quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet, het heet het 'Budweiser Anthem of the FIFA World Cup' te zijn. Misschien is er ook een Heineken Anthem, laten we hopen dat die beter is
quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:52 schreef Momo het volgende:
Misschien kunnen ze Queen gaan draaien.
Mama, I killed a man..... Nouja 6500
Gewoon Hazes natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:52 schreef Momo het volgende:
Misschien kunnen ze Queen gaan draaien.
Mama, I killed a man..... Nouja 6500
Het probleem heet Gareth Southgate.quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:12 schreef Em31 het volgende:
Engeland heeft een groot probleem #vindikleuk
Zouden ze ‘m er voor het WK nog uitgooien?quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:18 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het probleem heet Gareth Southgate.
Er gaan geruchten dat ze Frank de Boer willen halen.quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zouden ze ‘m er voor het WK nog uitgooien?
quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:24 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat ze Frank de Boer willen halen.
quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:24 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat ze Frank de Boer willen halen.
Ik denk dat hij het met me eens is dat Southgate een nóg slechtere coach is dan De Boer.quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:25 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Mourinho vind dit een leuke grap.
Wel in goed gezelschapquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het met me eens is dat Southgate een nóg slechtere coach is dan De Boer.
Leuk feitje: in de 5 Nations League-wedstrijden tot nu toe heeft Engeland één goal gemaakt. Een penalty.
alle 3 zag je al van verre aankomenquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:53 schreef Em31 het volgende:
Zou wel uniek zijn. In een maand een nieuwe koning, premier én bondscoach.
Tja, ik heb gewoon geen goede ervaringen met DHL.quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maarja al een week? Dan mogen ze het wel terugsturen naar de leverancier en wil ik m'n geld wel
Vijf op rij is toch geen kwartet?quote:
Heb je een ticket laten aanmaken? Dan zoekt DHL het voor je uit.quote:Op vrijdag 23 september 2022 20:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee DHL geloof ik, maar daar zitten er meerdere redelijk dichtbij
verrek ik miste er 1quote:Op vrijdag 23 september 2022 23:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vijf op rij is toch geen kwartet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |