Dit gebeurde vóór de Tesla.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
misschien een goede financiële regeling
Omdat ie geen antwoorden gaf op vragen; dan is het maar waar.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:53 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dit gebeurde vóór de Tesla.
En verder is Yvonne een kutwijf omdat ze de wens van beide betrokkenen niet respecteert. Voor wie doet ze dit nog? Niet voor Kirsten. Min wijf.
Ze doet het voor het onrecht in de wereldquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:53 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dit gebeurde vóór de Tesla.
En verder is Yvonne een kutwijf omdat ze de wens van beide betrokkenen niet respecteert. Voor wie doet ze dit nog? Niet voor Kirsten. Min wijf.
Dat noemen we een radiohoofd.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:11 schreef sly-nl het volgende:
Die Coldeweijert is natuurlijk een schoft.
Maar die Mattie met z'n antisociale streken mag van mij door de mangel. Wat een nare hond![]()
![]()
Dat hoofd ook, wat een afzichtelijke valse geitenkop. Je zal voor je graslandje achter maar een paar schattige geitjes gekocht hebben en staat er na jaren v gestage groei opeens eentje te grazen met zo'n rotkop. Dan laat je dat beest, zonder enige twijfel, toch een spuitje geven door de veterinair!?
[ afbeelding ]
Juicehyenaquote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:54 schreef Marsenal het volgende:
https://www.mediacourant.(...)oot-juice-onderzoek/
Binnenkort misschien Guido Weijers cancelen. Druk druk druk.
In principe wel leuk dat ze nu een soort proeftijd aankondigt voordat ze de sjaak zijn. Kunnen ze nog even damage control proberen, of iets anders onverstandigs proberen.
Dat wordt het langste en spannendste Cluedo spel ever aangezien ze nogal wat vijanden heeft en maar niet van ophouden weet.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:52 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik denk dat die yvonne nog wel eens vermoord gaat worden
De man houdt blijkbaar van jonge meiden boven de 18 die uit vrije wil met m op trip gaan... als we dit al Juice gaan noemen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:54 schreef Marsenal het volgende:
https://www.mediacourant.(...)oot-juice-onderzoek/
Binnenkort misschien Guido Weijers cancelen. Druk druk druk.
In principe wel leuk dat ze nu een soort proeftijd aankondigt voordat ze de sjaak zijn. Kunnen ze nog even damage control proberen, of iets anders onverstandigs proberen.
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 01:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De man houdt blijkbaar van jonge meiden boven de 18 die uit vrije wil met m op trip gaan... als we dit al Juice gaan noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou best kunnen, ik ben geblokkeerd omdat ik een abonnement had en haar vertelde dat ik te weinig juice kreeg.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:52 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik denk dat die yvonne nog wel eens vermoord gaat worden
Fles leeg?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 02:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ik ben geblokkeerd omdat ik een abonnement had en haar vertelde dat ik te weinig juice kreeg.
En de juice toen ging over Sarah, wat niemand interesseerde.
Die podcast is ook te truttig voor woorden, volgens mij is de juice op.
Dan nog is zijn ex vreemdgegaan en is het een snol.quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:00 schreef ZanneG het volgende:
Mattie ontkent het allemaal niet, ik denk dat het helemaal waar is en dat ze die tweeling samen op wilden voeden, het was ook hun kans om een gezin te vormen gezien zijn traag zaad probleem.
Toen werd de tweeling veel te vroeg geboren met alle mogelijke gezondheidsproblemen van dien en haakte Mattie af en dat niet alleen maar hij liet zijn ex als de slet van NL door het slijk halen.
Nee want ze hadden een open relatie (schijnt).quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:03 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dan nog is zijn ex vreemdgegaan en is het een snol.
Mattie heeft juist gehandeld.
En dan zich vol laten spuiten door iemand anders. Is toch een gevalletje afspraken verbreken.quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:06 schreef KaBuf het volgende:
Nee want ze hadden een open relatie (schijnt).
Kijk ze zal op een gegeven moment toch financieel uitdrogen. Dit verdienmodel is eindig.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 02:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ik ben geblokkeerd omdat ik een abonnement had en haar vertelde dat ik te weinig juice kreeg.
En de juice toen ging over Sarah, wat niemand interesseerde.
Die podcast is ook te truttig voor woorden, volgens mij is de juice op.
Ah, jij weet wat hun afspraken waren?quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
En dan zich vol laten spuiten door iemand anders. Is toch een gevalletje afspraken verbreken.
Ze heeft geen abo's meer he, alle juice deelt ze nu via haar onbetaalde insta. Daarnaast nog een juice-podcast die wel achter een betaalmuur zit, maar daarin wordt niks gezegd wat je ook niet online kan lezen. Ze bezit gewoon een eigen winkel + webshopquote:Op donderdag 15 juni 2023 15:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kijk ze zal op een gegeven moment toch financieel uitdrogen. Dit verdienmodel is eindig.
niet meer op het snoetje van janquote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:01 schreef Zipportal het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)van-eerste-kind.html
Yvonne is niet langer PUUR. @:Wereldgozer
SCOOOOOOOOOOOOOOP
6 maanden, ik heb wel eens langer mn bed niet verschoond dan dat zij er over doet om iemand haar met kind te laten schoppenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:04 schreef JOO het volgende:
Ze kennen elkaar 6 maanden..de klok tikte blijkbaar bij Yv.
Nu 15 weken zwanger dus het was na 2,5 maand. Hoe goed ken je dan iemand? Benieuwd of ze over een jaar nog samen zijn. Ook gezien het leeftijdsverschil. Zij is op haar retour straks, terwijl voor hem de pret nu een beetje begint als man.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:06 schreef Marsenal het volgende:
[..]
6 maanden, ik heb wel eens langer mn bed niet verschoond dan dat zij er over doet om iemand haar met kind te laten schoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |