Rot gewoon op met je gejank.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Serieuze vraag aan jou als mod: Welke verwensingen mogen er onder het mom van 'geintje' precies worden toegelaten in de sc?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In het hoofd van @:PietjePuk2000 is het altijd Sesamstraat.
Was dat nog maar zo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In het hoofd van @:PietjePuk2000 is het altijd Sesamstraat.
Wat heerlijk. Ik denk dat het een simpele pasta gaat worden (zonder plakjes kaas).quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:16 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik ga krokante zalmstukjes maken, en jij vriend?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Slapjanus.Geniet ervan, dit heb je wel verdiend na je drukke middag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Baalde jij er ook zo van dat SCUM won van het prachtige Liverpool Rickertman?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Bedankt, adequaat en scherp optreden!
Nee hoor, ik heb er vrede mee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Baalde jij er ook zo van dat SCUM won van het prachtige Liverpool Rickertman?
het drukt de prijs voor Antony wel dus heel jammerquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Baalde jij er ook zo van dat SCUM won van het prachtige Liverpool Rickertman?
Waarom mention je mij?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:51 schreef Oriente het volgende:
Wow. Zelfs @:Chevycaprice laat zich nooit zo gaan
@:coco
Hier.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Waar is @:Sked ? Laat die alle troep hier maar eens gaan opruimen. Kan echt niet wat hier allemaal gezegd wordt.
Mooi.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Te laat, vorige topic is al dicht.
ik ook, wel restjes van gisteren dus bak het opquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Salade met garnalenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volkoren brood, rosbief en komijne kaas.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is lekker weer, ik ben al begonnen met wat vloeibaar voedsel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga natuurlijk niet lezen wat jullie gaan eten, daar is het nog een kwartier te vroeg voor.
Een stokbroodje!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Misschien kun je een voorbeeld nemen aan medemoddereter @onlogisch , die was wel paraat! Als je op deze weg door blijft modderen, dan zul je het stokje van "forumbeest" nooit overnemen.quote:
Restjes Thais.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |