Och ja...quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja, het is eigenlijk dieptriest dat de gemobiliseerden straks doodvriezen in de loopgraven
Eerst maar eens zien... en dan is de vraag: wat voor persoon krijg je er voor terug...quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als men zo doorgaat gebeurt dat ook gewoon. Ik zie het moment wel komen dat het russische leger dit massaal niet meer accepteert als er niks verandert.
ik hoop hetquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als men zo doorgaat gebeurt dat ook gewoon. Ik zie het moment wel komen dat het russische leger dit massaal niet meer accepteert als er niks verandert.
Wel een hele 'diverse' bemanning.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 15:57 schreef polderturk het volgende:
Het is rotzooi bij de Russen. Totale chaos. Ze doen maar wat.
[ twitter ]
Is dat niet een versie van de Global Hawk met wat meer bubbels op de romp?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:46 schreef Aether het volgende:
Heb deze nog niet voorbij zien komen, iemand meer info?
https://www.flightradar24.com/UAVGH000/2dbc9a3e
Alsof er geen scherven zijn, maar alleen maar gaatjes.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:21 schreef Frutsel het volgende:
quote:and that they should use tampons to plug bullet wounds due to lack of bandages.
Voor zover ik kan vinden is de MQ4 van de Marine en de RQ4 van de Luchtmachtquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:46 schreef Aether het volgende:
Heb deze nog niet voorbij zien komen, iemand meer info?
https://www.flightradar24.com/UAVGH000/2dbc9a3e
Het zou mij niet verbazen als het een geval is van "All of the above"quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:59 schreef IndoorKite het volgende:
Logistieke incompetentie terzijde aan de Russische kant, is het slechte onderhoud van het leger zelf qua uitrusting en training onverschilligheid aan de top of gewoon de bekende corruptie waardoor het geld nooit het leger heeft bereikt?
Dat zou best kunnen maar het probleem is dat je geen risico kan nemen met kernwapens, je kan geen aannames doen daarover zonder detail kennis te hebben daarover.quote:Ben benieuwd hoe goed hun onderhoud is van hun kernwapens dan? Dat kost volgens mij ook veel geld met hoeveel zij er van hebben. Zullen het ws (en hopelijk) nooit weten, maar heb het gevoel dat hun daadwerkelijk inzetbare arsenaal slechts een fractie is geworden van wat we eerst dachten/officieel weten.
Mede door die sancties en zéker door die wapenleveranties, die echt heel substantieel zijn, verloopt de oorlog momenteel dramatisch slecht voor Rusland. En dat is wat de weerstand in eigen kringen oplevert. Niet de oorlog, maar het feit dat de oorlog niet de gedroomde zegetocht is.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:18 schreef EinarBoe het volgende:
Als je goed luistert kun je het vanuit Moskou horen rommelen. En dat terwijl alle sancties en wapenleveranties allemaal niets uithalen en we alleen maar onszelf de schulden in werken! Bizar hoe dat gaat.
Poh, goeie chimeidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |