abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 20:06:43 #1
288693 sly-nl
they(fok) did first blood!
pi_205559540
De laatste tijd zijn Insta roddelaccounts enorm aan het groeien.
Veel reality deelnemers verkopen AliExpress troep via hun accounts met kortingscodes tegen alsnog
veel te hoge prijzen.

Nu beweert realityfbi (zo'n roddelaccount) dat Yvonne Coldewijer (van lifeofyvonne) geen haar beter is en
haar hele winkel, waar ze in elke vlog veel reclame voor maakt, is opgebouwd uit dezelfde Chinese meuk tegen
belachelijk hogere prijzen. Yvonne en haar volgers zijn BOOS.

Ook steeds meer 'juice-slachtoffers' en gewone burgers (met een klein beetje verstand) komen in opstand en zijn boos ("dit kan toch niet zomaar alluhmaal" :'( ) Ze rijden op tractoren naar haar huis, met wapens en tuinafval.
De roddelkoningin met haar ongepaste onthullingen en gewroet in relaties, wordt, ondanks het leed en Evert Santegoeds, toch nog steeds populairder.

Het orakel / de gevlekte hyena in haar habitat
love & heet
pi_205559679
Wie :?
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 21:32:46 #3
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205560439
Waar the fuck gaat dit over?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_205560447
Wat een oud nieuws
Op zondag 18 juli 2021 22:02 schreef Catkiller het volgende:
Achterlijke hoer respecteer gewoon de mening van een ander
pi_205560626
De wens is de vader van de gedachte.
Op donderdag 15 april 2021 11:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Pedofilie en homoseksualiteit, daar bestaat natuurlijk ook een link tussen, maar dat hoor je nooit om homoseksuelen te beschermen.
  zondag 7 augustus 2022 @ 22:47:56 #6
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_205576832
Beetje ziekelijk dit. Obsessief ook. Onze Yv staat hier gelukkig ver boven.
pi_205582305
Yvonne nu keihard aangepakt bij RTL Boulevard door Rob Goossens.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 8 augustus 2022 @ 18:53:49 #8
165264 puzziepie
C'est La Fucking Vie
pi_205582447
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 18:36 schreef superniger het volgende:
Yvonne nu keihard aangepakt bij RTL Boulevard door Rob Goossens.
Nice.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205582801
In het begin vond ik haar leuk, maar nu gaat het nergens meer over. Gaat me allemaal te ver. Bovendien roept ze maar wat. Klopt niks meer van de dingen die ze op haar insta roept. Heb haar inmiddels ontvolgd. Als nou meer mensen dat zouden doen :)
pi_205582803
quote:
14s.gif Op maandag 8 augustus 2022 18:53 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Nice.
Wat zegt hij zoal?
  maandag 8 augustus 2022 @ 19:35:19 #11
165264 puzziepie
C'est La Fucking Vie
pi_205582842
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 19:30 schreef Janine12345 het volgende:

[..]
Wat zegt hij zoal?
Ik heb het niet gezien.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205684431
Ik geloof niet dat Yvonne ontkent dat haar sieraden uit China komen. Laat me de winkel zien waar de sieraden of andere zooi niet uit China komt
De nbn'er zal zich niet druk maken of z'n privé leven door haar wordt doorgespit want dat is niet aan de hand. Niemand interesseert het of Gerrit Jansen uit Groningen vreemd gaat.
I'm sliding like a lizard on my belly and back
  Moderator dinsdag 23 augustus 2022 @ 10:55:58 #13
255123 crew  Benny
pi_205720159
Life of Yvonne _O_
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 14:14:02 #14
165264 puzziepie
C'est La Fucking Vie
pi_205722300
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 10:55 schreef Benny het volgende:
Life of Yvonne _O_
:')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 14:16:47 #15
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_205722327
begrijp geen kut van het verhaal, volg die hele yvonne ook niet, maar zou haar wel keihard doen
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_205810589
Ik las ergens dat ze nu weken niks meer laat horen op haar juice account en dat ze een burn out zou hebben.
Ik weet niet of dit zo is, want ik volg haar account niet (meer)
  donderdag 1 september 2022 @ 12:54:17 #17
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_205811342
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 14:16 schreef junkiesietze het volgende:
zou haar wel keihard doen
Stife of Yvonne :?
  donderdag 1 september 2022 @ 15:07:25 #18
165264 puzziepie
C'est La Fucking Vie
pi_205812361
quote:
5s.gif Op donderdag 1 september 2022 12:54 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Stife of Yvonne :?
:D :X
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205814144
Burn-out? Lol.

Ik denk eerder dat ze heel wat vijanden heeft gemaakt in korte tijd.
Deze bijvoorbeeld. Dat was zo smerig en zo onnodig. Iedereen en zijn moeder word erbij gehaald.
https://www.mediacourant.(...)ist-die-niet-spoort/

Je zal zo'n ´vriendin´ als Yvonne maar hebben. Echt, wat is zij ontzettend snel afgegleden. Of ze was altijd al zo, kan ook.
Vond haar helemaal in het begin wel leuk, vernieuwend, scherp en niet te bang om iets uit te spreken. Maar al snel werd het niks anders meer dan bewust mensen en hun relaties kapot maken. En dan net doen alsof je met de bedrogene in kwestie zoveel compassie hebt. Houd toch op.
Nou, als dat je verdienmodel is ben je snel uitgescheten natuurlijk en verzin je gewoon als Hazeloog geheel des Hazes een burn-out. :') :W

[ Bericht 0% gewijzigd door Bep-Vetklep op 01-09-2022 19:22:01 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 2 september 2022 @ 00:27:39 #20
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205816799
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 11:32 schreef Janine12345 het volgende:
Ik las ergens dat ze nu weken niks meer laat horen op haar juice account en dat ze een burn out zou hebben.
Ze heeft zelf een videootje gedeeld dat ze even met vakantie ging (buitenland) maar vanaf daar wel juice zou delen. Verder was ze druk met haar winkel opzetten dus was juice even wat achter geraakt. Ze was wel wat moe, maar dat kwam dus door het optuigen van die winkel van haar.

Burnout lijkt me dus niet zo voor de hand liggend, gezien ze vanaf haar vakantieadres juice gaat delen.

edit: en ze had eerder al opgenomen dat ze zondag met goede juice zou komen. >:O
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 2 september 2022 @ 00:29:14 #21
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205816803
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2022 19:16 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Burn-out? Lol.

Deze bijvoorbeeld. Dat was zo smerig en zo onnodig. Iedereen en zijn moeder word erbij gehaald.

Je zal zo'n ´vriendin´ als Yvonne maar hebben. Echt, wat is zij ontzettend snel afgegleden. Of ze was altijd al zo, kan ook.
Vond haar helemaal in het begin wel leuk, vernieuwend, scherp en niet te bang om iets uit te spreken. Maar al snel werd het niks anders meer dan bewust mensen en hun relaties kapot maken. En dan net doen alsof je met de bedrogene in kwestie zoveel compassie hebt. Houd toch op.
Nou, als dat je verdienmodel is ben je snel uitgescheten natuurlijk en verzin je gewoon als Hazeloog geheel des Hazes een burn-out. :') :W
Ze heeft het zelf nergens over een burn-out gehad.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 3 september 2022 @ 18:40:23 #22
288693 sly-nl
pi_205833051
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 september 2022 00:29 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ze heeft het zelf nergens over een burn-out gehad.
Dat hadden al die vreemdgangers en misbruikers ook niet "het er zelf over gehad" voordat ze beschuldigd werden ;)

Anyhoe: uit minstens net zo betrouwbare bron als onze Yv zelf is, bijkt ze inderdaad gebukt te gaan onder een zware burn-out en een paar branderige soa's. Good for her!@

Een paar dagen terug:https://www.utopianieuws.(...)een-flinke-burn-out/

Blijft natuurlijk een meesterlijke clip en dans!@ Los van die heks ook _O_
love & heet
  zaterdag 3 september 2022 @ 18:44:47 #23
459912 FlippingCoin
pronouns: papoea/zakazulu
pi_205833082
Lekker voor d'r

Hopelijk komt alles in de media
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  zaterdag 3 september 2022 @ 18:51:17 #24
288693 sly-nl
pi_205833134
quote:
16s.gif Op zaterdag 3 september 2022 18:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Lekker voor d'r

Hopelijk komt alles in de media
:Y
Inclusief een poesfoto van de bloemkoolwratten door-gespioneerd via de assistente van haar dermatoloog!@
love & heet
  zaterdag 3 september 2022 @ 19:01:29 #25
459912 FlippingCoin
pronouns: papoea/zakazulu
pi_205833235
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 september 2022 18:51 schreef sly-nl het volgende:

[..]
:Y
Inclusief een poesfoto van de bloemkoolwratten door-gespioneerd via de assistente van haar dermatoloog!@
En een foto van haar neusgat :r
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  zondag 4 september 2022 @ 11:59:27 #26
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_205839414
Waarom is ze bezig met de opening van haar winkel in Amsterdam terwijl zij een burn-out heeft? Dat is toch raar?
With love :*
pi_205851770
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 11:59 schreef girlnextdoor. het volgende:
Waarom is ze bezig met de opening van haar winkel in Amsterdam terwijl zij een burn-out heeft? Dat is toch raar?
Omdat ze geen burn-out heeft, ze heeft inderdaad al iets van 3 weken geen enkele video meer gemaakt, wel die wekelijkse podcast met Mark Koster (waarin ze heel negatief is over mensen die haar spullen kopen en op haar reageren). En er wordt in De Pijp een kledingwinkel geopend.

Ze heeft het heel slim gedaan, de juice heeft een stevige afzetmarkt voor de Dappermarkt-gewaden gecreëerd,
zodat ze (voorlopig?) op een zondagavond met nieuwe jurkjes evenveel kan verdienen als met een maand juice.
‘Er zijn geen feiten, alleen interpretaties.’
  maandag 5 september 2022 @ 09:30:04 #28
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_205851817
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2022 19:16 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Burn-out? Lol.

quote:
Het is de zoveelste BN’er-man die is ontmaskerd als vreemdganger
Daar zeggen ze wat trouwens. Waarom roddelt die Yvonne eigenlijk alleen maar over mannen?
pi_205851868
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2022 09:30 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
[..]
Daar zeggen ze wat trouwens. Waarom roddelt die Yvonne eigenlijk alleen maar over mannen?
Nee, er zijn maar liefst 2 opties:

A-> man = vreemdganger en narcist
B-> vrouw = leugenaar en golddigger
pi_205866413
Yvonne Coldeweijer: ‘Arjen Lubach stuurt advocaat op me af!’
https://www.mediacourant.(...)t-advocaat-op-me-af/

Ik gok zomaar dat er al aardig wat mailtjes van advocaten haar mailbox heeft weten te bereiken en dat ze daarom steeds stiller wordt.
:W
  dinsdag 6 september 2022 @ 16:47:50 #31
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205868130
Wat is het toch een ontzettend vals mens.
The love you take is equal to the love you make.
pi_205869422
Wel apart dat Arjen dit voor elkaar heeft gekregen. Kan me voorstellen dat meer BN'ers geïnteresseerd zijn om dat te kunnen regelen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_205869676
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 18:42 schreef TheVulture het volgende:
Wel apart dat Arjen dit voor elkaar heeft gekregen. Kan me voorstellen dat meer BN'ers geïnteresseerd zijn om dat te kunnen regelen
Gewoon een advocaat sturen en hoog inzetten, blijkbaar. In showbizz land zijn ze ook wel een beetje de weg kwijt. De beste manier om om te gaan met roddels en achterklap is gewoon negeren en de aanstichter zoals Yvonne de eer niet geven om op haar roddels te reageren op televisie. Zelfs Linda de Mol doet op tv alsof haar privéleven onze zaak is.

Ze moet zichzelf ook niet belangrijker maken dan ze is, die Yvonne, met dat 'hij durft er niks over te zeggen in z'n show'. Ik zou haar dat ook niet gunnen. :P
Pedofilie en homoseksualiteit, daar bestaat natuurlijk ook een link tussen, maar dat hoor je nooit om homoseksuelen te beschermen.
  woensdag 7 september 2022 @ 00:23:56 #34
165264 puzziepie
C'est La Fucking Vie
pi_205873918
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 september 2022 13:41 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Yvonne Coldeweijer: ‘Arjen Lubach stuurt advocaat op me af!’
https://www.mediacourant.(...)t-advocaat-op-me-af/

Ik gok zomaar dat er al aardig wat mailtjes van advocaten haar mailbox heeft weten te bereiken en dat ze daarom steeds stiller wordt.
:W
Mooi!! Vies wijf
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205949727
Er is na een maand een nieuwe video en het is allemaal gebakken lucht.
Slachtoffer is ditmaal Tahmina Akefi die - uiteraard in het maatschappelijk belang - volledig wordt belasterd
op basis van 1 (een) bron die iets via via heeft gehoord.
  maandag 12 september 2022 @ 18:17:47 #36
165264 puzziepie
C'est La Fucking Vie
pi_205950059
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 17:44 schreef JourneyBlue het volgende:
Slachtoffer is ditmaal Tahmina Akefi die - uiteraard in het maatschappelijk belang - volledig wordt belasterd
Walgelijk!! Wat een ziek wijf. :r
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205950126
Wat is de juice dan?
pi_205950242
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 18:24 schreef Donna het volgende:
Wat is de juice dan?
Nou hou je vast:

1 man = 1 bron heeft Yvonne in januari berichtjes gestuurd dat hij nadat Tahmina al bij de NOS weg was
(ze werkte daar van 2007-2011) daar in dienst is getreden en *uit de eerste hand heeft gehoord* van een vrouwelijke collega daar dat Tahmina verliefd was op haar vriend en haar vervolgens is gaan treiteren/lastigvallen/stalken middels gemene briefjes op de wc, het vermeend saboteren van een montage.
Tahmina zou zijn ontslagen door NOS (enorme rel).

De spion heeft nog iemand anders gesproken die een vriendin heeft die soortgelijke dingen heeft meegemaakt met Tahmina. en zegt dat er misschien een rechtzaak zou zijn geweest, die niet terug is te vinden, noch door Yv, noch door een advocaat.

In haar hoofd vond Yv Tahmina al ongeloofwaardig en haar gedrag niet gepast (privézaken op straat gooien is niet smaakvol genoeg en had Peter dat wel gewild). En dat verhaal van de spion bevestigde haar voorgevoel over T.

De mannelijke NOS-bron noemt T. iemand met een zeer rijke fantasie (hij kent haar niet eens persoonlijk)
en Yv vindt het hele verhaal aannemelijk, want hij werkt echt bij de NOS (heeft ze op Linkedin oid gezien)
en waarom zou hij dit verzinnen.

Verder en dat is kwalijk, suggereert ze dat de briefjes van Peter wellicht niet echt zijn.
Noemt Tahmina een obsessief, pathologisch typje dat het verhaal uitmelkt (business-model rond de dood van Peter), niet oprecht, niet betrouwbaar, niet integer. Wie zegt dat haar verhaal waar is?

Alles met een beroep op het maatschappelijk belang (het is in ons belang om te onderzoeken hoe betrouwbaar Tahmina is), ook al is een bron geen bron, hoor&wederhoor geprobeerd
(Tahmina heeft Yv geblokkeerd op IG, en niet op e-mail naar 2 mailadressen (1 gegokt) gereageerd, NOS geeft aan niet te in te gaan op vragen over (ex-)werknemers)

[ Bericht 0% gewijzigd door JourneyBlue op 12-09-2022 19:28:00 ]
pi_205950949
pi_205951085
Oh my. :')
pi_205951399
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 17:44 schreef JourneyBlue het volgende:
Wat een naar mens die Yvonne ze maakt veel mensen kapot.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_205951447
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 18:35 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Nou hou je vast:

1 man = 1 bron heeft Yvonne in januari berichtjes gestuurd dat hij nadat Tahmina al bij de NOS weg was
(ze werkte daar van 2007-2011) daar in dienst is getreden en *uit de eerste hand heeft gehoord* van een vrouwelijke collega daar dat Tahmina verliefd was op haar vriend en haar vervolgens is gaan treiteren/lastigvallen/stalken middels gemene briefjes op de wc, het vermeend saboteren van een montage.
Tahmina zou zijn ontslagen door NOS (enorme rel).

De spion heeft nog iemand anders gesproken die een vriendin heeft die soortgelijke dingen heeft meegemaakt met Tahmina. en zegt dat er misschien een rechtzaak zou zijn geweest, die niet terug is te vinden, noch door Yv, noch door een advocaat.

In haar hoofd vond Yv Tahmina al ongeloofwaardig en haar gedrag niet gepast (privézaken op straat gooien is niet smaakvol genoeg en had Peter dat wel gewild). En dat verhaal van de spion bevestigde haar voorgevoel over T.

De mannelijke NOS-bron noemt T. iemand met een zeer rijke fantasie (hij kent haar niet eens persoonlijk)
en Yv vindt het hele verhaal aannemelijk, want hij werkt echt bij de NOS (heeft ze op Linkedin oid gezien)
en waarom zou hij dit verzinnen.

Verder en dat is kwalijk, suggereert ze dat de briefjes van Peter wellicht niet echt zijn.
Noemt Tahmina een obsessief, pathologisch typje dat het verhaal uitmelkt (business-model rond de dood van Peter), niet oprecht, niet betrouwbaar, niet integer. Wie zegt dat haar verhaal waar is?

Alles met een beroep op het maatschappelijk belang (het is in ons belang om te onderzoeken hoe betrouwbaar Tahmina is), ook al is een bron geen bron, hoor&wederhoor geprobeerd
(Tahmina heeft Yv geblokkeerd op IG, en niet op e-mail naar 2 mailadressen (1 gegokt) gereageerd, NOS geeft aan niet te in te gaan op vragen over (ex-)werknemers)
Allemaal van horen zeggenen dan dit zo groot brengen. Burn yvonne burn. })
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_205951504
Oké, ik had hoge verwachtingen. Maar ik snap hier echt helemaal niks van.
|:(
  dinsdag 13 september 2022 @ 01:32:04 #44
165264 puzziepie
C'est La Fucking Vie
pi_205955749
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205977722
Ander kanaal maar wat juicechannel doet is eigenlijk gewoon soort van afpersing

Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_205977745
M is de bekende persoon?
pi_205977765
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 20:42 schreef Donna het volgende:
M is de bekende persoon?
Ja
pi_205977799
He gets, nou moet ik nog gaan nadenken ook.
pi_205977811
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 20:41 schreef RipCity het volgende:

[ link | afbeelding ]
Dit gaat écht te ver.
pi_205978535
1x is genoeg.
pi_205978548
Haha reality.fbi vraagt of mensen juice hebben over Mauron Vlaar. De kerel van Tabitha. Tabitha is hoogzwanger.
M.

1+1=
pi_205978577
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 21:44 schreef Donna het volgende:
Haha reality.fbi vraagt of mensen juice hebben over Mauron Vlaar. De kerel van Tabitha. Tabitha is hoogzwanger.
M.

1+1=
Ik begin me inmiddels af te vragen of je, zodra je bekend wordt, automatisch vreemdgaat. :')

Is er dan niemand monogaam? :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 14 september 2022 @ 23:01:05 #53
6941 APK
Factual, I think.
pi_205979613
Tahmina, Tabitha, ik volg het allemaal niet meer ;(
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_205979628
quote:
11s.gif Op woensdag 14 september 2022 23:01 schreef APK het volgende:
Tahmina in de tijd van Peter? :Y)
pi_205980202
quote:
11s.gif Op woensdag 14 september 2022 23:01 schreef APK het volgende:
Je vergeet Talitha.
  donderdag 15 september 2022 @ 08:07:14 #56
6941 APK
Factual, I think.
pi_205981131
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 00:03 schreef JourneyBlue het volgende:

Je vergeet Talitha.
Even via google gekeken wie dat ook alweer is en: Verdomd ja, die kwam laatst ook nog voorbij in deze reeks!
Heeft oerhollandse yvon misschien iets tegen exotische vrouwen?
Of vrouwen met exotische namen?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_205981151
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 21:44 schreef Donna het volgende:
M.

1+1=
Dan heb je het dreigement van Juichechannel gemist geloof ik.
pi_205981604
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 08:10 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Dan heb je het dreigement van Juichechannel gemist geloof ik.
Wie heeft dat gemist?
  donderdag 15 september 2022 @ 09:09:20 #59
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205981617
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 09:08 schreef Donna het volgende:

[..]
Wie heeft dat gemist?
Welk dreigement?
pi_205981847
De juice die Yvonne bracht over Tahmina komt ook niet echt lekker van de grond.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_205982290
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 20:41 schreef RipCity het volgende:

[ link | afbeelding ]
Ik ben wel benieuwd wie M is :D
pi_205982354
quote:
17s.gif Op donderdag 15 september 2022 10:09 schreef Mazikeen het volgende:

[..]
Ik ben wel benieuwd wie M is :D
Mauron Vlaar, vriend van de hoogzwangere Tabitha
pi_205982363
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 10:14 schreef Duiker64 het volgende:

[..]
Mauron Vlaar, vriend van de hoogzwangere Tabitha
ow waar is hij bekend van dan? de vriend van?

Jeetje wat een kut juice _O-
pi_205982401
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 09:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Welk dreigement?
zie screenprint Juicechannel in #45 hierboven. Echt niet normaal dat iemand op deze wijze wordt gechanteerd door een stel ongeletterden met een juicekanaaltje, ongeacht wat hij gedaan heeft. Vraag me af of hier iets juridisch mogelijk is.
  donderdag 15 september 2022 @ 10:21:20 #65
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205982433
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 10:19 schreef Duiker64 het volgende:

[..]
zie screenprint Juicechannel in #45 hierboven. Echt niet normaal dat iemand op deze wijze wordt gechanteerd door een stel ongeletterden met een juicekanaaltje, ongeacht wat hij gedaan heeft. Vraag me af of hier iets juridisch mogelijk is.
:{
pi_205983715
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2022 09:29 schreef Deisyy het volgende:
Ja dit dacht ik ook ja. :7
pi_205983908
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 10:19 schreef Duiker64 het volgende:

[..]
Inderdaad. Wat een vies vals wijf is die Yvonne.
  donderdag 15 september 2022 @ 12:27:12 #68
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205983923
quote:
99s.gif Op donderdag 15 september 2022 12:25 schreef praadje het volgende:

[..]
Dat is volgens mij niet het kanaal van Yvonne.
pi_205983928
quote:
99s.gif Op donderdag 15 september 2022 12:25 schreef praadje het volgende:

[..]
dit komt niet van Yvonne maar van die 2 kneusjes van Juicechannel
pi_205983972
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 12:27 schreef Duiker64 het volgende:

[..]
dit komt niet van Yvonne maar van die 2 kneusjes van Juicechannel
Oh die kijk ik nooit. Ik zie Yvonne wel eens voorbij komen maar ik kijk toch liever bij Reality FBI. Al gaan die met de laatste juice ook ver. Ik hoop niet dat ze dezelfde kant opgaan als Yvonne.
pi_205984149
quote:
99s.gif Op donderdag 15 september 2022 12:31 schreef praadje het volgende:

[..]
Oh die kijk ik nooit. Ik zie Yvonne wel eens voorbij komen maar ik kijk toch liever bij Reality FBI. Al gaan die met de laatste juice ook ver. Ik hoop niet dat ze dezelfde kant opgaan als Yvonne.
Ik denk dat RealityFBI juist aan wilde geven dat het super duidelijk was wie JC bedoelde en het oneens was
met deze chantage/afdreiging/dwang, terwijl T zwanger is. Story heeft er ook maar kort gestaan.

Tabitha had ook in no time allemaal berichtjes op haar insta, het kon eigenlijk alleen Tabitha of Toprak Yalciner
zijn qua combinatie (hoog)zwanger+partner wiens voornaam met een M begint.

Verder bizarre en potentieel schadelijke actie van JC, wat levert het ze op als "M' het aan zijn vrouw die op het punt van bevallen staat, gaat vertellen?

er was nog een 2e pagina in hun story overigens:

pi_205984171
quote:
Is verder besproken in die suffe podcast met Mark Koster.
Maar zelfs de fanboys van Mediacourant hebben het niet eens opgepikt inderdaad.
pi_205984265
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 12:49 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Ik denk dat RealityFBI juist aan wilde geven dat het super duidelijk was wie JC bedoelde en het oneens was
met deze chantage/afdreiging/dwang, terwijl T zwanger is. Story heeft er ook maar kort gestaan.

Tabitha had ook in no time allemaal berichtjes op haar insta, het kon eigenlijk alleen Tabitha of Toprak Yalciner
zijn qua combinatie (hoog)zwanger+partner wiens voornaam met een M begint.

Verder bizarre en potentieel schadelijke actie van JC, wat levert het ze op als "M' het aan zijn vrouw die op het punt van bevallen staat, gaat vertellen?

er was nog een 2e pagina in hun story overigens:

[ afbeelding ]
Ah, dan heb ik het verkeerd begrepen. Vond het al zo naar dat ze zich tot zoiets zouden verlagen.
pi_206015125
It takes one to know one?

“Tahmina is niet helemaal goed. Als dit waar is, dan spoort zij niet. Als ik dit soort verhalen hoor, en ik krijg er een beeld bij wat voor soort persoon dit is – een soort obsessief, pathologisch typje – dan denk ik dat het goed is dat wij dit weten. What the f*ck is dit voor een persoon?”

Verder weet ik niet waar ik dit moet plaatsen. Bij Hazes topic, Mediacourant topic?

Liefje Peter R. de Vries onder vuur: ‘Dit is de nieuwe Rachel Hazes’
https://www.mediacourant.(...)nieuwe-rachel-hazes/
pi_206015685
quote:
5s.gif Op zondag 18 september 2022 09:29 schreef Bep-Vetklep het volgende:
It takes one to know one?

“Tahmina is niet helemaal goed. Als dit waar is, dan spoort zij niet. Als ik dit soort verhalen hoor, en ik krijg er een beeld bij wat voor soort persoon dit is – een soort obsessief, pathologisch typje – dan denk ik dat het goed is dat wij dit weten. What the f*ck is dit voor een persoon?”

Verder weet ik niet waar ik dit moet plaatsen. Bij Hazes topic, Mediacourant topic?

Liefje Peter R. de Vries onder vuur: ‘Dit is de nieuwe Rachel Hazes’
https://www.mediacourant.(...)nieuwe-rachel-hazes/
Kan in alle 3 in principe

Verder heeft Mediacourant het ein-de -ijk aangedurfd de Tahmina juice ( |:( ) in weliswaar zwaar verdunde vorm te plaatsen met een steunverklaring van Henk Strootman (helemaal model Rachel zeg maar).

Wat Yvonne heeft gemeld staat in mijn post # 38 hierboven.
pi_206027858
quote:
Parra.nu

Kees van der Spek haalt hard uit naar vriendin Peter R. de Vries, zij reageert!

Kees van der Spek heeft een boekje gedaan over Tahmina Akefi, de vriendin van Peter R. de Vries. Volgens Kees maakt Tahmina haar liefdesverhaal met de overleden Peter R. de Vries veel groter dan het daadwerkelijk was.

Kees van der Spek
In de podcast ‘De Geboden van Slagter en Dresselhuys’ vraagt Cisca Dresselhuys aan Kees wat hij vindt van het boek dat Tahmina uit gaat brengen. “Het bijzondere is dat we haar tijdens al die jaren dat ze een relatie had, bijna niet gezien hebben. Nooit eigenlijk” begint hij.

Volgens hem liet Peter zich niet vaak uit over zijn liefde voor Tahmina omdat het een knipperlichtrelatie zou zijn geweest. “En ik heb Peter nauwelijks over haar gehoord, moet ik eerlijk zeggen. Ik begreep ook dat het vaak aan en weer uit was.”

kees van der spek
Relatie
Om die reden denkt Kees dat Tahmina het allemaal veel groter maakt dan het eigenlijk is. “Dus ik denk dat ze het nu postuum heel groot maakt. Maar ik vind het niet altijd heel fris wat daar gebeurt.” Hij staat niet helemaal achter het boek dat binnenkort uitkomt.

“Ik wist natuurlijk wel van haar bestaan en de relatie, maar ik had niet het idee dat het allemaal zo groot was. Nu is ze opeens heel erg op de voorgrond. Dat moet ze natuurlijk zelf weten. Maar volgens mij brengt ze daar meer verdriet mee teweeg dan dat ze daar iemand mee helpt”, aldus Kees.

Reactie Tahmina
Aan Shownieuws laat Tahmina weten dat ze het bedroevend vindt dat haar integriteit in twijfel wordt getrokken. Ze zou namelijk samen met Peter al aan dit boek zijn begonnen. Patty Brard vertelde aan de Shownieuws-tafel dat deze uitspraak een sneer terug leek naar Kees. Tahmina zegt dat ze pas zal reageren op de aantijgingen als het boek in de winkels ligt.

Eerder haalde ook misdaadverslaggever Henk Strootman uit naar Tahmina. “Nederland heeft een nieuwe Rachel Hazes. Haar naam: Tahmina Akefi” schreef hij. “Naar eigen zeggen de laatste grote liefde van Peter R. de Vries en dat zullen we weten ook. Want we kunnen niet zeggen dat Tahmina in stilte rouwt.”
Just because you're paranoid
Don't mean they're not after you
pi_206028196
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2022 11:46 schreef Poppejans het volgende:

[..]
Parra.nu

Kees van der Spek heeft een boekje gedaan over Tahmina Akefi, de vriendin van Peter R. de Vries. Volgens Kees maakt Tahmina haar liefdesverhaal met de overleden Peter R. de Vries veel groter dan het daadwerkelijk was.

Kees van der Spek
In de podcast ‘De Geboden van Slagter en Dresselhuys’ vraagt Cisca Dresselhuys aan Kees wat hij vindt van het boek dat Tahmina uit gaat brengen. “Het bijzondere is dat we haar tijdens al die jaren dat ze een relatie had, bijna niet gezien hebben. Nooit eigenlijk” begint hij.

Volgens hem liet Peter zich niet vaak uit over zijn liefde voor Tahmina omdat het een knipperlichtrelatie zou zijn geweest. “En ik heb Peter nauwelijks over haar gehoord, moet ik eerlijk zeggen. Ik begreep ook dat het vaak aan en weer uit was.”

kees van der spek
Relatie
Om die reden denkt Kees dat Tahmina het allemaal veel groter maakt dan het eigenlijk is. “Dus ik denk dat ze het nu postuum heel groot maakt. Maar ik vind het niet altijd heel fris wat daar gebeurt.” Hij staat niet helemaal achter het boek dat binnenkort uitkomt.

“Ik wist natuurlijk wel van haar bestaan en de relatie, maar ik had niet het idee dat het allemaal zo groot was. Nu is ze opeens heel erg op de voorgrond. Dat moet ze natuurlijk zelf weten. Maar volgens mij brengt ze daar meer verdriet mee teweeg dan dat ze daar iemand mee helpt”, aldus Kees.

Reactie Tahmina
Aan Shownieuws laat Tahmina weten dat ze het bedroevend vindt dat haar integriteit in twijfel wordt getrokken. Ze zou namelijk samen met Peter al aan dit boek zijn begonnen. Patty Brard vertelde aan de Shownieuws-tafel dat deze uitspraak een sneer terug leek naar Kees. Tahmina zegt dat ze pas zal reageren op de aantijgingen als het boek in de winkels ligt.

Eerder haalde ook misdaadverslaggever Henk Strootman uit naar Tahmina. “Nederland heeft een nieuwe Rachel Hazes. Haar naam: Tahmina Akefi” schreef hij. “Naar eigen zeggen de laatste grote liefde van Peter R. de Vries en dat zullen we weten ook. Want we kunnen niet zeggen dat Tahmina in stilte rouwt.”

HEeft iemand al de garp gemaakt dat de relatie maar een akefietje was :@
  Moderator maandag 19 september 2022 @ 20:47:04 #78
184769 crew  Deisyy
pi_206034278
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2022 11:46 schreef Poppejans het volgende:

[..]
Parra.nu

Kees van der Spek

kees van der spek
Relatie

Reactie Tahmina

Dus er is toch iemand die er verder op door gaat.
pi_206035558
quote:
11s.gif Op maandag 19 september 2022 20:47 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dus er is toch iemand die er verder op door gaat.
- Henk Strootman
- Kees van der Spek
- Mark Koster heeft wat met de NOS gebeld en Hans Laroes en Marcel Gelauff gesproken,
het is een beetje eerst de conclusie neerzetten en dan je betoog invullen, dat gaat makkelijker nu iedereen ineens stoer dingen durft te zeggen.
pi_206279439
pi_206860163
Als je denkt dat Yvonne niet lager kan gaan. :r

Marc van der Linden ligt in het ziekenhuis vanwege een herseninfarct.

twitter
pi_206860222
twitter
pi_206860263
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 20:53 schreef Bep-Vetklep het volgende:

Medewerkers in het ziekenhuis vragen om details te delen. Ziek. :r
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 21:13:00 #84
184769 crew  Deisyy
pi_206860506
Wat een smerig wijf is het toch :r
pi_206860606
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 11:32 schreef Janine12345 het volgende:
Altijd het zelfde met die aandachts influencers. Dat ze allen den burnout mogen krijgen en ze niemand meer kunnen lastig vallen met die onzin van ze. Influencers en social media zijn echt de gezwellen van de huidige samenleving geworden
pi_206862503
Marc van der Linden heeft maandagavond fel uitgehaald naar roddelkoningin Yvonne Coldeweijer. Zij riep via sociale media ’spionnen’ in het VU medisch centrum (VUmc) op om informatie over hem te delen. Van der Linden ligt in het ziekenhuis vanwege een herseninfarct.

„Hoe hoerig om aandacht kun je zijn?”, reageert een boze Van der Linden op Instagram. „Yvonne roept het personeel op tot het plegen van een misdaad (openbaar maken medisch dossier). Rapporteer die vrouw.”

Coldeweijer laat enkele momenten later op Instagram weten de informatie die zij zocht al ontvangen te hebben. „Ik wilde gewoon even weten hoe je aan dat blauwe oog was gekomen, maar ik heb al van VUmc-spionnen gehoord dat je op een punt bent gevallen. Veel beterschap.”

Beroepsgeheim
Het VUmc gaat er niet van uit dat personeel informatie heeft gelekt naar Coldeweijer. Het ziekenhuis in Amsterdam onderzoekt de zaak niet en onderneemt ook geen actie tegen de roddelkoningin, zo laat een woordvoerder maandagavond weten aan het ANP. „Onze medewerkers hebben privacy heel hoog in het vaandel. Zij weten dat alle medische informatie tot het beroepsgeheim behoort. En wij hebben geen enkele reden om aan te nemen dat een van onze medewerkers dat geheim geschonden heeft.”

Het ziekenhuis bevestigt officieel ook niet dat Van der Linden op dit moment een van de patiënten is.

https://www.telegraaf.nl/(...)rapporteer-die-vrouw

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_206862912
Dit is wel weer een ludieke actie van haar. Wat voor een grens kan ze nu weer overschrijden? Een begrafenis spion? Misschien mooie content pakken tijdens een operatie van een bner? Wel vermakelijk deze saga.
pi_206864214
Geweldige reactie weer, "ik vroeg het aan de bezoekers en andere patiënten, niet aan medewerkers", oh ja, dan is het het inhoudelijk prima 8)7

Uhm, misschien moet je iemand die herstellende is van een herseninfarct gewoon met rust laten?
Is dat ook een optie Yvonne?
pi_206864259
Ik vind het nog veel smeriger dat ze net doet alsof ze zo begaan is met hem, met haar beterschap, terwijl ze net het grootste mes die in haar bestekbak lag in zijn rug heeft geplant. En ook nog uitlachen om de vele fouten die hij had gemaakt in het berichtje door zijn infarct.
Echt vies. :r
pi_206864280
Zag trouwens net dat die Argentijnse voetballer met wie Yvonne een paar jaar geleden vreemd ging voor de 2e keer is gedumpt door Ajax.

Gek genoeg staat die aflevering niet meer op haar YT
pi_206864359
Ik vind het wel iets hebben dat ze bn'ers aanpakt, ook al is het soms moreel verwerpelijk. Boeien, bn'ers zijn zelf altijd en overal bezig om via insta hun "imago" hoog te houden, en wanneer het negatieve impact kan hebben gooien ze direct hun account leeg, of worden de comments uitgezet en vragen ze weer "privacy", om vervolgens met een zielig verhaal te komen voor sympathie.

Die Marc is zelf geen haar beter. Zat niet voor niks jarenlang bij Boulevard.
pi_206864447
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 10:40 schreef JourneyBlue het volgende:
Zag trouwens net dat die Argentijnse voetballer met wie Yvonne een paar jaar geleden vreemd ging voor de 2e keer is gedumpt door Ajax.

Gek genoeg staat die aflevering niet meer op haar YT
Welke speler ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 29 november 2022 @ 11:02:53 #93
80382 manny
30 is best veel
pi_206864503
Van der Linden die hierover klaagt. Dat is alsof Bløf klaagt over slechte songteksten in Nederlandstalige liedjes. Het moet niet gekker worden.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_206864530
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 10:56 schreef tong80 het volgende:

[..]
Welke speler ?

Het was niet bepaald de AIVD kerstpuzzel qua moeilijkheidsgraad van de omschrijving, maar ok:

dinsdag 29 november 2022 @ 11:17:25 #95
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_206864645
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 november 2022 10:48 schreef boskameel het volgende:
Boeien, veel bn'ers zijn zelf altijd en overal bezig om via insta hun "imago" hoog te houden,
pi_206864914
quote:
Ik vind het wel iets hebben dat ze bn'ers aanpakt, ook al is het soms moreel verwerpelijk. Boeien, bn'ers zijn zelf altijd en overal bezig om via insta hun "imago" hoog te houden, en wanneer het negatieve impact kan hebben gooien ze direct hun account leeg, of worden de comments uitgezet en vragen ze weer "privacy", om vervolgens met een zielig verhaal te komen voor sympathie.

Het zijn natuurlijk niet alle bekende Nederlanders die zich zo gedragen, maar ik vind het sowieso wel een gek gegeven dat veel mensen denken dat als je je geld verdient met in de media werken dat je dan maar meteen volledig binnenstebuiten gekeerd mag worden, want ja, je krijgt toch zo goed betaald met je kop op de tv.

Hetzelfde als met profvoetballers. Omdat je van de sport houdt en op het hoogste niveau wil spelen en daar bakken met geld verdiend heb je ook opeens een voorbeeldfunctie. Vind ik ook altijd maar wat gek, zekerbals je bedenkt dat de populairste en meest memorabele spelers zich vaak schuldig maakten aan onaangepast gedrag. Terwijl ze het doen mag het niet, en later vinden we het maar wat leuk en eigenzinnig.
pi_206865092
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2022 11:36 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Het zijn natuurlijk niet alle bekende Nederlanders die zich zo gedragen, maar ik vind het sowieso wel een gek gegeven dat veel mensen denken dat als je je geld verdient met in de media werken dat je dan maar meteen volledig binnenstebuiten gekeerd mag worden, want ja, je krijgt toch zo goed betaald met je kop op de tv.
Dit soort dingen valt dan vaak samen met gunfactor en aandachtszoekerij. Als een bn'er er ludiek mee omgaat en zelfspot heeft waait het veel sneller over dan om je heen schoppen, ontkennen en verongelijkt reageren. Ik kan er weinig medelijden mee hebben. Wel de lusten niet de lasten zegmaar. Als die Marc gewoon had gereageerd dat hij die "spionnen" ( :')) hartelijk ontvangt is dat al heel anders.

quote:
Hetzelfde als met profvoetballers. Omdat je van de sport houdt en op het hoogste niveau wil spelen en daar bakken met geld verdiend heb je ook opeens een voorbeeldfunctie. Vind ik ook altijd maar wat gek, zekerbals je bedenkt dat de populairste en meest memorabele spelers zich vaak schuldig maakten aan onaangepast gedrag. Terwijl ze het doen mag het niet, en later vinden we het maar wat leuk en eigenzinnig.
Ik denk helemaal niet dat "we" het leuk en eigenzinnig vinden wat "ze" uitspoken. Alleen de mensen die gevoelig zijn voor een bepaald imago vinden dit tof. Veel mensen die de egotripperij van Ronaldo of Ibrahimovic walgelijk vinden. Het is gewoon een act. Laat staan gedrag Promes of Ihattaren, en verder heb je natuurlijk nog Depay en consorten die kritiek en opmerkingen afdoen als "haten" en op insta pochen en docu's over zichzelf maken.
pi_206865536
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 november 2022 11:50 schreef boskameel het volgende:

[..]
Dit soort dingen valt dan vaak samen met gunfactor en aandachtszoekerij. Als een bn'er er ludiek mee omgaat en zelfspot heeft waait het veel sneller over dan om je heen schoppen, ontkennen en verongelijkt reageren. Ik kan er weinig medelijden mee hebben. Wel de lusten niet de lasten zegmaar. Als die Marc gewoon had gereageerd dat hij die "spionnen" ( :')) hartelijk ontvangt is dat al heel anders.
[..]
Ik denk helemaal niet dat "we" het leuk en eigenzinnig vinden wat "ze" uitspoken. Alleen de mensen die gevoelig zijn voor een bepaald imago vinden dit tof. Veel mensen die de egotripperij van Ronaldo of Ibrahimovic walgelijk vinden. Het is gewoon een act. Laat staan gedrag Promes of Ihattaren, en verder heb je natuurlijk nog Depay en consorten die kritiek en opmerkingen afdoen als "haten" en op insta pochen en docu's over zichzelf maken.
Over 30 jaar wel, dat bedoel ik. Iedereen vond Maradonna een geweldige persoonlijkheid terwijl hij een snuivende gek was geworden die meer criminele contacten had dan Promes en Ihattaren bij elkaar. Die hypocrisie vind ik sneu.
pi_206865555
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 10:30 schreef JourneyBlue het volgende:
Geweldige reactie weer, "ik vroeg het aan de bezoekers en andere patiënten, niet aan medewerkers", oh ja, dan is het het inhoudelijk prima 8)7

Uhm, misschien moet je iemand die herstellende is van een herseninfarct gewoon met rust laten?
Is dat ook een optie Yvonne?
quote:
18s.gif Op dinsdag 29 november 2022 10:37 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ik vind het nog veel smeriger dat ze net doet alsof ze zo begaan is met hem, met haar beterschap, terwijl ze net het grootste mes die in haar bestekbak lag in zijn rug heeft geplant. En ook nog uitlachen om de vele fouten die hij had gemaakt in het berichtje door zijn infarct.
Ik gun weinig mensen het slechtste, maar het zou heerlijk zijn als karma eens haar werk zou doen bij haar. Dat er uberhaupt mensen een euro spenderen om haar narcistische kutkarakter te spekken.
pi_206865573
quote:
18s.gif Op dinsdag 29 november 2022 10:37 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Dit. Echt afschuwelijk.
pi_206866271
quote:

Dat is waar.

Ik persoonlijk vind dat er wel een grens ligt bij een ziekenhuis. Roddelbladen, oké. Maar zodra iemand zo slecht ligt, gewoon stoppen.
pi_206866392
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 20:53 schreef Bep-Vetklep het volgende:

Marc van der Linden ligt in het ziekenhuis vanwege een herseninfarct.

[ twitter ]

Voor het eerst ben ik het eens met Peter junior.
#superniger2020
  dinsdag 29 november 2022 @ 13:55:40 #103
214643 Nober
#Altijdtegenons
pi_206866486
Met z'n crystal meth harses op z'n oog gevallen. :blauwoog:
  Manager PR / Moderator dinsdag 29 november 2022 @ 17:48:10 #104
269689 crew  Viv
pi_206870648
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 13:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat is waar.

Ik persoonlijk vind dat er wel een grens ligt bij een ziekenhuis. Roddelbladen, oké. Maar zodra iemand zo slecht ligt, gewoon stoppen.
Dit. Als een BN'er buiten werktijd op een terrasje zit of in de Efteling rondloopt en er wordt een foto van diegene gemaakt of zo, dat is het risico van het vak. Maar in iemands privéleven mengen terwijl diegene in het ziekenhuis ligt, dat is gewoon not done. Of het nou via personeel of patiënten/bezoekers geritseld wordt, dat maakt niet eens uit. Een nieuw dieptepunt voor Yvonne. :X
pi_206871732
Hopelijk gaan ze Yvonne juridisch aanpakken.

https://nos.nl/artikel/24(...)en-medische-gegevens
#superniger2020
pi_206871793
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2022 18:46 schreef superniger het volgende:
Hopelijk gaan ze Yvonne juridisch aanpakken.

https://nos.nl/artikel/24(...)en-medische-gegevens
Wel tamelijk ironisch. Als je daar of in het AMC ligt kan je onbekende buuf bellen en info opvragen zodra ze jammert dat ze meeleeft.
Privacy kennen ze sowieso niet.
Maar dat Yvonne oproept is ook wel not done.
  Moderator dinsdag 29 november 2022 @ 18:51:55 #107
184769 crew  Deisyy
pi_206871795
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 13:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat is waar.

Dit is wel een grens inderdaad, Yvonne heeft blijkbaar geen grenzen.
pi_206872060
Voor info over een blauw oog ook. Boeiend. Zoek dat uit als die man weer fris en wel thuis zit als je dat zo graag wilt weten.
  Manager PR / Moderator dinsdag 29 november 2022 @ 19:20:58 #109
269689 crew  Viv
pi_206872093
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 19:18 schreef Donna het volgende:
Voor info over een blauw oog ook. Boeiend. Zoek dat uit als die man weer fris en wel thuis zit als je dat zo graag wilt weten.
Of stuur een DM, aangezien hij wel weer op Instagram zat. :')
pi_206877569
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 18:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wel tamelijk ironisch. Als je daar of in het AMC ligt kan je onbekende buuf bellen en info opvragen zodra ze jammert dat ze meeleeft.
Privacy kennen ze sowieso niet.
Maar dat Yvonne oproept is ook wel not done.
In t lullige kleine streekziekenhuis in mijn woonplaats kan dat dus niey. Je krijgt gewoon geen antwoord en terecht.

Mbt Yvonne. Ze zet met die oproep mensen aan tot het plegen van een strafbaar feit. Medische gegevens openbaar maken is gewoon tegen de wet.

Ik mag graag een roddel lezen, maar er zijn inderdaad grenzen. Ziekte is er daar een van. Als mensen zo graag willen meeleven kunnen ze ook een kaartje sturen naar het ziekenhuis (dat sturen ze toch nog door als je het ziekenhuis al uit bent)
pi_206878476
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dit is wel een grens inderdaad, Yvonne heeft blijkbaar geen grenzen.
Die conclusie kunnen we inderdaad al langer trekken. Juist daarom hoop ik dat ze ooit zelf een bak stront over zich heen krijgt. De niet aflatende domheid die ze daarnaast uitkraamt en uitstraalt met haar teksten, die vastgeroeste Starbucks-beker en dat zuigende pijpmondje aan dat rietje.

Des te vermoeiender dat je daarmee in dit land dus rijk kunt worden :')
pi_206878788
ik vind dr vroeger ZOOOO lekker toen ze keet zong
pi_206879192
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 10:59 schreef TheVulture het volgende:

Des te vermoeiender dat je daarmee in dit land dus rijk kunt worden
Ze wordt op het internet alom gehaat. Hoe verdient ze dan zoveel geld dat ze er van kan leven. Heeft ze zoveel hersenloze volgers die betalen?
pi_206879208
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 12:04 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ze wordt op het internet alom gehaat. Hoe verdient ze dan zoveel geld dat ze er van kan leven. Heeft ze zoveel hersenloze volgers die betalen?
Ik las hier eens dat er ongeveer 3000 van die betalende mensen zijn die een tientje of 15 euro per maand aftikken, dus tel uit je winst :')
pi_206879315
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 10:59 schreef TheVulture het volgende:

[..]
en dat zuigende pijpmondje aan dat rietje.

Ik hoop op een uitgelekte sextape.
#superniger2020
pi_206879923
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 12:05 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik las hier eens dat er ongeveer 3000 van die betalende mensen zijn die een tientje of 15 euro per maand aftikken, dus tel uit je winst :')
Ja hoi, die Telegram groep is imiddels al opgeheven (er zaten 3000-6000 leden in p/m) omdat het doel van een eigen winkel on- en offline is behaald

en ze nu een omzet van een mio+ draait met kleding en accessoires:

https://twitter.com/i/status/1590652846944718849
pi_206892633
Yvonne Coldeweijer zegt sorry tegen Marc van der Linden: ‘Spijt’

“Marc van der Linden, het spijt me dat ik je heb laten schrikken. Dat heb je niet verdiend. Je ligt daar niet voor niks. Ik wou het niet erger maken en ik wou je niet opnaaien, dus hopelijk heeft het niet al teveel effect gehad.”

Hier had ze het bij moeten laten. Maar nee;

“Ik ben op een punt in mijn carrière waar het bijna normaal is dat ik medische shit van mensen ontvang in mijn dm en dat alle grenzen vervagen. Het is beroepsdeformatie. Ik vind het normaal en ineens werd ik er even mee geconfronteerd dat het helemaal niet normaal is natuurlijk, dus bij deze mijn excuses. (…) Dit was niet zo cool.”

En of het nog niet genoeg was;

“Jullie weten toch allemaal wel dat Marc van der Linden liegt over alles? Dan kun je lachen, maar ziek hoor. Weet je hoeveel dingen hij liegt? Hij heeft een hele, hele zware verslaving. Chrystal meth en dat soort shit. Hij zit zwaar aan de meth.”

Marc is volgens Yvonne duidelijk aan lager wal geraakt. “Hij wordt supervaak afgeperst door dealers en shit. Dat is iets wat ik heb gehoord. Dat gaat toch al heel lang in de rondte en iedereen weet dat hij over heel veel dingen liegt. (…) Bied jij nu ook je excuses aan voor al die keren dat je hebt gelogen?”

https://www.mediacourant.(...)an-der-linden-spijt/

:r :r
Dit is toch gewoon next level geestelijke mishandeling of hoe word zoiets genoemd in de DSM-5 handboek?
  donderdag 1 december 2022 @ 14:17:00 #118
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_206892798
quote:
18s.gif Op donderdag 1 december 2022 14:03 schreef Bep-Vetklep het volgende:

“Marc van der Linden, het spijt me dat ik je heb laten schrikken. Dat heb je niet verdiend. Je ligt daar niet voor niks. Ik wou het niet erger maken en ik wou je niet opnaaien, dus hopelijk heeft het niet al teveel effect gehad.”

“Ik ben op een punt in mijn carrière waar het bijna normaal is dat ik medische shit van mensen ontvang in mijn dm en dat alle grenzen vervagen. Het is beroepsdeformatie. Ik vind het normaal en ineens werd ik er even mee geconfronteerd dat het helemaal niet normaal is natuurlijk, dus bij deze mijn excuses. (…) Dit was niet zo cool.”

“Jullie weten toch allemaal wel dat Marc van der Linden liegt over alles? Dan kun je lachen, maar ziek hoor. Weet je hoeveel dingen hij liegt? Hij heeft een hele, hele zware verslaving. Chrystal meth en dat soort shit. Hij zit zwaar aan de meth.”

Marc is volgens Yvonne duidelijk aan lager wal geraakt. “Hij wordt supervaak afgeperst door dealers en shit. Dat is iets wat ik heb gehoord. Dat gaat toch al heel lang in de rondte en iedereen weet dat hij over heel veel dingen liegt. (…) Bied jij nu ook je excuses aan voor al die keren dat je hebt gelogen?”

Dit is toch gewoon next level geestelijke mishandeling of hoe word zoiets genoemd in de DSM-5 handboek?
Zo dan, koekkoek!
With love :*
pi_206892928
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2022 14:17 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Zo dan, koekkoek!
Ha ha ha. Carriere. :D

pi_206893112
quote:
18s.gif Op donderdag 1 december 2022 14:03 schreef Bep-Vetklep het volgende:

Inderdaad :r

En dan die opmerking dat ze ook weet welke BNer ooit zich heeft laten moeten behandelen voor een voorwerp in de anus. Waarom moet ze dat vermelden?

Hier schiet ze zichzelf weer flink mee in haar voet.
pi_206896878
quote:
Achteraf gezien vindt Yvonne dat ze de fout in is gegaan. “Ik kreeg een vrij betrouwbare bron die ik wel vaker spreek binnen en die zei: ‘Goh, Marc heeft een blauw oog. Ik heb vernomen dat het zou kunnen dat hij dit ook weer heeft verzonnen’” Ze vervolgt: “Dat is natuurlijk vrij cru als iemand écht een herseninfarct heeft gehad. Maar goed, je hoort het, je wil het onderzoeken, dus ik dacht: laat ik beginnen bij het blauwe oog. Is hij in elkaar geslagen of what happened? Ik heb dus een oproepje geplaatst of er nog VUmc-spionnen waren die ik even iets mocht vragen.”
quote:
Wel wijst ze erop dat Marc zelf ook niet eerlijk is over zijn huidige levensstijl. “Jullie weten toch allemaal wel dat Marc van der Linden liegt over alles? Dan kun je lachen, maar ziek hoor. Weet je hoeveel dingen hij liegt? Hij heeft een hele, hele zware verslaving. Chrystal meth en dat soort shit. Hij zit zwaar aan de meth.”

Wow, ik wist niet dat ik haar nog stommer kon vinden, toch gelukt.

Dus kort en goed: Marc heeft misschien geen hersenbloeding gehad, maar is in elkaar geslagen, volgens Yvonne
op basis van 1 (een) bron.

Volstrekt gebrek aan empathie, ze zegt dat Marc een hele zware verslaving heeft, als dat klopt dan is dat heel erg triest en geen juice. En ja, als iemand echt verslaafd is, dan is de kans vrij groot dat die persoon veel liegt, maar waarom moet iemand ook excuses aanbieden nadat zij "excuses" heeft aangeboden, is het gelijk oversteken, waarom is hij verantwoording schuldig aan haar?

Yvonne tikt zelf ook wel een DSM'etje aan lijkt het.
pi_206897964
Het zal maar in je vriendengroep zitten, zo'n gestoord mokkel. Altijd berekenend, altijd de balans opmaken, altijd maar de doelpalen van je eigen morele kompas verplaatsen naar aanleiding van de reacties van een ander. Pffff.

Ze kan beter gewoon een onlyfans accountje starten, die bimbos respecteer ik meer
  dinsdag 6 december 2022 @ 12:37:23 #123
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_206964979
quote:
19s.gif Op dinsdag 29 november 2022 11:02 schreef manny het volgende:
Van der Linden die hierover klaagt. Dat is alsof Bløf klaagt over slechte songteksten in Nederlandstalige liedjes. Het moet niet gekker worden.
Marc is een ontzettende klootzak dus geen greintje meelij.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_206964990
Als iemand al het slechte verdient is het Marc vd linden wel.
  dinsdag 6 december 2022 @ 12:41:16 #125
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206965011
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 12:37 schreef Vivi het volgende:

[..]
Hoe dat zo?
  dinsdag 6 december 2022 @ 16:00:17 #126
7889 tong80
Spleenheup
pi_206967463
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 12:37 schreef Vivi het volgende:

[..]
Leg eens uit.

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')