abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator/colorchick dinsdag 9 mei 2023 @ 13:55:59 #187
382129 crew  Donna
pi_209071164
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 13:54 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
point proven _O-
Goeie aanpassing met nog wat sneue emoji's erbij.

Je mag dus niet benieuwd zijn? Er gingen destijds al geruchten dat Mattie z'n verhaal niet helemaal de waarheid was.
  Moderator/colorchick dinsdag 9 mei 2023 @ 13:58:00 #188
382129 crew  Donna
pi_209071189
En als je benieuwd bent, ben je dus meteen 'de minder intelligente mens' ?
pi_209071321
Yvonne is echt het voorbeeld van een alpha widow en projecteert dat op elke bekende hetero man. Ondertussen is ze is al 36 jaar. De tijd tikt voor haar. Misschien dat ze zich wat meer zorgen moet maken om haar eigen leven. Geen man van haar eigen leeftijd van goede waarde die haar nog wil als relatie, alleen als neukertje hoogstens met dit gedrag. Gevolg is dat ze straks in de bubbels in Amsterdam met een wodka staat op zoek naar jonge jochies die haar ook niet serieus nemen. Zij eindigt straks net als Gordon. Wel geld van haar winkeltje in de Pijp maar geen liefde.
pi_209071379
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 14:07 schreef JOO het volgende:
Yvonne is echt het voorbeeld van een alpha widow en projecteert dat op elke bekende hetero man. Ondertussen is ze is al 36 jaar. De tijd tikt voor haar. Misschien dat ze zich wat meer zorgen moet maken om haar eigen leven. Geen man van haar eigen leeftijd van goede waarde die haar nog wil als relatie, alleen als neukertje hoogstens. Gevolg is dat ze straks in de bubbels in Amsterdam met een wodka staat op zoek naar jonge jochies die haar ook niet serieus nemen.
Tijd tikt voor wat? :D Enkel als ze kinderen wil tikt er tijd. Als ze dat al zou willen dan heeft ze daar geen relatie voor nodig. Wat een gek idee dat ze een relatie nodig heeft en daarvoor heilig moet blijven en nu niet mag doen wat ze wil :D
pi_209071424
quote:
Bridget gaat in de nieuwe docu over Kelly door het stof en wordt dan opeens emotioneel: “Ik denk dat het me zelf raakt, omdat ik ook onder een minderheid val. Ik ben een vrouw en helaas wordt er nog steeds met vrouwen ontzettend seksistisch omgegaan.”
Dus vrouwen zijn ook een minderheid. Goed dat er steeds meer bijkomen ook dankzij transgenders. Of zoiets.
  dinsdag 9 mei 2023 @ 14:19:33 #192
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_209071524
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 13:51 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Je snapt dat ze deze strategie toepast zodat de minder intelligente mens gelijk denkt: "Oh W@t IsDAT dAN???"

Verdienmodel enzo.
Ik begrijp het verdienmodel maar ze had me toch echt te pakken. Ook ik dacht: wat gaat daar naar buiten komen dan? Maar van de andere kant: misschien is het wel een rancuneuze Kirsten die onder een schuilnaam alsnog haar gram wil halen. Zijn genoeg mensen die zo in ekaar steken. Ik denk dat het voor de ochtendshow wel tijdelijk meer luisteraars oplevert omdat hier allicht wat over gezegd gaat worden.

Hoe dan ook, ik mag dan een 'minder intelligent mens' zijn zoals jij het noemt, maar het is momenteel het spannendste op de dag voor mij gezien ik door zwangerschapskwaaltjes niet zo heel veel meer kan doen atm :P
With love :*
pi_209071533
Ze mag doen wat ze wil uiteraard, maar ze zal later de consequenties er van in zien, namelijk eenzaamheid. Dit hele gedrag komt voort uit haar relatie met Ben Saunders.

[ Bericht 13% gewijzigd door JOO op 09-05-2023 14:35:57 ]
  Moderator/colorchick dinsdag 9 mei 2023 @ 14:34:37 #194
382129 crew  Donna
pi_209071702
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 14:19 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Ik begrijp het verdienmodel maar ze had me toch echt te pakken. Ook ik dacht: wat gaat daar naar buiten komen dan? Maar van de andere kant: misschien is het wel een rancuneuze Kirsten die onder een schuilnaam alsnog haar gram wil halen. Zijn genoeg mensen die zo in ekaar steken. Ik denk dat het voor de ochtendshow wel tijdelijk meer luisteraars oplevert omdat hier allicht wat over gezegd gaat worden.

Hoe dan ook, ik mag dan een 'minder intelligent mens' zijn zoals jij het noemt, maar het is momenteel het spannendste op de dag voor mij gezien ik door zwangerschapskwaaltjes niet zo heel veel meer kan doen atm :P
Ik snap alleen de reactie op mijn post niet. Ik zeg alleen dat ik wel een beetje benieuwd ben en wordt dan met zo'n reactie om de oren geslagen.

Wat het verdienmodel is lijkt me wel duidelijk en hoe juice werkt ook, maar hoezo sluit dat aan op mijn 'ik ben wel een beetje benieuwd'?
Een beetje nieuwsgierigheid maakt je niet een minder intelligent mens, maar goed.
  dinsdag 9 mei 2023 @ 14:38:02 #195
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_209071750
lekker man juice, c_/

Was natuurlijk ook een vreemd verhaal toen.
  dinsdag 9 mei 2023 @ 14:38:58 #196
431496 girlnextdoor.
pi_209071760
Nou het verhaal staat erop.

Mattie en Kirsten verzoeken expliciet om het verhaal niet te brengen en ze doet het alsnog 'voor de kindjes'. Ik begrijp dat niet: als Mattie en Kirsten toch vrede met de situatie hebben en dat gezamenlijk aangeven, waarom dan nog hun door het slijk halen voor heel nederland? Ohja wacht, omdat Yvonne zelf nogal rancuneus is. Die krijgt gewoon adrenaline van het exposen van andermans shit omdat ze er aandacht mee genereerd, in de hoop om na haar eigen mislukte carrière in de showbizz alsnog op een voetstuk geplaatst te worden.

Ik ben me ervan bewust dat ik wat gepikeerd reageer, laat ik stellen dat dat komt omdat ik iets soortgelijks minus kinderen heb meegemaakt met de vriendengroep van mijn ex partner, terwijl ex-partner en ik elkaar allang hebben vergeven voor iets heftigs wat is voorgevallen bij de breuk en ook gewoon goede vrienden zijn. Het is altijd kut als een ander dan vind dat dingen rondbazuind worden omdat dat de waarheid zou zijn. Laat Mattie en Kirsten gewoon met rust als ze dat zelf aangeven. Het respecteren van een verzoek is kennelijk teveel gevraagd.
  dinsdag 9 mei 2023 @ 14:40:14 #197
431496 girlnextdoor.
pi_209071775
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 14:34 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik snap alleen de reactie op mijn post niet. Ik zeg alleen dat ik wel een beetje benieuwd ben en wordt dan met zo'n reactie om de oren geslagen.

Wat het verdienmodel is lijkt me wel duidelijk en hoe juice werkt ook, maar hoezo sluit dat aan op mijn 'ik ben wel een beetje benieuwd'?
Een beetje nieuwsgierigheid maakt je niet een minder intelligent mens, maar goed.
Eens hoor :)
pi_209071807
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 14:19 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik begrijp het verdienmodel maar ze had me toch echt te pakken. Ook ik dacht: wat gaat daar naar buiten komen dan?
Daarom kijken er ook veel programma naar troep zoals Boulevard. Ze verdient er veel knaken mee, dat doet ze slim.

Zij moet het vuurtje van nieuwtjes wakker blijven houden. Ze kan het nieuws natuurlijk ook gewoon brengen. Maar wees eerlijk afgezien van pauper kabouter die zijn ex mishandeld wat voor echt nieuwe dingen zijn er nou gebracht?

Het is voor het grootste gedeelte verzonnen troep, want niks is verifieerbaar. Ze kan letterlijk zeggen Borsato heeft de dochter van Linda de Mol geneukt en er zullen mensen zijn die het geloven.
pi_209071855
Heerlijk dit.
-nee-
pi_209071982
Je bent gewoon een walgelijk klerewijf als je een situatie uit 2016 met kinderen opnieuw oprakelt om centjes te verdienen terwijl de betrokkenen allang in harmonie met elkaar zijn.
Bemoei je er niet mee en stfu. :{w
  dinsdag 9 mei 2023 @ 15:00:05 #202
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_209072052
Wat een nepjuice, -O-
pi_209072075
Wat is de juice eigenlijk?
-nee-
  dinsdag 9 mei 2023 @ 16:05:30 #204
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_209072834
Ik zie hier mensen vallen over dat ze juice over iets uit 2016 oprakelt. Maar je bent toch vrij om dit wel of niet te lezen? Volg haar dan lekker niet als je dit te oud nieuws vindt of wat dan ook :')
Mattie heeft hier zelf voor gekozen doordat hij wist dat dit zo groot in het nieuws kwam toentertijd, terwijl hij dus al wist dat het éen grote leugen was. Eigen schuld dan, had je maar geen publiek persoon moeten worden en dit zo uitmelken toen. Schande dat hij zich eerst een vader durfde te noemen, ondanks hij dit al lang en breed wist :r
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_209072873
Dit is heel erg nasty van onze Yv. Ben benieuwd.
  dinsdag 9 mei 2023 @ 16:09:52 #206
431496 girlnextdoor.
pi_209072895
Wanneer komt er een tegenbeweging op gang om Yvonne te exposen?
pi_209072969
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 16:09 schreef girlnextdoor. het volgende:
Wanneer komt er een tegenbeweging op gang om Yvonne te exposen?
exposen als wat?
  dinsdag 9 mei 2023 @ 16:23:54 #208
431496 girlnextdoor.
pi_209073029
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 16:17 schreef koemleit het volgende:

[..]
exposen als wat?
Ze heeft vast wat lijken in de kast.
pi_209073126
Dus Mattie laat haar een aantal jaar geleden voor het oog van heel NL door het slijk gaan als de slet die hem bedrogen heeft en nu zijn ze opeens goede vrienden en vragen ze samen Yvonne haar juice te stoppen?

Die ex heeft groot gelijk dat ze de waarheid wilt vertellen, nadat het hele land over haar heen is gevallen.
Als de vork anders in de steel zit en Mattie niet het arme slachtoffer was dan mag dat best bekend worden.
pi_209073153
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 14:38 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik ben me ervan bewust dat ik wat gepikeerd reageer, laat ik stellen dat dat komt omdat ik iets soortgelijks minus kinderen heb meegemaakt met de vriendengroep van mijn ex partner, terwijl ex-partner en ik elkaar allang hebben vergeven voor iets heftigs wat is voorgevallen bij de breuk en ook gewoon goede vrienden zijn.
Jij hebt iets heel naars gedaan en anderen moeten daar nu hun mond over houden omdat het slachtoffer je vergeven heeft? Zo werkt het natuurlijk niet.
  dinsdag 9 mei 2023 @ 16:35:11 #211
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_209073170
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 15:02 schreef Marsenal het volgende:
Wat is de juice eigenlijk?
Mat had gezegd dat zijn ex vreemd ging maar ze bleken een vrij open relatie te hebben. Daarnaast heeft die blijkbaar slecht zaad dus wist die dat ze niet zwanger van hem was. :O
pi_209073240
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 16:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Mat had gezegd dat zijn ex vreemd ging maar ze bleken een vrij open relatie te hebben. Daarnaast heeft die blijkbaar slecht zaad dus wist die dat ze niet zwanger van hem was. :O
Is het mss ook zo dat Y erover valt dat hij de relatie heeft verbroken en zijn ex door de slijk heeft gehaald nadat bekend werd dat de tweeling wss met beperkingen moeten leven na hun veel te vroege geboorte? Daarvoor was hij juist heel trots dat hij ‘vader’ werd van een tweeling?
  dinsdag 9 mei 2023 @ 16:42:24 #213
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_209073246
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 16:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dan is ze alsnog een slet. In een open relatie laat je je niet bezwangeren door een ander.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_209073262
Het hele verhaal.

Yvonne Coldeweijer deelt 'bewijs van leugens' Mattie Valk: "Hij bespeelde ons en dierbaren"
https://www.ze.nl/artikel(...)aal-kirsten-tweeling
pi_209073313
Wat errag zeg.
  dinsdag 9 mei 2023 @ 16:49:56 #216
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_209073332
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 14:54 schreef vencodark het volgende:
Je bent gewoon een walgelijk klerewijf als je een situatie uit 2016 met kinderen opnieuw oprakelt om centjes te verdienen terwijl de betrokkenen allang in harmonie met elkaar zijn.
Bemoei je er niet mee en stfu. :{w
Jup, dit gaat wel veel verder dan wat Hazes- juice.
En dan ook nog doen alsof ze rekening houdt met de kinderen |:)
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_209073387
Zij en haar mattie Gordon zijn samen rijp voor TBS.

´Het gaat er mij om dat hij ons en zijn dierbaren heeft bespeeld´.
Ons ook echt. :') Dat wijf spoort echt niet, hoor. :') :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')