Wat kan jij janken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mooi hoe iedereen denkt zich er met wat kutgrapjes uit te lullen terwijl er in eerste instantie gewoon nare verwensingen richting personen worden geplaatst.
Oh, ook dit woord’grapje’ begrijp je niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kom nou.Je hoeft het toch niet altijd voor het vaste groepje op te nemen? Maar dit gaat geen zin hebben vrees ik.
Hop en nog een keer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kom nou.Je hoeft het toch niet altijd voor het vaste groepje op te nemen? Maar dit gaat geen zin hebben vrees ik.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kom nou.Je hoeft het toch niet altijd voor het vaste groepje op te nemen? Maar dit gaat geen zin hebben vlees ik.
Bazenfilmquote:
Ja laten we het weer op 'herhaling' gooien, dan hoeven we nog steeds niet te reageren op de beschuldigingen.quote:
Eerst ff pissenquote:
Ik heb al gereageerd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja laten we het weer op 'herhaling' gooien, dan hoeven we nog steeds niet te reageren op de beschuldigingen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoevaak ga je dit nog herhalen?
Misschien kan je deze tijd besteden om 17 keer te vragen wat mensen van zwart-wit vinden.
Nou ja zeg, wat zijn dit voor vuige aantijgingen, kun je even normaal doen. Dit gaat echt alle grenzen te buiten!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zeg jij Niels. Je zit de boel alleen maar op te fokken hier.
Ach laat ze. Wat ze op de middelbare school niet hadden hebben ze nu eindelijk wel. Schattig tochquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
ik word gedemoniseerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:13 schreef fetX het volgende:
Ja eens. Eigenlijk is @:afcniels degene die de sfeer hier steeds maar verziekt.
Laat die mongool joh, René heeft lekker zijn plekkie gevonden. Helemaal veilig achter zijn toetsenbordje. Op school alleen maar gepest, nu geen enkele collega die hem aardig vindt. Maar op fok is hij het mannetjequote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja laten we het weer op 'herhaling' gooien, dan hoeven we nog steeds niet te reageren op de beschuldigingen.
Hey maat, wat ga jij eten vanavond?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Laat die mongool joh, René heeft lekker zijn plekkie gevonden. Helemaal veilig achter zijn toetsenbordje. Op school alleen maar gepest, nu geen enkele collega die hem aardig vindt. Maar op fok is hij het mannetje
Serieuze vraag aan jou als mod: Welke verwensingen mogen er onder het mom van 'geintje' precies worden toegelaten in de sc?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach laat ze. Wat ze op de middelbare school niet hadden hebben ze nu eindelijk wel. Schattig toch
Hij modt deze sc niet, dom varken. Hij modt DIGquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Serieuze vraag aan jou als mod: Welke verwensingen mogen er onder het mom van 'geintje' precies worden toegelaten in de sc?
Ik ga krokante zalmstukjes maken, en jij vriend?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Hey maat, wat ga jij eten vanavond?![]()
@:drizzt
Je vraagt het echt aan de verkeerde mod, Chevy is niet vies van een behoorlijke scheldpartij of twee per hax sessie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Serieuze vraag aan jou als mod: Welke verwensingen mogen er onder het mom van 'geintje' precies worden toegelaten in de sc?
TR gezegd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij modt deze sc niet, dom varken. Hij modt DIG
Je bent weer totaal irrelevante vragen aan het stellen.
Lekker maat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:18 schreef GGMM het volgende:
Hoe dan ook
Ik ga vanavond een stokbroodje eten denk ik @:drizzt #smerigdik
Het is hier bijzonder benauwd en ik heb echt geen zin om 'echt' te koken.
Ie wie waait weg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb al gereageerd.
Maar jij krijgt je gelijk iet en dan word je obsessief.
Slapjanus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:18 schreef GGMM het volgende:
Hoe dan ook
Ik ga vanavond een stokbroodje eten denk ik @:drizzt #smerigdik
Het is hier bijzonder benauwd en ik heb echt geen zin om 'echt' te koken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |