ook geen pro-rusland wappie als je niet pro-aanslag bent hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:41 schreef eudaemonia het volgende:
(verder een verschrikkelijke kerel hoor, ik ben geen pro-rusland wappie)
Wie is je?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:41 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Klopt, weet niet eens wie dat isquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Martin Kok had ook een bom onder zn auto, super relevant was ie verder niet in "bovenwerelds" Nederland
Ik vraag me dat vaak af bij die beelden van gemartelde en vermoorde Oekranse burgers. Waarom zou iemand dat willen doen?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:41 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Oeh, dingen op papier die je nooit gelezen hebt maar het niet mee eens bent en voor altijd verboden wil zien worden. Snel, bel de NRC of Volkskrant voor een ophef-artikel. Daar zitten altijd wel een paar ware journalisten die te porren zijn voor het vergoelijken van censuur.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:45 schreef Starhopper het volgende:
De drek van Dugin is gewoon te koop bij Bol.com
Nu slaat die wel door ja. Zoveel maanden in een bunker gaat je natuurlijk veranderen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:45 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Overigens ben ik wel pro-coup d'etat. Wat een waanzinnige. Heel de wereld riskeren omwille van zijn landje en wanen.
Nou.....zo streng zijn de criteria om pro-Rusland wappie te worden genoemd anders niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:43 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je bent ook geen pro-rusland wappie als je niet pro-aanslag bent hoor.
Zie, daar ga je alquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:46 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Klopt, weet niet eens wie dat is
Irritante kerel ben je.quote:
Klopt, als je een keer Zorro hebt gekeken ben je al de lul.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nou.....zo streng zijn de criteria om pro-Rusland wappie te worden genoemd anders niet.
Dan heb je ballenquote:
Hmm, mits correct. Blijft een waanzinnige natuurlijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nu slaat die wel door ja. Zoveel maanden in een bunker gaat je natuurlijk veranderen.
Je kan de nucleaire capaciteit van Rusland niet vernietigen zonder totale vernietiging van het Westen. Feit en niets anders dan een feit.
Misschien was de achterliggende gedachte wat te moeilijk voor je, maar als ik zeg dat iemand er in Rusland niet toe doet, dan bedoel ik dat zijn invloed op het regime van Poetin vrij beperkt was. De aanslag op zijn dochter die vermoedelijk voor hem bedoeld was, zal dan ook niet uit die hoek gekomen zijn.quote:
Tja, het is nou eenmaal oorlog h?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:51 schreef capricia het volgende:
Geruchten dat de Russen chemische wapens inzetten?
(Filmpje in de link)
[ twitter ]
Ik hoop zo dat dit niet waar is.
Dat hebben ze in Marioepol ook gedaan. Zal mij niets verbazen dusquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:51 schreef capricia het volgende:
(Filmpje in de link)
[ twitter ]
Zo snel mogelijk gasmaskers naar Oekrane.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:51 schreef capricia het volgende:
(Filmpje in de link)
[ twitter ]
Dat hebben ze toch al een paar keer eerder gedaan deze oorlog?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:51 schreef capricia het volgende:
(Filmpje in de link)
[ twitter ]
Daar kan ik niet mee zitten, boeken waarvan je op voorhand al weet dat je het er niet mee eens zijn vind ik bij voorbaat juist interessant. Mein kampf lijkt me ook nog wel eens interessant om te lezen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:45 schreef Starhopper het volgende:
De drek van Dugin is gewoon te koop bij Bol.com
Ziek.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:55 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dat hebben ze toch al een paar keer eerder gedaan deze oorlog?
Succes! Geen doorkomen aan. Geraaskal.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:56 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Daar kan ik niet mee zitten, boeken waarvan je op voorhand al weet dat je het er niet mee eens zijn vind ik bij voorbaat juist interessant. Mein kampf lijkt me ook nog wel eens interessant om te lezen.
Het schijnt een draak van een boek te zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:56 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Daar kan ik niet mee zitten, boeken waarvan je op voorhand al weet dat je het er niet mee eens zijn vind ik bij voorbaat juist interessant. Mein kampf lijkt me ook nog wel eens interessant om te lezen.
Jezusquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Daar hejt gedonder al.
#Team Ellonmusk
[ twitter ]
Hij staat op de sanctielijst. Hij mag dus geen geld meer verdienen in Europa.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:56 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Ik vrees dat Putin die wel meer gaat inzetten, nu hij aan het verliezen is.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Daar hejt gedonder al.
#Team Ellonmusk
[ twitter ]
En als dat niet helpt een paar zware raketten met tonnen scherven in de kop.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:01 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik vrees dat Putin die wel meer gaat inzetten, nu hij aan het verliezen is.
Ja, dat wil ik niet, maar dan denk ik wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En als dat niet helpt een paar zware raketten met tonnen scherven in de kop.
Als dat niet helpt nuclair.
Enz.
Ook als hij aan het winnen is hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:01 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik vrees dat Putin die wel meer gaat inzetten, nu hij aan het verliezen is.
Dat gesprek met Malcolm Nance is wel de moeite waard.quote:
Irrelevant genoeg voor een autobom dus.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Misschien was de achterliggende gedachte wat te moeilijk voor je, maar als ik zeg dat iemand er in Rusland niet toe doet, dan bedoel ik dat zijn invloed op het regime van Poetin vrij beperkt was. De aanslag op zijn dochter die vermoedelijk voor hem bedoeld was, zal dan ook niet uit die hoek gekomen zijn.
Zou er nu ergens een Russische luitenant kolonel rondlopen daar in Kherson die " I love the smell of Chloropicrin in the morning" tegen zn manschappen zegtquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Daar hejt gedonder al.
#Team Ellonmusk
[ twitter ]
Eigenlijk ben jij ook wel een goorlap dat je dit niet veroordeelt. Ik zal maar niet zeggen wat er moet jou zou moeten gebeurenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Daar hejt gedonder al.
#Team Ellonmusk
[ twitter ]
Lekker schijnheilige uitspraakquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij ook wel een goorlap dat je dit niet veroordeelt. Ik zal maar niet zeggen wat er moet jou zou moeten gebeuren
Wat snap je niet aan: “daar heb je het gedonder al”quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij ook wel een goorlap dat je dit niet veroordeelt. Ik zal maar niet zeggen wat er moet jou zou moeten gebeuren
Ik meen het wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lekker schijnheilige uitspraak![]()
Ik ga verder niet meer op jou in. Laffe internetmongool.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan: “daar heb je het gedonder al”
Met je maffe opmerking, heb je down ofzo?
Raar figuurquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga verder niet meer op jou in. Laffe internetmongool.
Dan ben je toch net zo gewelddadig (of zelfs moordzuchtig) als diegenen die je meent te veroordelenquote:
Met die hashtag die je geeft laat je zien dat je de oorlogsmisdaden van Putin wilt belonen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan: “daar heb je het gedonder al”
Met je maffe opmerking, heb je down ofzo?
Helemaal niet. Dan snap je er geen fuck van, echt niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:21 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Met die hashtag die je geeft laat je zien dat je de oorlogsmisdaden van Putin wilt belonen.
Mwah... ik snap hem wel een beetje. Met je TeamElonMusk. Het idee dat je dit soort oorlogsmisdaden maar moet belonen met de Russen geven wat ze willen?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Helemaal niet. Dan snap je er geen fuck van, echt niet.
Geel is idd vetweefselquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:20 schreef slashdotter3 het volgende:
nsfw: dooie Russen
https://www.reddit.com/r/(...)of_dead_russian_and/
Wat is dat gele spul bij plaatje 18? Vet van z'n been?
Dan snap je het echt niet hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Mwah... ik snap hem wel een beetje. Met je TeamElonMusk. Het idee dat je dit soort oorlogsmisdaden maar moet belonen met de Russen geven wat ze willen?
Niet iedereen deelt jouw meningquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Die Redditlinks zijn echt overbodig, alsof mensen op zo’n kutforum uit de VS willen zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |