Ik vond hem prima spelen na die eerste set, maar 4,5 uur op de baan staan is geen al te beste voorbereiding. Ik vind Djokovic scherper dit toernooi en met hun wedstrijd van vorig jaar hier in het achterhoofd denk ik dat hij de favoriet isquote:Op zondag 29 mei 2022 21:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij zo slecht speelde tegen FAA?

Er valt heel veel te snoeren. De mondjes van iedereen die nu vindt dat Nadal de goat is omdat hij toevallig een toernooitje wel mocht spelen en daarin voor de zoveelste keer alle geluk van de wereld had. En van al die kutfransen die voor Nadal zijn. En alle angstige fanboys in dit topic niet te vergeten.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mondjes snoeren? Denk niet dat Nadal zichzelf echt als duidelijke favoriet ziet hoor. Er valt weinig te snoeren. Gewoon een mooi affiche.

Je kunt ook zeggen dat Nadal nu getest is en Djokovic niet. En 4,5 uur op de baan staan - ik denk dat er maximaal een uur daadwerkelijk getennist is. Verder is het veel zitten en wachten tussen de punten.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:45 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ik vond hem prima spelen na die eerste set, maar 4,5 uur op de baan staan is geen al te beste voorbereiding. Ik vind Djokovic scherper dit toernooi en met hun wedstrijd van vorig jaar hier in het achterhoofd denk ik dat hij de favoriet is

De bookmakers zien Djokovic zelfs nog als een grotere favoriet dan ik verwachtte, 1.45 om 2.8quote:Op zondag 29 mei 2022 21:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je kunt ook zeggen dat Nadal nu getest is en Djokovic niet. En 4,5 uur op de baan staan - ik denk dat er maximaal een uur daadwerkelijk getennist is. Verder is het veel zitten en wachten tussen de punten.

Best bizarquote:Op zondag 29 mei 2022 22:08 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
De bookmakers zien Djokovic zelfs nog als een grotere favoriet dan ik verwachtte, 1.45 om 2.8

Tja, maar dit zullen ze wel besproken hebben voordat hij zijn coach werd.quote:Op maandag 30 mei 2022 10:12 schreef FundsAreSafu het volgende:
[ twitter ]
Je zal maar iemand betalen die voor je tegenstander is

'Hoe kan ik mezelf in één post eens goed laten kennen?'quote:Op zondag 29 mei 2022 21:45 schreef eentwee het volgende:
[..]
Er valt heel veel te snoeren. De mondjes van iedereen die nu vindt dat Nadal de goat is omdat hij toevallig een toernooitje wel mocht spelen en daarin voor de zoveelste keer alle geluk van de wereld had. En van al die kutfransen die voor Nadal zijn. En alle angstige fanboys in dit topic niet te vergeten.

quote:Op zondag 29 mei 2022 21:45 schreef eentwee het volgende:
[..]
Er valt heel veel te snoeren. De mondjes van iedereen die nu vindt dat Nadal de goat is omdat hij toevallig een toernooitje wel mocht spelen en daarin voor de zoveelste keer alle geluk van de wereld had. En van al die kutfransen die voor Nadal zijn. En alle angstige fanboys in dit topic niet te vergeten.

De kansen van Nadal nog verder onder drukquote:Op maandag 30 mei 2022 14:28 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Nadal - Djoko morgen in de avond (en diep in de nacht?)

Ja, 20.45 u. dus. Voordat de eerste bal wordt geslagen, is het 21.05 u. Kan zomaar 01.00 of 02.00 u. worden. Maar goed, alles wijst er natuurlijk op dat Djokovic wint.quote:Op maandag 30 mei 2022 14:28 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Nadal - Djoko morgen in de avond (en diep in de nacht?)

Ervan uitgaand dat Djokovic van Nadal wint, zou hij dan ook het toernooi winnen? Alcaraz zal niet makkelijk worden en Medvedev/Tsitsipas ook niet.quote:

Toernooi durf ik nog niet te zeggen, maar ik denk het wel.quote:Op maandag 30 mei 2022 14:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ervan uitgaand dat Djokovic van Nadal wint, zou hij dan ook het toernooi winnen? Alcaraz zal niet makkelijk worden en Medvedev/Tsitsipas ook niet.

Ja, aan de andere kant waren de omstandigheden ook in 2020 in zijn nadeel en toch versloeg hij Djokovic. Wel heb ik het idee dat er hier mensen zijn die niet het verschil snappen tussen 'Djokovic is favoriet voor winst van de partij' en 'Djokovic kan de partij niet verliezen'.quote:Op maandag 30 mei 2022 15:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Toernooi durf ik nog niet te zeggen, maar ik denk het wel.
Wel iets gunstiger voor Nadal dat ze wat later spelen morgen. Iets meer hersteltijd...
Aan de andere kant speelt Nadal liever als het warm is in de zon.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |