Speelde inderdaad goed, leuke speler. Gevarieerd spel, alleen service nog wel minder. Gaston was te passief en kwam er geen moment aan te pas. Zijn enige wapen was het (uiteraard weer mensonterende) publiek.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:56 schreef FundsAreSafu het volgende:
Rune is heel goed, gaat een leuke rivaliteit worden met Alcaraz
@wimderon vindt dit leuk.quote:
Opgave lijkt mij verstandig inderdaadquote:Op zondag 29 mei 2022 17:32 schreef GwaiLow het volgende:
Zou Nadal beseffen dat als hij deze partij al wint, dat hij de volgende ronde vrijwel kansloos is? Het spelbeeld en de energie die hij hierin gaat moeten gooien zegt eigenlijk genoeg.
Dat ook weer niet. Wat extra centjes is ook mooi meegenomen.quote:Op zondag 29 mei 2022 17:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Opgave lijkt mij verstandig inderdaad
Best-of-5 op center court tegen Nadal, er is nog meer dan voldoende tijd om te gaan choken voor Felix. Nee, dit gaat Nadal gewoon winnen.quote:Op zondag 29 mei 2022 17:32 schreef Szura het volgende:
Reetplukker moet dit wel ff winnen, hij mag er niet uit tegen zo’n eierbal als Auger.
Deze set komt vast wel goed jaquote:Op zondag 29 mei 2022 17:59 schreef FundsAreSafu het volgende:
R. Nadal breekt! Vorige twee service games op love gewonnen, dit kan niet fout gaan?!
Dat is zo omdat jij het denkt? Ik denk helemaal niet dat hij vrijwel kansloos is tegen Djokovic. Vind ze beiden goed spelen en het is nog steeds RG.quote:Op zondag 29 mei 2022 17:32 schreef GwaiLow het volgende:
Zou Nadal beseffen dat als hij deze partij al wint, dat hij de volgende ronde vrijwel kansloos is? Het spelbeeld en de energie die hij hierin gaat moeten gooien zegt eigenlijk genoeg.
Het is al een tijdje einde tijdperk Zverevquote:Op zondag 29 mei 2022 18:12 schreef wimderon het volgende:
Waarom heeft Zverev het zwaar met de vleesgeworden middelmaat Zapata Miralles
Ja, Nadal staat nu opeens als vanouds te spelen.quote:
Nee, hij zou ook niet kansloos hoeven zijn. Maar denk dat de hoeveelheid energie die Nadal gaat ''verspillen'' vandaag van groot belang is.quote:Op zondag 29 mei 2022 18:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is zo omdat jij het denkt? Ik denk helemaal niet dat hij vrijwel kansloos is tegen Djokovic. Vind ze beiden goed spelen en het is nog steeds RG.
Ik ben moe van heel de dag sport kijken. Steeds switchen tussen Giro, F1 en Roland Garros.quote:Op zondag 29 mei 2022 18:50 schreef Federer-fan het volgende:
En dan krijgen we om 20.45 u. ook nog Alcaraz. Ik kan jullie alleen niet beloven dat ik die hele wedstrijden ga kijken. Misschien ga ik toch redelijk op tijd mijn mandje opzoeken.
Ja, en dan te bedenken dat hem inclusief deze partij vier zware partijen te wachten staan: FAA, Djokovic, Alcaraz en dan Medvedev/Tsitsipas.quote:Op zondag 29 mei 2022 18:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, hij zou ook niet kansloos hoeven zijn. Maar denk dat de hoeveelheid energie die Nadal gaat ''verspillen'' vandaag van groot belang is.
Dat zou de eerste keer zijn dat Nadal een vijfsetter op gravel verliest. Maar FAA heeft echt niet meer kans tegen Djokovic dan Nadal lijkt mij.quote:Op zondag 29 mei 2022 19:06 schreef GwaiLow het volgende:
Als Felix deze 4e set pakt dan hoop ik ook dat hij de wedstrijd wint. Zie hem dan meer kans maken tegen Novak dan Nadal.
Snap wat je zegt, Felix kan makkelijk 2 lange slopende duels op rij aan, maar kan Nadal dat ook? Hoop het natuurlijk wel!quote:Op zondag 29 mei 2022 19:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat zou de eerste keer zijn dat Nadal een vijfsetter op gravel verliest. Maar FAA heeft echt niet meer kans tegen Djokovic dan Nadal lijkt mij.
Ik vind het een beetje "Never bet against the black guy" met boksen. Nadal heeft het toernooi dertien keer gewonnen. Niemand is zo succesvol op een baan geweest als hij op PC. Als hij wint en tegen Djokovic moet, denk ik dat hij er gewoon staat (tenzij hij last heeft van zen voet). Wanneer die twee tegen elkaar spelen halen ze toch vaak het beste in elkaar naar boven.quote:Op zondag 29 mei 2022 19:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Snap wat je zegt, Felix kan makkelijk 2 lange slopende duels op rij aan, maar kan Nadal dat ook? Hoop het natuurlijk wel!
Met tiebreak?quote:Op zondag 29 mei 2022 19:49 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zal jullie weer even laten profiteren van mijn decennialange tenniservaring. Nu we een vijfde set krijgen, is het in feite een wedstrijd van n set.
Ja, maar bedenk wel dat al het publiek eruit moet, en weer nieuw publiek erinquote:Op zondag 29 mei 2022 19:48 schreef Federer-fan het volgende:
De Engelse commentator op Eurosport zegt: "The night session is going to have to wait. We're going to play a fifth set." Die avondsessie begint op z'n vroegst pas over een uur.
Hopelijk doen ze dat beter dan bij het voetbalquote:Op zondag 29 mei 2022 19:52 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, maar bedenk wel dat al het publiek eruit moet, en weer nieuw publiek erin
Ja, tot de 10.quote:
Wat een onzin, kunnen ze niet allemaal even hun jas omdraaien of een petje opdoen ofzo, zodat het lijkt dat het allemaal andere mensen zijn?quote:Op zondag 29 mei 2022 19:52 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, maar bedenk wel dat al het publiek eruit moet, en weer nieuw publiek erin
quote:
Ja, ergens wel.quote:
Ik.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:11 schreef Federer-fan het volgende:
Wie gaat er hier nog naar Kachanov-Alcaraz kijken?
quote:Op zondag 29 mei 2022 20:16 schreef Federer-fan het volgende:
Wanneer Nadal juicht na zo'n belangrijk piunt ziet hij eruit zoals ik eruitzie als ik probeer mijn elektrische grasmaaier aan de praat te krijgen.
Ja, dat is wel duidelijk. Maar toch een mooi gevecht iigquote:Op zondag 29 mei 2022 20:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nou Nadal gaat RG niet winnen, zo veel is duidelijk.
Rond RG is het ook rommelig kan ik je vertellen. Overal teringlange rijen, een uur wachten om een hotdog te kopen (niet gedaan natuurlijk). Fransenquote:Op zondag 29 mei 2022 19:59 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Hopelijk doen ze dat beter dan bij het voetbal
En wat betaal je dan voor je kaartje om er te mogen zijn?quote:Op zondag 29 mei 2022 20:32 schreef eentwee het volgende:
[..]
Rond RG is het ook rommelig kan ik je vertellen. Overal teringlange rijen, een uur wachten om een hotdog te kopen (niet gedaan natuurlijk). FransenDat wordt nog wat met de OS.
Jup. Uitstekend gepiektquote:Op zondag 29 mei 2022 20:31 schreef koffieleuk het volgende:
Gok dat Rafa zo de beslissende break maakt.
Wat een onzin. Je weet helemaal niet hoe het verder gaat lopen.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nou Nadal gaat RG niet winnen, zo veel is duidelijk.
Niet heel veel hoor. Pro-tip is naar de bijbanen gaan in de tweede ronde, geweldige potten op kleine baantjes voor een eurootje of 30 voor de hele dagquote:Op zondag 29 mei 2022 20:38 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
En wat betaal je dan voor je kaartje om er te mogen zijn?
Klopt, het is wat ik denk, niet wat ik weet.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je weet helemaal niet hoe het verder gaat lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ok, dat snap ik, maar je schreef het zo absoluut op dat ik mij geroepen voelde me even te reageren.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Klopt, het is wat ik denk, niet wat ik weet.
Djokovic in 4 of Nadal in 5quote:
Dan ze gik Nadal in 5. Maar ik vind het wel een berg die hij moet beklimmen. Net een zware partij tegen FAA, dan Djokovic, daarna Alcaraz en ten slotte Medvedev of Tsitsipas.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:52 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Djokovic in 4 of Nadal in 5
Wat denk jij?
Zoquote:Op zondag 29 mei 2022 21:04 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe laat zou Khachanov-Alcaraz beginnen?
Ja, ze spelen nu inderdaad in. Ik kijk even een half uurtje en dan geloof ik het verder wel.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:09 schreef scrupuleus het volgende:
De lijnrechters enzo gingen al zitten
Even inslaan zo/nu waarschijnlijk
Beloof je dat?quote:Op zondag 29 mei 2022 21:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ze spelen nu inderdaad in. Ik kijk even een half uurtje en dan geloof ik het verder wel.
Dat ik een half uurtje kijk, dat ik het verder wel geloof of beide?quote:
Ja, inderdaad. In de Formule 1 zeggen ze dan "Lance Stroll in the park"quote:
O wist ik niet!quote:Op zondag 29 mei 2022 21:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. In de Formule 1 zeggen ze dan "Lance Stroll in the park"
Het was een grap.quote:
Waarom? Omdat hij zo slecht speelde tegen FAA?quote:Op zondag 29 mei 2022 21:34 schreef FundsAreSafu het volgende:
R. Nadal gaat een flink pak slaag krijgen van N. Djokovic
Dat zou fantastisch zijn. Mondjes snoeren voor het Australie-debacle.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:34 schreef FundsAreSafu het volgende:
R. Nadal gaat een flink pak slaag krijgen van N. Djokovic
quote:
Mondjes snoeren door een kwartfinale te winnen?quote:Op zondag 29 mei 2022 21:35 schreef eentwee het volgende:
[..]
Dat zou fantastisch zijn. Mondjes snoeren voor het Australie-debacle.
Mondjes snoeren? Denk niet dat Nadal zichzelf echt als duidelijke favoriet ziet hoor. Er valt weinig te snoeren. Gewoon een mooi affiche.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:35 schreef eentwee het volgende:
[..]
Dat zou fantastisch zijn. Mondjes snoeren voor het Australie-debacle.
Ziet Nadal zichzelf ooit als duidelijke favoriet?quote:Op zondag 29 mei 2022 21:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mondjes snoeren? Denk niet dat Nadal zichzelf echt als duidelijke favoriet ziet hoor.
Ja, alleen in de verkeerde ronde.quote:Er valt weinig te snoeren. Gewoon een mooi affiche.
Ik vond hem prima spelen na die eerste set, maar 4,5 uur op de baan staan is geen al te beste voorbereiding. Ik vind Djokovic scherper dit toernooi en met hun wedstrijd van vorig jaar hier in het achterhoofd denk ik dat hij de favoriet isquote:Op zondag 29 mei 2022 21:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij zo slecht speelde tegen FAA?
Er valt heel veel te snoeren. De mondjes van iedereen die nu vindt dat Nadal de goat is omdat hij toevallig een toernooitje wel mocht spelen en daarin voor de zoveelste keer alle geluk van de wereld had. En van al die kutfransen die voor Nadal zijn. En alle angstige fanboys in dit topic niet te vergeten.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mondjes snoeren? Denk niet dat Nadal zichzelf echt als duidelijke favoriet ziet hoor. Er valt weinig te snoeren. Gewoon een mooi affiche.
Je kunt ook zeggen dat Nadal nu getest is en Djokovic niet. En 4,5 uur op de baan staan - ik denk dat er maximaal een uur daadwerkelijk getennist is. Verder is het veel zitten en wachten tussen de punten.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:45 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ik vond hem prima spelen na die eerste set, maar 4,5 uur op de baan staan is geen al te beste voorbereiding. Ik vind Djokovic scherper dit toernooi en met hun wedstrijd van vorig jaar hier in het achterhoofd denk ik dat hij de favoriet is
De bookmakers zien Djokovic zelfs nog als een grotere favoriet dan ik verwachtte, 1.45 om 2.8quote:Op zondag 29 mei 2022 21:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je kunt ook zeggen dat Nadal nu getest is en Djokovic niet. En 4,5 uur op de baan staan - ik denk dat er maximaal een uur daadwerkelijk getennist is. Verder is het veel zitten en wachten tussen de punten.
Best bizarquote:Op zondag 29 mei 2022 22:08 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
De bookmakers zien Djokovic zelfs nog als een grotere favoriet dan ik verwachtte, 1.45 om 2.8
Tja, maar dit zullen ze wel besproken hebben voordat hij zijn coach werd.quote:Op maandag 30 mei 2022 10:12 schreef FundsAreSafu het volgende:
[ twitter ]
Je zal maar iemand betalen die voor je tegenstander is
'Hoe kan ik mezelf in n post eens goed laten kennen?'quote:Op zondag 29 mei 2022 21:45 schreef eentwee het volgende:
[..]
Er valt heel veel te snoeren. De mondjes van iedereen die nu vindt dat Nadal de goat is omdat hij toevallig een toernooitje wel mocht spelen en daarin voor de zoveelste keer alle geluk van de wereld had. En van al die kutfransen die voor Nadal zijn. En alle angstige fanboys in dit topic niet te vergeten.
quote:Op zondag 29 mei 2022 21:45 schreef eentwee het volgende:
[..]
Er valt heel veel te snoeren. De mondjes van iedereen die nu vindt dat Nadal de goat is omdat hij toevallig een toernooitje wel mocht spelen en daarin voor de zoveelste keer alle geluk van de wereld had. En van al die kutfransen die voor Nadal zijn. En alle angstige fanboys in dit topic niet te vergeten.
De kansen van Nadal nog verder onder drukquote:Op maandag 30 mei 2022 14:28 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Nadal - Djoko morgen in de avond (en diep in de nacht?)
Ja, 20.45 u. dus. Voordat de eerste bal wordt geslagen, is het 21.05 u. Kan zomaar 01.00 of 02.00 u. worden. Maar goed, alles wijst er natuurlijk op dat Djokovic wint.quote:Op maandag 30 mei 2022 14:28 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Nadal - Djoko morgen in de avond (en diep in de nacht?)
Ervan uitgaand dat Djokovic van Nadal wint, zou hij dan ook het toernooi winnen? Alcaraz zal niet makkelijk worden en Medvedev/Tsitsipas ook niet.quote:
Toernooi durf ik nog niet te zeggen, maar ik denk het wel.quote:Op maandag 30 mei 2022 14:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ervan uitgaand dat Djokovic van Nadal wint, zou hij dan ook het toernooi winnen? Alcaraz zal niet makkelijk worden en Medvedev/Tsitsipas ook niet.
Ja, aan de andere kant waren de omstandigheden ook in 2020 in zijn nadeel en toch versloeg hij Djokovic. Wel heb ik het idee dat er hier mensen zijn die niet het verschil snappen tussen 'Djokovic is favoriet voor winst van de partij' en 'Djokovic kan de partij niet verliezen'.quote:Op maandag 30 mei 2022 15:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Toernooi durf ik nog niet te zeggen, maar ik denk het wel.
Wel iets gunstiger voor Nadal dat ze wat later spelen morgen. Iets meer hersteltijd...
Aan de andere kant speelt Nadal liever als het warm is in de zon.
Speelt Alcaraz dan morgen vr Nadal vs Djokovic?quote:Op maandag 30 mei 2022 14:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ervan uitgaand dat Djokovic van Nadal wint, zou hij dan ook het toernooi winnen? Alcaraz zal niet makkelijk worden en Medvedev/Tsitsipas ook niet.
Ja, Alcaraz speelt de derde partij vanaf 12.00 u. (na Trevisan-Fernandez en Gauff-Stephens). De OOP staat hier.quote:Op maandag 30 mei 2022 15:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Speelt Alcaraz dan morgen vr Nadal vs Djokovic?
Klopt, BO5 is heel anders dan BO3. Toppers hebben veel meer gelegenheid om zich te herpakken/de partij om te draaien.quote:Ik vind Alcaraz - Djoko een heel interessante confrontatie, denk dat Alcaraz het qua spel best wel eens zou kunnen winnen, maar het mentale aspect is zo belangrijk in BO5. Geen idee of ie daar klaar voor is.
Moet je werken dan?quote:Op maandag 30 mei 2022 15:11 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Hopelijk maken die vrouwen er flinke lange partijen van. Kan ik nog een stukje zien dat Zverev gesloopt wordt.
Nou ja, ik zeg wel dat Djokovic deze wedstrijd al in de tas heeft, maar daarmee bedoel ik eigenlijk dat Djokovic gewoon favoriet is, maar dat Nadal uiteindelijk wel gewoon de wedstrijd sneaktquote:Op maandag 30 mei 2022 15:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, aan de andere kant waren de omstandigheden ook in 2020 in zijn nadeel en toch versloeg hij Djokovic. Wel heb ik het idee dat er hier mensen zijn die niet het verschil snappen tussen 'Djokovic is favoriet voor winst van de partij' en 'Djokovic kan de partij niet verliezen'.
Ja, onmiskenbbaar.quote:Op maandag 30 mei 2022 15:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nou ja, ik zeg wel dat Djokovic deze wedstrijd al in de tas heeft, maar daarmee bedoel ik eigenlijk dat Djokovic gewoon favoriet is, maar dat Nadal uiteindelijk wel gewoon de wedstrijd sneakt
Iedereen heeft zo zijn/haar voorkeuren, en bij de meesten schemeren die in elke post door. Nadals winstkansen worden stelselmatig gedownplayed en de ernst van zijn blessures overschat (inmiddels al een jaar of 15). Daar zet ik graag iets tegenover. Vooral als de reetplukkerfanboys dan boos worden.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
'Hoe kan ik mezelf in n post eens goed laten kennen?'
Je hebt gelijk, rationeel gezienquote:Op maandag 30 mei 2022 15:55 schreef eentwee het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo zijn/haar voorkeuren, en bij de meesten schemeren die in elke post door. Nadals winstkansen worden stelselmatig gedownplayed en de ernst van zijn blessures overschat (inmiddels al een jaar of 15). Daar zet ik graag iets tegenover. Vooral als de reetplukkerfanboys dan boos worden.![]()
Wat niet wegneemt dat ik Djokovic ook een lul vind. Maar wel een ondergewaardeerde lul. Je kunt niet ontkennen dat Djokovic gebrand zal zijn om mondjes te snoeren. Van bedrieger, wappie en mondiale persona-non-grata naar Nadal verslaan in zijn achtertuin, dat zou toch een fenomenale comeback zijn.
Ik zie liever ook iemand anders winnen dan Djokovic, maar voor het tennis zie ik er echt totaal geen meerwaarde in als Nadal voor de 14e keer zijn tanden in de Coupe des Mousquetairs zet.
En verder hoop ik dat Alcaraz in een interview gaat zeggen dat mensen op moeten houden met hem Nadal junior noemen en dat hij zichzelf meer als de nieuwe Djokovic ziet.
Al meer zaad potjes gespeeld deze grand slam.quote:
Ja, dat is wel zo. Maar ik vind aan de andere kant dat mensen nogal eens afdoen aan wat hij heeft bereikt. En bijvoorbeeld zo ongeveer alles toeschrijven aan gelukt.quote:Op maandag 30 mei 2022 15:55 schreef eentwee het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo zijn/haar voorkeuren, en bij de meesten schemeren die in elke post door. Nadals winstkansen worden stelselmatig gedownplayed en de ernst van zijn blessures overschat (inmiddels al een jaar of 15). Daar zet ik graag iets tegenover. Vooral als de reetplukkerfanboys dan boos worden.![]()
Nou, ik vind Djokovic de sterkste tennisser van allemaal. Nadal is voor mij momenteel de GOAt, maar dat kan na Wimbledon anders zijn. als Djokovic er dan 22 heeft, is hij voor mij de GOAT.quote:Wat niet wegneemt dat ik Djokovic ook een lul vind. Maar wel een ondergewaardeerde lul. Je kunt niet ontkennen dat Djokovic gebrand zal zijn om mondjes te snoeren. Van bedrieger, wappie en mondiale persona-non-grata naar Nadal verslaan in zijn achtertuin, dat zou toch een fenomenale comeback zijn.
Ik wel. Zou het geweldig vinden als hij zijn record nog verder verlengd en zichzelf nog verder cementeert als sterkste speler op een specifieke ondergrond.quote:Ik zie liever ook iemand anders winnen dan Djokovic, maar voor het tennis zie ik er echt totaal geen meerwaarde in als Nadal voor de 14e keer zijn tanden in de Coupe des Mousquetairs zet.
Mja, gisteren hoorde ik dat hij 'baby Djokovic' werd genoemd. Baby Federer heeft weinig potten kunnen breken. Ik vind die vergelijkingen sowieso niet erg nodig.quote:En verder hoop ik dat Alcaraz in een interview gaat zeggen dat mensen op moeten houden met hem Nadal junior noemen en dat hij zichzelf meer als de nieuwe Djokovic ziet.
Volgens Google is het z’n zusquote:Op maandag 30 mei 2022 17:12 schreef Federer-fan het volgende:
Leuke vriendin heeft Rune. Ziet er naturel uit.
Ik oordeel niet h?quote:
Je gaat er goed opquote:Op maandag 30 mei 2022 17:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik oordeel niet h?![]()
Ik wou dat ik zo'n zus had.
Edit: nee, juist niet natuurlijk.![]()
In 1e instantie subjectief (want door iemand samengesteld), maar daarna afhankelijk van hoeveel er wordt ingezet, dus het zou steeds objectiever moeten worden, zou je zeggen..quote:Op maandag 30 mei 2022 15:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, onmiskenbbaar.
Een vraag die ik me gisteren stelde, is: zijn odds bij bookmakers nou objectief of subjectief? Ik neig (vooral) naar het eerste.
Toch leuk die Laver Cup ieder jaarquote:Op maandag 30 mei 2022 17:37 schreef Marcoss het volgende:
Overigens weer 8 Europeanen in de kwartfinales bij de heren, terwijl bij de 8e finales al 14 van de 16 spelers uit Europa komen. Blijft toch bizar die overheersing, zeker als je het vergelijkt met de dames.
Ja, vernoemd naar die rot-Laver.quote:
Zat van de week nog te kijken naar de VS. Bij de Amerikanen heb je ook allemaal zo’n beetje hetzelfde type speler dat gevestigd is of eraan komt, goeie service en hardhitter en echt niemand waarvoor ik per se naar het stadion zou gaan.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:37 schreef Marcoss het volgende:
Overigens weer 8 Europeanen in de kwartfinales bij de heren, terwijl bij de 8e finales al 14 van de 16 spelers uit Europa komen. Blijft toch bizar die overheersing, zeker als je het vergelijkt met de dames.
echt nog een kind ja, ik schrok er ook vanquote:
die gaat verrassend de finale halen, let maar eens opquote:Op maandag 30 mei 2022 17:30 schreef Marcoss het volgende:
Is straks Medvedev opeens favoriet in de onderste helft, dat kan helemaal niet!
Zie hem niet langs de Viking komenquote:Op maandag 30 mei 2022 17:48 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
die gaat verrassend de finale halen, let maar eens op
Je hebt gelijk. Ik had het vaak ook - ten onrechte - over die nare Safina.quote:
Dat het geen gravelspeler is waarschijnlijk. Maar het is wel iemand die grote partijen kan winnen en al een GS heeft gewonnen.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:57 schreef scrupuleus het volgende:
Jongens wat is er verrassend aan med in de finale?
En gewoon een speler met de goede focusquote:Op maandag 30 mei 2022 17:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat het geen gravelspeler is waarschijnlijk. Maar het is wel iemand die grote partijen kan winnen en al een GS heeft gewonnen.
Dat hij nog nooit een graveltoernooi heeft gewonnen, dat hij tot vorig jaar nog nooit een wedstrijd won op Roland Garros, dat hij er lang uit is geweest met een herniablessure en bij z'n enige gravelwedstrijd van 2022 vrij kansloos verloor van Gasquet?quote:Op maandag 30 mei 2022 17:57 schreef scrupuleus het volgende:
Jongens wat is er verrassend aan med in de finale?
Klinkt logischquote:Op maandag 30 mei 2022 18:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat hij nog nooit een graveltoernooi heeft gewonnen, dat hij tot vorig jaar nog nooit een wedstrijd won op Roland Garros, dat hij er lang uit is geweest met een herniablessure en bij z'n enige gravelwedstrijd van 2022 vrij kansloos verloor van Gasquet?
Daar zit geen geur of smaak aan.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:34 schreef Federer-fan het volgende:
Straks ook Rublev-Sinner - twee spelers met wie ik echt niets heb.
Voorlopig staat hij ook prima te spelen, dus het zou me niet eens meer verbazen, maar had eigenlijk verwacht dat hij maximaal 2 wedstrijden zou spelen hier.quote:Op maandag 30 mei 2022 18:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Klinkt logisch
Al kan hij best een sprintje trekken en een balletje plaatsen, wellicht een iets te fragiel lichaam dan
Tijdens Wimbledon kan die uitrussen tochquote:Op maandag 30 mei 2022 18:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En voorlopig staat hij ook prima te spelen, dus het zou me niet eens meer verbazen, maar had eigenlijk verwacht dat hij maximaal 2 wedstrijden zou spelen hier.
Denk dat hij daar liever tegen speelt dan tegen Djoko of Nadal eigenlijkquote:Op maandag 30 mei 2022 18:34 schreef scrupuleus het volgende:
Medje tegen alcaraz zou wel zielig zijn voor de Rus
Ja, dat denk ik ook. Alcaraz heeft nog nooit in een GS-finale gestaan, Djokovic en Nadal bij elkaar al 60 keer.quote:Op maandag 30 mei 2022 18:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat hij daar liever tegen speelt dan tegen Djoko of Nadal eigenlijk
Alcaraz is beweeglijker toch, net hadden we nog het idee dat hij niet op gravel kan spelenquote:Op maandag 30 mei 2022 18:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat hij daar liever tegen speelt dan tegen Djoko of Nadal eigenlijk
Als Holger nog twee potjes wint, is hij minimaal Runer-up, wat denk jij?quote:Op maandag 30 mei 2022 17:10 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zeg jullie n ding: als Tsitsipas deze set wint, wordt het een vijfsetter.
Ja, maar als hij dan toch de finale haalt, wil hij vast winnen ook.quote:Op maandag 30 mei 2022 18:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Alcaraz is beweeglijker toch, net hadden we nog het idee dat hij niet op gravel kan spelen
Vast niet tegen Nadal danquote:Op maandag 30 mei 2022 18:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar als hij dan toch de finale haalt, wil hij vast winnen ook.
Hoe dat zo? Ze krijgt serieuze tegenstand.quote:
...quote:Op maandag 30 mei 2022 19:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Ze krijgt serieuze tegenstand.
Knieblessure lees ik.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:05 schreef Szura het volgende:
Wat had Sinner? Die ging de eerste set nog zo lekker.
quote:
2 zelfs, jeetjequote:Op maandag 30 mei 2022 21:25 schreef danusz1986 het volgende:
Medvedev lul ga je nu ineens een set verliezen van Cilic op gravel.
Jonger dan Novak D.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:51 schreef de_boswachter het volgende:
Wtf is die bejaarde aan het doen zeg
Al besprokenquote:Op maandag 30 mei 2022 22:23 schreef GwaiLow het volgende:
Medvedev niet helemaal fit? Rare tussenstand.
Ik denk dat het Ruud wordt, dat zou nog steeds bizar zijn als je dat vorig jaar had gezegdquote:Op maandag 30 mei 2022 22:54 schreef Slobeend het volgende:
Een finale Alcaraz vs Rune zou wel lollig zijn.
Bijna.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:48 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
die gaat verrassend de finale halen, let maar eens op
En nu?quote:Op maandag 30 mei 2022 23:40 schreef eentwee het volgende:
GugaWat een fantastische held. Spelers als Bruguera, Berasategui, Muster, Costa, Guga, Meligeni, Gaudio en Puerta waren de reden dat RG altijd mijn favoriete toernooi was.
Nadal toch ook wel dan? Puerta stond in 2005 nog in de finale tegen Nadal. Later bleek dat ie doping had gebruikt, maar zelfs met doping had hij niet veel in te brengen.quote:Op maandag 30 mei 2022 23:40 schreef eentwee het volgende:
GugaWat een fantastische held. Spelers als Bruguera, Berasategui, Muster, Costa, Guga, Meligeni, Gaudio en Puerta waren de reden dat RG altijd mijn favoriete toernooi was.
Ik ook trouwens. Bedenk me nu dat ik echt tennis ben gaan volgen vanaf het jaar met Verkerk. Dat heeft die Martin toch maar mooi voor elkaar gekregen met z'n gekke run.quote:Op maandag 30 mei 2022 23:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En nu?
Roland Garros is nog steeds mijn favoriete toernooi, maar ik begon pas met kijken bij de editie van Verkerk
Nadal heeft dit behoorlijk om zeep geholpen met zijn dominantie. Ik vond zijn irritante maniertjes, zijn lelijke spel, zijn valse bescheidenheid en zijn ongeloofwaardige fysiek vanaf het begin al storend. En daar kwam nog bij dat hij van Federer, mijn favoriete alround-speler, een mental midget maakte.quote:Op maandag 30 mei 2022 23:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En nu?
Roland Garros is nog steeds mijn favoriete toernooi, maar ik begon pas met kijken bij de editie van Verkerk
Dat was anders een behoorlijk spannende wedstrijd.quote:Op maandag 30 mei 2022 23:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nadal toch ook wel dan? Puerta stond in 2005 nog in de finale tegen Nadal. Later bleek dat ie doping had gebruikt, maar zelfs met doping had hij niet veel in te brengen.
Ik vond Nadal in die eerste jaren juist zo geweldig. Je kon geen winner tegen hem slaan en dan kwam er zo'n krullende forehand en was de tegenstander kansloos. De maniertjes zijn wel steeds erger geworden gedurende de jaren, maar hij is nog steeds m'n favoriete grote 3 speler.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 00:10 schreef eentwee het volgende:
[..]
Nadal heeft dit behoorlijk om zeep geholpen met zijn dominantie. Ik vond zijn irritante maniertjes, zijn lelijke spel, zijn valse bescheidenheid en zijn ongeloofwaardige fysiek vanaf het begin al storend. En daar kwam nog bij dat hij van Federer, mijn favoriete alround-speler, een mental midget maakte.
[..]
Dat was anders een behoorlijk spannende wedstrijd.
Wow, ja, ik zie t nu op de Roland Garros site. Cilic heeft Maddy helemaal afgeschroeid. Bleef Cilic vol doorhakken met zijn service en forehand?quote:
Lekker schema trouwens voor Gauff, de tweede wedstrijd op Chatrier en de vierde wedstrijd op Simonne vandaag.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik heb megaveel respect voor Pegula![]()
ondanks gravel toch maar eventjes haar 3de GS kwartfinale in haar carrire bereikt en ook mooi gevecht tegen Begu maar vooral ook goede mentale overwinning voor haar, ze was heel nerveus vanwege slechte H2H (0-2 stond het eerst voor Begu in hun vorige twee ontmoetingen)
Swiatek wordt een lastige denk ik, maar goed zelfs als ze hier verliest goed toernooi voor d'r en ze heeft die rust echt verdiend, goed dat ze zich heeft teruggetrokken van Nottingham speelschema
maar goed eerst dubbels vandaag, met Gauff tegen Sania de dubbels machine Mirza en Lucie Hradecka, zou wat zijn denk ik als ze ook de kwartfinale daar zou kunnen halen
Denk dat de finalist uit de onderste helft sowieso kansloos is in de finale eigenlijk, tenzij Djoko en Nadal elkaar eerst slopen en de winnaar een slopende wedstrijd speelt tegen Alcaraz daarnaquote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:26 schreef Norrage het volgende:
Cilic wtfMet wat er over is in zijn helft, is hij favoriet voor de finale....Zucht.
En wie weet wat ie daar kan; zolang hij Djoko niet tegenover zich hefet (0-17 ofzo). Maar GOATic die alles raakt? Dan ramt ie zelfs Alcaraz of Rafa eraf.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:50 schreef eentwee het volgende:
Schandalig dat Mauresmo het heeft aangedurfd om de wedstrijd die de hele wereld wil zien op primetime in de avond te zetten.
Het wordt nu wel een heel grote uitdaging voor de 13-voudig toernooiwinnaar, logisch dat hij geen enkele verwachting heeft. We kunnen dit bijna wel schriftelijk afdoen. Misschien moet hij wel weer opgeven met een blessure als hij achter staat. Het was ook al zeer verrassend om met zoveel fysiek leed er toch weer te staan in een vijfsetter tegen een veertien jaar jongere speler. Zijn tegenstander in de kwartfinale zal denk ik met heel veel vertrouwen naar de wedstrijd uitzien.
https://www.nu.nl/tennis/(...)rwachtingen-aan.html
Nadal onderschatten op Roland Garrosquote:
Je hebt het over zaadje Cilic hequote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:26 schreef Norrage het volgende:
Cilic wtfMet wat er over is in zijn helft, is hij favoriet voor de finale....Zucht.
En wie weet wat ie daar kan; zolang hij Djoko niet tegenover zich hefet (0-17 ofzo). Maar GOATic die alles raakt? Dan ramt ie zelfs Alcaraz of Rafa eraf.
Dit is toch een prima stukje tekst? Nadal kan vrijuit spelen, en dan gaan we zien hoe ver hij komt.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:50 schreef eentwee het volgende:
Schandalig dat Mauresmo het heeft aangedurfd om de wedstrijd die de hele wereld wil zien op primetime in de avond te zetten.
Het wordt nu wel een heel grote uitdaging voor de 13-voudig toernooiwinnaar, logisch dat hij geen enkele verwachting heeft. We kunnen dit bijna wel schriftelijk afdoen. Misschien moet hij wel weer opgeven met een blessure als hij achter staat. Het was ook al zeer verrassend om met zoveel fysiek leed er toch weer te staan in een vijfsetter tegen een veertien jaar jongere speler. Zijn tegenstander in de kwartfinale zal denk ik met heel veel vertrouwen naar de wedstrijd uitzien.
https://www.nu.nl/tennis/(...)rwachtingen-aan.html
Zal weer eens tijd worden voor Queen Serena. Wanneer komt die eens terug?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:15 schreef Federer-fan het volgende:
Wat kunnen veel vrouwen toch slecht omgaan met een voorsprong. Trevisan kan het maar niet afmaken.
Ja, dan schieten die partijen een betje op.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zal weer eens tijd worden voor Queen Serena. Wanneer komt die eens terug?
Ga jij het hele duel van Rafa - Djoko kijken? Ook al het een 5je wordt?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:26 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop oprecht dat dit geen tiebreak wordt. Het enige is dat we blijven mogen zijn dat er berhaupt een tiebreak is. Anders zou dit nog uren kunnen doorgaan.
Trevisan serveert voor de partij en begint maar eens met een dubbele fout. De meeste van die vrouwen zijn zo nerveus en onzeker als een deur.![]()
Ja, daar blijf ik wel voor op. En jij?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ga jij het hele duel van Rafa - Djoko kijken? Ook al het een 5je wordt?
Oh jawel, ik waarschijnlijk ook wel. Als het lang duurt dan neem ik morgenochtend gewoon vrij.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, daar blijf ik wel voor op. En jij?
Alsjeblieft niet zeg, het zou echt een aanfluiting voor de sport zijn als deze big momma nog wat zou winnen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zal weer eens tijd worden voor Queen Serena. Wanneer komt die eens terug?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Aliz%C3%A9_Limquote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:52 schreef fliert het volgende:
Die Alize van de tussendoorpraatjes, is dat een ex speelster? Fijne lach.
Dit is geil!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dacht even dat het over Alize ging
En is fan van BLACKED.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:52 schreef fliert het volgende:
Die Alize van de tussendoorpraatjes, is dat een ex speelster? Fijne lach.
Ik dacht 'lijkt Tony Parker wel'quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:07 schreef superniger het volgende:
[..]
En is fan van BLACKED.
[ afbeelding ]
Dit is geil!!!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:07 schreef superniger het volgende:
[..]
En is fan van BLACKED.
[ afbeelding ]
Ik vind haar voorhoofd te hoog.quote:
Jij zou geen punt halen tegen beide dames.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:02 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een niveau bij de zwarte parels op RC. Slaan ballen uit die ik nog in het veld hou.
Hij zag er fit uit bij binnenkomst net. Hij gaat dus winnen!!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:09 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal is op het terrein.
Practicio buono avanti los quartos del finalos.
![]()
ebonygenot @Poepz0rquote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:02 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een niveau bij de zwarte parels op RC. Slaan ballen uit die ik nog in het veld hou.
Nu weerquote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:15 schreef Federer-fan het volgende:
Wat kunnen veel vrouwen toch slecht omgaan met een voorsprong. Trevisan kan het maar niet afmaken.
Ebony milf genot. Zuid-Afrika here we comequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |