Dat beest kan nog niet zwanger worden joh.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helemaal niks maat. Maar vooral het vrouwtje moet eerst geholpen worden. Ik zit er niet op te wachten om een nest kittens te krijgen. Zodra de leidingen zijn doorgeknipt gaan ze naar buiten en schijten ze (hopelijk bij de buren) de tuinen lekker onder.
Nu nog niet. Maar ze zijn nu nog te klein om naar buiten te gaan. Er zijn meer katten in de buurt. En tegen de tijd dat ze groot genoeg is, is ze geslachtsrijp.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat beest kan nog niet zwanger worden joh.
Ik heb ze ook pas na een half jaar losgelaten hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu nog niet. Maar ze zijn nu nog te klein om naar buiten te gaan. Er zijn meer katten in de buurt. En tegen de tijd dat ze groot genoeg is, is ze geslachtsrijp.
Klasse maatquote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helemaal niks maat. Maar vooral het vrouwtje moet eerst geholpen worden. Ik zit er niet op te wachten om een nest kittens te krijgen. Zodra de leidingen zijn doorgeknipt gaan ze naar buiten en schijten ze (hopelijk bij de buren) de tuinen lekker onder.
Wat een walgelijke dramaqueen ben je toch ook héquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe ervaart voormalig user @lenny_leonard deze dolk in zijn rug?quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe ervaart voormalig user @:lenny_leonard deze dolk in zijn rug?
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe ervaart voormalig user @:lenny_leonard deze dolk in zijn rug?
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een walgelijke dramaqueen ben je toch ook héDat kan ik niet ontkennen maar ik ben tot de conclusie gekomen dat ik hier toch moet blijven om dit forum nog van enig niveau te voorzien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog steeds wel eigenlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ja ik wilde mijn gelijk nog halen over Antony. Even mycroften wie 40-45 miljoen teveel vond. (lol)
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ja ik wilde mijn gelijk nog halen over Antony. Even mycroften wie 40-45 miljoen teveel vond. (lol)
Feyenoord heeft zich ontzettend laten piepelen met melaatsia.quote:
Hij was goed hé tegen Liverpool.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord heeft zich ontzettend laten piepelen met melaatsia.
Die dronken Engelsen hadden er zo 30 voor neergetikt.
Niet gezien, ik was toen in de efteling.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij was goed hé tegen Liverpool.
Feyenoord was helaas niet echt in de positie om dat geld heel lang af te wachtenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord heeft zich ontzettend laten piepelen met melaatsia.
Die dronken Engelsen hadden er zo 30 voor neergetikt.
Martinez en Malacia waren top. Shaw en Maguire kunnen wel inpakken.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet gezien, ik was toen in de efteling.
Wat trouwens de hel op aarde is.
Ja ik ben in één attractie geweest en heb verder alleen maar bier gezopen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Martinez en Malacia waren top. Shaw en Maguire kunnen wel inpakken.
Eens over de Efteling trouwens. Onlo jr. wil daar altijd graag naar toe. Ik haat het, 6 uur in de rij staan voor 4 attracties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |