abonnement Unibet Coolblue
pi_206866271
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 november 2022 10:48 schreef boskameel het volgende:

Die Marc is zelf geen haar beter. Zat niet voor niks jarenlang bij Boulevard.
Dat is waar.

Ik persoonlijk vind dat er wel een grens ligt bij een ziekenhuis. Roddelbladen, oké. Maar zodra iemand zo slecht ligt, gewoon stoppen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_206866392
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 20:53 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Als je denkt dat Yvonne niet lager kan gaan. :r

Marc van der Linden ligt in het ziekenhuis vanwege een herseninfarct.

[ twitter ]

Voor het eerst ben ik het eens met Peter junior.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_206866486
Met z'n crystal meth harses op z'n oog gevallen. :blauwoog:
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 29 november 2022 @ 17:48:10 #104
269689 crew  Viv
pi_206870648
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 13:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat is waar.

Ik persoonlijk vind dat er wel een grens ligt bij een ziekenhuis. Roddelbladen, oké. Maar zodra iemand zo slecht ligt, gewoon stoppen.
Dit. Als een BN'er buiten werktijd op een terrasje zit of in de Efteling rondloopt en er wordt een foto van diegene gemaakt of zo, dat is het risico van het vak. Maar in iemands privéleven mengen terwijl diegene in het ziekenhuis ligt, dat is gewoon not done. Of het nou via personeel of patiënten/bezoekers geritseld wordt, dat maakt niet eens uit. Een nieuw dieptepunt voor Yvonne. :X
pi_206871732
Hopelijk gaan ze Yvonne juridisch aanpakken.

https://nos.nl/artikel/24(...)en-medische-gegevens
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_206871793
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2022 18:46 schreef superniger het volgende:
Hopelijk gaan ze Yvonne juridisch aanpakken.

https://nos.nl/artikel/24(...)en-medische-gegevens
Wel tamelijk ironisch. Als je daar of in het AMC ligt kan je onbekende buuf bellen en info opvragen zodra ze jammert dat ze meeleeft.
Privacy kennen ze sowieso niet.
Maar dat Yvonne oproept is ook wel not done.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator dinsdag 29 november 2022 @ 18:51:55 #107
184769 crew  Deisyy
pi_206871795
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 13:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat is waar.

Ik persoonlijk vind dat er wel een grens ligt bij een ziekenhuis. Roddelbladen, oké. Maar zodra iemand zo slecht ligt, gewoon stoppen.
Dit is wel een grens inderdaad, Yvonne heeft blijkbaar geen grenzen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator dinsdag 29 november 2022 @ 19:18:10 #108
382129 crew  Donna
pi_206872060
Voor info over een blauw oog ook. Boeiend. Zoek dat uit als die man weer fris en wel thuis zit als je dat zo graag wilt weten.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 29 november 2022 @ 19:20:58 #109
269689 crew  Viv
pi_206872093
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 19:18 schreef Donna het volgende:
Voor info over een blauw oog ook. Boeiend. Zoek dat uit als die man weer fris en wel thuis zit als je dat zo graag wilt weten.
Of stuur een DM, aangezien hij wel weer op Instagram zat. :')
pi_206877569
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 18:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wel tamelijk ironisch. Als je daar of in het AMC ligt kan je onbekende buuf bellen en info opvragen zodra ze jammert dat ze meeleeft.
Privacy kennen ze sowieso niet.
Maar dat Yvonne oproept is ook wel not done.
In t lullige kleine streekziekenhuis in mijn woonplaats kan dat dus niey. Je krijgt gewoon geen antwoord en terecht.


Mbt Yvonne. Ze zet met die oproep mensen aan tot het plegen van een strafbaar feit. Medische gegevens openbaar maken is gewoon tegen de wet.

Ik mag graag een roddel lezen, maar er zijn inderdaad grenzen. Ziekte is er daar een van. Als mensen zo graag willen meeleven kunnen ze ook een kaartje sturen naar het ziekenhuis (dat sturen ze toch nog door als je het ziekenhuis al uit bent)
pi_206878476
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dit is wel een grens inderdaad, Yvonne heeft blijkbaar geen grenzen.
Die conclusie kunnen we inderdaad al langer trekken. Juist daarom hoop ik dat ze ooit zelf een bak stront over zich heen krijgt. De niet aflatende domheid die ze daarnaast uitkraamt en uitstraalt met haar teksten, die vastgeroeste Starbucks-beker en dat zuigende pijpmondje aan dat rietje.

Des te vermoeiender dat je daarmee in dit land dus rijk kunt worden :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 30 november 2022 @ 11:26:32 #112
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_206878788
ik vind dr vroeger ZOOOO lekker toen ze keet zong
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_206879192
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 10:59 schreef TheVulture het volgende:

Des te vermoeiender dat je daarmee in dit land dus rijk kunt worden
Ze wordt op het internet alom gehaat. Hoe verdient ze dan zoveel geld dat ze er van kan leven. Heeft ze zoveel hersenloze volgers die betalen?
pi_206879208
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 12:04 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ze wordt op het internet alom gehaat. Hoe verdient ze dan zoveel geld dat ze er van kan leven. Heeft ze zoveel hersenloze volgers die betalen?
Ik las hier eens dat er ongeveer 3000 van die betalende mensen zijn die een tientje of 15 euro per maand aftikken, dus tel uit je winst :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_206879315
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 10:59 schreef TheVulture het volgende:

[..]
en dat zuigende pijpmondje aan dat rietje.


Ik hoop op een uitgelekte sextape.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_206879923
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 12:05 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik las hier eens dat er ongeveer 3000 van die betalende mensen zijn die een tientje of 15 euro per maand aftikken, dus tel uit je winst :')
Ja hoi, die Telegram groep is imiddels al opgeheven (er zaten 3000-6000 leden in p/m) omdat het doel van een eigen winkel on- en offline is behaald

en ze nu een omzet van een mio+ draait met kleding en accessoires:



https://twitter.com/i/status/1590652846944718849
pi_206892633
Yvonne Coldeweijer zegt sorry tegen Marc van der Linden: ‘Spijt’

“Marc van der Linden, het spijt me dat ik je heb laten schrikken. Dat heb je niet verdiend. Je ligt daar niet voor niks. Ik wou het niet erger maken en ik wou je niet opnaaien, dus hopelijk heeft het niet al teveel effect gehad.”

Hier had ze het bij moeten laten. Maar nee;

“Ik ben op een punt in mijn carrière waar het bijna normaal is dat ik medische shit van mensen ontvang in mijn dm en dat alle grenzen vervagen. Het is beroepsdeformatie. Ik vind het normaal en ineens werd ik er even mee geconfronteerd dat het helemaal niet normaal is natuurlijk, dus bij deze mijn excuses. (…) Dit was niet zo cool.”

En of het nog niet genoeg was;

“Jullie weten toch allemaal wel dat Marc van der Linden liegt over alles? Dan kun je lachen, maar ziek hoor. Weet je hoeveel dingen hij liegt? Hij heeft een hele, hele zware verslaving. Chrystal meth en dat soort shit. Hij zit zwaar aan de meth.”

Marc is volgens Yvonne duidelijk aan lager wal geraakt. “Hij wordt supervaak afgeperst door dealers en shit. Dat is iets wat ik heb gehoord. Dat gaat toch al heel lang in de rondte en iedereen weet dat hij over heel veel dingen liegt. (…) Bied jij nu ook je excuses aan voor al die keren dat je hebt gelogen?”

https://www.mediacourant.(...)an-der-linden-spijt/

:r :r
Dit is toch gewoon next level geestelijke mishandeling of hoe word zoiets genoemd in de DSM-5 handboek?
  donderdag 1 december 2022 @ 14:17:00 #118
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_206892798
quote:
18s.gif Op donderdag 1 december 2022 14:03 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Yvonne Coldeweijer zegt sorry tegen Marc van der Linden: ‘Spijt’

“Marc van der Linden, het spijt me dat ik je heb laten schrikken. Dat heb je niet verdiend. Je ligt daar niet voor niks. Ik wou het niet erger maken en ik wou je niet opnaaien, dus hopelijk heeft het niet al teveel effect gehad.”

Hier had ze het bij moeten laten. Maar nee;

“Ik ben op een punt in mijn carrière waar het bijna normaal is dat ik medische shit van mensen ontvang in mijn dm en dat alle grenzen vervagen. Het is beroepsdeformatie. Ik vind het normaal en ineens werd ik er even mee geconfronteerd dat het helemaal niet normaal is natuurlijk, dus bij deze mijn excuses. (…) Dit was niet zo cool.”

En of het nog niet genoeg was;

“Jullie weten toch allemaal wel dat Marc van der Linden liegt over alles? Dan kun je lachen, maar ziek hoor. Weet je hoeveel dingen hij liegt? Hij heeft een hele, hele zware verslaving. Chrystal meth en dat soort shit. Hij zit zwaar aan de meth.”

Marc is volgens Yvonne duidelijk aan lager wal geraakt. “Hij wordt supervaak afgeperst door dealers en shit. Dat is iets wat ik heb gehoord. Dat gaat toch al heel lang in de rondte en iedereen weet dat hij over heel veel dingen liegt. (…) Bied jij nu ook je excuses aan voor al die keren dat je hebt gelogen?”

https://www.mediacourant.(...)an-der-linden-spijt/

:r :r
Dit is toch gewoon next level geestelijke mishandeling of hoe word zoiets genoemd in de DSM-5 handboek?
Zo dan, koekkoek!
With love :*
  Trouwste user 2022 donderdag 1 december 2022 @ 14:28:34 #119
7889 tong80
Spleenheup
pi_206892928
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2022 14:17 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Zo dan, koekkoek!
Ha ha ha. Carriere. :D

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_206893112
quote:
18s.gif Op donderdag 1 december 2022 14:03 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Yvonne Coldeweijer zegt sorry tegen Marc van der Linden: ‘Spijt’

“Marc van der Linden, het spijt me dat ik je heb laten schrikken. Dat heb je niet verdiend. Je ligt daar niet voor niks. Ik wou het niet erger maken en ik wou je niet opnaaien, dus hopelijk heeft het niet al teveel effect gehad.”

Hier had ze het bij moeten laten. Maar nee;

“Ik ben op een punt in mijn carrière waar het bijna normaal is dat ik medische shit van mensen ontvang in mijn dm en dat alle grenzen vervagen. Het is beroepsdeformatie. Ik vind het normaal en ineens werd ik er even mee geconfronteerd dat het helemaal niet normaal is natuurlijk, dus bij deze mijn excuses. (…) Dit was niet zo cool.”

En of het nog niet genoeg was;

“Jullie weten toch allemaal wel dat Marc van der Linden liegt over alles? Dan kun je lachen, maar ziek hoor. Weet je hoeveel dingen hij liegt? Hij heeft een hele, hele zware verslaving. Chrystal meth en dat soort shit. Hij zit zwaar aan de meth.”

Marc is volgens Yvonne duidelijk aan lager wal geraakt. “Hij wordt supervaak afgeperst door dealers en shit. Dat is iets wat ik heb gehoord. Dat gaat toch al heel lang in de rondte en iedereen weet dat hij over heel veel dingen liegt. (…) Bied jij nu ook je excuses aan voor al die keren dat je hebt gelogen?”

https://www.mediacourant.(...)an-der-linden-spijt/

:r :r
Dit is toch gewoon next level geestelijke mishandeling of hoe word zoiets genoemd in de DSM-5 handboek?
Inderdaad :r

En dan die opmerking dat ze ook weet welke BNer ooit zich heeft laten moeten behandelen voor een voorwerp in de anus. Waarom moet ze dat vermelden?

Hier schiet ze zichzelf weer flink mee in haar voet.
pi_206896878
quote:
Achteraf gezien vindt Yvonne dat ze de fout in is gegaan. “Ik kreeg een vrij betrouwbare bron die ik wel vaker spreek binnen en die zei: ‘Goh, Marc heeft een blauw oog. Ik heb vernomen dat het zou kunnen dat hij dit ook weer heeft verzonnen’” Ze vervolgt: “Dat is natuurlijk vrij cru als iemand écht een herseninfarct heeft gehad. Maar goed, je hoort het, je wil het onderzoeken, dus ik dacht: laat ik beginnen bij het blauwe oog. Is hij in elkaar geslagen of what happened? Ik heb dus een oproepje geplaatst of er nog VUmc-spionnen waren die ik even iets mocht vragen.”
quote:
Wel wijst ze erop dat Marc zelf ook niet eerlijk is over zijn huidige levensstijl. “Jullie weten toch allemaal wel dat Marc van der Linden liegt over alles? Dan kun je lachen, maar ziek hoor. Weet je hoeveel dingen hij liegt? Hij heeft een hele, hele zware verslaving. Chrystal meth en dat soort shit. Hij zit zwaar aan de meth.”

Marc is volgens Yvonne duidelijk aan lager wal geraakt. “Hij wordt supervaak afgeperst door dealers en shit. Dat is iets wat ik heb gehoord. Dat gaat toch al heel lang in de rondte en iedereen weet dat hij over heel veel dingen liegt. (…) Bied jij nu ook je excuses aan voor al die keren dat je hebt gelogen?”
Wow, ik wist niet dat ik haar nog stommer kon vinden, toch gelukt.

Dus kort en goed: Marc heeft misschien geen hersenbloeding gehad, maar is in elkaar geslagen, volgens Yvonne
op basis van 1 (een) bron.

Volstrekt gebrek aan empathie, ze zegt dat Marc een hele zware verslaving heeft, als dat klopt dan is dat heel erg triest en geen juice. En ja, als iemand echt verslaafd is, dan is de kans vrij groot dat die persoon veel liegt, maar waarom moet iemand ook excuses aanbieden nadat zij "excuses" heeft aangeboden, is het gelijk oversteken, waarom is hij verantwoording schuldig aan haar?

Yvonne tikt zelf ook wel een DSM'etje aan lijkt het.
pi_206897964
Het zal maar in je vriendengroep zitten, zo'n gestoord mokkel. Altijd berekenend, altijd de balans opmaken, altijd maar de doelpalen van je eigen morele kompas verplaatsen naar aanleiding van de reacties van een ander. Pffff.

Ze kan beter gewoon een onlyfans accountje starten, die bimbos respecteer ik meer
-nee-
  dinsdag 6 december 2022 @ 12:37:23 #123
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_206964979
quote:
19s.gif Op dinsdag 29 november 2022 11:02 schreef manny het volgende:
Van der Linden die hierover klaagt. Dat is alsof Bløf klaagt over slechte songteksten in Nederlandstalige liedjes. Het moet niet gekker worden.
Marc is een ontzettende klootzak dus geen greintje meelij.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_206964990
Als iemand al het slechte verdient is het Marc vd linden wel.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 6 december 2022 @ 12:41:16 #125
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206965011
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 12:37 schreef Vivi het volgende:

[..]
Marc is een ontzettende klootzak dus geen greintje meelij.
Hoe dat zo?
The love you take is equal to the love you make.
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 december 2022 @ 16:00:17 #126
7889 tong80
Spleenheup
pi_206967463
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 12:37 schreef Vivi het volgende:

[..]
Marc is een ontzettende klootzak dus geen greintje meelij.
Leg eens uit.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 7 december 2022 @ 15:30:05 #127
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_206982841
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Trouwste user 2022 woensdag 7 december 2022 @ 15:40:53 #128
7889 tong80
Spleenheup
pi_206983014
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 7 december 2022 @ 15:42:32 #129
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_206983040
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 15:40 schreef tong80 het volgende:

[..]
Zie SHO :)

:T
Dit is toch SHO :?
Ik zat net in je andere topic te lezen :T
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_207164705


(Ze is zo enthousiast dat er 2023 staat ipv 2022)
pi_207164758
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 12:37 schreef Vivi het volgende:

[..]
Marc is een ontzettende klootzak dus geen greintje meelij.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 12:38 schreef RipCity het volgende:
Als iemand al het slechte verdient is het Marc vd linden wel.
:? :? :?
pi_207171652
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 21:22 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]

(Ze is zo enthousiast dat er 2023 staat ipv 2022)
Ze heeft volgers/mensen die haar in stand houden. Dat zou meer de kritiek moeten zijn. Ze vervult blijkbaar een behoefte waaraan ze duizenden euro's verdiend.
pi_207172978
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 12:28 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ze heeft volgers/mensen die haar in stand houden. Dat zou meer de kritiek moeten zijn. Ze vervult blijkbaar een behoefte waaraan ze duizenden euro's verdiend.
Het is een twee-traps raket, YT is wisselgeld, er is geen app meer. Echt rijk wordt ze van de omzet uit 3 x p/w op het juice-kanaal reclame maken voor marktkleding.
pi_207173165
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 14:27 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Het is een twee-traps raket, YT is wisselgeld, er is geen app meer. Echt rijk wordt ze van de omzet uit 3 x p/w op het juice-kanaal reclame maken voor marktkleding.
Juist daarom is het gebaat bij de haat en aandacht. Merken weten dat.

Zodra haar berichten geen nieuws meer zijn of als het niet meer wordt opgepakt is het afgelopen met de inkomsten. Ze heeft geen wezenlijk talent of skills anders dan dit soort "nieuws" brengen. Die kraan raakt een keer op of iemand anders pakt het stokje op.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 21 december 2022 @ 23:29:25 #135
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_207181761
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 14:42 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Juist daarom is het gebaat bij de haat en aandacht. Merken weten dat.

Zodra haar berichten geen nieuws meer zijn of als het niet meer wordt opgepakt is het afgelopen met de inkomsten. Ze heeft geen wezenlijk talent of skills anders dan dit soort "nieuws" brengen. Die kraan raakt een keer op of iemand anders pakt het stokje op.
Nou, jawel hoor. Ten eerste heeft ze natuurlijk haar zakelijk instinct waarmee je altijd ver kan komen máár ik doel eigenlijk op haar achtergrond. Zo speelde ze wel gewoon een van de hoofdrollen in de musical Wicked (na Chantal Janzen). Daarvoor natuurlijk jarenlang het (populaire) gezicht van zo’n zender waarvan ik even niet op de naam kan komen. Haar acteer- en zangtalent zijn wel gewoon skills. Om te zeggen dat ze niets anders kan dan juice brengen is simpelweg onjuist.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_207183713
quote:
17s.gif Op woensdag 21 december 2022 23:29 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Nou, jawel hoor. Ten eerste heeft ze natuurlijk haar zakelijk instinct waarmee je altijd ver kan komen máár ik doel eigenlijk op haar achtergrond. Zo speelde ze wel gewoon een van de hoofdrollen in de musical Wicked (na Chantal Janzen). Daarvoor natuurlijk jarenlang het (populaire) gezicht van zo’n zender waarvan ik even niet op de naam kan komen. Haar acteer- en zangtalent zijn wel gewoon skills. Om te zeggen dat ze niets anders kan dan juice brengen is simpelweg onjuist.
Voor mij is dat geen skill. :) Ze is net zoals Estelle Cruijff die kan ook niks.
  donderdag 22 december 2022 @ 10:55:34 #137
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_207183993
Jawel, alleen gebruikt ze ze niet meer. Hooguit om makkelijk tegen een camera te kunnen praten.

Ze had er best een boterham mee kunnen verdienen, maar in één keer was het over. Ik gok erop dat ze achter de schermen een beetje tegen viel.
  donderdag 22 december 2022 @ 13:04:54 #138
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_207185352
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 12:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Hoe dat zo?
Hij had/(heeft?) er een handje van om mensen die iets over hem hebben gezegd op sociale media (en dan echt geen hele heftige dingen, maar gewoon dat hij op zijn gewicht moet letten) op te bellen of op hun werk op te zoeken en te bedreigen. Ik heb dit persoonlijk meegemaakt, maar ik weet ook dat hij bij iemand anders letterlijk op het werk is binnengelopen om te eisen dat diegene werd ontslagen en diegene gewoon heeft achtervolgd met een camera. Verder spreek ik beroepsmatig nogal wat BN'ers en een flink aantal hebben een boekje opengedaan over hoe ontzettend naar hij is om mee te werken, maar dat ze maar hun mond houden om de lieve vrede te bewaren (onder hen een van de meest lieve meiden die BN'er land rijk is, dus als zij het zegt is er echt wel heel wat aan de hand.)
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 22 december 2022 @ 13:07:22 #139
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_207185384
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 13:04 schreef Vivi het volgende:

[..]
Hij had/(heeft?) er een handje van om mensen die iets over hem hebben gezegd op sociale media (en dan echt geen hele heftige dingen, maar gewoon dat hij op zijn gewicht moet letten) op te bellen of op hun werk op te zoeken en te bedreigen. Ik heb dit persoonlijk meegemaakt, maar ik weet ook dat hij bij iemand anders letterlijk op het werk is binnengelopen om te eisen dat diegene werd ontslagen en diegene gewoon heeft achtervolgd met een camera. Verder spreek ik beroepsmatig nogal wat BN'ers en een flink aantal hebben een boekje opengedaan over hoe ontzettend naar hij is om mee te werken, maar dat ze maar hun mond houden om de lieve vrede te bewaren (onder hen een van de meest lieve meiden die BN'er land rijk is, dus als zij het zegt is er echt wel heel wat aan de hand.)
Verrot en ziek, dat wereldje.
The love you take is equal to the love you make.
pi_207187398
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 13:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Verrot en ziek, dat wereldje.
Valt mee. Iedereen die uit Volendam komt is wel okay! Altijd sympathiek en 'normaal' naar de 'normale' medewerker op redacties etc. Kunnen de BN'ers uit Amsterdam veel van leren.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  donderdag 22 december 2022 @ 20:25:16 #141
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_207191223
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 15:46 schreef RipCity het volgende:

[..]
Valt mee. Iedereen die uit Volendam komt is wel okay! Altijd sympathiek en 'normaal' naar de 'normale' medewerker op redacties etc. Kunnen de BN'ers uit Amsterdam veel van leren.
Ja ja, maar die doen het weer erg makkelijk met andere vrouwen terwijl ze getrouwd benne :{w

Als opvolger van het eeuwenlang traditionele folklore 'seks met je broer of zus hebben', is het natuurlijk wel een vooruitgang in dat dorp ^O^

Zo hep iedereen wat
love & heet
pi_207196772
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 13:04 schreef Vivi het volgende:

[..]
Hij had/(heeft?) er een handje van om mensen die iets over hem hebben gezegd op sociale media (en dan echt geen hele heftige dingen, maar gewoon dat hij op zijn gewicht moet letten) op te bellen of op hun werk op te zoeken en te bedreigen. Ik heb dit persoonlijk meegemaakt, maar ik weet ook dat hij bij iemand anders letterlijk op het werk is binnengelopen om te eisen dat diegene werd ontslagen en diegene gewoon heeft achtervolgd met een camera. Verder spreek ik beroepsmatig nogal wat BN'ers en een flink aantal hebben een boekje opengedaan over hoe ontzettend naar hij is om mee te werken, maar dat ze maar hun mond houden om de lieve vrede te bewaren (onder hen een van de meest lieve meiden die BN'er land rijk is, dus als zij het zegt is er echt wel heel wat aan de hand.)
Ja, er is echt wel iets aan de hand, als die man echt verslaafd is of zelfs maar af en toe die troep gebruikt, dan leidt dat tot schade en heeft het vroeg of laat invloed op zijn karakter en gedrag (gehad). En om de lieve vrede te bewaren, gaan mensen dat dan maar verder laten escaleren en hem een klootzak vinden?
pi_207197118
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 10:55 schreef Eightyone het volgende:
Jawel, alleen gebruikt ze ze niet meer. Hooguit om makkelijk tegen een camera te kunnen praten.

Ze had er best een boterham mee kunnen verdienen, maar in één keer was het over. Ik gok erop dat ze achter de schermen een beetje tegen viel.
Er zal een goede reden zijn waarom de mediawereld haar niet meer moet. Wellicht komt die juice nog uit. :Y Als de media haar negeren zal ook haar ster uitdoven voor zover ze een bner is.
  vrijdag 23 december 2022 @ 20:57:22 #144
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_207205434
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 10:38 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Er zal een goede reden zijn waarom de mediawereld haar niet meer moet. Wellicht komt die juice nog uit. :Y Als de media haar negeren zal ook haar ster uitdoven voor zover ze een bner is.
Dat wijf heeft natuurlijk helemaal geen skills, anders verlaag je je niet tot het 'werk' dat ze nu doet. Ze wordt overal met de nek aangekeken, behalve bij soortgelijk tuig en haar trieste 'fans'. Daar kiest een geestelijk gezond mens niet vrijwillig voor, lijkt me..

O ja, die rol die ze had in die musical Wicked (na Chantal Janzen), was ook geen big thing, daar ze eerst Peter Gillis voor die rol vroegen (hij zat vast) en toen pas bij Yv kwamen.
love & heet
  maandag 23 januari 2023 @ 17:15:28 #145
80382 manny
30 is best veel
pi_207685851
Kijk aan. Kijk aan. De Hazes heb deze slag gewonnen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_207699342

[/img]






Video offline gehaald




[ Bericht 28% gewijzigd door JourneyBlue op 24-01-2023 19:44:16 ]
pi_207699607
Op basis van één wankele bron wordt er een YT video aangekondigd met🍿 en 😂,


Maakt blijkbaar niet uit of je iemand die in herstel is beschadigt.

[ Bericht 14% gewijzigd door JourneyBlue op 24-01-2023 19:54:20 ]
pi_207700349
Ik moest Koen kardashian even googlen. Wat een halve zool.

Het is leuk als ze laster verspreidt over BNers, maar als het over dit soort nitwits moet gaan vind ik het moeilijk op de trein te blijven.
-nee-
pi_207700615

  dinsdag 24 januari 2023 @ 20:32:41 #150
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_207700629
Kunnen deze mensen niet gewoon een leven zoeken i.p.v. die continue ziekelijke zoektocht naar aandacht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')