Leg eens uit.quote:Op dinsdag 6 december 2022 12:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Marc is een ontzettende klootzak dus geen greintje meelij.
Zie SHOquote:Op woensdag 7 december 2022 15:30 schreef puzziepie het volgende:
https://www.mediacourant.(...)-samantha-steenwijk/
Dit is toch SHOquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2022 12:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Marc is een ontzettende klootzak dus geen greintje meelij.
quote:Op dinsdag 6 december 2022 12:38 schreef RipCity het volgende:
Als iemand al het slechte verdient is het Marc vd linden wel.
Ze heeft volgers/mensen die haar in stand houden. Dat zou meer de kritiek moeten zijn. Ze vervult blijkbaar een behoefte waaraan ze duizenden euro's verdiend.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:22 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
(Ze is zo enthousiast dat er 2023 staat ipv 2022)
Het is een twee-traps raket, YT is wisselgeld, er is geen app meer. Echt rijk wordt ze van de omzet uit 3 x p/w op het juice-kanaal reclame maken voor marktkleding.quote:Op woensdag 21 december 2022 12:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ze heeft volgers/mensen die haar in stand houden. Dat zou meer de kritiek moeten zijn. Ze vervult blijkbaar een behoefte waaraan ze duizenden euro's verdiend.
Juist daarom is het gebaat bij de haat en aandacht. Merken weten dat.quote:Op woensdag 21 december 2022 14:27 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Het is een twee-traps raket, YT is wisselgeld, er is geen app meer. Echt rijk wordt ze van de omzet uit 3 x p/w op het juice-kanaal reclame maken voor marktkleding.
Nou, jawel hoor. Ten eerste heeft ze natuurlijk haar zakelijk instinct waarmee je altijd ver kan komen máár ik doel eigenlijk op haar achtergrond. Zo speelde ze wel gewoon een van de hoofdrollen in de musical Wicked (na Chantal Janzen). Daarvoor natuurlijk jarenlang het (populaire) gezicht van zo’n zender waarvan ik even niet op de naam kan komen. Haar acteer- en zangtalent zijn wel gewoon skills. Om te zeggen dat ze niets anders kan dan juice brengen is simpelweg onjuist.quote:Op woensdag 21 december 2022 14:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Juist daarom is het gebaat bij de haat en aandacht. Merken weten dat.
Zodra haar berichten geen nieuws meer zijn of als het niet meer wordt opgepakt is het afgelopen met de inkomsten. Ze heeft geen wezenlijk talent of skills anders dan dit soort "nieuws" brengen. Die kraan raakt een keer op of iemand anders pakt het stokje op.
Voor mij is dat geen skill.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou, jawel hoor. Ten eerste heeft ze natuurlijk haar zakelijk instinct waarmee je altijd ver kan komen máár ik doel eigenlijk op haar achtergrond. Zo speelde ze wel gewoon een van de hoofdrollen in de musical Wicked (na Chantal Janzen). Daarvoor natuurlijk jarenlang het (populaire) gezicht van zo’n zender waarvan ik even niet op de naam kan komen. Haar acteer- en zangtalent zijn wel gewoon skills. Om te zeggen dat ze niets anders kan dan juice brengen is simpelweg onjuist.
Hij had/(heeft?) er een handje van om mensen die iets over hem hebben gezegd op sociale media (en dan echt geen hele heftige dingen, maar gewoon dat hij op zijn gewicht moet letten) op te bellen of op hun werk op te zoeken en te bedreigen. Ik heb dit persoonlijk meegemaakt, maar ik weet ook dat hij bij iemand anders letterlijk op het werk is binnengelopen om te eisen dat diegene werd ontslagen en diegene gewoon heeft achtervolgd met een camera. Verder spreek ik beroepsmatig nogal wat BN'ers en een flink aantal hebben een boekje opengedaan over hoe ontzettend naar hij is om mee te werken, maar dat ze maar hun mond houden om de lieve vrede te bewaren (onder hen een van de meest lieve meiden die BN'er land rijk is, dus als zij het zegt is er echt wel heel wat aan de hand.)quote:
Verrot en ziek, dat wereldje.quote:Op donderdag 22 december 2022 13:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hij had/(heeft?) er een handje van om mensen die iets over hem hebben gezegd op sociale media (en dan echt geen hele heftige dingen, maar gewoon dat hij op zijn gewicht moet letten) op te bellen of op hun werk op te zoeken en te bedreigen. Ik heb dit persoonlijk meegemaakt, maar ik weet ook dat hij bij iemand anders letterlijk op het werk is binnengelopen om te eisen dat diegene werd ontslagen en diegene gewoon heeft achtervolgd met een camera. Verder spreek ik beroepsmatig nogal wat BN'ers en een flink aantal hebben een boekje opengedaan over hoe ontzettend naar hij is om mee te werken, maar dat ze maar hun mond houden om de lieve vrede te bewaren (onder hen een van de meest lieve meiden die BN'er land rijk is, dus als zij het zegt is er echt wel heel wat aan de hand.)
Valt mee. Iedereen die uit Volendam komt is wel okay! Altijd sympathiek en 'normaal' naar de 'normale' medewerker op redacties etc. Kunnen de BN'ers uit Amsterdam veel van leren.quote:Op donderdag 22 december 2022 13:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Verrot en ziek, dat wereldje.
Ja ja, maar die doen het weer erg makkelijk met andere vrouwen terwijl ze getrouwd bennequote:Op donderdag 22 december 2022 15:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Valt mee. Iedereen die uit Volendam komt is wel okay! Altijd sympathiek en 'normaal' naar de 'normale' medewerker op redacties etc. Kunnen de BN'ers uit Amsterdam veel van leren.
Ja, er is echt wel iets aan de hand, als die man echt verslaafd is of zelfs maar af en toe die troep gebruikt, dan leidt dat tot schade en heeft het vroeg of laat invloed op zijn karakter en gedrag (gehad). En om de lieve vrede te bewaren, gaan mensen dat dan maar verder laten escaleren en hem een klootzak vinden?quote:Op donderdag 22 december 2022 13:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hij had/(heeft?) er een handje van om mensen die iets over hem hebben gezegd op sociale media (en dan echt geen hele heftige dingen, maar gewoon dat hij op zijn gewicht moet letten) op te bellen of op hun werk op te zoeken en te bedreigen. Ik heb dit persoonlijk meegemaakt, maar ik weet ook dat hij bij iemand anders letterlijk op het werk is binnengelopen om te eisen dat diegene werd ontslagen en diegene gewoon heeft achtervolgd met een camera. Verder spreek ik beroepsmatig nogal wat BN'ers en een flink aantal hebben een boekje opengedaan over hoe ontzettend naar hij is om mee te werken, maar dat ze maar hun mond houden om de lieve vrede te bewaren (onder hen een van de meest lieve meiden die BN'er land rijk is, dus als zij het zegt is er echt wel heel wat aan de hand.)
Er zal een goede reden zijn waarom de mediawereld haar niet meer moet. Wellicht komt die juice nog uit.quote:Op donderdag 22 december 2022 10:55 schreef Eightyone het volgende:
Jawel, alleen gebruikt ze ze niet meer. Hooguit om makkelijk tegen een camera te kunnen praten.
Ze had er best een boterham mee kunnen verdienen, maar in één keer was het over. Ik gok erop dat ze achter de schermen een beetje tegen viel.
Dat wijf heeft natuurlijk helemaal geen skills, anders verlaag je je niet tot het 'werk' dat ze nu doet. Ze wordt overal met de nek aangekeken, behalve bij soortgelijk tuig en haar trieste 'fans'. Daar kiest een geestelijk gezond mens niet vrijwillig voor, lijkt me..quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Er zal een goede reden zijn waarom de mediawereld haar niet meer moet. Wellicht komt die juice nog uit.Als de media haar negeren zal ook haar ster uitdoven voor zover ze een bner is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |