Ha! Verwacht je soms een pakketje van mijn werkgever? Want wij waren wel het een en ander kwijt deze week.quote:Op vrijdag 23 september 2022 19:50 schreef Meke het volgende:
Ik post niet vaak over pakketjesissues,, maar heb nu een pakketje die volgens de T&T bezorgd is en volgens de verzender op een ophaalpunt ligt. Maar WELK ophaalpunt wordt niet gespecificeerd. Ik ben hier al een week mee bezig
Nou er heeft wel een bezorger aan de deur gestaan vorige week dus echt kwijt lijkt het me nietquote:Op vrijdag 23 september 2022 19:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ha! Verwacht je soms een pakketje van mijn werkgever? Want wij waren wel het een en ander kwijt deze week.![]()
quote:Item arrived at Packstation and is ready for pickup
quote:The shipment is ready for collection from the ParcelShop/retail outlet. Signature is required.
Als het bijvoorbeeld van PostNL is, wat is dan je dichtstbijzijnde postNL punt?quote:Op vrijdag 23 september 2022 19:59 schreef Meke het volgende:
Ik heb inmiddels al honderd verschillende trackers gevonden, maar allemaal zeggen ze hetzelfde - doch in andere woorden
[..]
[..]
Nee DHL geloof ik, maar daar zitten er meerdere redelijk dichtbijquote:Op vrijdag 23 september 2022 20:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Als het bijvoorbeeld van PostNL is, wat is dan je dichtstbijzijnde postNL punt?
Hopelijk heb je geen DPD, want die hebben bij mij 2 keer een pakket naar een pakketpunt gebracht, allebei tenminste 5 km (en meerdere DPD punten) verderop.
Dan kan het ook zijn dat het gewoon nog in het depot ligt, of bij de bezorger achter in de bus.quote:
Ja maarja al een week? Dan mogen ze het wel terugsturen naar de leverancier en wil ik m'n geld welquote:Op vrijdag 23 september 2022 20:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan kan het ook zijn dat het gewoon nog in het depot ligt, of bij de bezorger achter in de bus.
Is het nog niet terug gestuurd dan? En anders even de klantenservice laten nakijken?quote:Op vrijdag 23 september 2022 19:50 schreef Meke het volgende:
Ik post niet vaak over pakketjesissues,, maar heb nu een pakketje die volgens de T&T bezorgd is en volgens de verzender op een ophaalpunt ligt. Maar WELK ophaalpunt wordt niet gespecificeerd. Ik ben hier al een week mee bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Gefeliciteerd @ESF1Gameren @BillDauterive
Twente O+
The sun always shines on TV
Het was nooit zo donker of het werd wel weer licht
Nee misschien morgen? Dan is het een week geleden dat het pakket "bezorgd" is.quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:01 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Is het nog niet terug gestuurd dan? En anders even de klantenservice laten nakijken?
Jeetje wat foutquote:Op donderdag 22 september 2022 12:52 schreef molloot200 het volgende:
De eerste trailer voor de Amerikaanse WIDM (The Mole) is uit, en ik weet het niet hoor...
quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:04 schreef Arizona het volgende:
Goeie!In Drenthe had je nog minder letters nodig gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MoiLife is what happens to you while you're busy making other plans
Ik ga 2,5x zoveel betalen, terwijl de kosten maar 0,8x zo hoog wordenquote:Op donderdag 22 september 2022 19:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij gaan van 45 euro naar 145 euro.
Nog steeds laag natuurlijk, maar procentueel een enorme verhoging.
Oh schiet lekker op danquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee misschien morgen? Dan is het een week geleden dat het pakket "bezorgd" is.
Heb de klantenservice al twee mails gestuurd
Jullie hebben airco toch? Over paar weken heb ik een afspraak voor een offerte.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij gaan van 45 euro naar 145 euro.
Nog steeds laag natuurlijk, maar procentueel een enorme verhoging.
Ik ben het ook even kwijt. Gisteren kreeg ik de jaarafrekening en ik krijg (flink wat) geld terug voor gas en elektra.quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ga 2,5x zoveel betalen, terwijl de kosten maar 0,8x zo hoog wordenIk ben ook niet meer gaan verbruiken. Ter vergelijking: mijn huidige maandbedrag is 20 euro minder dan mijn totaalbedrag van dit jaar tot nu toe
Ik denk niet dat het nodig is
Dit is de Waka Waka van 2022?quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:35 schreef blackswangreen het volgende:
Ik dacht: wat tof, Tears for Fears heeft het WK-anthem gemaakt. Blijkt het een totale verkrachting van een oude hit te zijn. Jezus wat slecht.
Ze hebben te veel naar Elton John & Britney Spears geluisterd.quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:35 schreef blackswangreen het volgende:
Ik dacht: wat tof, Tears for Fears heeft het WK-anthem gemaakt. Blijkt het een totale verkrachting van een oude hit te zijn. Jezus wat slecht.
Ja, ik weet het niet, het heet het 'Budweiser Anthem of the FIFA World Cup' te zijn. Misschien is er ook een Heineken Anthem, laten we hopen dat die beter isquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet, het heet het 'Budweiser Anthem of the FIFA World Cup' te zijn. Misschien is er ook een Heineken Anthem, laten we hopen dat die beter is
quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:52 schreef Momo het volgende:
Misschien kunnen ze Queen gaan draaien.
Mama, I killed a man..... Nouja 6500
Gewoon Hazes natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:52 schreef Momo het volgende:
Misschien kunnen ze Queen gaan draaien.
Mama, I killed a man..... Nouja 6500
Het probleem heet Gareth Southgate.quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:12 schreef Em31 het volgende:
Engeland heeft een groot probleem #vindikleuk
Zouden ze ‘m er voor het WK nog uitgooien?quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:18 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het probleem heet Gareth Southgate.
Er gaan geruchten dat ze Frank de Boer willen halen.quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zouden ze ‘m er voor het WK nog uitgooien?
quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:24 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat ze Frank de Boer willen halen.
quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:24 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat ze Frank de Boer willen halen.
Ik denk dat hij het met me eens is dat Southgate een nóg slechtere coach is dan De Boer.quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:25 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Mourinho vind dit een leuke grap.
Wel in goed gezelschapquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het met me eens is dat Southgate een nóg slechtere coach is dan De Boer.
Leuk feitje: in de 5 Nations League-wedstrijden tot nu toe heeft Engeland één goal gemaakt. Een penalty.
alle 3 zag je al van verre aankomenquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:53 schreef Em31 het volgende:
Zou wel uniek zijn. In een maand een nieuwe koning, premier én bondscoach.
Tja, ik heb gewoon geen goede ervaringen met DHL.quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maarja al een week? Dan mogen ze het wel terugsturen naar de leverancier en wil ik m'n geld wel
Vijf op rij is toch geen kwartet?quote:
Heb je een ticket laten aanmaken? Dan zoekt DHL het voor je uit.quote:Op vrijdag 23 september 2022 20:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee DHL geloof ik, maar daar zitten er meerdere redelijk dichtbij
verrek ik miste er 1quote:Op vrijdag 23 september 2022 23:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vijf op rij is toch geen kwartet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |