Al besprokenquote:Op maandag 30 mei 2022 22:23 schreef GwaiLow het volgende:
Medvedev niet helemaal fit? Rare tussenstand.
Ik denk dat het Ruud wordt, dat zou nog steeds bizar zijn als je dat vorig jaar had gezegdquote:Op maandag 30 mei 2022 22:54 schreef Slobeend het volgende:
Een finale Alcaraz vs Rune zou wel lollig zijn.
Bijna.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:48 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
die gaat verrassend de finale halen, let maar eens op
En nu?quote:Op maandag 30 mei 2022 23:40 schreef eentwee het volgende:
GugaWat een fantastische held. Spelers als Bruguera, Berasategui, Muster, Costa, Guga, Meligeni, Gaudio en Puerta waren de reden dat RG altijd mijn favoriete toernooi was.
Nadal toch ook wel dan? Puerta stond in 2005 nog in de finale tegen Nadal. Later bleek dat ie doping had gebruikt, maar zelfs met doping had hij niet veel in te brengen.quote:Op maandag 30 mei 2022 23:40 schreef eentwee het volgende:
GugaWat een fantastische held. Spelers als Bruguera, Berasategui, Muster, Costa, Guga, Meligeni, Gaudio en Puerta waren de reden dat RG altijd mijn favoriete toernooi was.
Ik ook trouwens. Bedenk me nu dat ik echt tennis ben gaan volgen vanaf het jaar met Verkerk. Dat heeft die Martin toch maar mooi voor elkaar gekregen met z'n gekke run.quote:Op maandag 30 mei 2022 23:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En nu?
Roland Garros is nog steeds mijn favoriete toernooi, maar ik begon pas met kijken bij de editie van Verkerk
Nadal heeft dit behoorlijk om zeep geholpen met zijn dominantie. Ik vond zijn irritante maniertjes, zijn lelijke spel, zijn valse bescheidenheid en zijn ongeloofwaardige fysiek vanaf het begin al storend. En daar kwam nog bij dat hij van Federer, mijn favoriete alround-speler, een mental midget maakte.quote:Op maandag 30 mei 2022 23:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En nu?
Roland Garros is nog steeds mijn favoriete toernooi, maar ik begon pas met kijken bij de editie van Verkerk
Dat was anders een behoorlijk spannende wedstrijd.quote:Op maandag 30 mei 2022 23:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nadal toch ook wel dan? Puerta stond in 2005 nog in de finale tegen Nadal. Later bleek dat ie doping had gebruikt, maar zelfs met doping had hij niet veel in te brengen.
Ik vond Nadal in die eerste jaren juist zo geweldig. Je kon geen winner tegen hem slaan en dan kwam er zo'n krullende forehand en was de tegenstander kansloos. De maniertjes zijn wel steeds erger geworden gedurende de jaren, maar hij is nog steeds m'n favoriete grote 3 speler.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 00:10 schreef eentwee het volgende:
[..]
Nadal heeft dit behoorlijk om zeep geholpen met zijn dominantie. Ik vond zijn irritante maniertjes, zijn lelijke spel, zijn valse bescheidenheid en zijn ongeloofwaardige fysiek vanaf het begin al storend. En daar kwam nog bij dat hij van Federer, mijn favoriete alround-speler, een mental midget maakte.
[..]
Dat was anders een behoorlijk spannende wedstrijd.
Wow, ja, ik zie t nu op de Roland Garros site. Cilic heeft Maddy helemaal afgeschroeid. Bleef Cilic vol doorhakken met zijn service en forehand?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |