Volkoren brood, rosbief en komijne kaas.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Het is lekker weer, ik ben al begonnen met wat vloeibaar voedsel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga natuurlijk niet lezen wat jullie gaan eten, daar is het nog een kwartier te vroeg voor.
Een stokbroodje!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Misschien kun je een voorbeeld nemen aan medemoddereter @onlogisch , die was wel paraat! Als je op deze weg door blijft modderen, dan zul je het stokje van "forumbeest" nooit overnemen.quote:
Restjes Thais.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat stokje mag hij mag mij houden hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kun je een voorbeeld nemen aan medemoddereter @:onlogisch , die was wel paraat! Als je op deze weg door blijft modderen, dan zul je het stokje van "forumbeest" nooit overnemen.
Ovenschaal met kip en groente.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik bespeur hier enige jaloezie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat stokje mag hij mag mij houden hoor.
Sorry @Sked , je bent een goed mens, maar met deze mentaliteit bereik je nooit de top.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Soms moet je je collega's ook wat gunnen.
Ja, nu maken ze @onlogisch ongetwijfeld eerder FAquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sorry @:Sked , je bent een goed mens, maar met deze mentaliteit bereik je nooit de top.
Dus je ziet mij als de topquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, nu maken ze @:onlogisch ongetwijfeld eerder FA
Het is de volgende stap naar de top.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus je ziet mij als de top
Dat lijkt me terecht.
Als je uit top komt ben je voor ossquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is de volgende stap naar de top.
Naar onderen trappen en naar boven likken, je bent een snelle leerlingquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, nu maken ze @:onlogisch ongetwijfeld eerder FA
Mijn conclusie zonder te kijken is dat er ruzie was in het psv topic en dat jij daar bij betrokken werdquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:08 schreef Scrummie het volgende:
Hm ik had zojuist een quote alert in het psv topic maar volgens mij is de post ineens weg!
gohquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ruzie en dat jij daar bij betrokken werd
Terwijl het PSV topic normaal gesproken zo’n warm bad is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn conclusie zonder te kijken is dat er ruzie was in het psv topic en dat jij daar bij betrokken werd
Zoiets denk ik ook ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn conclusie zonder te kijken is dat er ruzie was in het psv topic en dat jij daar bij betrokken werd
Daar gaan we eens goed voor zittenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:46 schreef tong80 het volgende:
20:55
LIVE UEFA Champions League: FK Crvena Zvezda - Maccabi Haifa
Niet nodig. Ik was aangenaam verastquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:52 schreef Coco het volgende:
Ik hoor tegenstrijdige berichten over het drakenhuis.
Ik ga nu de reviews van users hier doornemen.
Ja, snap hem.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik was aangenaam verast
Haha snap je hem
Dat probeer ik al weken, maar het lukt steeds niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 00:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik neem morgen een snipperdag. Jij ook @:sked ?
Waarom niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 00:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat probeer ik al weken, maar het lukt steeds niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |