abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209071982
Je bent gewoon een walgelijk klerewijf als je een situatie uit 2016 met kinderen opnieuw oprakelt om centjes te verdienen terwijl de betrokkenen allang in harmonie met elkaar zijn.
Bemoei je er niet mee en stfu. :{w
  dinsdag 9 mei 2023 @ 15:00:05 #202
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_209072052
Wat een nepjuice, -O-
pi_209072075
Wat is de juice eigenlijk?
-nee-
  dinsdag 9 mei 2023 @ 16:05:30 #204
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_209072834
Ik zie hier mensen vallen over dat ze juice over iets uit 2016 oprakelt. Maar je bent toch vrij om dit wel of niet te lezen? Volg haar dan lekker niet als je dit te oud nieuws vindt of wat dan ook :')
Mattie heeft hier zelf voor gekozen doordat hij wist dat dit zo groot in het nieuws kwam toentertijd, terwijl hij dus al wist dat het éen grote leugen was. Eigen schuld dan, had je maar geen publiek persoon moeten worden en dit zo uitmelken toen. Schande dat hij zich eerst een vader durfde te noemen, ondanks hij dit al lang en breed wist :r
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_209072873
Dit is heel erg nasty van onze Yv. Ben benieuwd.
  dinsdag 9 mei 2023 @ 16:09:52 #206
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_209072895
Wanneer komt er een tegenbeweging op gang om Yvonne te exposen?
With love :*
pi_209072969
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 16:09 schreef girlnextdoor. het volgende:
Wanneer komt er een tegenbeweging op gang om Yvonne te exposen?
exposen als wat?
  dinsdag 9 mei 2023 @ 16:23:54 #208
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_209073029
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 16:17 schreef koemleit het volgende:

[..]
exposen als wat?
Ze heeft vast wat lijken in de kast.
With love :*
pi_209073126
Dus Mattie laat haar een aantal jaar geleden voor het oog van heel NL door het slijk gaan als de slet die hem bedrogen heeft en nu zijn ze opeens goede vrienden en vragen ze samen Yvonne haar juice te stoppen?

Die ex heeft groot gelijk dat ze de waarheid wilt vertellen, nadat het hele land over haar heen is gevallen.
Als de vork anders in de steel zit en Mattie niet het arme slachtoffer was dan mag dat best bekend worden.
pi_209073153
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 14:38 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik ben me ervan bewust dat ik wat gepikeerd reageer, laat ik stellen dat dat komt omdat ik iets soortgelijks minus kinderen heb meegemaakt met de vriendengroep van mijn ex partner, terwijl ex-partner en ik elkaar allang hebben vergeven voor iets heftigs wat is voorgevallen bij de breuk en ook gewoon goede vrienden zijn.
Jij hebt iets heel naars gedaan en anderen moeten daar nu hun mond over houden omdat het slachtoffer je vergeven heeft? Zo werkt het natuurlijk niet.
  dinsdag 9 mei 2023 @ 16:35:11 #211
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_209073170
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 15:02 schreef Marsenal het volgende:
Wat is de juice eigenlijk?
Mat had gezegd dat zijn ex vreemd ging maar ze bleken een vrij open relatie te hebben. Daarnaast heeft die blijkbaar slecht zaad dus wist die dat ze niet zwanger van hem was. :O
pi_209073240
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 16:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Mat had gezegd dat zijn ex vreemd ging maar ze bleken een vrij open relatie te hebben. Daarnaast heeft die blijkbaar slecht zaad dus wist die dat ze niet zwanger van hem was. :O
Is het mss ook zo dat Y erover valt dat hij de relatie heeft verbroken en zijn ex door de slijk heeft gehaald nadat bekend werd dat de tweeling wss met beperkingen moeten leven na hun veel te vroege geboorte? Daarvoor was hij juist heel trots dat hij ‘vader’ werd van een tweeling?
  dinsdag 9 mei 2023 @ 16:42:24 #213
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_209073246
quote:

[..]
Dan is ze alsnog een slet. In een open relatie laat je je niet bezwangeren door een ander.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_209073262
Het hele verhaal.

Yvonne Coldeweijer deelt 'bewijs van leugens' Mattie Valk: "Hij bespeelde ons en dierbaren"
https://www.ze.nl/artikel(...)aal-kirsten-tweeling
pi_209073313
Wat errag zeg.
  dinsdag 9 mei 2023 @ 16:49:56 #216
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_209073332
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 14:54 schreef vencodark het volgende:
Je bent gewoon een walgelijk klerewijf als je een situatie uit 2016 met kinderen opnieuw oprakelt om centjes te verdienen terwijl de betrokkenen allang in harmonie met elkaar zijn.
Bemoei je er niet mee en stfu. :{w
Jup, dit gaat wel veel verder dan wat Hazes- juice.
En dan ook nog doen alsof ze rekening houdt met de kinderen |:)
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_209073387
Zij en haar mattie Gordon zijn samen rijp voor TBS.

´Het gaat er mij om dat hij ons en zijn dierbaren heeft bespeeld´.
Ons ook echt. :') Dat wijf spoort echt niet, hoor. :') :r
pi_209073409
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 16:55 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Zij en haar mattie Gordon zijn samen rijp voor TBS.

´Het gaat er mij om dat hij ons en zijn dierbaren heeft bespeeld´.
Ons ook echt. :') Dat wijf spoort echt niet, hoor. :') :r
Als t waar is dan hebben we t hier dus over een publiek persoon. Weliswaar een kk sukkel maar hij moest het schijnbaar wel allemaal mededelen.
pi_209073463
quote:
Nou het verhaal staat erop.

Mattie en Kirsten verzoeken expliciet om het verhaal niet te brengen en ze doet het alsnog 'voor de kindjes'. Ik begrijp dat niet: als Mattie en Kirsten toch vrede met de situatie hebben en dat gezamenlijk aangeven, waarom dan nog hun door het slijk halen voor heel nederland? Ohja wacht, omdat Yvonne zelf nogal rancuneus is. Die krijgt gewoon adrenaline van het exposen van andermans shit omdat ze er aandacht mee genereerd, in de hoop om na haar eigen mislukte carrière in de showbizz alsnog op een voetstuk geplaatst te worden.

Ik ben me ervan bewust dat ik wat gepikeerd reageer, laat ik stellen dat dat komt omdat ik iets soortgelijks minus kinderen heb meegemaakt met de vriendengroep van mijn ex partner, terwijl ex-partner en ik elkaar allang hebben vergeven voor iets heftigs wat is voorgevallen bij de breuk en ook gewoon goede vrienden zijn. Het is altijd kut als een ander dan vind dat dingen rondbazuind worden omdat dat de waarheid zou zijn. Laat Mattie en Kirsten gewoon met rust als ze dat zelf aangeven. Het respecteren van een verzoek is kennelijk teveel gevraagd.
Die situatie heeft Yvonne niet veroorzaakt.
pi_209073606
quote:
Nou het verhaal staat erop.

Mattie en Kirsten verzoeken expliciet om het verhaal niet te brengen en ze doet het alsnog 'voor de kindjes'. Ik begrijp dat niet: als Mattie en Kirsten toch vrede met de situatie hebben en dat gezamenlijk aangeven, waarom dan nog hun door het slijk halen voor heel nederland? Ohja wacht, omdat Yvonne zelf nogal rancuneus is. Die krijgt gewoon adrenaline van het exposen van andermans shit omdat ze er aandacht mee genereerd, in de hoop om na haar eigen mislukte carrière in de showbizz alsnog op een voetstuk geplaatst te worden.

Ik ben me ervan bewust dat ik wat gepikeerd reageer, laat ik stellen dat dat komt omdat ik iets soortgelijks minus kinderen heb meegemaakt met de vriendengroep van mijn ex partner, terwijl ex-partner en ik elkaar allang hebben vergeven voor iets heftigs wat is voorgevallen bij de breuk en ook gewoon goede vrienden zijn. Het is altijd kut als een ander dan vind dat dingen rondbazuind worden omdat dat de waarheid zou zijn. Laat Mattie en Kirsten gewoon met rust als ze dat zelf aangeven. Het respecteren van een verzoek is kennelijk teveel gevraagd.
Jezus, mens. :') :') !
Go hard or go home
pi_209073621
Ik ben nooit team Mattie geweest, prima dat Yvonne hem heeft exposed.
Ik heb daar geen medelijden mee.
Hij liet zijn ex dus als de slet van NL door het slijk gaan, terwijl hij aan het jammeren was hoe hij bedrogen was.
Die arme meid werd hier door zelfs bedreigd en hij liet het allemaal gebeuren.
Hij wist dus al die tijd hoe de vork in de steel zat en speelde de onschuld.
Ondertussen had die arme Kirsten wel iets anders aan dr hoofd met 2 kindjes op de IC.

Hoe Mattie zijn radio partner heeft bedrogen verdient ook geen schoonheidsprijs natuurlijk.
Dus ik kijk hier allemaal niet van op.

[ Bericht 13% gewijzigd door ZanneG op 09-05-2023 17:25:51 ]
pi_209073650
Wat een lul met vingers. Nu was hij sowieso altijd al een natte lap maar dat gejank van hem was dus gewoon fake. En dat hield gewoon niet op. Die man ging maar door.
En Yvonne is de cunt. :D
Go hard or go home
pi_209073671
Ik herhaal, het is een walgelijk wijf. Wie denkt zij dat ze is als alle betrokkenen het willen laten rusten.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_209073776
quote:

[..]
Maar dat (wat jij nu samenvat) verhaal kennen we toch al?

Volgens mij was de commotie 'toen' dat Mattie oprecht dacht dat hij de vader was ondanks dat slechte zaad en pas na de geboorte er achter kwam, door een onbekend complicatie bij de tweeling, dat hij de vader niet kon zijn. Of zit ik nu te ijlen?
pi_209073803
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 17:33 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Maar dat (wat jij nu samenvat) verhaal kennen we toch al?

Volgens mij was de commotie 'toen' dat Mattie oprecht dacht dat hij de vader was ondanks dat slechte zaad en pas na de geboorte er achter kwam, door een onbekend complicatie bij de tweeling, dat hij de vader niet kon zijn. Of zit ik nu te ijlen?
dat was het verhaal, maar zijn moeder - Ria Valk - wilde niet meespelen

https://www.mediacourant.(...)elingdrama-in-media/
pi_209073886
Ria Valk ;) Je verzint het niet
pi_209073908
Als het verhaal Mattie hem een ‘lul met vingers’ maakt, maakt dat Yvonne natuurlijk niet minder een klerewijf. :P

Overigens volg ik haar zelf niet en lees alle verhalen alleen in dit soort topics.
pi_209073947
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 17:46 schreef ZanneG het volgende:
Ria Valk ;) Je verzint het niet
Dacht effe dat het dé Ria Valk was ja.
pi_209074123
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 16:42 schreef superniger het volgende:

[..]
Dan is ze alsnog een slet. In een open relatie laat je je niet bezwangeren door een ander.
Deze man weet de dilly. Open flessen. :r
pi_209074270
quote:

[..]
Ook in een open relatie kunnen mensen vreemdgaan.
pi_209074321
Erg treurig allemaal om dit allemaal op te rakelen
pi_209074341
Als Mattie onvruchtbaar is en je hebt een open relatie en je bent er beiden ok mee, waarom zou je je dan niet laten bezwangeren door een ander?

Het was ws hun enige kans op een baby.

Er is ook zo n popsong over een vrouw die een onvruchtbare vent heeft en met een lifter het bed in duikt omdat de man waar ze van houdt haar niet kan geven wat ze zo graag wilt.
Een beetje dat dus, alleen dan met medeweten.

Ik denk dat Mattie het allemaal wist en overal van op de hoogte was en dat hij niet op was gestapt als de kinderen niet te vroeg geboren waren.

Daar had hij waarschijnlijk geen zin in, met al dat gedoe en met misschien wel kinderen met een beperking door de vroeg geboorte.
Dan was het makkelijker om daar uit te stappen, zelf het slachtoffer te spelen en je ex als de de slet te laten bestempelen.
pi_209074347
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 18:28 schreef Evertjan het volgende:
Erg treurig allemaal om dit allemaal op te rakelen
Alles voor de tweeling. Die hebben er recht op!!!!!
pi_209074447
Zou de echte vader in beeld zijn?
Alius aliud dicit
  dinsdag 9 mei 2023 @ 18:44:46 #236
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_209074575
En alweer een keiharde scoop van Fenomeen Yv. Wat een pijnlijk topic is dit aan het worden.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_209077702
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 18:35 schreef Mrmime het volgende:
Zou de echte vader in beeld zijn?
ene Wietze de Jager
pi_209078141
Waarom zou die ex dat geaccepteerd hebben?
-nee-
pi_209078301
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 21:24 schreef Marsenal het volgende:
Waarom zou die ex dat geaccepteerd hebben?
misschien een goede financiële regeling
pi_209078717
Heerlijk voor al die bn’ers dat er iemand is als Yvonne die ze achter de broek aan zit als het even kut gaat, in plaats van de instalife waar alles geweldig is en ze niet tegen kritiek kunnen omdat ze alleen maar ja-knikkers om zich heen hebben. Normaal kunnen ze zich dan even verschuilen en dan hopen ze dat het overwaait.
  dinsdag 9 mei 2023 @ 21:53:42 #241
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_209079640
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 21:27 schreef Evertjan het volgende:

[..]
misschien een goede financiële regeling
Dit gebeurde vóór de Tesla.

En verder is Yvonne een kutwijf omdat ze de wens van beide betrokkenen niet respecteert. Voor wie doet ze dit nog? Niet voor Kirsten. Min wijf.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_209079836
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 21:16 schreef Evertjan het volgende:

[..]
ene Wietze de Jager
We weten hoe vruchtbaar die is tenslotte ;)
  dinsdag 9 mei 2023 @ 21:59:54 #243
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_209079894
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 21:53 schreef Andromache het volgende:

[..]

En verder is Yvonne een kutwijf omdat ze de wens van beide betrokkenen niet respecteert. Voor wie doet ze dit nog? Niet voor Kirsten. Min wijf.
Omdat ie geen antwoorden gaf op vragen; dan is het maar waar.
Als hij wel antwoord had gegeven en die waren niet naar haar zin, dan was het een leugenaar.

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand met fertiliteitsproblematiek op nationale radio/tv gaat delen dat hij vader wordt wetende dat het niet zo. Waarom zou je zoiets doen in een dergelijke situatie, veel te pijnlijk.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_209080068
Karaktermoord.
-nee-
  dinsdag 9 mei 2023 @ 22:11:59 #245
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_209080507
Die Coldeweijert is natuurlijk een schoft.

Maar die Mattie met z'n antisociale streken mag van mij door de mangel. Wat een nare hond :r ;)

Dat hoofd ook, wat een afzichtelijke valse geitenkop. Je zal voor je graslandje achter maar een paar schattige geitjes gekocht hebben en staat er na jaren v gestage groei opeens eentje te grazen met zo'n rotkop :{ . Dan laat je dat beest, zonder enige twijfel, toch een spuitje geven door de veterinair!?

love & heet
pi_209087310
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 21:53 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ze doet het voor het onrecht in de wereld :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_209100441
https://www.mediacourant.(...)ewoon-misselijk-van/

https://www.mediacourant.(...)t-reageren-op-alles/

haha die Yvonne

Mattie ontkent het allemaal niet, ik denk dat het helemaal waar is en dat ze die tweeling samen op wilden voeden, het was ook hun kans om een gezin te vormen gezien zijn traag zaad probleem.

Toen werd de tweeling veel te vroeg geboren met alle mogelijke gezondheidsproblemen van dien en haakte Mattie af en dat niet alleen maar hij liet zijn ex als de slet van NL door het slijk halen.

Dan ben je wel heel min hoor.

Ik denk als die tweeling niet veel te vroeg geboren was, ze hen dan samen hadden groot gebracht en een gezin hadden gevormd.

Team Yvonne!
  donderdag 11 mei 2023 @ 12:27:30 #248
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_209100828
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 22:11 schreef sly-nl het volgende:
Die Coldeweijert is natuurlijk een schoft.

Maar die Mattie met z'n antisociale streken mag van mij door de mangel. Wat een nare hond :r ;)

Dat hoofd ook, wat een afzichtelijke valse geitenkop. Je zal voor je graslandje achter maar een paar schattige geitjes gekocht hebben en staat er na jaren v gestage groei opeens eentje te grazen met zo'n rotkop :{ . Dan laat je dat beest, zonder enige twijfel, toch een spuitje geven door de veterinair!?

[ afbeelding ]
Dat noemen we een radiohoofd.
pi_209457581
https://www.mediacourant.(...)oot-juice-onderzoek/

Binnenkort misschien Guido Weijers cancelen. Druk druk druk.

In principe wel leuk dat ze nu een soort proeftijd aankondigt voordat ze de sjaak zijn. Kunnen ze nog even damage control proberen, of iets anders onverstandigs proberen.
-nee-
  Moderator vrijdag 9 juni 2023 @ 22:12:28 #250
184769 crew  Deisyy
pi_209457864
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 21:54 schreef Marsenal het volgende:
https://www.mediacourant.(...)oot-juice-onderzoek/

Binnenkort misschien Guido Weijers cancelen. Druk druk druk.

In principe wel leuk dat ze nu een soort proeftijd aankondigt voordat ze de sjaak zijn. Kunnen ze nog even damage control proberen, of iets anders onverstandigs proberen.
Juicehyena :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')