GEEN SORRY! Pfff, eerste post en het topic ontspoort alquote:
Het voelt een beetje als het Amerikaanse ESF hèquote:Op donderdag 22 september 2022 12:52 schreef molloot200 het volgende:
De eerste trailer voor de Amerikaanse WIDM (The Mole) is uit, en ik weet het niet hoor...
Zie ik moet gewoon geen topics openenquote:Op donderdag 22 september 2022 12:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
GEEN SORRY! Pfff, eerste post en het topic ontspoort al
Tsja, Amerikaans, he, dan gaat alles meteen over the top en wordt het heel nepquote:Op donderdag 22 september 2022 12:52 schreef molloot200 het volgende:
De eerste trailer voor de Amerikaanse WIDM (The Mole) is uit, en ik weet het niet hoor...
Ja, extreem over the top en dramatisch.quote:Op donderdag 22 september 2022 12:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het voelt een beetje als het Amerikaanse ESF hè
Het ziet er allemaal té geregisseerd en overgeacteerd uit. En het zijn allemaal jonge(re) mensen, waar zijn de onhandige boomers?quote:Op donderdag 22 september 2022 12:52 schreef molloot200 het volgende:
Ja, ik herkende meerdere Nederlandse en Belgische opdrachten terugkomen die ik goed vond. Aan de andere kant vind ik de Mol juist leuk als ze weer een super goede opdracht hebben die niet lijkt op wat ze voorheen deden. Het Amerikaanse is wel jammer..quote:Op donderdag 22 september 2022 13:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, extreem over the top en dramatisch.
Wel fijn dat ze uit de Vlaamse Mol de dineropdracht met de bom gekopieerd lijken te hebben, dat is één van mijn favorieten uit Molopdrachten ever ooit
quote:Op donderdag 22 september 2022 14:22 schreef Em31 het volgende:
Ik klik op de liveblog over Oekraïne op de website van The Guardian, staat dat filmpje van Lubach ertussen
https://www.theguardian.c(...)a-at-un-live-updates
In Amerika is alles overgeproduceerd en the bigger, the better. Dus dit verbaast me niets.quote:Op donderdag 22 september 2022 12:52 schreef molloot200 het volgende:
De avondshow is best doen maar dan zonder de gast en die rare filmpjes (top 36?)quote:Op donderdag 22 september 2022 11:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Deze was echt even terug naar klassiek Zondag Met Lubach, dit filmpje. Heerlijk
Echt random is ook weer niet. Anouk weet wel beterquote:Op donderdag 22 september 2022 11:42 schreef molloot200 het volgende:
Elke keer als Nederland als 10e uit de envelop komt, denken er bepaalde personen ook dat Nederland op het randje de finale heeft gehaald. ZO WERKT HET NIET
Die opdracht dat ze in een verlaten gebouw/stal met elkaar aan een touw vastzitten en kunnen kiezen tussen een vrijstelling of een nacht daar slapen vind ik ook een leuke opdracht. Ben wel benieuwd hoe lang die Amerikanen het daar over gaan doen.quote:Op donderdag 22 september 2022 13:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, extreem over the top en dramatisch.
Wel fijn dat ze uit de Vlaamse Mol de dineropdracht met de bom gekopieerd lijken te hebben, dat is één van mijn favorieten uit Molopdrachten ever ooit
Om nog een keertje Mollie te quotenquote:Op donderdag 22 september 2022 11:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh ja, er is er eentje die meestal met de repetities mee begint te typen die ik echt schijtirritant vind
Ze komt straks met een analyse van de teksten waarmee zij zelf de jeugd indoctrineerde.quote:Op donderdag 22 september 2022 17:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En zij werkte met kinderen..
Wat heeft die gesliktquote:
Dus K3 zong expres over Leonardo DiCaprio om je ervan bewust te maken dat je als jonge meid gewoon een oude(re)rijke kerel aan de haak moet slaan?quote:Op donderdag 22 september 2022 17:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze komt straks met een analyse van de teksten waarmee zij zelf de jeugd indoctrineerde.
Oya Lelé, ik voel me plots een man.quote:Op donderdag 22 september 2022 17:32 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dus K3 zong expres over Leonardo DiCaprio om je ervan bewust te maken dat je als jonge meid gewoon een oude(re)rijke kerel aan de haak moet slaan?
Dit is een automatisch gegenereerde spam waarschuwing. Na drie waarschuwingen volgt uitsluiting voor bepaalde tijd. Ben u het hier niet mee eens, of heeft u vragen? Mij niet bellen.quote:
We mogen niet weten hoe lang die bepaalde tijd is?quote:Op donderdag 22 september 2022 18:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit is een automatisch gegenereerde spam waarschuwing. Na drie waarschuwingen volgt uitsluiting voor bepaalde tijd. Ben u het hier niet mee eens, of heeft u vragen? Mij niet bellen.
Nog een prettige dag.
BIJ VRAGEN MIJ NIET BELLEN JA.quote:Op donderdag 22 september 2022 18:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We mogen niet weten hoe lang die bepaalde tijd is?
Alsof mij dit tegenhoudtquote:Op donderdag 22 september 2022 18:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit is een automatisch gegenereerde spam waarschuwing. Na drie waarschuwingen volgt uitsluiting voor bepaalde tijd. Ben u het hier niet mee eens, of heeft u vragen? Mij niet bellen.
Nog een prettige dag.
Het is een...quote:Op donderdag 22 september 2022 17:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze komt straks met een analyse van de teksten waarmee zij zelf de jeugd indoctrineerde.
Ook als je niet bang van muizen bent, schrik je je dan een ongeluk, kan ik bevestigenquote:Op donderdag 22 september 2022 18:59 schreef Em31 het volgende:
Zat net ineens een muis naast m’n voet in de garage, schrok me kapot.
Dat is juist goed. Dan gaan de mensen eens nadenken over hun overdadige energiegebruik,quote:Op donderdag 22 september 2022 19:35 schreef AgnesGru het volgende:
Het is toch om te janken dat de energie tarieven weer omhoog gaan
Ja zo onverwacht en snel. Ik ben niet extreem bang, maar meer dat je ervan schrikt.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ook als je niet bang van muizen bent, schrik je je dan een ongeluk, kan ik bevestigen
Ja....dit is niet zo’n goed stel hoor.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:43 schreef Em31 het volgende:
Nou dit schijnt ‘m ook voor het WK te worden
[ afbeelding ]
Worden we Wereldkampioen?
Wij gaan van 45 euro naar 145 euro.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is juist goed. Dan gaan de mensen eens nadenken over hun overdadige energiegebruik,
Groetjes,
Rob Jetten
Gakpo op 10 ging de laatste keer wel aardig. Koopmeiners in Oranje is tot nu toe crap. Ik zou daar Berghuis neerzetten.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:43 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Berghuis op het middenveld.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Gakpo op 10 ging de laatste keer wel aardig. Koopmeiners in Oranje is tot nu toe crap. Ik zou daar Berghuis neerzetten.
Eh... daar speelt hij al ongeveer een jaar?quote:Op donderdag 22 september 2022 19:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Berghuis op het middenveld.
Die foto van Ake lijkt net alsof iemand hem in Paint haar heeft gegeven.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:43 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Wacht even. Er is een WK? En wij doen daar aan mee?quote:Op donderdag 22 september 2022 19:43 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm, ik dacht vooral op 10.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Eh... daar speelt hij al ongeveer een jaar?
Nee was een grapjequote:Op donderdag 22 september 2022 19:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wacht even. Er is een WK? En wij doen daar aan mee?
Nu je het zegtquote:Op donderdag 22 september 2022 19:54 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die foto van Ake lijkt net alsof iemand hem in Paint haar heeft gegeven.
Ja, begint morgen in Arnhem met Nederland - Kenia. Maar met voetbal heeft het niets te maken.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wacht even. Er is een WK? En wij doen daar aan mee?
Ik vind het oranje niet mooi.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:43 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, vooral op 10, maar ook wel verder terug. Koopmeiners is veel te risicoloos, daar komt niks uit. En er staan 3 verdedigers achter.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:55 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hmm, ik dacht vooral op 10.
Maar dan nog, dan wordt het wel een erg aanvallend middenveld.
Gokje: Volleyball? Ik weet dat er binnenkort een WK Volleyball in Nederland is, maar ben wel verbaasd als Kenia zich gekwalificeerd heeft. dat lijkt me geen volleyball land. Aan de andere kant kunnen de Masai wel goed springen.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:58 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, begint morgen in Arnhem met Nederland - Kenia. Maar met voetbal heeft het niets te maken.
Correct.quote:Op donderdag 22 september 2022 20:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gokje: Volleyball? Ik weet dat er binnenkort een WK Volleyball in Nederland is, maar ben wel verbaasd als Kenia zich gekwalificeerd heeft. dat lijkt me geen volleyball land. Aan de andere kant kunnen de Masai wel goed springen.
Nou, je krijgt wel heel snel je zin...quote:Op donderdag 22 september 2022 19:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Gakpo op 10 ging de laatste keer wel aardig. Koopmeiners in Oranje is tot nu toe crap. Ik zou daar Berghuis neerzetten.
Zijn voodoo poppetje werkte uitstekend!quote:Op donderdag 22 september 2022 20:49 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nou, je krijgt wel heel snel je zin...
Dat wel, maar hoofdletsel is niet echt fijn.quote:Op donderdag 22 september 2022 20:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zonder Teun redden we het ook wel.
Les 1: blackswangreen te vriend houden.quote:Op donderdag 22 september 2022 20:49 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nou, je krijgt wel heel snel je zin...
Stadion wordt afgebroken?quote:Op donderdag 22 september 2022 20:55 schreef Fred_B het volgende:
En de goal.
Bij Turkije - Luxemburg (0-1)
Oh en hij is stil.quote:Op donderdag 22 september 2022 20:41 schreef NailQueen het volgende:
Het luchtalarm van de buren kraait nu al 45 minuten door
Jinx de Wet van Murphy nou nietquote:Op donderdag 22 september 2022 21:02 schreef Em31 het volgende:
En allemaal dankzij een volleybaltrainer he
Zou niet durven, het is wetenschappelijk bewezen!quote:Op donderdag 22 september 2022 21:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jinx de Wet van Murphy nou niet
Murfie GOATquote:Op donderdag 22 september 2022 21:02 schreef Em31 het volgende:
En allemaal dankzij een volleybaltrainer he
Dat onderste zal je altijd zien inderdaadquote:Op donderdag 22 september 2022 21:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou niet durven, het is wetenschappelijk bewezen!
(Lijkt me trouwens echt typisch dat het dan juist helemaal misgaat op penalty’s straks)
Echt hè, weer kneiterhard aan het jinxen die hap.quote:Op donderdag 22 september 2022 21:01 schreef Em31 het volgende:
Rustaaaghh Jeroen we zitten in minuut 14
Ja en sowieso ook om te voorkomen wat Van Gaal zei over 2014. Ineens spelers die toch niet wilden en toen moesten anderen die ook geen vertrouwen hadden er toch één nemen. Beetje waardeloos dat zoiets daar nog een discussie was.quote:Op donderdag 22 september 2022 21:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat onderste zal je altijd zien inderdaad![]()
Al vind ik het in de bredere discussie wel onzin dat je niet op penalty’s zou kunnen trainen.
Oh ja, hoe kan ik dat nou vergetenquote:Op donderdag 22 september 2022 19:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is juist goed. Dan gaan de mensen eens nadenken over hun overdadige energiegebruik,
Groetjes,
Rob Jetten
Wees niet bang, m'n voodoopoppetjes van Sherida Spitse en Shanice vd Sanden hebben nooit gewerkt (hoewel, bij die laatste wel, maar die speelt gewoon nooit meer).quote:Op donderdag 22 september 2022 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Les 1: blackswangreen te vriend houden.
Vindt jouw vrouw je vermoeiend?quote:Op donderdag 22 september 2022 21:53 schreef Fred_B het volgende:
Het was even zoeken waar de schoen van Timber land
Wij genieten er elke keer weer vanquote:Op donderdag 22 september 2022 21:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die heeft me hierheen gestuurd.
Las een keer dat ze je dan niet meer op drugs kunnen testen. Dacht zal wel niet, maar toen kwam het halve team van PSG een keer met blond haar op een training nadat ze op Ibiza waren geweest.quote:
Oh grappig, je zou zeggen dat ze dat op verschillende manieren kunnen testen.quote:Op donderdag 22 september 2022 22:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Las een keer dat ze je dan niet meer op drugs kunnen testen. Dacht zal wel niet, maar toen kwam het halve team van PSG een keer met blond haar op een training nadat ze op Ibiza waren geweest.
Als je er nu op gaat letten komen spelers best vaak met blond haar terug van vakanties/interland breaks.
Ja in haar blijft het blijkbaar het langst zitten, behalve als je het bleekt.quote:Op donderdag 22 september 2022 22:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Oh grappig, je zou zeggen dat ze dat op verschillende manieren kunnen testen.
If at first you don't succeed, pick up your shoe and try againquote:Op donderdag 22 september 2022 21:53 schreef Fred_B het volgende:
Het was even zoeken waar de schoen van Timber land
quote:Op donderdag 22 september 2022 22:53 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het ligt in elk geval niet aan het vaccin.
quote:Op vrijdag 23 september 2022 07:55 schreef Momo het volgende:
Gefeliciteerd Billy! Was jij ook niet nu ongeveer jarig @:ESF1Gamer?
Gefeliciteerdquote:
Een puntje tegen Luxemburg is inderdaad wel reden voor een volksfeest.quote:DEN HAAG - In de Schilderswijk in Den Haag is het donderdagavond korte tijd onrustig geweest. Rond het kruispunt van de Hoefkade met de Vaillantlaan verzamelden enkele tientallen personen zich. Daar stond een rolcontainer met afval in brand en er lag een fiets op het vuur.
Volgens een woordvoerster van de politie werd er met glas gegooid en zwaar vuurwerk afgestoken. Er is één aanhouding verricht voor het mishandelen van een agent en het niet opvolgen van een politiebevel. Hoe de agent eraan toe is, is onbekend. Politieagenten hebben opgetrommelde brandweerlieden beschermd bij het blussen van het vuur.
De ongeregeldheden ontstonden na het gelijkspel van het nationale voetbalteam van Turkije tegen Luxemburg in de Nations League, waardoor de Turken promoveren naar het op een na hoogste niveau van de landencompetitie. Een aantal supporters vierde dat met luid getoeter.
quote:Op vrijdag 23 september 2022 07:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Gefeliciteerd @:BillDauterive
quote:Op vrijdag 23 september 2022 09:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een puntje tegen Luxemburg is inderdaad wel reden voor een volksfeest.
Dit is een automatisch gegenereerde provocatie waarschuwing. Deze wordt bijgeschreven bij uw eerdere waarschuwing. Na drie waarschuwingen volgt uitsluiting voor bepaalde tijd. Bent u het hier niet mee eens, of heeft u vragen? Het telefoonnummer dat u van ons heeft is onjuist.quote:Op donderdag 22 september 2022 18:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Alsof mij dit tegenhoudt![]()
En ik bel je toch wel. Hoe het ook went of keert
Hoho, promoveren uit een groep met naast Luxemburg ook nog Faeröer en Litouwen, ik geef het je te doen.quote:Op vrijdag 23 september 2022 09:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een puntje tegen Luxemburg is inderdaad wel reden voor een volksfeest.
Dit vind ik aanleiding genoeg voor een Finkers-quotequote:Op vrijdag 23 september 2022 11:12 schreef Cyan9 het volgende:
Het telefoonnummer dat u van ons heeft is onjuist.
quote:Ons telefoonnummer is nul twintig zeven maal vijf. Ik herhaal het even omdat het vaak verkeerd wordt verstaan. Nul vierenvijftig negentig, zes zes vier twee.
En nog ongeslagen hèquote:Op vrijdag 23 september 2022 11:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hoho, promoveren uit een groep met naast Luxemburg ook nog Faeröer en Litouwen, ik geef het je te doen.
Dan te bedenken dat we het hier gewoon hebben over de nummer drie van het WK 2002.quote:Op vrijdag 23 september 2022 11:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hoho, promoveren uit een groep met naast Luxemburg ook nog Faeröer en Litouwen, ik geef het je te doen.
Hoe doet Zuid-Korea het tegenwoordig?quote:Op vrijdag 23 september 2022 11:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan te bedenken dat we het hier gewoon hebben over de nummer drie van het WK 2002.
Net voor het eerst in een paar jaar weer een Amerikaans vliegdekschip aangelegd voor gezamenlijke militaire oefeningen, lijkt me dus dat ze op dat gebied niet al te slecht gaan op het moment.quote:Op vrijdag 23 september 2022 11:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe doet Zuid-Korea het tegenwoordig?
quote:
quote:
Vergelijk dat eens met het Oranje van Van Gaal... gallery play met De Roon, Vincent Janssen en Weghorst.quote:Op vrijdag 23 september 2022 11:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan te bedenken dat we het hier gewoon hebben over de nummer drie van het WK 2002.
Volgens ingewijden blijft Noord Korea ondanks de tomeloze inzet van het zuiden ook volgens de meest recente meting nog altijd 'best Korea'.quote:Op vrijdag 23 september 2022 11:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe doet Zuid-Korea het tegenwoordig?
Ja, dat krijg je een beetje als men op die Erdogan blijft stemmen.quote:Op vrijdag 23 september 2022 12:40 schreef Em31 het volgende:
De val die Turkije heeft gemaakt is wel een beetje bizar. Vooral dat wij door hun nog bijna het EK hadden gemist, maar vervolgens dik van ze wonnen in Nederland. Vaag was dat allemaal.
Dat was de WK-kwalificatie. Turken hebben daar altijd hele theorieën over, waarom hun ploegen internationaal gezien weinig voorstellen. Aan de support ligt het in elk geval niet.quote:Op vrijdag 23 september 2022 12:40 schreef Em31 het volgende:
De val die Turkije heeft gemaakt is wel een beetje bizar. Vooral dat wij door hun nog bijna het EK hadden gemist, maar vervolgens dik van ze wonnen in Nederland. Vaag was dat allemaal.
Ohjaquote:Op vrijdag 23 september 2022 13:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat was de WK-kwalificatie. Turken hebben daar altijd hele theorieën over, waarom hun ploegen internationaal gezien weinig voorstellen. Aan de support ligt het in elk geval niet.
Op zich valt die val toch ook wel weer mee? Ze zaten de vorige keer in een poule met Hongarije, Servië en Rusland.quote:Op vrijdag 23 september 2022 12:40 schreef Em31 het volgende:
Maar ze kunnen niet eens meer van Luxemburg winnen?quote:Op vrijdag 23 september 2022 13:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Op zich valt die val toch ook wel weer mee? Ze zaten de vorige keer in een poule met Hongarije, Servië en Rusland.
Rusland is normaal gesproken een redelijk team en Hongarije en Servië hebben net een goede lichting. Tja, dat je dan op onderling resultaat net uit de poule vliegt, kan gebeuren.
Nederland was in die eerste wedstrijd ook wel veel beter. Elke aanval van Turkije was een goal. Ik ben ook niet zo'n fan van Cillessen, die Van Gaal denk ik wel op goal gaat zetten in Qatar.quote:Op vrijdag 23 september 2022 14:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar ze kunnen niet eens meer van Luxemburg winnen?Ze wonnen van Nederland toen en toen kwam er een waardeloos EK, Nations League groep C, Nederland won toen ineens wel met gemak. Er veranderde wel duidelijk wat. Weet nog dat er zelfs hoge verwachtingen waren voordat het EK begon.
Ik heb geen idee meer, dacht tijden dat het dan gewoon Bijlow zou worden.quote:Op vrijdag 23 september 2022 14:29 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nederland was in die eerste wedstrijd ook wel veel beter. Elke aanval van Turkije was een goal. Ik ben ook niet zo'n fan van Cillessen, die Van Gaal denk ik wel op goal gaat zetten in Qatar.
3-3 tegen Luxemburg is wel pijnlijk, maar voor de rest hebben ze alles gewoon gewonnen en zijn ze al vroeg zeker van promotie. En wat blackswangreen ook zei, tegen Nederland hadden ze erg veel geluk.quote:Op vrijdag 23 september 2022 14:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar ze kunnen niet eens meer van Luxemburg winnen?Ze wonnen van Nederland toen en toen kwam er een waardeloos EK, Nations League groep C, Nederland won toen ineens wel met gemak. Er veranderde wel duidelijk wat. Weet nog dat er zelfs hoge verwachtingen waren voordat het EK begon.
quote:
Zijn leeftijd is steeds een issue hoor ik overal, maar ik vind hem wel sterk overkomen. Goede uitstraling, zelfverzekerd en ook voetballend goed.quote:Op vrijdag 23 september 2022 14:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer, dacht tijden dat het dan gewoon Bijlow zou worden.Hoop niet Cillessen eigenlijk nee, dan maar gewoon Pasveer.
quote:
quote:
Die groep waar Turkije nu in zat, was ook wel vrij absurd natuurlijk, dus dat vertekent het beeld ook.quote:Op vrijdag 23 september 2022 14:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
3-3 tegen Luxemburg is wel pijnlijk, maar voor de rest hebben ze alles gewoon gewonnen en zijn ze al vroeg zeker van promotie. En wat blackswangreen ook zei, tegen Nederland hadden ze erg veel geluk.
Ja het zou niet best zijn als dat ze ook niet gelukt was tegen deze landen.quote:Op vrijdag 23 september 2022 14:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
3-3 tegen Luxemburg is wel pijnlijk, maar voor de rest hebben ze alles gewoon gewonnen en zijn ze al vroeg zeker van promotie. En wat blackswangreen ook zei, tegen Nederland hadden ze erg veel geluk.
Toch aardig dat ze zo de jarigen feliciteren.quote:Op vrijdag 23 september 2022 15:10 schreef H_T het volgende:
Er rijden allemaal tütterende auto's door de straat
Allora!quote:
quote:
quote:
Alleen uit een kartonnen pak, voor goede wijn zal je nog even moeten wachtenquote:
Als ik Louis een beetje ken, denk ik van niet. Hij gaat voor Cillessen. Gisteren was hij ook niet heel tevreden over Pasveer. Cillessen is voetballend beter, en dat vindt Van Gaal heel belangrijk. Puur als lijnkeeper is Pasveer volgens mij beter, maar hij wil nog wel eens een lange bal geven die niet aankomt.quote:Op vrijdag 23 september 2022 14:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zijn leeftijd is steeds een issue hoor ik overal, maar ik vind hem wel sterk overkomen. Goede uitstraling, zelfverzekerd en ook voetballend goed.
Ook al had hij niet zoveel te doen.
Ik denk dat Louis hem onder de lat zet.
Ik vraag me oprecht af waarom ik echt jarenlang onregelmatig heb gewerktquote:Op vrijdag 23 september 2022 15:37 schreef molloot200 het volgende:
Voor een ieder die wel nog het gevoel van doordeweeks en weekenden kent, fijn weekend gewenst
Die gebruiken we voor de mosselenquote:Op vrijdag 23 september 2022 15:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Alleen uit een kartonnen pak, voor goede wijn zal je nog even moeten wachten
Welke dag is het vandaag ook alweer?quote:Op vrijdag 23 september 2022 15:37 schreef molloot200 het volgende:
Voor een ieder die wel nog het gevoel van doordeweeks en weekenden kent, fijn weekend gewenst
Waarom zo laat?quote:Op vrijdag 23 september 2022 15:28 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb dus echt eind november pas mijn masterdiplomauitreiking en dat voelt zo laat. Dan ben ik alweer alles van mijn studie vergeten tegen die tijd zeg maar
Het is nu zondagmiddag, bijna zondagavond.quote:Op vrijdag 23 september 2022 16:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Welke dag is het vandaag ook alweer?
Maar dan moet ik morgen weer aan het werkquote:Op vrijdag 23 september 2022 16:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is nu zondagmiddag, bijna zondagavond.
Uitstekend idee. Proos!quote:Op vrijdag 23 september 2022 16:10 schreef AgnesGru het volgende:
Ik ben zojuist begonnen aan de vrimibo.
Snap ik ook niet zo goed. Andere vrienden en kennissen die op dezelfde universiteit zaten maar wel een andere studie deden, hebben hem al wel bijvoorbeeld.quote:
Straks zijn die leraren je gewoon vergeten. Oh was jij ook geslaagd? Wie was je ook alweer?quote:Op vrijdag 23 september 2022 16:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Snap ik ook niet zo goed. Andere vrienden en kennissen die op dezelfde universiteit zaten maar wel een andere studie deden, hebben hem al wel bijvoorbeeld.
Bureaucratie op de universiteit is altijd een leuke rubriek. Ik heb mijn bachelor drie maanden voor mijn master voltooid. Op papier dan natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 september 2022 16:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Snap ik ook niet zo goed. Andere vrienden en kennissen die op dezelfde universiteit zaten maar wel een andere studie deden, hebben hem al wel bijvoorbeeld.
Markie was haar stem vast beuquote:Op vrijdag 23 september 2022 19:28 schreef ijs_beer het volgende:
Esther Ouwehand is een mood.![]()
[ twitter ]
Ha! Verwacht je soms een pakketje van mijn werkgever? Want wij waren wel het een en ander kwijt deze week.quote:Op vrijdag 23 september 2022 19:50 schreef Meke het volgende:
Ik post niet vaak over pakketjesissues,, maar heb nu een pakketje die volgens de T&T bezorgd is en volgens de verzender op een ophaalpunt ligt. Maar WELK ophaalpunt wordt niet gespecificeerd. Ik ben hier al een week mee bezig
Nou er heeft wel een bezorger aan de deur gestaan vorige week dus echt kwijt lijkt het me nietquote:Op vrijdag 23 september 2022 19:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ha! Verwacht je soms een pakketje van mijn werkgever? Want wij waren wel het een en ander kwijt deze week.![]()
quote:Item arrived at Packstation and is ready for pickup
quote:The shipment is ready for collection from the ParcelShop/retail outlet. Signature is required.
Als het bijvoorbeeld van PostNL is, wat is dan je dichtstbijzijnde postNL punt?quote:Op vrijdag 23 september 2022 19:59 schreef Meke het volgende:
Ik heb inmiddels al honderd verschillende trackers gevonden, maar allemaal zeggen ze hetzelfde - doch in andere woorden
[..]
[..]
Nee DHL geloof ik, maar daar zitten er meerdere redelijk dichtbijquote:Op vrijdag 23 september 2022 20:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Als het bijvoorbeeld van PostNL is, wat is dan je dichtstbijzijnde postNL punt?
Hopelijk heb je geen DPD, want die hebben bij mij 2 keer een pakket naar een pakketpunt gebracht, allebei tenminste 5 km (en meerdere DPD punten) verderop.
Dan kan het ook zijn dat het gewoon nog in het depot ligt, of bij de bezorger achter in de bus.quote:
Ja maarja al een week? Dan mogen ze het wel terugsturen naar de leverancier en wil ik m'n geld welquote:Op vrijdag 23 september 2022 20:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan kan het ook zijn dat het gewoon nog in het depot ligt, of bij de bezorger achter in de bus.
Is het nog niet terug gestuurd dan? En anders even de klantenservice laten nakijken?quote:Op vrijdag 23 september 2022 19:50 schreef Meke het volgende:
Ik post niet vaak over pakketjesissues,, maar heb nu een pakketje die volgens de T&T bezorgd is en volgens de verzender op een ophaalpunt ligt. Maar WELK ophaalpunt wordt niet gespecificeerd. Ik ben hier al een week mee bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Gefeliciteerd @ESF1Gameren @BillDauterive
Twente O+
The sun always shines on TV
Het was nooit zo donker of het werd wel weer licht
Nee misschien morgen? Dan is het een week geleden dat het pakket "bezorgd" is.quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:01 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Is het nog niet terug gestuurd dan? En anders even de klantenservice laten nakijken?
Jeetje wat foutquote:Op donderdag 22 september 2022 12:52 schreef molloot200 het volgende:
quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:04 schreef Arizona het volgende:
Goeie!In Drenthe had je nog minder letters nodig gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MoiLife is what happens to you while you're busy making other plans
Ik ga 2,5x zoveel betalen, terwijl de kosten maar 0,8x zo hoog wordenquote:Op donderdag 22 september 2022 19:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij gaan van 45 euro naar 145 euro.
Nog steeds laag natuurlijk, maar procentueel een enorme verhoging.
Oh schiet lekker op danquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee misschien morgen? Dan is het een week geleden dat het pakket "bezorgd" is.
Heb de klantenservice al twee mails gestuurd
Jullie hebben airco toch? Over paar weken heb ik een afspraak voor een offerte.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij gaan van 45 euro naar 145 euro.
Nog steeds laag natuurlijk, maar procentueel een enorme verhoging.
Ik ben het ook even kwijt. Gisteren kreeg ik de jaarafrekening en ik krijg (flink wat) geld terug voor gas en elektra.quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ga 2,5x zoveel betalen, terwijl de kosten maar 0,8x zo hoog wordenIk ben ook niet meer gaan verbruiken. Ter vergelijking: mijn huidige maandbedrag is 20 euro minder dan mijn totaalbedrag van dit jaar tot nu toe
Ik denk niet dat het nodig is
Dit is de Waka Waka van 2022?quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:35 schreef blackswangreen het volgende:
Ik dacht: wat tof, Tears for Fears heeft het WK-anthem gemaakt. Blijkt het een totale verkrachting van een oude hit te zijn. Jezus wat slecht.
Ze hebben te veel naar Elton John & Britney Spears geluisterd.quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:35 schreef blackswangreen het volgende:
Ik dacht: wat tof, Tears for Fears heeft het WK-anthem gemaakt. Blijkt het een totale verkrachting van een oude hit te zijn. Jezus wat slecht.
Ja, ik weet het niet, het heet het 'Budweiser Anthem of the FIFA World Cup' te zijn. Misschien is er ook een Heineken Anthem, laten we hopen dat die beter isquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet, het heet het 'Budweiser Anthem of the FIFA World Cup' te zijn. Misschien is er ook een Heineken Anthem, laten we hopen dat die beter is
quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:52 schreef Momo het volgende:
Misschien kunnen ze Queen gaan draaien.
Mama, I killed a man..... Nouja 6500
Gewoon Hazes natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:52 schreef Momo het volgende:
Misschien kunnen ze Queen gaan draaien.
Mama, I killed a man..... Nouja 6500
Het probleem heet Gareth Southgate.quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:12 schreef Em31 het volgende:
Engeland heeft een groot probleem #vindikleuk
Zouden ze ‘m er voor het WK nog uitgooien?quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:18 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het probleem heet Gareth Southgate.
Er gaan geruchten dat ze Frank de Boer willen halen.quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zouden ze ‘m er voor het WK nog uitgooien?
quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:24 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat ze Frank de Boer willen halen.
quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:24 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat ze Frank de Boer willen halen.
Ik denk dat hij het met me eens is dat Southgate een nóg slechtere coach is dan De Boer.quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:25 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Mourinho vind dit een leuke grap.
Wel in goed gezelschapquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het met me eens is dat Southgate een nóg slechtere coach is dan De Boer.
Leuk feitje: in de 5 Nations League-wedstrijden tot nu toe heeft Engeland één goal gemaakt. Een penalty.
alle 3 zag je al van verre aankomenquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:53 schreef Em31 het volgende:
Zou wel uniek zijn. In een maand een nieuwe koning, premier én bondscoach.
Tja, ik heb gewoon geen goede ervaringen met DHL.quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maarja al een week? Dan mogen ze het wel terugsturen naar de leverancier en wil ik m'n geld wel
Vijf op rij is toch geen kwartet?quote:
Heb je een ticket laten aanmaken? Dan zoekt DHL het voor je uit.quote:Op vrijdag 23 september 2022 20:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee DHL geloof ik, maar daar zitten er meerdere redelijk dichtbij
verrek ik miste er 1quote:Op vrijdag 23 september 2022 23:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vijf op rij is toch geen kwartet?
En dan bezorgen ze het antwoord op een willekeurig afhaalpunt, al dan niet bij je in de buurt?quote:Op vrijdag 23 september 2022 23:21 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heb je een ticket laten aanmaken? Dan zoekt DHL het voor je uit.
Die krijg ik de laatste paar weken echt vaakquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:24 schreef Koen66 het volgende:
mijn collaga z'n vrouw is in zo'n matig opgesteld Post NL scam mailtje
Owquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:24 schreef Koen66 het volgende:
En hoe komt zij in zo'n mailtje?quote:Op vrijdag 23 september 2022 23:24 schreef Koen66 het volgende:
We have a winnerr Pjèèèrrrrquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan bezorgen ze het antwoord op een willekeurig afhaalpunt, al dan niet bij je in de buurt?
Nee 3: Robert Doornbos ookquote:
ze gaf credit card gegevens doorquote:
ik krijg er laatste weken zeker een paar per weekquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En hoe komt zij in zo'n mailtje?
Ik neem aan dat je daar niet zomaar vanzelf ineens in bent...
Of misschien wel, ben ik ook ergens in een mailtje en weet ik het niet eens.
En zat die vrouw daar ook in?quote:Op vrijdag 23 september 2022 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik krijg er laatste weken zeker een paar per week
ik ken zijn vrouw heul nietquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En zat die vrouw daar ook in?
Zie er maar weer ‘ns vanaf te komen.quote:Op vrijdag 23 september 2022 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze gaf credit card gegevens door
vreemd genoeg hebben ze kennelijk alleen wat abonnementen agesloten
Rozjeeeeequote:Op vrijdag 23 september 2022 23:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En zat die vrouw daar ook in?
klopt. heb ik jaren terug ook moeten toen toen een ietwat frauduleuze autoverhuurder op Ibiza Eur 900 van m'n CC afschreefquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:37 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zie er maar weer ‘ns vanaf te komen.
Meestal moet dat binnen 24 uur geannuleerd worden?
Volgens mij kun je ook bij de creditcardmij een formulier ‘betwiste transactie’ indienen.
Thanks!quote:Op vrijdag 23 september 2022 07:55 schreef Momo het volgende:
Gefeliciteerd Billy! Was jij ook niet nu ongeveer jarig @:ESF1Gamer?
Dank je!quote:Op vrijdag 23 september 2022 08:02 schreef AgnesGru het volgende:
En Bill, jij natuurlijk ook gefeliciteerd
Zeker wetenquote:Op vrijdag 23 september 2022 08:34 schreef molloot200 het volgende:
Een dubbelverjaardag! Gefeliciteerd @:ESF1Gamer en @:BillDauterive!
Dank u!quote:
Mercikes!quote:Op vrijdag 23 september 2022 09:49 schreef Fred_B het volgende:
Gefeliciteerd @:esf1gamer !
Gefeliciteerd @:billdauterive !
Hoera!quote:
Yesquote:Op vrijdag 23 september 2022 11:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
Gefeliciteerd @:BillDauterive en @:ESF1gamer
Wat een feestquote:Op vrijdag 23 september 2022 11:41 schreef summer52 het volgende:
Gefeliciteerd @:ESF1Gamer en @:BillDauterive!
Dankjewelquote:Op vrijdag 23 september 2022 11:47 schreef Em31 het volgende:
Van harte gefeliciteerd @:BillDauterive en @:ESF1Gamer![]()
Laten we hopen.quote:Op vrijdag 23 september 2022 11:52 schreef Strani het volgende:
Gefeliciteerd @:ESF1Gamer en @:billdauterive !! En nog vele jaren natuurlijk!
ESF1Gamer kennende heeft ze ook wel taart gemaakt. Ik ook, dus ja hoor, van mij mag je twee stukjes pakken (wel eentje van mij en eentje van haar dan)quote:Op vrijdag 23 september 2022 13:27 schreef NailQueen het volgende:
Gefeliciteerd @:ESF1Gamer en @:BillDauterive!![]()
Krijgen we ook een dubbele traktatie?
Hiep Hiep Hoera!quote:Op vrijdag 23 september 2022 14:57 schreef GeorgeM het volgende:
Van harte gefeliciteerd @:ESF1Gamer en @:BillDauterive!
OMG!!!!quote:
quote:
Dank je wel! Liefffffquote:Op vrijdag 23 september 2022 20:14 schreef usagi414 het volgende:
Gefeliciteerd @:ESF1Gamer en @:BillDauterive
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:04 schreef Arizona het volgende:
Goeie!dank je wol. Is dat Fries? Het klinkt wel Fries.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Gefeliciteerd @:ESF1Gameren @:BillDauterive
Laat op de avond nog een felicitatie, altijd goedquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:09 schreef Koen66 het volgende:
Gefeliciteeeeeerd
@:ESF1gamer
@:BillDauterive![]()
![]()
![]()
Maar je zegt net nog dat ze in zo'n mailtje is.quote:
Wat?quote:
ze trapte in zo'n mailtjequote:Op vrijdag 23 september 2022 23:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar je zegt net nog dat ze in zo'n mailtje is.
[..]
Wat?
ik denk daar nooit aanquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dat is wel een hele stevige multiquote, heel mooi.
Hebben wij ook gehadquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt. heb ik jaren terug ook moeten toen toen een ietwat frauduleuze autoverhuurder op Ibiza Eur 900 van m'n CC afschreef
Zeker! Ik kan ook wel apart reageren, maar dan kom ik in de top 10 van de topposters deze maand. Dat hoort nietquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dat is wel een hele stevige multiquote, heel mooi.
ik heb het uiteindelijk na maanden teruggehad van de CC maatschappij.quote:Op vrijdag 23 september 2022 23:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hebben wij ook gehad![]()
Kwam meneer Sjors de auto inleveren, zeiden zedattie schade had gereden. Maar hij had vooraf foto’s gemaakt. Maar toch ¤ 800,- afgeschreven
![]()
![]()
Volgens mij doen ze dat standaard en bij veel mensen zal het lukken. Vieze vuile oplichters
Oooh, ze trapte in zo'n mailtje, zeg dat dan meteen.quote:
MULTIQUOTE WINNERquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Dank je!
[..]
Zeker weten
[..]
Dank u!
[..]
Mercikes!
[..]
Hoera!
[..]
Yes
[..]
Wat een feest
[..]
Dankjewel
[..]
Laten we hopen.
[..]
ESF1Gamer kennende heeft ze ook wel taart gemaakt. Ik ook, dus ja hoor, van mij mag je twee stukjes pakken (wel eentje van mij en eentje van haar dan)
[..]
Hiep Hiep Hoera!
[..]
OMG!!!!
[..]
[..]
Dank je wel! Liefffff
[..]
dank je wol. Is dat Fries? Het klinkt wel Fries.
[..]
Laat op de avond nog een felicitatie, altijd goed
quote:Op vrijdag 23 september 2022 23:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oooh, ze trapte in zo'n mailtje, zeg dat dan meteen.![]()
Zit ik me helemaal zorgen te maken over die arme vrouw die in een matig scam mailtje gevangen zit en er niet meer uit kan en steeds maar naar allerlei mensen gestuurd wordt.
quote:Op vrijdag 23 september 2022 23:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar je zegt net nog dat ze in zo'n mailtje is.
[..]
Wat?
Ja hoorquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oooh, ze trapte in zo'n mailtje, zeg dat dan meteen.![]()
Zit ik me helemaal zorgen te maken over die arme vrouw die in een matig scam mailtje gevangen zit en er niet meer uit kan en steeds maar naar allerlei mensen gestuurd wordt.
dat zou iedereen moeten doenquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:50 schreef NailQueen het volgende:
Ik kijk altijd eerst naar het mailadres van zo'n mailtje.
Volgens mij was dat @Meke.quote:Op vrijdag 23 september 2022 23:50 schreef Koen66 het volgende:
ben het ff kwijt, woonde jij nou dicht bij de A4 @:roger_epiales ?
hmmmmm duidelijkquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij was dat @:Meke.![]()
Maar ja, ik woon dan weer in de buurt van Meke, dus ja...
Blij dat jij het duidelijk vindt, ik ben de draad al lang kwijt.quote:
ik heb wat rum op dat helptquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Blij dat jij het duidelijk vindt, ik ben de draad al lang kwijt.
Hm, moet dat per se rum zijn?quote:
Jawel, niet speciaal. Jij wel een speciaal leuke dag gehad?quote:Op vrijdag 23 september 2022 23:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
MULTIQUOTE WINNER![]()
je een leuke dag gehad?
het zou ook de alcohol kunnen zijnquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, moet dat per se rum zijn?
Want dat heb ik niet in huis.
quote:Op vrijdag 23 september 2022 23:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja hoor, we zijn een weekendje weg. Maar ik heb weer heimweequote:Op vrijdag 23 september 2022 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jawel, niet speciaal. Jij wel een speciaal leuke dag gehad?
Ik heb wel cake gemaakt, dat is iets wat ik niet elke dag doe.
Meer bakpoederquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja hoor, we zijn een weekendje weg. Maar ik heb weer heimwee![]()
Cake gemaakt![]()
Bij mij blijft altijd één deel onderin hangen. Wil niet rijzen
wel watquote:Op zaterdag 24 september 2022 00:00 schreef NailQueen het volgende:
De klok slaat 0.00 uur en alles is wel.
Denk ik.
Ook niet te veel bakpoeder.quote:Op zaterdag 24 september 2022 00:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Meer bakpoederOf goed de eiwitten kloppen en rustig vouwen, afhankelijk van wat voor cake het is
Ah kijk, dat heb ik wel in huis.quote:Op vrijdag 23 september 2022 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het zou ook de alcohol kunnen zijn
Als er meer bakpoeder dan meel in zit gaat er wel iets mis jaquote:Op zaterdag 24 september 2022 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook niet te veel bakpoeder.
wat doe je met de niet drinkbare?quote:Op zaterdag 24 september 2022 00:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah kijk, dat heb ik wel in huis.
In verschillende versies die niet allemaal drinkbaar zijn.
Dingen schoonmaken, of gebruiken in spiritusbrandersquote:Op zaterdag 24 september 2022 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat doe je met de niet drinkbare?
Ik dacht ook altijd dat ik er nooit in zou trappen, tot mijn werk bij wijze van test er eentje stuurde. Ze hadden in het e-mail adres alleen de letter t vervangen door een l, dat valt je dus niet op als je daar niet scherp op let.quote:Op vrijdag 23 september 2022 23:50 schreef NailQueen het volgende:
Ik kijk altijd eerst naar het mailadres van zo'n mailtje.