Het voelt een beetje als het Amerikaanse ESF hèquote:Op donderdag 22 september 2022 12:52 schreef molloot200 het volgende:
De eerste trailer voor de Amerikaanse WIDM (The Mole) is uit, en ik weet het niet hoor...
Zie ik moet gewoon geen topics openenquote:Op donderdag 22 september 2022 12:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
GEEN SORRY! Pfff, eerste post en het topic ontspoort al
Tsja, Amerikaans, he, dan gaat alles meteen over the top en wordt het heel nepquote:Op donderdag 22 september 2022 12:52 schreef molloot200 het volgende:
De eerste trailer voor de Amerikaanse WIDM (The Mole) is uit, en ik weet het niet hoor...
Ja, extreem over the top en dramatisch.quote:Op donderdag 22 september 2022 12:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het voelt een beetje als het Amerikaanse ESF hè
Het ziet er allemaal té geregisseerd en overgeacteerd uit. En het zijn allemaal jonge(re) mensen, waar zijn de onhandige boomers?quote:Op donderdag 22 september 2022 12:52 schreef molloot200 het volgende:
Ja, ik herkende meerdere Nederlandse en Belgische opdrachten terugkomen die ik goed vond. Aan de andere kant vind ik de Mol juist leuk als ze weer een super goede opdracht hebben die niet lijkt op wat ze voorheen deden. Het Amerikaanse is wel jammer..quote:Op donderdag 22 september 2022 13:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, extreem over the top en dramatisch.
Wel fijn dat ze uit de Vlaamse Mol de dineropdracht met de bom gekopieerd lijken te hebben, dat is één van mijn favorieten uit Molopdrachten ever ooit
Lubach is wel goed in het maken van viral-gaande stukjesquote:Op donderdag 22 september 2022 14:22 schreef Em31 het volgende:
Ik klik op de liveblog over Oekraïne op de website van The Guardian, staat dat filmpje van Lubach ertussen
https://www.theguardian.c(...)a-at-un-live-updates
In Amerika is alles overgeproduceerd en the bigger, the better. Dus dit verbaast me niets.quote:Op donderdag 22 september 2022 12:52 schreef molloot200 het volgende:
De avondshow is best doen maar dan zonder de gast en die rare filmpjes (top 36?)quote:Op donderdag 22 september 2022 11:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Deze was echt even terug naar klassiek Zondag Met Lubach, dit filmpje. Heerlijk
Echt random is ook weer niet. Anouk weet wel beterquote:Op donderdag 22 september 2022 11:42 schreef molloot200 het volgende:
Elke keer als Nederland als 10e uit de envelop komt, denken er bepaalde personen ook dat Nederland op het randje de finale heeft gehaald. ZO WERKT HET NIET
Die opdracht dat ze in een verlaten gebouw/stal met elkaar aan een touw vastzitten en kunnen kiezen tussen een vrijstelling of een nacht daar slapen vind ik ook een leuke opdracht. Ben wel benieuwd hoe lang die Amerikanen het daar over gaan doen.quote:Op donderdag 22 september 2022 13:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, extreem over the top en dramatisch.
Wel fijn dat ze uit de Vlaamse Mol de dineropdracht met de bom gekopieerd lijken te hebben, dat is één van mijn favorieten uit Molopdrachten ever ooit
Om nog een keertje Mollie te quotenquote:Op donderdag 22 september 2022 11:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh ja, er is er eentje die meestal met de repetities mee begint te typen die ik echt schijtirritant vind
Ze komt straks met een analyse van de teksten waarmee zij zelf de jeugd indoctrineerde.quote:Op donderdag 22 september 2022 17:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En zij werkte met kinderen..
Wat heeft die gesliktquote:
Dus K3 zong expres over Leonardo DiCaprio om je ervan bewust te maken dat je als jonge meid gewoon een oude(re)rijke kerel aan de haak moet slaan?quote:Op donderdag 22 september 2022 17:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze komt straks met een analyse van de teksten waarmee zij zelf de jeugd indoctrineerde.
Oya Lelé, ik voel me plots een man.quote:Op donderdag 22 september 2022 17:32 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dus K3 zong expres over Leonardo DiCaprio om je ervan bewust te maken dat je als jonge meid gewoon een oude(re)rijke kerel aan de haak moet slaan?
Dit is een automatisch gegenereerde spam waarschuwing. Na drie waarschuwingen volgt uitsluiting voor bepaalde tijd. Ben u het hier niet mee eens, of heeft u vragen? Mij niet bellen.quote:
We mogen niet weten hoe lang die bepaalde tijd is?quote:Op donderdag 22 september 2022 18:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit is een automatisch gegenereerde spam waarschuwing. Na drie waarschuwingen volgt uitsluiting voor bepaalde tijd. Ben u het hier niet mee eens, of heeft u vragen? Mij niet bellen.
Nog een prettige dag.
BIJ VRAGEN MIJ NIET BELLEN JA.quote:Op donderdag 22 september 2022 18:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We mogen niet weten hoe lang die bepaalde tijd is?
Alsof mij dit tegenhoudtquote:Op donderdag 22 september 2022 18:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit is een automatisch gegenereerde spam waarschuwing. Na drie waarschuwingen volgt uitsluiting voor bepaalde tijd. Ben u het hier niet mee eens, of heeft u vragen? Mij niet bellen.
Nog een prettige dag.
Het is een...quote:Op donderdag 22 september 2022 17:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze komt straks met een analyse van de teksten waarmee zij zelf de jeugd indoctrineerde.
Ook als je niet bang van muizen bent, schrik je je dan een ongeluk, kan ik bevestigenquote:Op donderdag 22 september 2022 18:59 schreef Em31 het volgende:
Zat net ineens een muis naast m’n voet in de garage, schrok me kapot.
Dat is juist goed. Dan gaan de mensen eens nadenken over hun overdadige energiegebruik,quote:Op donderdag 22 september 2022 19:35 schreef AgnesGru het volgende:
Het is toch om te janken dat de energie tarieven weer omhoog gaan
Ja zo onverwacht en snel. Ik ben niet extreem bang, maar meer dat je ervan schrikt.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ook als je niet bang van muizen bent, schrik je je dan een ongeluk, kan ik bevestigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |