Dat wordt het langste en spannendste Cluedo spel ever aangezien ze nogal wat vijanden heeft en maar niet van ophouden weet.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:52 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik denk dat die yvonne nog wel eens vermoord gaat worden
De man houdt blijkbaar van jonge meiden boven de 18 die uit vrije wil met m op trip gaan... als we dit al Juice gaan noemen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:54 schreef Marsenal het volgende:
https://www.mediacourant.(...)oot-juice-onderzoek/
Binnenkort misschien Guido Weijers cancelen. Druk druk druk.
In principe wel leuk dat ze nu een soort proeftijd aankondigt voordat ze de sjaak zijn. Kunnen ze nog even damage control proberen, of iets anders onverstandigs proberen.
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 01:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De man houdt blijkbaar van jonge meiden boven de 18 die uit vrije wil met m op trip gaan... als we dit al Juice gaan noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou best kunnen, ik ben geblokkeerd omdat ik een abonnement had en haar vertelde dat ik te weinig juice kreeg.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:52 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik denk dat die yvonne nog wel eens vermoord gaat worden
Fles leeg?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 02:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ik ben geblokkeerd omdat ik een abonnement had en haar vertelde dat ik te weinig juice kreeg.
En de juice toen ging over Sarah, wat niemand interesseerde.
Die podcast is ook te truttig voor woorden, volgens mij is de juice op.
Dan nog is zijn ex vreemdgegaan en is het een snol.quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:00 schreef ZanneG het volgende:
Mattie ontkent het allemaal niet, ik denk dat het helemaal waar is en dat ze die tweeling samen op wilden voeden, het was ook hun kans om een gezin te vormen gezien zijn traag zaad probleem.
Toen werd de tweeling veel te vroeg geboren met alle mogelijke gezondheidsproblemen van dien en haakte Mattie af en dat niet alleen maar hij liet zijn ex als de slet van NL door het slijk halen.
Nee want ze hadden een open relatie (schijnt).quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:03 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dan nog is zijn ex vreemdgegaan en is het een snol.
Mattie heeft juist gehandeld.
En dan zich vol laten spuiten door iemand anders. Is toch een gevalletje afspraken verbreken.quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:06 schreef KaBuf het volgende:
Nee want ze hadden een open relatie (schijnt).
Kijk ze zal op een gegeven moment toch financieel uitdrogen. Dit verdienmodel is eindig.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 02:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ik ben geblokkeerd omdat ik een abonnement had en haar vertelde dat ik te weinig juice kreeg.
En de juice toen ging over Sarah, wat niemand interesseerde.
Die podcast is ook te truttig voor woorden, volgens mij is de juice op.
Ah, jij weet wat hun afspraken waren?quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
En dan zich vol laten spuiten door iemand anders. Is toch een gevalletje afspraken verbreken.
Ze heeft geen abo's meer he, alle juice deelt ze nu via haar onbetaalde insta. Daarnaast nog een juice-podcast die wel achter een betaalmuur zit, maar daarin wordt niks gezegd wat je ook niet online kan lezen. Ze bezit gewoon een eigen winkel + webshopquote:Op donderdag 15 juni 2023 15:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kijk ze zal op een gegeven moment toch financieel uitdrogen. Dit verdienmodel is eindig.
niet meer op het snoetje van janquote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:01 schreef Zipportal het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)van-eerste-kind.html
Yvonne is niet langer PUUR. @:Wereldgozer
SCOOOOOOOOOOOOOOP
6 maanden, ik heb wel eens langer mn bed niet verschoond dan dat zij er over doet om iemand haar met kind te laten schoppenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:04 schreef JOO het volgende:
Ze kennen elkaar 6 maanden..de klok tikte blijkbaar bij Yv.
Nu 15 weken zwanger dus het was na 2,5 maand. Hoe goed ken je dan iemand? Benieuwd of ze over een jaar nog samen zijn. Ook gezien het leeftijdsverschil. Zij is op haar retour straks, terwijl voor hem de pret nu een beetje begint als man.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:06 schreef Marsenal het volgende:
[..]
6 maanden, ik heb wel eens langer mn bed niet verschoond dan dat zij er over doet om iemand haar met kind te laten schoppen
Ik denk dat Yvonne zichzelf profileert als een soort klokkenluider danquote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:50 schreef Eightyone het volgende:
Wat het kind over een jaar of 13, 14 gaat denken van het huidige werk van ma, kan nog interessant worden.
In her defense: ze is 36 dus dat begrijp ik wel.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:04 schreef JOO het volgende:
Ze kennen elkaar 6 maanden..de klok tikte blijkbaar bij Yv.
Ik snap dat aspect wel, maar de kansen om die relatie te laten slagen zijn daarmee nog wel behoorlijk laag. Maar toch gelukkig een kind, die over 10 jaar gescheiden ouders heeft, dat neem je dan maar op de koop toe. Ik vind het immoreel.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:06 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
In her defense: ze is 36 dus dat begrijp ik wel.
Ik las vandaag ergens dat ze lang geleden een relatie had met iemand die meerdere relaties tegelijkertijd bleek te hebben en dat dat dus de reden is dat ze anderen "exposed".quote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:22 schreef casita het volgende:
Ik hoop dat het een vreemdganger is die vriend van haar, want daar heeft ze wel wat mee nou ja een obsessie.
Evert Santegoeds had ook zoiets meegemaakt (maar dan die ex die er vijf simultane neukerds erop nahield!!!!!) met een ex en startte toen in z'n diepste put top-magazine de Story. Er kan dus een hoop goeds voortkomen uit al dat traumaquote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:42 schreef Samhain het volgende:
Betreffende artikel weer weten te vinden.
Ex had zeven relaties tegelijk’
Coldeweijer was eerder samen met onder anderen dj Nicky Romero, zanger Ben Saunders en de Australische rugbyspeler Nathan Daly. Die had volgens haar gelijktijdig nog zeven andere relaties, ontdekte ze. Met hem dacht ze naar eigen zeggen rond 2015 ook al aan kinderen. Zijn overspel is een van haar drijfveren om nu andere mensen die zulk gedrag vertonen te ‘exposen’, zei ze.
https://www.ad.nl/show/ro(...)te-kindje~a3436c697/
Hoezo? Misschien is het wel een SHO’er in de dop en kan hij/zij het geen hele reet schelen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:50 schreef Eightyone het volgende:
Wat het kind over een jaar of 13, 14 gaat denken van het huidige werk van ma, kan nog interessant worden.
Dan kan vrijwel niemand kinderen meer krijgen (ik heb ze niet dus het zou mij aan mijn reet roesten). De hoeveelheid scheidingen is groot. Het zou zomaar kunnen dat zij beiden oprecht geloven dat zij hun relatie wel redden en die kans is ook gewoon aanwezig. Ik zie dus weinig immoreels.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:51 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik snap dat aspect wel, maar de kansen om die relatie te laten slagen zijn daarmee nog wel behoorlijk laag. Maar toch gelukkig een kind, die over 10 jaar gescheiden ouders heeft, dat neem je dan maar op de koop toe. Ik vind het immoreel.
Ik hoop het niet voor haar maar ik zou ik het niet heel erg vinden als ze eens een koekje van eigen deeg zou krijgen. En die kans zit er wel in want ze kent de vent waarvan ze zwanger is amper. Komt nog bij dat ze zelf nogal wat issues heeft en je weet wat ze zeggen; soort zoekt soort.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:22 schreef casita het volgende:
Ik hoop dat het een vreemdganger is die vriend van haar, want daar heeft ze wel wat mee nou ja een obsessie.
Hoe zou Yv eigenlijk reageren op een BN'er die zich na 2,5 maand relatie al laat bezwangeren?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:51 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik snap dat aspect wel, maar de kansen om die relatie te laten slagen zijn daarmee nog wel behoorlijk laag. Maar toch gelukkig een kind, die over 10 jaar gescheiden ouders heeft, dat neem je dan maar op de koop toe. Ik vind het immoreel.
Je hebt gelijk, het leven moet stromen en iedereen is vrij zijn relaties in te richten zoals ze goed dunkt, maar een kind maken met een relatie van 3 maanden, daar trek ik zelf een grens, ik vind dat neigen naar onverantwoord gedrag. De één noemt het een liefdesbaby, ik noem het een clusterfuck.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 02:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan kan vrijwel niemand kinderen meer krijgen (ik heb ze niet dus het zou mij aan mijn reet roesten). De hoeveelheid scheidingen is groot. Het zou zomaar kunnen dat zij beiden oprecht geloven dat zij hun relatie wel redden en die kans is ook gewoon aanwezig. Ik zie dus weinig immoreels.
Oeh, knap wel dat Evert op z'n 12de de Story startte, kudo's!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Evert Santegoeds had ook zoiets meegemaakt (maar dan die ex die er vijf simultane neukerds erop nahield!!!!!) met een ex en startte toen in z'n diepste put top-magazine de Story. Er kan dus een hoop goeds voortkomen uit al dat traumaOverigens ook al zo'n sterke persoonlijkheid als als Yf
![]()
Ik vind haar ook leuk. Zie ook totaal niet wat er immoreel is aan haar werk. Ze doet redelijk goed onderzoek volgens mij en de enige immorelen lijken mij de types die ze exposed.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:18 schreef Mrmime het volgende:
Ik vind het wel leuk voor Yvonne. Het verbaast me telkens weer hoeveel emotie zij oproept bij iedereen.
Ik vind haar wel tof, zolang ze het een beetje beschaafd houdt
wat weet jij dan over hem, dat je weet dat er een leeftijdsverschil is?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:13 schreef JOO het volgende:
[..]
Nu 15 weken zwanger dus het was na 2,5 maand. Hoe goed ken je dan iemand? Benieuwd of ze over een jaar nog samen zijn. Ook gezien het leeftijdsverschil. Zij is op haar retour straks, terwijl voor hem de pret nu een beetje begint als man.
Het scenario meewegen van uit elkaar gaan en hoe je dan ouderschap gaat regelen vind ik daarom belangrijker dan blindelings lang bij elkaar zijn en er vanuit gaan dat dat wel zo blijft.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 02:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan kan vrijwel niemand kinderen meer krijgen (ik heb ze niet dus het zou mij aan mijn reet roesten). De hoeveelheid scheidingen is groot. Het zou zomaar kunnen dat zij beiden oprecht geloven dat zij hun relatie wel redden en die kans is ook gewoon aanwezig. Ik zie dus weinig immoreels.
Ik hoor dit soort uitspraken überhaupt alleen over beroepen van moeders. Het is gewoon een stok om mee te slaan voor mensen en een smerige retorische truc waarin een verwijt wordt verpakt in geveinsde zorgen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 02:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoezo? Misschien is het wel een SHO’er in de dop en kan hij/zij het geen hele reet schelen.
Kortom: ‘Wat moet het kind wel niet van mama’s werk denken!!?-¤1!!’ vind ik altijd zo’n dooddoener. Je hoort het overigens ook vrij weinig gezegd bij vaders.
https://showzitdat.nl/yvo(...)x-vieleers-de-vader/quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
wat weet jij dan over hem, dat je weet dat er een leeftijdsverschil is?
https://www.bekendeburen.(...)zwanger-is-zie-fotosquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:40 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
https://showzitdat.nl/yvo(...)x-vieleers-de-vader/
Ja, de vreemdganger zelf heeft er idd een broertje dood aan.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:22 schreef casita het volgende:
Ja, velen hier hebben er nogal een handje van om de vreemdganger de handen boven zn pik te houden en de boze stiefmoeder Yv aan te vallen maar dat is natuurlijk wel de omgekeerde wereld.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:37 schreef Samhain het volgende:
[..]
Ik las vandaag ergens dat ze lang geleden een relatie had met iemand die meerdere relaties tegelijkertijd bleek te hebben en dat dat dus de reden is dat ze anderen "exposed".
thanks! Ik heb ze overigens samen gespot, dit is hem inderdaad. Was ergens in april, in Loetje Amsterdam Noord. Waarvoor ik als verdediging aanvoer dat dit een lunch betrof, en dat ik een club sandwich bestelde, niet zo'n enge biefstukquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:40 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Is toch geen groot verschil in leeftijd? En ik had hem met gemak ook 36 gegeven. Donker type (helemaal Nederlands?) maakt meestal ouder, imo.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:40 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Die fileert ze volledig.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe zou Yv eigenlijk reageren op een BN'er die zich na 2,5 maand relatie al laat bezwangeren?
Ik had er wel 39 van kunnen maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |