En dan bezorgen ze het antwoord op een willekeurig afhaalpunt, al dan niet bij je in de buurt?quote:Op vrijdag 23 september 2022 23:21 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heb je een ticket laten aanmaken? Dan zoekt DHL het voor je uit.
Die krijg ik de laatste paar weken echt vaakquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:24 schreef Koen66 het volgende:
mijn collaga z'n vrouw is in zo'n matig opgesteld Post NL scam mailtje
Owquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:24 schreef Koen66 het volgende:
En hoe komt zij in zo'n mailtje?quote:Op vrijdag 23 september 2022 23:24 schreef Koen66 het volgende:
We have a winnerr Pjèèèrrrrquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan bezorgen ze het antwoord op een willekeurig afhaalpunt, al dan niet bij je in de buurt?
Nee 3: Robert Doornbos ookquote:
ze gaf credit card gegevens doorquote:
ik krijg er laatste weken zeker een paar per weekquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En hoe komt zij in zo'n mailtje?
Ik neem aan dat je daar niet zomaar vanzelf ineens in bent...
Of misschien wel, ben ik ook ergens in een mailtje en weet ik het niet eens.
En zat die vrouw daar ook in?quote:Op vrijdag 23 september 2022 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik krijg er laatste weken zeker een paar per week
ik ken zijn vrouw heul nietquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En zat die vrouw daar ook in?
Zie er maar weer ‘ns vanaf te komen.quote:Op vrijdag 23 september 2022 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze gaf credit card gegevens door
vreemd genoeg hebben ze kennelijk alleen wat abonnementen agesloten
Rozjeeeeequote:Op vrijdag 23 september 2022 23:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En zat die vrouw daar ook in?
klopt. heb ik jaren terug ook moeten toen toen een ietwat frauduleuze autoverhuurder op Ibiza Eur 900 van m'n CC afschreefquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:37 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zie er maar weer ‘ns vanaf te komen.
Meestal moet dat binnen 24 uur geannuleerd worden?
Volgens mij kun je ook bij de creditcardmij een formulier ‘betwiste transactie’ indienen.
Thanks!quote:Op vrijdag 23 september 2022 07:55 schreef Momo het volgende:
Gefeliciteerd Billy! Was jij ook niet nu ongeveer jarig @:ESF1Gamer?
Dank je!quote:Op vrijdag 23 september 2022 08:02 schreef AgnesGru het volgende:
En Bill, jij natuurlijk ook gefeliciteerd
Zeker wetenquote:Op vrijdag 23 september 2022 08:34 schreef molloot200 het volgende:
Een dubbelverjaardag! Gefeliciteerd @:ESF1Gamer en @:BillDauterive!
Dank u!quote:
Mercikes!quote:Op vrijdag 23 september 2022 09:49 schreef Fred_B het volgende:
Gefeliciteerd @:esf1gamer !
Gefeliciteerd @:billdauterive !
Hoera!quote:
Yesquote:Op vrijdag 23 september 2022 11:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
Gefeliciteerd @:BillDauterive en @:ESF1gamer
Wat een feestquote:Op vrijdag 23 september 2022 11:41 schreef summer52 het volgende:
Gefeliciteerd @:ESF1Gamer en @:BillDauterive!
Dankjewelquote:Op vrijdag 23 september 2022 11:47 schreef Em31 het volgende:
Van harte gefeliciteerd @:BillDauterive en @:ESF1Gamer![]()
Laten we hopen.quote:Op vrijdag 23 september 2022 11:52 schreef Strani het volgende:
Gefeliciteerd @:ESF1Gamer en @:billdauterive !! En nog vele jaren natuurlijk!
ESF1Gamer kennende heeft ze ook wel taart gemaakt. Ik ook, dus ja hoor, van mij mag je twee stukjes pakken (wel eentje van mij en eentje van haar dan)quote:Op vrijdag 23 september 2022 13:27 schreef NailQueen het volgende:
Gefeliciteerd @:ESF1Gamer en @:BillDauterive!![]()
Krijgen we ook een dubbele traktatie?
Hiep Hiep Hoera!quote:Op vrijdag 23 september 2022 14:57 schreef GeorgeM het volgende:
Van harte gefeliciteerd @:ESF1Gamer en @:BillDauterive!
OMG!!!!quote:
quote:
Dank je wel! Liefffffquote:Op vrijdag 23 september 2022 20:14 schreef usagi414 het volgende:
Gefeliciteerd @:ESF1Gamer en @:BillDauterive
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:04 schreef Arizona het volgende:
Goeie!dank je wol. Is dat Fries? Het klinkt wel Fries.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Gefeliciteerd @:ESF1Gameren @:BillDauterive
Laat op de avond nog een felicitatie, altijd goedquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:09 schreef Koen66 het volgende:
Gefeliciteeeeeerd
@:ESF1gamer
@:BillDauterive![]()
![]()
![]()
Maar je zegt net nog dat ze in zo'n mailtje is.quote:
Wat?quote:
ze trapte in zo'n mailtjequote:Op vrijdag 23 september 2022 23:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar je zegt net nog dat ze in zo'n mailtje is.
[..]
Wat?
ik denk daar nooit aanquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dat is wel een hele stevige multiquote, heel mooi.
Hebben wij ook gehadquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt. heb ik jaren terug ook moeten toen toen een ietwat frauduleuze autoverhuurder op Ibiza Eur 900 van m'n CC afschreef
Zeker! Ik kan ook wel apart reageren, maar dan kom ik in de top 10 van de topposters deze maand. Dat hoort nietquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dat is wel een hele stevige multiquote, heel mooi.
ik heb het uiteindelijk na maanden teruggehad van de CC maatschappij.quote:Op vrijdag 23 september 2022 23:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hebben wij ook gehad![]()
Kwam meneer Sjors de auto inleveren, zeiden zedattie schade had gereden. Maar hij had vooraf foto’s gemaakt. Maar toch ¤ 800,- afgeschreven
![]()
![]()
Volgens mij doen ze dat standaard en bij veel mensen zal het lukken. Vieze vuile oplichters
Oooh, ze trapte in zo'n mailtje, zeg dat dan meteen.quote:
MULTIQUOTE WINNERquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Dank je!
[..]
Zeker weten
[..]
Dank u!
[..]
Mercikes!
[..]
Hoera!
[..]
Yes
[..]
Wat een feest
[..]
Dankjewel
[..]
Laten we hopen.
[..]
ESF1Gamer kennende heeft ze ook wel taart gemaakt. Ik ook, dus ja hoor, van mij mag je twee stukjes pakken (wel eentje van mij en eentje van haar dan)
[..]
Hiep Hiep Hoera!
[..]
OMG!!!!
[..]
[..]
Dank je wel! Liefffff
[..]
dank je wol. Is dat Fries? Het klinkt wel Fries.
[..]
Laat op de avond nog een felicitatie, altijd goed
quote:Op vrijdag 23 september 2022 23:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oooh, ze trapte in zo'n mailtje, zeg dat dan meteen.![]()
Zit ik me helemaal zorgen te maken over die arme vrouw die in een matig scam mailtje gevangen zit en er niet meer uit kan en steeds maar naar allerlei mensen gestuurd wordt.
quote:Op vrijdag 23 september 2022 23:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar je zegt net nog dat ze in zo'n mailtje is.
[..]
Wat?
Ja hoorquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oooh, ze trapte in zo'n mailtje, zeg dat dan meteen.![]()
Zit ik me helemaal zorgen te maken over die arme vrouw die in een matig scam mailtje gevangen zit en er niet meer uit kan en steeds maar naar allerlei mensen gestuurd wordt.
dat zou iedereen moeten doenquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:50 schreef NailQueen het volgende:
Ik kijk altijd eerst naar het mailadres van zo'n mailtje.
Volgens mij was dat @Meke.quote:Op vrijdag 23 september 2022 23:50 schreef Koen66 het volgende:
ben het ff kwijt, woonde jij nou dicht bij de A4 @:roger_epiales ?
hmmmmm duidelijkquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij was dat @:Meke.![]()
Maar ja, ik woon dan weer in de buurt van Meke, dus ja...
Blij dat jij het duidelijk vindt, ik ben de draad al lang kwijt.quote:
ik heb wat rum op dat helptquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Blij dat jij het duidelijk vindt, ik ben de draad al lang kwijt.
Hm, moet dat per se rum zijn?quote:
Jawel, niet speciaal. Jij wel een speciaal leuke dag gehad?quote:Op vrijdag 23 september 2022 23:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
MULTIQUOTE WINNER![]()
je een leuke dag gehad?
het zou ook de alcohol kunnen zijnquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, moet dat per se rum zijn?
Want dat heb ik niet in huis.
quote:Op vrijdag 23 september 2022 23:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja hoor, we zijn een weekendje weg. Maar ik heb weer heimweequote:Op vrijdag 23 september 2022 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jawel, niet speciaal. Jij wel een speciaal leuke dag gehad?
Ik heb wel cake gemaakt, dat is iets wat ik niet elke dag doe.
Meer bakpoederquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja hoor, we zijn een weekendje weg. Maar ik heb weer heimwee![]()
Cake gemaakt![]()
Bij mij blijft altijd één deel onderin hangen. Wil niet rijzen
wel watquote:Op zaterdag 24 september 2022 00:00 schreef NailQueen het volgende:
De klok slaat 0.00 uur en alles is wel.
Denk ik.
Ook niet te veel bakpoeder.quote:Op zaterdag 24 september 2022 00:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Meer bakpoederOf goed de eiwitten kloppen en rustig vouwen, afhankelijk van wat voor cake het is
Ah kijk, dat heb ik wel in huis.quote:Op vrijdag 23 september 2022 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het zou ook de alcohol kunnen zijn
Als er meer bakpoeder dan meel in zit gaat er wel iets mis jaquote:Op zaterdag 24 september 2022 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook niet te veel bakpoeder.
wat doe je met de niet drinkbare?quote:Op zaterdag 24 september 2022 00:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah kijk, dat heb ik wel in huis.
In verschillende versies die niet allemaal drinkbaar zijn.
Dingen schoonmaken, of gebruiken in spiritusbrandersquote:Op zaterdag 24 september 2022 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat doe je met de niet drinkbare?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |