Dat mag. Welkom terug vriend.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh dat noemen we hier in het noorden gewoon homofilie.
Tige tank.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:41 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat mag. Welkom terug vriend.
Mwah, dat is juist bij Toornstra niet zo moeilijkquote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze konden geen volley vinden. Pijnlijk
De pot met het befaamde gifje, als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, dat is juist bij Toornstra niet zo moeilijk
Mensen die op Fok hun gelijk komen halen nemen het allemaal veel te serieus.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik kom even mijn gelijk halen.Je neemt het allemaal veel te serieus.
Zie hier de gemiddelde VBL-user. Gek op aandacht.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Met veel bombarie op anoniem willen, niemand die het iets interesseert en dan maar met hangende pootjes terugkomen.
Gelukkig trekken wij dat gemiddelde nog een stuk naar beneden.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zie hier de gemiddelde VBL-user. Gek op aandacht.
Dessers is meer waard dan Haller.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:58 schreef GGMM het volgende:
Wat vonden jullie van de zwart-wit afleveringen?
Waarom had die acteur een mutsje op?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:58 schreef GGMM het volgende:
Mulder terughalen een idee?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dessers is meer waard dan Haller.
Ik identificeer mij enkel met het witte gedeelte van de aflevering.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:58 schreef GGMM het volgende:
Alleen WF Hermans heeft altijd gelijk. En het is FOK!quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mensen die op Fok hun gelijk komen halen nemen het allemaal veel te serieus.
Hoop dat jullie mij gelijk geven.
Net even iets opvallends ontdektquote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik identificeer mij enkel met het witte gedeelte van de aflevering.
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee want ik kon nog gewoon posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |