De TT is nog up to date.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:02 schreef GGMM het volgende:
Post #11 wordt TT
en laten we het gezellig houden
Kom vooral niet terug als je het hier niet leuk vindt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit met mijn kritiek maar wat een teringzooitje hier joh. Dit kan echt niet.
Stel je niet zo aan joh. Je neemt een forum echt veel te serieus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit met mijn kritiek maar wat een teringzooitje hier joh. Dit kan echt niet.
Zou jij dan niet heel even excuses aanbieden voor die grove verwensing richting mijn kameraad @Gutanoth ?quote:
ik vindt???quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:03 schreef GGMM het volgende:
Ik ga ook altijd naar plekken die ik niet leuk vindt om me te beklagen over de sfeer daar.
Lees het vorige topic even terug.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan joh. Je neemt een forum echt veel te serieus.
Mooiquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
@PietjePuk2000 is echt niet goed bij zijn paasei!quote:
Graag vermelden welk account.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij vroeg het in je onderschrift te zetten, jij hebt het bij je voornaam neergezet
Dom varken.
Hij biedt zijn excuses maar aan richting @Scrummiequote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zou jij dan niet heel even excuses aanbieden voor die grove verwensing richting mijn kameraad @:Gutanoth ?
vindtquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:03 schreef GGMM het volgende:
Ik ga ook altijd naar plekken die ik niet leuk vindt om me te beklagen over de sfeer daar.
Ach sorryquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag vermelden welk account.
Graag ook even 'graag verwijderen' in je profiel zetten.
Als je dat gedaan hebt en terugmailt verwijder ik je account zsm
Gr
Danny
Oftewel: Nee, @:GGMM. Profiel zei @:danny .
@GGMM.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gr
Danny
Blijf gewoon.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gr
Danny
Volgens mij kan je het juist verbaal niet meer aan als je iemand fysiek letsel toewenst, maar prima hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij biedt zijn excuses maar aan richting @:scrummie
Geen enkele reden waarom hetgeen wat ik zei niet kan en wat hij zegt wel kan.
Typisch om een grote muil te hebben en als je het verbaal niet aankan om dan te gaan janken
Doe je wel voorzichtig?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga vlees snijden voor het avondeten.
Tot later vrienden!!
Alvast eet smakelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tot later vrienden!!
Blijven doneren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:05 schreef onlogisch het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:Kon geen verbinding maken met MySQL.)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Lees het vorige topic even terug.
Dit gebeurde mij gisteren ook maar dan in mijn duimquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vorige week al in mijn eigen vlees gesneden. Dikke snee in mijn wijsvinger verdomme.
Ik had nog een leuke anekdote over een konijn van je tegoed.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vorige week al in mijn eigen vlees gesneden. Dikke snee in mijn wijsvinger verdomme.
Het wordt @GGMM duidelijk teveel allemaal!quote:
@Calandquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:03 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt @:GGMM duidelijk teveel allemaal!
Jij leeft echt op het randje!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tot later vrienden!!
Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij biedt zijn excuses maar aan richting @:scrummie
Geen enkele reden waarom hetgeen wat ik zei niet kan en wat hij zegt wel kan.
Typisch om een grote muil te hebben en als je het verbaal niet aankan om dan te gaan janken
Ik kon de druk niet meer aan. :Squote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had nog een leuke anekdote over een konijn van je tegoed.
Dat doet die zelfs bij haxball ook lolquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:38 schreef Gutanoth het volgende:
Ah, @:GGMM komt zijn laffe hondje weer eens te hulp.
'Ook het randje Edgar.'quote:
Die debiel @Gutanoth begon toch met persoonlijk gezeik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mooi hoe iedereen denkt zich er met wat kutgrapjes uit te lullen terwijl er in eerste instantie gewoon nare verwensingen richting personen worden geplaatst.
Hoevaak ga je dit nog herhalen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mooi hoe iedereen denkt zich er met wat kutgrapjes uit te lullen terwijl er in eerste instantie gewoon nare verwensingen richting personen worden geplaatst.
Is deze dubbele bodem met opzet ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die debiel @:Gutanoth begon toch met persoonlijk gezeik.
Zeik niet zo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:10 schreef Scrummie het volgende:
Maar alsjeblieft zeg, flikker op met jullie gezeur. Niemand geeft een fuck, ga gewoon door met je leven en laat ons hier lekker elkaar afzeiken, en als je daar niet op zit te wachten dan flikker je gewoon op.
Kom nou.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:09 schreef fetX het volgende:
@:gutanoth snijdt zichzelf alleen maar in de vingers door hier steeds terug te komen.
Wat kan jij janken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Oh, ook dit woord’grapje’ begrijp je niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kom nou.Je hoeft het toch niet altijd voor het vaste groepje op te nemen? Maar dit gaat geen zin hebben vrees ik.
Hop en nog een keer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kom nou.Je hoeft het toch niet altijd voor het vaste groepje op te nemen? Maar dit gaat geen zin hebben vrees ik.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kom nou.Je hoeft het toch niet altijd voor het vaste groepje op te nemen? Maar dit gaat geen zin hebben vlees ik.
Bazenfilmquote:
Ja laten we het weer op 'herhaling' gooien, dan hoeven we nog steeds niet te reageren op de beschuldigingen.quote:
Eerst ff pissenquote:
Ik heb al gereageerd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja laten we het weer op 'herhaling' gooien, dan hoeven we nog steeds niet te reageren op de beschuldigingen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoevaak ga je dit nog herhalen?
Misschien kan je deze tijd besteden om 17 keer te vragen wat mensen van zwart-wit vinden.
Nou ja zeg, wat zijn dit voor vuige aantijgingen, kun je even normaal doen. Dit gaat echt alle grenzen te buiten!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zeg jij Niels. Je zit de boel alleen maar op te fokken hier.
Ach laat ze. Wat ze op de middelbare school niet hadden hebben ze nu eindelijk wel. Schattig tochquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
ik word gedemoniseerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:13 schreef fetX het volgende:
Ja eens. Eigenlijk is @:afcniels degene die de sfeer hier steeds maar verziekt.
Laat die mongool joh, René heeft lekker zijn plekkie gevonden. Helemaal veilig achter zijn toetsenbordje. Op school alleen maar gepest, nu geen enkele collega die hem aardig vindt. Maar op fok is hij het mannetjequote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja laten we het weer op 'herhaling' gooien, dan hoeven we nog steeds niet te reageren op de beschuldigingen.
Hey maat, wat ga jij eten vanavond?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Laat die mongool joh, René heeft lekker zijn plekkie gevonden. Helemaal veilig achter zijn toetsenbordje. Op school alleen maar gepest, nu geen enkele collega die hem aardig vindt. Maar op fok is hij het mannetje
Serieuze vraag aan jou als mod: Welke verwensingen mogen er onder het mom van 'geintje' precies worden toegelaten in de sc?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach laat ze. Wat ze op de middelbare school niet hadden hebben ze nu eindelijk wel. Schattig toch
Hij modt deze sc niet, dom varken. Hij modt DIGquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Serieuze vraag aan jou als mod: Welke verwensingen mogen er onder het mom van 'geintje' precies worden toegelaten in de sc?
Ik ga krokante zalmstukjes maken, en jij vriend?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Hey maat, wat ga jij eten vanavond?![]()
@:drizzt
Je vraagt het echt aan de verkeerde mod, Chevy is niet vies van een behoorlijke scheldpartij of twee per hax sessie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Serieuze vraag aan jou als mod: Welke verwensingen mogen er onder het mom van 'geintje' precies worden toegelaten in de sc?
TR gezegd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij modt deze sc niet, dom varken. Hij modt DIG
Je bent weer totaal irrelevante vragen aan het stellen.
Lekker maat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:18 schreef GGMM het volgende:
Hoe dan ook
Ik ga vanavond een stokbroodje eten denk ik @:drizzt #smerigdik
Het is hier bijzonder benauwd en ik heb echt geen zin om 'echt' te koken.
Ie wie waait weg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb al gereageerd.
Maar jij krijgt je gelijk iet en dan word je obsessief.
Slapjanus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:18 schreef GGMM het volgende:
Hoe dan ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben dan ook al oud.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Slapjanus.Geniet er lekker van maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Best veelquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n slap excuus. Dus doordat het 25 graden is heb je een vrijbriefje om je dieet overboord te gooien en te gaan snaaien. Ja nu snap ik wel waarom je aan IF doet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:18 schreef GGMM het volgende:
Hoe dan ook
Bij hax mag hetquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
Je vraagt het echt aan de verkeerde mod, Chevy is niet vies van een behoorlijke scheldpartij of twee per hax sessie.
Schreeuw niet zoquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bij hax mag het
En hij had het over verwensingen, is totaal anders.
IK WENS NIET, IK DOE!
Ja hier moet ik je eigenlijk gelijk in geven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n slap excuus. Dus doordat het 25 graden is heb je een vrijbriefje om je dieet overboord te gooien en te gaan snaaien. Ja nu snap ik wel waarom je aan IF doet.
Ga maar weer snel terug naar DIG.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Best veel
In DIG zijn ze alleen niet zo wild
In het hoofd van @PietjePuk2000 is het altijd Sesamstraat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij modt deze sc niet, dom varken. Hij modt DIG
Je bent weer totaal irrelevante vragen aan het stellen.
Ik hoop dat je ervan geniet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja hier moet ik je eigenlijk gelijk in geven.
Maar ach, lekker stokbroodgenot
Rot gewoon op met je gejank.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In het hoofd van @:PietjePuk2000 is het altijd Sesamstraat.
Was dat nog maar zo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In het hoofd van @:PietjePuk2000 is het altijd Sesamstraat.
Wat heerlijk. Ik denk dat het een simpele pasta gaat worden (zonder plakjes kaas).quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:16 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik ga krokante zalmstukjes maken, en jij vriend?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Slapjanus.Geniet ervan, dit heb je wel verdiend na je drukke middag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Baalde jij er ook zo van dat SCUM won van het prachtige Liverpool Rickertman?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Bedankt, adequaat en scherp optreden!
Nee hoor, ik heb er vrede mee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Baalde jij er ook zo van dat SCUM won van het prachtige Liverpool Rickertman?
het drukt de prijs voor Antony wel dus heel jammerquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Baalde jij er ook zo van dat SCUM won van het prachtige Liverpool Rickertman?
Waarom mention je mij?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:51 schreef Oriente het volgende:
Wow. Zelfs @:Chevycaprice laat zich nooit zo gaan
@:coco
Hier.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Waar is @:Sked ? Laat die alle troep hier maar eens gaan opruimen. Kan echt niet wat hier allemaal gezegd wordt.
Mooi.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Te laat, vorige topic is al dicht.
ik ook, wel restjes van gisteren dus bak het opquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Salade met garnalenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volkoren brood, rosbief en komijne kaas.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is lekker weer, ik ben al begonnen met wat vloeibaar voedsel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga natuurlijk niet lezen wat jullie gaan eten, daar is het nog een kwartier te vroeg voor.
Een stokbroodje!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Misschien kun je een voorbeeld nemen aan medemoddereter @onlogisch , die was wel paraat! Als je op deze weg door blijft modderen, dan zul je het stokje van "forumbeest" nooit overnemen.quote:
Restjes Thais.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat stokje mag hij mag mij houden hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kun je een voorbeeld nemen aan medemoddereter @:onlogisch , die was wel paraat! Als je op deze weg door blijft modderen, dan zul je het stokje van "forumbeest" nooit overnemen.
Ovenschaal met kip en groente.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik bespeur hier enige jaloezie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat stokje mag hij mag mij houden hoor.
Sorry @Sked , je bent een goed mens, maar met deze mentaliteit bereik je nooit de top.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Soms moet je je collega's ook wat gunnen.
Ja, nu maken ze @onlogisch ongetwijfeld eerder FAquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sorry @:Sked , je bent een goed mens, maar met deze mentaliteit bereik je nooit de top.
Dus je ziet mij als de topquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, nu maken ze @:onlogisch ongetwijfeld eerder FA
Het is de volgende stap naar de top.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus je ziet mij als de top
Dat lijkt me terecht.
Als je uit top komt ben je voor ossquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is de volgende stap naar de top.
Naar onderen trappen en naar boven likken, je bent een snelle leerlingquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, nu maken ze @:onlogisch ongetwijfeld eerder FA
Mijn conclusie zonder te kijken is dat er ruzie was in het psv topic en dat jij daar bij betrokken werdquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:08 schreef Scrummie het volgende:
Hm ik had zojuist een quote alert in het psv topic maar volgens mij is de post ineens weg!
gohquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ruzie en dat jij daar bij betrokken werd
Terwijl het PSV topic normaal gesproken zo’n warm bad is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn conclusie zonder te kijken is dat er ruzie was in het psv topic en dat jij daar bij betrokken werd
Zoiets denk ik ook ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn conclusie zonder te kijken is dat er ruzie was in het psv topic en dat jij daar bij betrokken werd
Daar gaan we eens goed voor zittenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:46 schreef tong80 het volgende:
20:55
LIVE UEFA Champions League: FK Crvena Zvezda - Maccabi Haifa
Niet nodig. Ik was aangenaam verastquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:52 schreef Coco het volgende:
Ik hoor tegenstrijdige berichten over het drakenhuis.
Ik ga nu de reviews van users hier doornemen.
Ja, snap hem.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik was aangenaam verast
Haha snap je hem
Dat probeer ik al weken, maar het lukt steeds niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 00:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik neem morgen een snipperdag. Jij ook @:sked ?
Waarom niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 00:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat probeer ik al weken, maar het lukt steeds niet.
Oh ik had het over RL. Maar ja snap ik. Allemaal rotte balken.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 00:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Er misdraagt zich elke dag wel iemand
IRL heb ik ook elke dag wel het een en ander te doen momenteelquote:Op woensdag 24 augustus 2022 00:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Oh ik had het over RL. Maar ja snap ik. Allemaal rotte balken.
Erg mooi.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 00:07 schreef Sked het volgende:
[..]
IRL heb ik ook elke dag wel het een en ander te doen momenteel
Leuk toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 00:07 schreef Gutanoth het volgende:
Ik word morgen geïnterviewd voor een programma op RTL Z, ik heb er behoorlijk weinig zin in
Welkom terug ouwe reus.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:00 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm nog niet gezien maar ik hoor er goede verhalen over!
Hallo makkerquote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:00 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm nog niet gezien maar ik hoor er goede verhalen over!
Uitstekend. Ze komen inmiddels in de achtertuin. Deze is volledig afgesloten dus ze kunnen er niet uit. Ze hebben dit gedeelte inmiddels toegevoegd aan hun racebaan. Die loopt nu van zolder naar de overloop via de trap de gang in, 2 rondjes door de woonkamer en vervolgens via de keuken naar de finish die in de tuin ligt.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hallo vriend. Hoe is het met de kittens?
Laat die beesten gewoon lekker door de buurt rondlopen joh, beetje in de tuin van je buren schijten. Kan jou het verrottenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uitstekend. Ze komen inmiddels in de achtertuin. Deze is volledig afgesloten dus ze kunnen er niet uit. Ze hebben dit gedeelte inmiddels toegevoegd aan hun racebaan. Die loopt nu van zolder naar de overloop via de trap de gang in, 2 rondjes door de woonkamer en vervolgens via de keuken naar de finish die in de tuin ligt.
Ze groeien ook als kool. Waar ze in het begin echt nog heel klein waren zijn ze nu al een stuk flinker. Metname die kater wordt een uit de kluiten gewassen kat. Wel mooi, dan kan ie straks zijn zusje beschermen als ze de grote boze wereld betreden
Echt hé. De hoeveelste VBL-ganger is dit onder het (schrik)bewind van @GGMM die het veld ruimt?quote:
Wanneer wordt het uitgezonden?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 00:07 schreef Gutanoth het volgende:
Ik word morgen geïnterviewd voor een programma op RTL Z, ik heb er behoorlijk weinig zin in
Ik hoop dat @Danny ook inziet dat zijn forum admin voor een grote leegloop zorgtquote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt hé. De hoeveelste VBL-ganger is dit onder het (schrik)bewind van @:GGMM die het veld ruimt?
Helemaal niks maat. Maar vooral het vrouwtje moet eerst geholpen worden. Ik zit er niet op te wachten om een nest kittens te krijgen. Zodra de leidingen zijn doorgeknipt gaan ze naar buiten en schijten ze (hopelijk bij de buren) de tuinen lekker onder.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Laat die beesten gewoon lekker door de buurt rondlopen joh, beetje in de tuin van je buren schijten. Kan jou het verrotten
Mijn buren hadden daar een hekel aan en hebben allemaal van dat spul in hun tuin gespoten.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Laat die beesten gewoon lekker door de buurt rondlopen joh, beetje in de tuin van je buren schijten. Kan jou het verrotten
Dat beest kan nog niet zwanger worden joh.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helemaal niks maat. Maar vooral het vrouwtje moet eerst geholpen worden. Ik zit er niet op te wachten om een nest kittens te krijgen. Zodra de leidingen zijn doorgeknipt gaan ze naar buiten en schijten ze (hopelijk bij de buren) de tuinen lekker onder.
Nu nog niet. Maar ze zijn nu nog te klein om naar buiten te gaan. Er zijn meer katten in de buurt. En tegen de tijd dat ze groot genoeg is, is ze geslachtsrijp.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat beest kan nog niet zwanger worden joh.
Ik heb ze ook pas na een half jaar losgelaten hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu nog niet. Maar ze zijn nu nog te klein om naar buiten te gaan. Er zijn meer katten in de buurt. En tegen de tijd dat ze groot genoeg is, is ze geslachtsrijp.
Klasse maatquote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helemaal niks maat. Maar vooral het vrouwtje moet eerst geholpen worden. Ik zit er niet op te wachten om een nest kittens te krijgen. Zodra de leidingen zijn doorgeknipt gaan ze naar buiten en schijten ze (hopelijk bij de buren) de tuinen lekker onder.
Wat een walgelijke dramaqueen ben je toch ook héquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe ervaart voormalig user @lenny_leonard deze dolk in zijn rug?quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe ervaart voormalig user @:lenny_leonard deze dolk in zijn rug?
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe ervaart voormalig user @:lenny_leonard deze dolk in zijn rug?
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een walgelijke dramaqueen ben je toch ook héDat kan ik niet ontkennen maar ik ben tot de conclusie gekomen dat ik hier toch moet blijven om dit forum nog van enig niveau te voorzien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog steeds wel eigenlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ja ik wilde mijn gelijk nog halen over Antony. Even mycroften wie 40-45 miljoen teveel vond. (lol)
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ja ik wilde mijn gelijk nog halen over Antony. Even mycroften wie 40-45 miljoen teveel vond. (lol)
Feyenoord heeft zich ontzettend laten piepelen met melaatsia.quote:
Hij was goed hé tegen Liverpool.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord heeft zich ontzettend laten piepelen met melaatsia.
Die dronken Engelsen hadden er zo 30 voor neergetikt.
Niet gezien, ik was toen in de efteling.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij was goed hé tegen Liverpool.
Feyenoord was helaas niet echt in de positie om dat geld heel lang af te wachtenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Martinez en Malacia waren top. Shaw en Maguire kunnen wel inpakken.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet gezien, ik was toen in de efteling.
Wat trouwens de hel op aarde is.
Ja ik ben in één attractie geweest en heb verder alleen maar bier gezopen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Martinez en Malacia waren top. Shaw en Maguire kunnen wel inpakken.
Eens over de Efteling trouwens. Onlo jr. wil daar altijd graag naar toe. Ik haat het, 6 uur in de rij staan voor 4 attracties.
Haha geen idee nog, we doen het eigenlijk alleen maar omdat we het filmpje zelf ook mogen gebruiken op de website en linkedin etcquote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wanneer wordt het uitgezonden?
Het was een personeelsuitje anders was ik zo wie zo niet meegegaan, ik haat pretparken.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:35 schreef Caland het volgende:
Vroeger van mijn ouders geleerd dat je altijd de maandag na een schoolvakantie naar de efteling moet gaan
Bij United vragen ze zich af of Feyenoord ook nog een goede rechtsback heeft voor zo’n prijsje.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met veel bombarie op anoniem willen, niemand die het iets interesseert en dan maar met hangende pootjes terugkomen.quote:
Oh jij was er toch vrij druk mee.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Met veel bombarie op anoniem willen, niemand die het iets interesseert en dan maar met hangende pootjes terugkomen.
Als wij gaan is het altijd op een dinsdag of donderdag, zelfs in de schoolvakanties zijn dat de rustigere dagenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:35 schreef Caland het volgende:
Vroeger van mijn ouders geleerd dat je altijd de maandag na een schoolvakantie naar de efteling moet gaan
Ik kom even mijn gelijk halen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh jij was er toch vrij druk mee.
Nee hoor, als er iemand is die ik niet serieus neem in mijn leven is het iemand die hier elk weekend trots komt melden dat hij een kater heeft omdat hij een rosétje heeft gedronken.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik kom even mijn gelijk halen.Je neemt het allemaal veel te serieus.
Dat is een act, droplul.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee hoor, als er iemand is die ik niet serieus neem in mijn leven is het iemand die hier elk weekend trots komt melden dat hij een kater heeft omdat hij een rosétje heeft gedronken.
Dat mag. Welkom terug vriend.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh dat noemen we hier in het noorden gewoon homofilie.
Tige tank.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:41 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat mag. Welkom terug vriend.
Mwah, dat is juist bij Toornstra niet zo moeilijkquote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze konden geen volley vinden. Pijnlijk
De pot met het befaamde gifje, als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, dat is juist bij Toornstra niet zo moeilijk
Mensen die op Fok hun gelijk komen halen nemen het allemaal veel te serieus.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik kom even mijn gelijk halen.Je neemt het allemaal veel te serieus.
Zie hier de gemiddelde VBL-user. Gek op aandacht.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Met veel bombarie op anoniem willen, niemand die het iets interesseert en dan maar met hangende pootjes terugkomen.
Gelukkig trekken wij dat gemiddelde nog een stuk naar beneden.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zie hier de gemiddelde VBL-user. Gek op aandacht.
Dessers is meer waard dan Haller.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:58 schreef GGMM het volgende:
Wat vonden jullie van de zwart-wit afleveringen?
Waarom had die acteur een mutsje op?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:58 schreef GGMM het volgende:
Mulder terughalen een idee?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dessers is meer waard dan Haller.
Ik identificeer mij enkel met het witte gedeelte van de aflevering.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:58 schreef GGMM het volgende:
Alleen WF Hermans heeft altijd gelijk. En het is FOK!quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mensen die op Fok hun gelijk komen halen nemen het allemaal veel te serieus.
Hoop dat jullie mij gelijk geven.
Net even iets opvallends ontdektquote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik identificeer mij enkel met het witte gedeelte van de aflevering.
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee want ik kon nog gewoon posten.
Hema rokworst, volkorenbrood.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:03 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen.
En @:maxi-mus eet weer mee
Steeds beter. Nu even wat zwaarder door de luchtvochtigheid. Maar wandel drie keer per dag en ga conditioneel verder vooruit. Ook geen complicaties, gelukkig.quote:
We praten hier Nederlands @Cocoquote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:07 schreef onlogisch het volgende:
Ik begin aan mijn overnight oats met zaden en whey.
Wtfquote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:04 schreef onlogisch het volgende:
@:Lenny_Leonard zie dit.
Oh, wacht.
overnight oats, dus gewoon bedorven havermout?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:07 schreef onlogisch het volgende:
Ik begin aan mijn overnight oats met zaden en whey.
niet bedorvenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
overnight oats, dus gewoon bedorven havermout?
Hopelijk is de leegloop onder @Sked minder groot dan de leegloop onder @GGMMquote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Je bent een goed mens en een goede toekomstige FA.
Melk.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
je doet ze een nacht in het water?
Je blijft dit proberen zie ikquote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk is de leegloop onder @:Sked minder groot dan de leegloop onder @:GGMM
ik dacht juist dat als je ze "droog" eet dus zeg maar niet teveel vocht op laat nemen je er in je maag langer over doet ze te verteren en je dus ook het honger gevoel langer weg blijftquote:
stop jij ermee?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:40 schreef GGMM het volgende:
Ja laten we nu we eindelijk een capabele VBL-mod hebben hem FA maken.
Dan heeft VBL twee modererende FA's en kunnen we de crew eruit gooien. Erg praktisch.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:40 schreef GGMM het volgende:
Sked jaagt geen mensen wegquote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk is de leegloop onder @:Sked minder groot dan de leegloop onder @:GGMM
Ik ben voor. Dan wordt onlogisch eindelijk ontslagen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:40 schreef GGMM het volgende:
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben voor. Dan wordt onlogisch eindelijk ontslagen.
Niet elke vriend van GGMM is een poot.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:41 schreef onlogisch het volgende:
Oei. @:GGMM is in paniek. Die denkt dat er meteen aan zijn poten gezaagd wordt.
Gefeliciteerd met het FAschap maatquote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet elke vriend van GGMM is een poot.
Mes. Steek. Pijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:40 schreef GGMM het volgende:
Ton ik solliciteerde misten jullie de grootste kans van FOK! ooit.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:40 schreef GGMM het volgende:
Ja daar hebben we behoorlijk spijt van gehad, daarom hebben we je daarna nog zovaak gevraagd om alsnog mod te worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ton ik solliciteerde misten jullie de grootste kans van FOK! ooit.
Zei ik in bed tegen shmoopy.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het FAschap maat
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja daar hebben we behoorlijk spijt van gehad, daarom hebben we je daarna nog zovaak gevraagd om alsnog GEBANNEND te worden.
quote:
Maar serieus, ik FA, moet er niet aan denkenquote:
Wij ook niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Maar serieus, ik FA, moet er niet aan denken
FOK! ook niet maatje, FOK! ook niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Maar serieus, ik FA, moet er niet aan denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |