Goeie aanpassing met nog wat sneue emoji's erbij.quote:
Tijd tikt voor wat?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:07 schreef JOO het volgende:
Yvonne is echt het voorbeeld van een alpha widow en projecteert dat op elke bekende hetero man. Ondertussen is ze is al 36 jaar. De tijd tikt voor haar. Misschien dat ze zich wat meer zorgen moet maken om haar eigen leven. Geen man van haar eigen leeftijd van goede waarde die haar nog wil als relatie, alleen als neukertje hoogstens. Gevolg is dat ze straks in de bubbels in Amsterdam met een wodka staat op zoek naar jonge jochies die haar ook niet serieus nemen.
Dus vrouwen zijn ook een minderheid. Goed dat er steeds meer bijkomen ook dankzij transgenders. Of zoiets.quote:Bridget gaat in de nieuwe docu over Kelly door het stof en wordt dan opeens emotioneel: “Ik denk dat het me zelf raakt, omdat ik ook onder een minderheid val. Ik ben een vrouw en helaas wordt er nog steeds met vrouwen ontzettend seksistisch omgegaan.”
Ik begrijp het verdienmodel maar ze had me toch echt te pakken. Ook ik dacht: wat gaat daar naar buiten komen dan? Maar van de andere kant: misschien is het wel een rancuneuze Kirsten die onder een schuilnaam alsnog haar gram wil halen. Zijn genoeg mensen die zo in ekaar steken. Ik denk dat het voor de ochtendshow wel tijdelijk meer luisteraars oplevert omdat hier allicht wat over gezegd gaat worden.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je snapt dat ze deze strategie toepast zodat de minder intelligente mens gelijk denkt: "Oh W@t IsDAT dAN???"
Verdienmodel enzo.
Ik snap alleen de reactie op mijn post niet. Ik zeg alleen dat ik wel een beetje benieuwd ben en wordt dan met zo'n reactie om de oren geslagen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:19 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik begrijp het verdienmodel maar ze had me toch echt te pakken. Ook ik dacht: wat gaat daar naar buiten komen dan? Maar van de andere kant: misschien is het wel een rancuneuze Kirsten die onder een schuilnaam alsnog haar gram wil halen. Zijn genoeg mensen die zo in ekaar steken. Ik denk dat het voor de ochtendshow wel tijdelijk meer luisteraars oplevert omdat hier allicht wat over gezegd gaat worden.
Hoe dan ook, ik mag dan een 'minder intelligent mens' zijn zoals jij het noemt, maar het is momenteel het spannendste op de dag voor mij gezien ik door zwangerschapskwaaltjes niet zo heel veel meer kan doen atm
Eens hoorquote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik snap alleen de reactie op mijn post niet. Ik zeg alleen dat ik wel een beetje benieuwd ben en wordt dan met zo'n reactie om de oren geslagen.
Wat het verdienmodel is lijkt me wel duidelijk en hoe juice werkt ook, maar hoezo sluit dat aan op mijn 'ik ben wel een beetje benieuwd'?
Een beetje nieuwsgierigheid maakt je niet een minder intelligent mens, maar goed.
Daarom kijken er ook veel programma naar troep zoals Boulevard. Ze verdient er veel knaken mee, dat doet ze slim.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:19 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik begrijp het verdienmodel maar ze had me toch echt te pakken. Ook ik dacht: wat gaat daar naar buiten komen dan?
exposen als wat?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:09 schreef girlnextdoor. het volgende:
Wanneer komt er een tegenbeweging op gang om Yvonne te exposen?
Jij hebt iets heel naars gedaan en anderen moeten daar nu hun mond over houden omdat het slachtoffer je vergeven heeft? Zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:38 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik ben me ervan bewust dat ik wat gepikeerd reageer, laat ik stellen dat dat komt omdat ik iets soortgelijks minus kinderen heb meegemaakt met de vriendengroep van mijn ex partner, terwijl ex-partner en ik elkaar allang hebben vergeven voor iets heftigs wat is voorgevallen bij de breuk en ook gewoon goede vrienden zijn.
Mat had gezegd dat zijn ex vreemd ging maar ze bleken een vrij open relatie te hebben. Daarnaast heeft die blijkbaar slecht zaad dus wist die dat ze niet zwanger van hem was.quote:
Is het mss ook zo dat Y erover valt dat hij de relatie heeft verbroken en zijn ex door de slijk heeft gehaald nadat bekend werd dat de tweeling wss met beperkingen moeten leven na hun veel te vroege geboorte? Daarvoor was hij juist heel trots dat hij ‘vader’ werd van een tweeling?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mat had gezegd dat zijn ex vreemd ging maar ze bleken een vrij open relatie te hebben. Daarnaast heeft die blijkbaar slecht zaad dus wist die dat ze niet zwanger van hem was.
Dan is ze alsnog een slet. In een open relatie laat je je niet bezwangeren door een ander.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mat had gezegd dat zijn ex vreemd ging maar ze bleken een vrij open relatie te hebben. Daarnaast heeft die blijkbaar slecht zaad dus wist die dat ze niet zwanger van hem was.
Jup, dit gaat wel veel verder dan wat Hazes- juice.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:54 schreef vencodark het volgende:
Je bent gewoon een walgelijk klerewijf als je een situatie uit 2016 met kinderen opnieuw oprakelt om centjes te verdienen terwijl de betrokkenen allang in harmonie met elkaar zijn.
Bemoei je er niet mee en stfu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |