Nog steeds wel eigenlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ja ik wilde mijn gelijk nog halen over Antony. Even mycroften wie 40-45 miljoen teveel vond. (lol)
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ja ik wilde mijn gelijk nog halen over Antony. Even mycroften wie 40-45 miljoen teveel vond. (lol)
Feyenoord heeft zich ontzettend laten piepelen met melaatsia.quote:
Hij was goed hé tegen Liverpool.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord heeft zich ontzettend laten piepelen met melaatsia.
Die dronken Engelsen hadden er zo 30 voor neergetikt.
Niet gezien, ik was toen in de efteling.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij was goed hé tegen Liverpool.
Feyenoord was helaas niet echt in de positie om dat geld heel lang af te wachtenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Martinez en Malacia waren top. Shaw en Maguire kunnen wel inpakken.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet gezien, ik was toen in de efteling.
Wat trouwens de hel op aarde is.
Ja ik ben in één attractie geweest en heb verder alleen maar bier gezopen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Martinez en Malacia waren top. Shaw en Maguire kunnen wel inpakken.
Eens over de Efteling trouwens. Onlo jr. wil daar altijd graag naar toe. Ik haat het, 6 uur in de rij staan voor 4 attracties.
Haha geen idee nog, we doen het eigenlijk alleen maar omdat we het filmpje zelf ook mogen gebruiken op de website en linkedin etcquote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wanneer wordt het uitgezonden?
Het was een personeelsuitje anders was ik zo wie zo niet meegegaan, ik haat pretparken.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:35 schreef Caland het volgende:
Vroeger van mijn ouders geleerd dat je altijd de maandag na een schoolvakantie naar de efteling moet gaan
Bij United vragen ze zich af of Feyenoord ook nog een goede rechtsback heeft voor zo’n prijsje.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met veel bombarie op anoniem willen, niemand die het iets interesseert en dan maar met hangende pootjes terugkomen.quote:
Oh jij was er toch vrij druk mee.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Met veel bombarie op anoniem willen, niemand die het iets interesseert en dan maar met hangende pootjes terugkomen.
Als wij gaan is het altijd op een dinsdag of donderdag, zelfs in de schoolvakanties zijn dat de rustigere dagenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:35 schreef Caland het volgende:
Vroeger van mijn ouders geleerd dat je altijd de maandag na een schoolvakantie naar de efteling moet gaan
Ik kom even mijn gelijk halen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh jij was er toch vrij druk mee.
Nee hoor, als er iemand is die ik niet serieus neem in mijn leven is het iemand die hier elk weekend trots komt melden dat hij een kater heeft omdat hij een rosétje heeft gedronken.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik kom even mijn gelijk halen.Je neemt het allemaal veel te serieus.
Dat is een act, droplul.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee hoor, als er iemand is die ik niet serieus neem in mijn leven is het iemand die hier elk weekend trots komt melden dat hij een kater heeft omdat hij een rosétje heeft gedronken.
Dat mag. Welkom terug vriend.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh dat noemen we hier in het noorden gewoon homofilie.
Tige tank.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:41 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat mag. Welkom terug vriend.
Mwah, dat is juist bij Toornstra niet zo moeilijkquote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze konden geen volley vinden. Pijnlijk
De pot met het befaamde gifje, als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, dat is juist bij Toornstra niet zo moeilijk
Mensen die op Fok hun gelijk komen halen nemen het allemaal veel te serieus.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik kom even mijn gelijk halen.Je neemt het allemaal veel te serieus.
Zie hier de gemiddelde VBL-user. Gek op aandacht.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Met veel bombarie op anoniem willen, niemand die het iets interesseert en dan maar met hangende pootjes terugkomen.
Gelukkig trekken wij dat gemiddelde nog een stuk naar beneden.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zie hier de gemiddelde VBL-user. Gek op aandacht.
Dessers is meer waard dan Haller.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:58 schreef GGMM het volgende:
Wat vonden jullie van de zwart-wit afleveringen?
Waarom had die acteur een mutsje op?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:58 schreef GGMM het volgende:
Mulder terughalen een idee?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dessers is meer waard dan Haller.
Ik identificeer mij enkel met het witte gedeelte van de aflevering.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:58 schreef GGMM het volgende:
Alleen WF Hermans heeft altijd gelijk. En het is FOK!quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mensen die op Fok hun gelijk komen halen nemen het allemaal veel te serieus.
Hoop dat jullie mij gelijk geven.
Net even iets opvallends ontdektquote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik identificeer mij enkel met het witte gedeelte van de aflevering.
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee want ik kon nog gewoon posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |