Oh ik had het over RL. Maar ja snap ik. Allemaal rotte balken.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 00:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Er misdraagt zich elke dag wel iemand
IRL heb ik ook elke dag wel het een en ander te doen momenteelquote:Op woensdag 24 augustus 2022 00:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Oh ik had het over RL. Maar ja snap ik. Allemaal rotte balken.
Erg mooi.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 00:07 schreef Sked het volgende:
[..]
IRL heb ik ook elke dag wel het een en ander te doen momenteel
Leuk toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 00:07 schreef Gutanoth het volgende:
Ik word morgen geïnterviewd voor een programma op RTL Z, ik heb er behoorlijk weinig zin in
Welkom terug ouwe reus.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:00 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm nog niet gezien maar ik hoor er goede verhalen over!
Hallo makkerquote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:00 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm nog niet gezien maar ik hoor er goede verhalen over!
Uitstekend. Ze komen inmiddels in de achtertuin. Deze is volledig afgesloten dus ze kunnen er niet uit. Ze hebben dit gedeelte inmiddels toegevoegd aan hun racebaan. Die loopt nu van zolder naar de overloop via de trap de gang in, 2 rondjes door de woonkamer en vervolgens via de keuken naar de finish die in de tuin ligt.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hallo vriend. Hoe is het met de kittens?
Laat die beesten gewoon lekker door de buurt rondlopen joh, beetje in de tuin van je buren schijten. Kan jou het verrottenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uitstekend. Ze komen inmiddels in de achtertuin. Deze is volledig afgesloten dus ze kunnen er niet uit. Ze hebben dit gedeelte inmiddels toegevoegd aan hun racebaan. Die loopt nu van zolder naar de overloop via de trap de gang in, 2 rondjes door de woonkamer en vervolgens via de keuken naar de finish die in de tuin ligt.
Ze groeien ook als kool. Waar ze in het begin echt nog heel klein waren zijn ze nu al een stuk flinker. Metname die kater wordt een uit de kluiten gewassen kat. Wel mooi, dan kan ie straks zijn zusje beschermen als ze de grote boze wereld betreden
Echt hé. De hoeveelste VBL-ganger is dit onder het (schrik)bewind van @GGMM die het veld ruimt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |