Volgens Google is het z’n zusquote:Op maandag 30 mei 2022 17:12 schreef Federer-fan het volgende:
Leuke vriendin heeft Rune. Ziet er naturel uit.
Ik oordeel niet hè?quote:
Je gaat er goed opquote:Op maandag 30 mei 2022 17:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik oordeel niet hè?![]()
Ik wou dat ik zo'n zus had.
Edit: nee, juist niet natuurlijk.![]()
In 1e instantie subjectief (want door iemand samengesteld), maar daarna afhankelijk van hoeveel er wordt ingezet, dus het zou steeds objectiever moeten worden, zou je zeggen..quote:Op maandag 30 mei 2022 15:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, onmiskenbbaar.
Een vraag die ik me gisteren stelde, is: zijn odds bij bookmakers nou objectief of subjectief? Ik neig (vooral) naar het eerste.
Toch leuk die Laver Cup ieder jaarquote:Op maandag 30 mei 2022 17:37 schreef Marcoss het volgende:
Overigens weer 8 Europeanen in de kwartfinales bij de heren, terwijl bij de 8e finales al 14 van de 16 spelers uit Europa komen. Blijft toch bizar die overheersing, zeker als je het vergelijkt met de dames.
Ja, vernoemd naar die rot-Laver.quote:
Zat van de week nog te kijken naar de VS. Bij de Amerikanen heb je ook allemaal zo’n beetje hetzelfde type speler dat gevestigd is of eraan komt, goeie service en hardhitter en echt niemand waarvoor ik per se naar het stadion zou gaan.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:37 schreef Marcoss het volgende:
Overigens weer 8 Europeanen in de kwartfinales bij de heren, terwijl bij de 8e finales al 14 van de 16 spelers uit Europa komen. Blijft toch bizar die overheersing, zeker als je het vergelijkt met de dames.
echt nog een kind ja, ik schrok er ook vanquote:
die gaat verrassend de finale halen, let maar eens opquote:Op maandag 30 mei 2022 17:30 schreef Marcoss het volgende:
Is straks Medvedev opeens favoriet in de onderste helft, dat kan helemaal niet!
Zie hem niet langs de Viking komenquote:Op maandag 30 mei 2022 17:48 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
die gaat verrassend de finale halen, let maar eens op
Je hebt gelijk. Ik had het vaak ook - ten onrechte - over die nare Safina.quote:
Dat het geen gravelspeler is waarschijnlijk. Maar het is wel iemand die grote partijen kan winnen en al een GS heeft gewonnen.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:57 schreef scrupuleus het volgende:
Jongens wat is er verrassend aan med in de finale?
En gewoon een speler met de goede focusquote:Op maandag 30 mei 2022 17:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat het geen gravelspeler is waarschijnlijk. Maar het is wel iemand die grote partijen kan winnen en al een GS heeft gewonnen.
Dat hij nog nooit een graveltoernooi heeft gewonnen, dat hij tot vorig jaar nog nooit een wedstrijd won op Roland Garros, dat hij er lang uit is geweest met een herniablessure en bij z'n enige gravelwedstrijd van 2022 vrij kansloos verloor van Gasquet?quote:Op maandag 30 mei 2022 17:57 schreef scrupuleus het volgende:
Jongens wat is er verrassend aan med in de finale?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |